Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 05:01 29. Apr 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 18:07 20. Aug 2007 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 18:37 29. Apr 2007
Posts: 1260
Location: vsudeANDnikde
hmm ja nevim, ale lepsi to nikdo napsat nemohl.

_________________
stiznosti sem -> 291472609
jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska ***
ministerstvo zabavy varuje:
creeping zabiiji!!!

Pisu sam za sebe


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 18:07 20. Aug 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
photter wrote:
ale notak, numero, proč tak záštiplně ?
Odpovez si sam.
photter wrote:
kdopa bude po bitvě unavenější, pěšák nebo jezdec, he ? hádej, dávám ti tři pokusy :)
Plna zbroj? Stit? Mec? Ja ti odpovim - ten kun. Ve stredoveku se panove vozili na konickach, aby je pak vysadili jerabem na "bojoveho" kone. TEn po par hodinach padal unavou kdyz nesl 40 kilo plechu na panovi, dalsich 30 na sobe. A k tomu tak 80 kg pana.

Ano, nebo se muzes divat na kavaleristy: ti byli lehce vyzbrojeni, tahli s sebou tu celtu. Pusku. Savli. Ale nehonili kone porad v trapu, tryskem se ritili jen v utoku.

Nebo si muzes vzit mongolske najezdniky. Opravdu si myslis, ze se porad a jenom na svych konich ritili tryskem?

Ony filmy made in USA nam tyto predstavy neustale predhazuji: tolkien kde kazdy porad cvala, barbar "konan",...

Nic, jdu se znechutit jinam.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 18:08 20. Aug 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 22:49 27. Apr 2007
Posts: 473
Location: The Oblivion
No uz ked sa vam tak chce tu rychlost mat nedispellovatelnu, tak rovno navrhujem aby sa kone museli krmit, cesat, u kovaca vymenit pneumatiky .. teda podkovy! A vsetko to co vlastne treba na kona. S tym by nam mozno Pajky vedela poradit, ze ako sa starat o kona. Viete to aby z toho neplynuli len vyhody, musi sa to nejak vyvazit.

_________________
Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 18:29 20. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
S tym staranim sa o konov by som suhlasil...vcelku by to kompenzovalo vyhody, ktore kon poskytuje...

Celkovo s upravami konov by som ale pockal kym nevyjde novej CEP 2.1 tam slubuju nake upravy bugov a v dalsom pathi 1.69 by mali zas vyjst taktiez nove kone, ktore boli v premium module Wyvern Crowns of Cormyr (mali by fungovat na inej baze ako kone z CEP2). Tak sa nechajme prekvapit a uvidime co vylepsia... (ak vobec nieco)

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 19:21 20. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 410
Coze? Starani o kone? Teda, trochu to uz prehanite :shock: Kun se musi koupit a levny neni - na to nezapominejte.
Nedispellovatelnou rychlost udelat lze, ale bude to vyzadovat zmenu/pridani haku, takze casem.

_________________

ICQ: 299-576-552


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 19:53 20. Aug 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 22:49 27. Apr 2007
Posts: 473
Location: The Oblivion
Myslim ze 1.69 patchu sa uz nedockame. Bioware a Atari kasle na Nwn1. Cep 2.1 prinasa nieco nove? Ja myslel ze len grafiku ktorej je uz aj tak dost.. a samozrejme spustu dalsich bugujucich placeablov, tilesetov atd.

Este mi posli prosimta ked tak odkaz na tie nove kone ked to niekde je o nich napisane.

2 Jaara : kon je lacny pre krafterov nato nezapominaj, taky obycajny RP hrac ktory nekrafti za den 100k a nikam sa nezenie.. vlastne ani kona nepotrebuje :)

_________________
Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 20:03 20. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Nekasle...oficialne spravy z Bioware fora hovoria o niecom inom. Staci si to vyhladat tam. CEP 2.1 by mala hlavne opravit bugy z CEP 2.0 a pridat nake nove veci...tilesety CEP 2.1 neprinasa to bola vec CTP. Path 1.69 by mal priniest nove tilesety, ktore boli pouzite na tvorbu WCOC. Takze asi tak. Vsetko potrebne o tom najdes jak na fore Bioware tak na fore CEP.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 20:16 20. Aug 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
jaara wrote:
... a levny neni ...
Dej mi 30 minut ve hre a mam na nej vydelano. Staci lvl 4 jednoho craftu a zadne dalsi vstupy z jinych craftu.

