Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Překupník http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=5068 |
Page 1 of 1 |
Author: | Sorrow [ 15:01 23. Apr 2011 ] |
Post subject: | Překupník |
Zdravím, mám dotaz. Nejde u překupníka dát ňákou podmínku aby vykoupil stejnou věc jen třeba 5x? Alespoň u těch polotovaru.Je to hrůza se koukat do nabídky a čekat takovou dobu a k tomu ještě někomu ztěžovat hraní pořádnejma lagama ![]() |
Author: | pepa48 [ 18:41 23. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
k tomu se přidávám... ty lagy, když se překupník načítá, jsou někdy opravdu nesnesitelný |
Author: | -RoF- [ 19:16 23. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
Tak tak souhlas, je to ted už vcelku extrém. |
Author: | davidsoft [ 06:50 24. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
Podle mě by byla škoda omezit obchodníka jen na 5 kusů od každé suroviny, pokud by to nešlo vyřešit jinak. Když někdo stáhne třeba patnáct kůží jezevce a nemá trezor, tak kde je pak má prodat? Nemluvě o tom, že někdo by tam pak klidně mohl dát od každého druhu pět kůží za milion za kus, čímž by využití toho obchodníka zcela zlikvidoval. Představoval bych si spíš vyčlenění některých surovin do samostatných voleb: 1) horniny (nuget cínu, ruda čehosi atd.) 2) bylinky (jetel, tvrdík, ginseng atd.) 3) stažené kůže (z jezevce, vlka, pantera, prastarého medvěda atd.) 4) dřevo (dubové, vrbové atd.) 5) ostatní (všechno ostatní) To by mělo dvě výhody. Jednak by se nemusel načítat kompletní sortiment, a jednak bych se nemusel přehrabovat hromadou hornin, když postava potřebuje kůži. |
Author: | Thuereg [ 08:28 24. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
Podle mě by to moc nevyřešilo. Ty lagy mě deptaj vo tom žádná a už sem kvuli tomu nejednou málem zaklepal pantoflem. Ale podle mě když to rozčleníš tak to bude beztak načítat haldu krámů. zatim nejsnazší způsob co sem oběvil je, když hraju ráno napsat někomu kdo je pokud možno v karathě a počkat si až lagy přejdou na nějakym bezpečnym místě. Na druhou stranu je fakt, že by to bylo přehlednější. |
Author: | Thuereg [ 08:36 24. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
Já bych to spíš udělal aby se přirážka z tý ceny musela zaplatit už když tu věc házíš na bazar a když to nikdo třeba za měsíc nekoupí tak si to postava bude moct vyzvednout. Vyhnuli by sme se např tomu aby tam nějakej blbec házel lektvar lečení lehkejch zranění za 10k a podobně. |
Author: | pepa48 [ 09:43 24. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
davidsoft wrote: Když někdo stáhne třeba patnáct kůží jezevce a nemá trezor, tak kde je pak má prodat? Tak zrovna u tohoto případu má možnost prodeje u vetešníka v Ivory, kožešníka v Karathě, etc. |
Author: | davidsoft [ 13:30 24. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
pepa48 wrote: davidsoft wrote: Když někdo stáhne třeba patnáct kůží jezevce a nemá trezor, tak kde je pak má prodat? Tak zrovna u tohoto případu má možnost prodeje u vetešníka v Ivory, kožešníka v Karathě, etc. To ano, ale ten už to nikomu dalšímu neprodá, takže to nikomu nepomůže. V zájmu kupujících je, aby na trhu byla co největší konkurence, která pak v důsledku tržních principů tlačí ceny dolu. Jakékoliv kapacitní omezování překupníka zvýhodňuje některé prodejce (např. ty, kdo tam tu surovinu dali dřív). Pokud by se mělo takové kapacitní omezení zavést, chtělo by to, aby prodával vždy 5 nejlevnějších kusů od každého zboží a zbytek měl někde schovaný (aby se nemusel načítat). |
Author: | Prasokralik [ 13:55 24. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
-obchod rozdělit přes dialog na několik "polic" -každá police vlastní obchod s omezeným množstvím věcí (řekněme maximální počet 100) -řekněme 8 polic po 100 věcech, dá dohromady 800 možných věcí u překupníka -protože každá police je vlastní obchod, nebudou se načítat naráz, tedy nebudou způsobovat lagy důsledek? k překupníkovi se vejde mnohem víc věcí a přitom bude způsobovat mnohem menší lagy, na druhou stranu obchod nebude tak přehledný jako když je všechno v jednom okně a namísto jednoho okna jich postava bude muset prolézt 8 (nebo libovolné jiné číslo, dle potřeby) samozřejmě to lez ještě vyšperkovat a police rozdělit podle sortimentu jako byliny a věci na polotovary, věci na konečný kraft, hotové výrobky, věci z lootu atd. což ale dá zas víc práce |
Author: | davidsoft [ 20:44 24. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
Rozdělení věcí do polic by mohli dělat ti, kdo tam ty věci vkládají a nedalo by to o nic víc práce. Stačilo by, kdyby v tom dialogu místo volby "... zlatých" byly volby: 1. ... zlatých (do police 1: nerosty) 2. ... zlatých (do police 2: bylinky) 3. ... zlatých (do police 3: trofeje) atd. Zařazení do správné police by bylo v zájmu prodávajícího, protože kupující se možná podívá jen do té správné. Špatně zařazené věci by se hůř prodávaly a jejich prodejci by na tom tratili. |
Author: | -RoF- [ 22:52 24. Apr 2011 ] |
Post subject: | Re: Překupník |
Ono je to hlavně a především opět o lidech, aby nebyli magoři a nedávali tam plno zbytečností, když vidí že se to mco nekupuje. A hlavně tam nedávat věci za přemrštěné věci. |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |