Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Kun
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=466
Page 1 of 5

Author:  Zyga [ 09:07 17. Aug 2007 ]
Post subject:  Kun

Co dat zrychleni pohybu od kone nejakej hodne vysokej caster level? tedka to dispelne kazdej druhej skreti saman

Author:  566344 [ 09:25 17. Aug 2007 ]
Post subject:  Re: Kun

Zyga wrote:
Co dat zrychleni pohybu od kone nejakej hodne vysokej caster level? tedka to dispelne kazdej druhej skreti saman
No me se zase zda ze byste od tech konu chteli nejak moc...

Author:  Sylmael [ 16:15 17. Aug 2007 ]
Post subject: 

Sa im cudujes Liu? Ich elfie nohy sa dotknu zeme len malokedy...

Author:  Zyga [ 21:57 17. Aug 2007 ]
Post subject: 

Chodit pesky je pro ty nizsi stvoreni :twisted:

Author:  photter [ 01:46 18. Aug 2007 ]
Post subject: 

elfky sou vod toho, aby je někdo nosil na zádech, buďte rádi, že máme koně

Author:  566344 [ 02:00 18. Aug 2007 ]
Post subject: 

photter wrote:
elfky sou vod toho, aby je někdo nosil na zádech, buďte rádi, že máme koně
Skoda ze jsou kone. Takova klada, spolu s mazutem a perim v kadi vedle... Ta se uplne tesi na povozeni nekterych individui... :P

Author:  Theo [ 02:40 18. Aug 2007 ]
Post subject: 

Image

*zobere pukance a kouka dale*

Author:  Sylmael [ 10:07 18. Aug 2007 ]
Post subject: 

Musim to teda inac stylizovat. Dispell ako kuzlo ucinkujuce na postavu prepojenu s konom ma za nasledok necakane spomalenie zmeteneho kona ktory odmieta aj nadalej bezat a tak sa rychlostou behu priblizi rychlostou k onomu hracovi bez kona. Hrac musi teda z kona zosadnut aby si kon vydychol a spametal sa z dispell shoku. Tympadom nieje odporucane ist do boja voci NPC s dispellom na koni, ale radsej pouzit vlastne nohy i ked je to pre niektore PC nepohodlne, zdlhave a vycerpavajuce.

Author:  Pajule [ 11:05 18. Aug 2007 ]
Post subject: 

konicek takovi rkasny vzneseny zviratko..se divim ze ty zvrhly elfky vubec nosej na zadeh ja bych je schodila a sla si po svich :twisted: ..to by devcata asi neprezili :twisted: ...chodit po svejch

Author:  photter [ 12:22 18. Aug 2007 ]
Post subject: 

ty tomu vůbec ale vůbec nerozumíš, mit boky sevřený stehnama zvrhlý elfky je snem každýho správnýho koně a nejen jeho ;)

Author:  Sylmael [ 12:26 18. Aug 2007 ]
Post subject: 

A preto maju vsetky zvrhle elfky nohy do O. Image

Author:  Pajule [ 12:29 20. Aug 2007 ]
Post subject: 

mno tak o koncih toho vim celkem dost..bohuzel v zadny knizce neni napsany koho kun rad nosti..ale jestli dostava ostruhma do slabin tak to teda urcite neni jeho sen...a co se tyce toho je pravda ze zvrhy elkfy se prodavaj ale presto krasu kone tim nezastini..

Author:  resurrection [ 13:53 20. Aug 2007 ]
Post subject: 

Tohohle problemu jsem si taky vsimnul. Jenom nechapu proc zjevny systemovy problem tady vetsina komentuje jakoby IC, ale to je fuk. Spis me zajima jestli se s tim da neco delat. Mozna nastavit tomu spechu brutalne vyssi caster level aby ho nemohlo nic sundat, jelikoz jinak nez pres efekt se to vyresit neda...

Author:  566344 [ 17:24 20. Aug 2007 ]
Post subject: 

resurrection wrote:
Tohohle problemu jsem si taky vsimnul. Jenom nechapu proc zjevny systemovy problem tady vetsina komentuje jakoby IC, ale to je fuk. Spis me zajima jestli se s tim da neco delat. Mozna nastavit tomu spechu brutalne vyssi caster level aby ho nemohlo nic sundat, jelikoz jinak nez pres efekt se to vyresit neda...
Tenhle efekt "zpomaleni" vznika ve dvou pripadech.
a) dotycny se na koni vyspi
V te chvili pomuze kdyz se jeho postava uraci pohnout svou vznesenou prdeli, pred spanim seskocit a alespon vzbudit zdani toho, ze spi.
IC pripominka z me strany by mohla znit v duchu: "Zkus se vyspat v sedle! Zpomaleny budes ty i ten kun!"

b) dotycny chytne kone a vjede s nim do viru bitvy, kde se stane cilem nejakeho dispell kouzla
Kdyz odhlednu od toho, ze onen kun NENI zranitelny a ze ma "konem_obdarena_postava" nezanedbatelnou vyhodu v rychlosti pohybu, tak i po normalnimi zbranemi vedene bitve byl kun i jeho jezdec unaven. Neumim si predstavit jak asi muze byt kdo unaven kdyz se jej pokousi sejmout nejaky nasrany kouzelnik/klerik/zaklinac magii.
Opet podotykam to co vyse: staci, kdyz dotycna postava pohne svym vznesenym zadkem a da koni chvili odpocinout (tzn. sestoupi a znovu nastoupi).

Jeste pripominam, ze timto systemovym opatrenim zcela a naprosto mizi uloha kouzla "expeditious retreat", stejne tak je podstatne snizena vyhodnost kouzla "haste". Na oboje musi mag/sorc dlouho studovat a zasvetit roky zivota alespon jakes-takemu trvani techto kouzel. V provedeni "kun" kdokoli ziska celodenni (!!!) expeditious retreat. Cenou za to je 30 minut klikani na sberu surovin, doneseni do dilny a "zplacnuti" je k sobe. A voila - hned je 20 tisic gp ve vacku se zlatem, hned je na kone.

Misto abyste se podivali na veci strizlive - s vedomim jejich silene sily - tak drapnete hrnec plny zlata a rvete po dodatku.

Author:  photter [ 17:59 20. Aug 2007 ]
Post subject: 

ale notak, numero, proč tak záštiplně ?
já mám dojem, že kdo chce koně a výhody z něj využívat, sežene si na něj peníze
kdo chodí pěšky, má k tomu zřejmě nějakej důvod
to, že kůň poskytuje vejhody je jasný a jeho cena by to měla odrážet a ne že jeho vejhody sou kompenzovaný bugama
únava po boji a podobně sou zavádějící kecy, kdopa bude po bitvě unavenější, pěšák nebo jezdec, he ? hádej, dávám ti tři pokusy :)
použitelnost haste se nijak nesnižuje, na haste je daleko podstatnejší útok navic a +4 k AC než rychlost pobíhání a to, že kdejakej chcípáckej šaman ti zpomalí koně je prostě bug, nic víc

Page 1 of 5 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/