Ono kouzleni z konskeho hrbetu a strileni z dlouheho luku ma take do reality dost daleko... Nemluve o stahovani kuzi, obirani bavlny...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 20:41 20. Aug 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 22:49 27. Apr 2007
Posts: 473
Location: The Oblivion
Ta ja zvedavy co z toho bude. patch 1.69
http://nwn.bioware.com/forums/viewtopic ... 5&forum=42

A cep 2.1 ma nejak nanadchol
http://nwn.bioware.com/forums/viewtopic ... 4&forum=83

_________________
Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 20:48 20. Aug 2007 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:54 16. Aug 2007
Posts: 29
Location: Šedozem
566344 wrote:
Ono kouzleni z konskeho hrbetu a strileni z dlouheho luku ma take do reality dost daleko...
Mno to kouzlení možná ano, ale proti střílení z luku bych neměl nejmenší námitky...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 20:52 20. Aug 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
Bhaall wrote:
566344 wrote:
Ono kouzleni z konskeho hrbetu a strileni z dlouheho luku ma take do reality dost daleko...
Mno to kouzlení možná ano, ale proti střílení z luku bych neměl nejmenší námitky...

Precti, prosim, jeste jednou:
566344 wrote:
Ono kouzleni z konskeho hrbetu a strileni z dlouheho luku ma take do reality dost daleko...

Edit: a nejake postihy k zasahu? Obdobne jako trebas by mel byt hod na koncentraci pri kouzleni? To ne? To uz nevoni? Ale kouzleni bez postihu vadi, ze?


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 22:06 20. Aug 2007 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 14:55 16. Jun 2007
Posts: 4
566344 wrote:
Ono kouzleni z konskeho hrbetu ... ma take do reality dost daleko...


S tim mohu jen souhlasit. Jenom nevim, proc tam musime zduraznovat toho kone. Mam dojem, ze kouzleni ma do reality daleko at uz na koni nebo na zemi :-)


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 23:05 20. Aug 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 19:34 12. May 2007
Posts: 350
Location: Praha
Hele numero, co mas tak moc proti konim? Strileni z dlouhyho luku za jizdy... jo to by moh bejt fakt problem, ale jestli si nevsim tak kun pred utokem zastavi. A kouzleni, to ze nekdo kouzli neznamena ze poskakuje jak tajtrlik, ale provadi ruzny gesta a vzhledem k tomu ze pri kouzleni taky stojis... Kde je ten OBROVSKEJ problem s konma kterej by branil kouzlit?


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 23:26 20. Aug 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Mam dotaz. Proc je zde pravidlo, ze na koni se nesmi hracska postava menit? Zkusim vysvetlit, proc mi to vadi.

1. Vyrazne to omezuje postavy, vyuzivajici promeny, tedy druida a predevsim shiftera.

2. Pokud bude nekdo argumentovat RP duvodama - tedy, ze je nesmysl promenit se i s konem, tak:

a) je to otazka postoje k promene, ta uz ted probiha se vsim vybavenim vcetne zbroje, zbrani, vybavy - navic se naprosto muze menit velikost, treba pulork do kobolda, pulcik do draka... krome toho se v NWN klasicky vubec neresi kam se jake veci vejdou a nevejdou a jestli by to nekdo nejak mohl na sebe poskladat, takze resit to ted u kone nema moc vyznam. Jit to z rp hlediska muze jit nebo nemusi, melo by to podlehat systemovemu hledisku, protoze kun neni jen na okrasu, je to systemova vec, umoznujici trvale zrychleni pohybu postavy a s tim spojene vyrazne bonusy - pokud ji nemohou vyuzivat postavy zalozene na promenach, je to nevyhoda pro ty postavy - celkem vyrazna imho.

b) pokud nekdo bude argumentovat tim, ze jezdec by byl urcite rychlejsi, nez treba druid promeneny do medveda a ze tak rychle se pohybujici medved je divny, tak jako protiargument mam promeny do vsech litajicich bytosti - wyrmling, harpyje, gargoyla, drak, pixie... - vsechny by mely byt podle teto logiky rychlejsi nez pesak a mnoho z nich rychlejsich nez jezdec. Samozrejme zadne odpovidajici zrychleni promeny nemaji (pokud ano, tak velmi rad uznam, ze se pletu, sklapnu a budu to pravidlo o zakazu promen na koni velebit) - takze pokud se napriklad druid, zaklinac ci mag zmeni do draka, tak budou mit rychlost pesaka a kazdy jezdec je predezene.


Samozrejme pockam, jake jsou zde pro to pravidlo duvody, ale predbezne bych rad navrhl jeho zruseni a nahrazeni necim ve stylu -

Je zakazano zneuzivat promenu na koni k pohybu uvnitr interieru a dungeonu. Na promeneneho na koni se vztahuji stejna pravidla a zvyklosti v rp jako na bezneho jezdce - tedy musi z kone sesednout driv, nez napriklad navstivi hospodu.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 23:59 20. Aug 2007 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 18:01 17. Jun 2007
Posts: 231
Zyga wrote:
Hele numero, co mas tak moc proti konim?

Snadna zneuzitelnost (jak je mi neustale dokazovano nejen okolim, ale i sebou samym).

Prilis mnoho plusu za naprosto minimalni minus (= prvotni investice 18k gp).

Moznosti bojoveho pouziti transformovany "mirovy dopravni prostredek" k necemu co nadale likviduje i ty posledni zbytky jakz takz rovnovahy mezi povolanimi (pokud se ji vubec kdy dalo rovnovaha rict).

Nedotazenost jizdy na ostatni veci (kouzleni, strelba, unava, "opotrebovani" kone).

Zyga wrote:
Strileni z dlouhyho luku za jizdy... jo to by moh bejt fakt problem, ale jestli si nevsim tak kun pred utokem zastavi.
I kdyby zustal stat jak socha - bez se podivat jak vypadaji dlouhe luky. A jak bys jej chtel natahnout jinak jak ze stoje.
Zyga wrote:
A kouzleni, to ze nekdo kouzli neznamena ze poskakuje jak tajtrlik, ale provadi ruzny gesta a vzhledem k tomu ze pri kouzleni taky stojis... Kde je ten OBROVSKEJ problem s konma kterej by branil kouzlit?
Kdyz pri kouzleni stojis pevne na zemi, ale staci aby byl v dost velkem okruhu nepratelsky naladeny jedinec - hazes si na koncentraci. Kdyz kouzlis a nekdo ti zacne drzet ruku, tak nedogestikulujes - potrebujes still spell.
Kouzleni neni poskakovani jako tajtrdlik, to mas pravdu, ale kouzlit ze hrbetu kone, drzet patricne propriety (dle pravidel DnD) a snazit se soustredit ciste a jen pouze na zaklinadlo aby se neprojevilo nejaky vi buh vybuchem...

Ale coz - hlavni duvod proc vsichni kdoz okusili chteji ty kone je asi tak stejny jako proc je 95% shadow danceru elfu: proste proto, ze je to nejvyhodnejsi! Protoze (volne cituji co jsem se tellem dozvedel na polozenou otazku proc je ten SD elf): "Protoze by me nebavilo vecne zapinat mod hledani... ... bych se pak musel porad jenom plazit... ...nemel bych bonusy k obratnosti... Jo, ten dlouhej mec a luk je taky super."
Proved si do vyse polozeneho citatu substituci: "Protoze by me nebavilo vecne jenom chodit kdyz muzu utikat... protoze takhle mam moznost bez investice zdarma vyuzivat celodenniho kouzla a nemusim byt ani prskavkou... ... protoze jako klerik nahodim zvyseni SR a displell se me (=i kone) nedotkne. Protoze muzu v klidu ujet nepratelum bez toho abych se spolehal na jineho cloveka/castera, ze se mu zadari hodit rychlost vcas."


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 104 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits