|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Kiri
|
Post subject: Posted: 18:07 20. Aug 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
hmm ja nevim, ale lepsi to nikdo napsat nemohl.
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 18:07 20. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
photter wrote: ale notak, numero, proč tak záštiplně ? Odpovez si sam. photter wrote: kdopa bude po bitvě unavenější, pěšák nebo jezdec, he ? hádej, dávám ti tři pokusy Plna zbroj? Stit? Mec? Ja ti odpovim - ten kun. Ve stredoveku se panove vozili na konickach, aby je pak vysadili jerabem na "bojoveho" kone. TEn po par hodinach padal unavou kdyz nesl 40 kilo plechu na panovi, dalsich 30 na sobe. A k tomu tak 80 kg pana.
Ano, nebo se muzes divat na kavaleristy: ti byli lehce vyzbrojeni, tahli s sebou tu celtu. Pusku. Savli. Ale nehonili kone porad v trapu, tryskem se ritili jen v utoku.
Nebo si muzes vzit mongolske najezdniky. Opravdu si myslis, ze se porad a jenom na svych konich ritili tryskem?
Ony filmy made in USA nam tyto predstavy neustale predhazuji: tolkien kde kazdy porad cvala, barbar "konan",...
Nic, jdu se znechutit jinam.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 18:08 20. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
No uz ked sa vam tak chce tu rychlost mat nedispellovatelnu, tak rovno navrhujem aby sa kone museli krmit, cesat, u kovaca vymenit pneumatiky .. teda podkovy! A vsetko to co vlastne treba na kona. S tym by nam mozno Pajky vedela poradit, ze ako sa starat o kona. Viete to aby z toho neplynuli len vyhody, musi sa to nejak vyvazit.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 18:29 20. Aug 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
S tym staranim sa o konov by som suhlasil...vcelku by to kompenzovalo vyhody, ktore kon poskytuje...
Celkovo s upravami konov by som ale pockal kym nevyjde novej CEP 2.1 tam slubuju nake upravy bugov a v dalsom pathi 1.69 by mali zas vyjst taktiez nove kone, ktore boli v premium module Wyvern Crowns of Cormyr (mali by fungovat na inej baze ako kone z CEP2). Tak sa nechajme prekvapit a uvidime co vylepsia... (ak vobec nieco)
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
jaara
|
Post subject: Posted: 19:21 20. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 410
|
Coze? Starani o kone? Teda, trochu to uz prehanite Kun se musi koupit a levny neni - na to nezapominejte.
Nedispellovatelnou rychlost udelat lze, ale bude to vyzadovat zmenu/pridani haku, takze casem.
_________________
ICQ: 299-576-552
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 19:53 20. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Myslim ze 1.69 patchu sa uz nedockame. Bioware a Atari kasle na Nwn1. Cep 2.1 prinasa nieco nove? Ja myslel ze len grafiku ktorej je uz aj tak dost.. a samozrejme spustu dalsich bugujucich placeablov, tilesetov atd.
Este mi posli prosimta ked tak odkaz na tie nove kone ked to niekde je o nich napisane.
2 Jaara : kon je lacny pre krafterov nato nezapominaj, taky obycajny RP hrac ktory nekrafti za den 100k a nikam sa nezenie.. vlastne ani kona nepotrebuje
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 20:03 20. Aug 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Nekasle...oficialne spravy z Bioware fora hovoria o niecom inom. Staci si to vyhladat tam. CEP 2.1 by mala hlavne opravit bugy z CEP 2.0 a pridat nake nove veci...tilesety CEP 2.1 neprinasa to bola vec CTP. Path 1.69 by mal priniest nove tilesety, ktore boli pouzite na tvorbu WCOC. Takze asi tak. Vsetko potrebne o tom najdes jak na fore Bioware tak na fore CEP.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 20:16 20. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
jaara wrote: ... a levny neni ... Dej mi 30 minut ve hre a mam na nej vydelano. Staci lvl 4 jednoho craftu a zadne dalsi vstupy z jinych craftu.
Ono kouzleni z konskeho hrbetu a strileni z dlouheho luku ma take do reality dost daleko... Nemluve o stahovani kuzi, obirani bavlny...
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 20:41 20. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Bhaall
|
Post subject: Posted: 20:48 20. Aug 2007 |
|
|
Nováček |
|
Joined: 12:54 16. Aug 2007 Posts: 29 Location: Šedozem
|
566344 wrote: Ono kouzleni z konskeho hrbetu a strileni z dlouheho luku ma take do reality dost daleko... Mno to kouzlení možná ano, ale proti střílení z luku bych neměl nejmenší námitky...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 20:52 20. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Bhaall wrote: 566344 wrote: Ono kouzleni z konskeho hrbetu a strileni z dlouheho luku ma take do reality dost daleko... Mno to kouzlení možná ano, ale proti střílení z luku bych neměl nejmenší námitky... Precti, prosim, jeste jednou: 566344 wrote: Ono kouzleni z konskeho hrbetu a strileni z dlouheho luku ma take do reality dost daleko...
Edit: a nejake postihy k zasahu? Obdobne jako trebas by mel byt hod na koncentraci pri kouzleni? To ne? To uz nevoni? Ale kouzleni bez postihu vadi, ze?
|
|
Top |
|
Janice
|
Post subject: Posted: 22:06 20. Aug 2007 |
|
|
Nováček |
|
Joined: 14:55 16. Jun 2007 Posts: 4
|
566344 wrote: Ono kouzleni z konskeho hrbetu ... ma take do reality dost daleko...
S tim mohu jen souhlasit. Jenom nevim, proc tam musime zduraznovat toho kone. Mam dojem, ze kouzleni ma do reality daleko at uz na koni nebo na zemi
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Posted: 23:05 20. Aug 2007 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
Hele numero, co mas tak moc proti konim? Strileni z dlouhyho luku za jizdy... jo to by moh bejt fakt problem, ale jestli si nevsim tak kun pred utokem zastavi. A kouzleni, to ze nekdo kouzli neznamena ze poskakuje jak tajtrlik, ale provadi ruzny gesta a vzhledem k tomu ze pri kouzleni taky stojis... Kde je ten OBROVSKEJ problem s konma kterej by branil kouzlit?
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 23:26 20. Aug 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Mam dotaz. Proc je zde pravidlo, ze na koni se nesmi hracska postava menit? Zkusim vysvetlit, proc mi to vadi.
1. Vyrazne to omezuje postavy, vyuzivajici promeny, tedy druida a predevsim shiftera.
2. Pokud bude nekdo argumentovat RP duvodama - tedy, ze je nesmysl promenit se i s konem, tak:
a) je to otazka postoje k promene, ta uz ted probiha se vsim vybavenim vcetne zbroje, zbrani, vybavy - navic se naprosto muze menit velikost, treba pulork do kobolda, pulcik do draka... krome toho se v NWN klasicky vubec neresi kam se jake veci vejdou a nevejdou a jestli by to nekdo nejak mohl na sebe poskladat, takze resit to ted u kone nema moc vyznam. Jit to z rp hlediska muze jit nebo nemusi, melo by to podlehat systemovemu hledisku, protoze kun neni jen na okrasu, je to systemova vec, umoznujici trvale zrychleni pohybu postavy a s tim spojene vyrazne bonusy - pokud ji nemohou vyuzivat postavy zalozene na promenach, je to nevyhoda pro ty postavy - celkem vyrazna imho.
b) pokud nekdo bude argumentovat tim, ze jezdec by byl urcite rychlejsi, nez treba druid promeneny do medveda a ze tak rychle se pohybujici medved je divny, tak jako protiargument mam promeny do vsech litajicich bytosti - wyrmling, harpyje, gargoyla, drak, pixie... - vsechny by mely byt podle teto logiky rychlejsi nez pesak a mnoho z nich rychlejsich nez jezdec. Samozrejme zadne odpovidajici zrychleni promeny nemaji (pokud ano, tak velmi rad uznam, ze se pletu, sklapnu a budu to pravidlo o zakazu promen na koni velebit) - takze pokud se napriklad druid, zaklinac ci mag zmeni do draka, tak budou mit rychlost pesaka a kazdy jezdec je predezene.
Samozrejme pockam, jake jsou zde pro to pravidlo duvody, ale predbezne bych rad navrhl jeho zruseni a nahrazeni necim ve stylu -
Je zakazano zneuzivat promenu na koni k pohybu uvnitr interieru a dungeonu. Na promeneneho na koni se vztahuji stejna pravidla a zvyklosti v rp jako na bezneho jezdce - tedy musi z kone sesednout driv, nez napriklad navstivi hospodu.
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 23:59 20. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Zyga wrote: Hele numero, co mas tak moc proti konim? Snadna zneuzitelnost (jak je mi neustale dokazovano nejen okolim, ale i sebou samym). Prilis mnoho plusu za naprosto minimalni minus (= prvotni investice 18k gp). Moznosti bojoveho pouziti transformovany "mirovy dopravni prostredek" k necemu co nadale likviduje i ty posledni zbytky jakz takz rovnovahy mezi povolanimi (pokud se ji vubec kdy dalo rovnovaha rict). Nedotazenost jizdy na ostatni veci (kouzleni, strelba, unava, "opotrebovani" kone). Zyga wrote: Strileni z dlouhyho luku za jizdy... jo to by moh bejt fakt problem, ale jestli si nevsim tak kun pred utokem zastavi. I kdyby zustal stat jak socha - bez se podivat jak vypadaji dlouhe luky. A jak bys jej chtel natahnout jinak jak ze stoje. Zyga wrote: A kouzleni, to ze nekdo kouzli neznamena ze poskakuje jak tajtrlik, ale provadi ruzny gesta a vzhledem k tomu ze pri kouzleni taky stojis... Kde je ten OBROVSKEJ problem s konma kterej by branil kouzlit? Kdyz pri kouzleni stojis pevne na zemi, ale staci aby byl v dost velkem okruhu nepratelsky naladeny jedinec - hazes si na koncentraci. Kdyz kouzlis a nekdo ti zacne drzet ruku, tak nedogestikulujes - potrebujes still spell.
Kouzleni neni poskakovani jako tajtrdlik, to mas pravdu, ale kouzlit ze hrbetu kone, drzet patricne propriety (dle pravidel DnD) a snazit se soustredit ciste a jen pouze na zaklinadlo aby se neprojevilo nejaky vi buh vybuchem...
Ale coz - hlavni duvod proc vsichni kdoz okusili chteji ty kone je asi tak stejny jako proc je 95% shadow danceru elfu: proste proto, ze je to nejvyhodnejsi! Protoze (volne cituji co jsem se tellem dozvedel na polozenou otazku proc je ten SD elf): "Protoze by me nebavilo vecne zapinat mod hledani... ... bych se pak musel porad jenom plazit... ...nemel bych bonusy k obratnosti... Jo, ten dlouhej mec a luk je taky super."
Proved si do vyse polozeneho citatu substituci: "Protoze by me nebavilo vecne jenom chodit kdyz muzu utikat... protoze takhle mam moznost bez investice zdarma vyuzivat celodenniho kouzla a nemusim byt ani prskavkou... ... protoze jako klerik nahodim zvyseni SR a displell se me (=i kone) nedotkne. Protoze muzu v klidu ujet nepratelum bez toho abych se spolehal na jineho cloveka/castera, ze se mu zadari hodit rychlost vcas."
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 104 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |