Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 14:35 19. Apr 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 131 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next

Jakým způsobem jsem se dostal/a k hraní nwn na persistentních světech?
Na doporučení přátel. 46%  46%  [ 55 ]
Po singl kampani, jsem chtěl zkusit i mulťák. 16%  16%  [ 19 ]
Holdoval jsem "papírovým" rpg a tohle k nim mělo nejblíž. 11%  11%  [ 13 ]
Jsem fanoušek rpg ze staré školy a nwn má ten správnej feeling. 8%  8%  [ 10 ]
Chtěl jsem zkusit i něco jiného, než to co nám servírují klasická MMORPG. 3%  3%  [ 3 ]
K nwn jsem se přesunul z podobné onlinovky (UO, atd.) 8%  8%  [ 10 ]
Kvůli své holce/klukovi ;) 3%  3%  [ 3 ]
Zcela náhodou. 5%  5%  [ 6 ]
Žádná s hlasovacích variant se mi nelíbí, svou "story" sepíšu do diskuze. 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 119
Author Message
 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 14:07 29. Apr 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Já jsem začínal (lehce poznamenán v mládí něčím jako Dračák) na jiném serveru, kam mě zatáhl a nalákal kámoš...následně mě z toho serveru "dostala" komunita kolem vedení. Na další doporučení (jiného hráče) jsem přesedlal na Thálii a líbilo se mi tu. Člověk se naučil "IC" odseparovat/ignorovat určité druhy hráčů (to není urážka ničí hry, jen konstatování faktu, že některé "cizí" přístupy ke hře mi nesedí) a hrál naopak s těma s kterýma mi to sedělo a "bavilo".
Co se týká přilákání nových, několik kamarádů jsem k NWN dotáhl, někteří zůstali déle, jiné kratší dobu. "Suchá" reklama je fajn, ale osobní ukázka "vo-co-de" jasně vede.
...vlastně na NWN mám asi nejraději osobní setkání, kdy se zainteresovaní slezou a pokecají o hře, postavách, o situacích, atd.

...a OT odpověď, proč jsem hrát přestal, bych viděl:
1) Lidi se kterými jsem hrál odešli.
2) Změna ekonomiky/kraftu/itemů/featů/postav/dungů/přísun expů.
3) A s tím související flustrace, kdy nemám rád, když díky nedostatku (vlastního) času hrají vedle sebe postavy "veteránů" na 25+ lvl a "nové" na lvl 10. S tím (podle mě) souvisejícími problémy v CvC (a nemyslím tím prioritně zabíjení!!!!!, ale to, že např. vysokolevelový hidař má výhodu proti low-lvlové postavě a vůbec velikost skillů omezená výší lvlu u rozdílně hrajících postav mě krkala). K tomu vědomí, že s mým časem, který bych hře mohl dát, bych se sotva dostal po půl roce na lv15 (možná), zatímco "celodenní" hráči se tam vyšvihnou do měsíce.
4) Mám rád příběhy, kdy postava "hraje" a někam se dějově posouvá (ať už plánovaně, nebo neplánovaně). Většina mých postav hrála spíš komornější "RP" s malým obsahem herců a bývala spíš komparzem, než nějakým gěrojem tahounem...to nechávám jiným :) . Bohužel nedostatek OOC času dořešovat a koordinovat questy (jak IC, tak OOC), aby se hra hýbala a nebyla jen "trapným" čekáním na Godota nebo "sEXPením" pro další lvl, abych konečně mohl ve hře udělat to či ono.


Ve zkratce - kdybych věděl, že si mohu do měsíce vystřelit postavu na 21-24 lvl a zajistit jí existenční zázemí, tak ty pro mě "nudné (opravdu nudné :!: ) začátky skousnu, abych mohl hrát s lidmi, které ten lvl mají (ať už ve friendly nebo non-friendly pozici) a ne tu celou dobu odehrávat systémového chudáčka, který sice "RP" bude (něco) hrát, ale jinak ho uklove každé přebufované NPC o místních power-PvPerech nemluvě (P.S. frakční svět se mi líbí), tak snad...
*zamáčkne slzu nostalgie*
...se i vrátím.
Zkrátka možnost zahrát si s postavou na "rozumném" lvlu cca 3-4 měsíce (nebo déle) a hrát nějaký příběh s kámošema a pak ho (třeba) ukončit a založit novou postavu, se zajištěným zázemím (myšleno systémově = dům, nadprůměrné vybavení, peníze), tj. s vědomím, že s tou postavou nebudu muset ZASE farmit debilní skřety jen proto, abych měl na +1 meč a nájem na příští měsíc apod. Když nad tím tak přemýšlím, tak vlastně celý schánění výbavy a živobyrí mě vždy obtěžovalo :lol: :lol: , podobných starostí mám dost v reálu, ještě aby mě to stresovalo ve hře u které se chci "bavit", "relaxovat".
Ale chápu, že to je utopie :| :cry: .

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 14:46 29. Apr 2011 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
Začínal jsem se synem ( Huhulák ) na ARK2, prošel jsem všechny NWN servery, a skončil zde. Nejvíce se mi líbila předwipová Thalie, ale i po wipu to nebylo špatné až do června loni, kdy mne to přestávalo bavit, a to proto, že se udělaly ty velké změny v kraftu a expování, odešlo postupně spousta starých hráčů a příšly spousty z demony a z EQ , a hráči, kteří milují CxC, což nemusím. Neodešel jsem zcela, jen občas si přečtu forum a občas se na chvíli naloguju, abych viděl, co je nového. Ale to nadšení ze hry je už pryč...

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 16:18 29. Apr 2011 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
monstera wrote:
Nejvíce se mi líbila předwipová Thalie, ale i po wipu to nebylo špatné až do června loni, kdy mne to přestávalo bavit, a to proto, že se udělaly ty velké změny v kraftu a expování, odešlo postupně spousta starých hráčů a příšly spousty z demony a z EQ , a hráči, kteří milují CxC, což nemusím.


V čem se craft tolik změnil? Akorát se odstranily věci +20 (+24!!!), který se do tý hry neměly nikdy dostat.

Zrovna tobě se, pokud vím, všichni hráči co se týče CvC vyhýbali, tak nevím, proč je problém zrovna s tímhle.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 16:49 29. Apr 2011 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
Rejty wrote:
monstera wrote:
Nejvíce se mi líbila předwipová Thalie, ale i po wipu to nebylo špatné až do června loni, kdy mne to přestávalo bavit, a to proto, že se udělaly ty velké změny v kraftu a expování, odešlo postupně spousta starých hráčů a příšly spousty z demony a z EQ , a hráči, kteří milují CxC, což nemusím.


V čem se craft tolik změnil? Akorát se odstranily věcí +20 (+24!!!), který se do tý hry neměly nikdy dostat.

Zrovna tobě se, pokud vím, všichni hráči co se týče CvC vyhýbali, tak nevím, proč je problém zrovna s tímhle.


Kraft se změnil zcela - veškeré poznámky, co který kámen, kov, kůže atd dělá , se mohly zahodit, protože vše bylo jinak. Zkušenosti získané prací se taky změnily, a postupovat při ziscích po 1 expu skutečně není zábavné.
CvC se mi možná někteří vyhýbali, ale jednou se na Sandru vrhla hned u jezevců skupina několika vysoko lvl kouzelníků, a i když utíkala na cestu ke hřbitovu tak ji znehybnili a z dálky odpravili a ztráta levelu na 29 lvl je prakticky v tomto systému od června platném nenahraditelná.


.

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 18:56 29. Apr 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
mě k NWN přivedl Jonny, hrál kdysi na Alhambrii (myslim) nevim jak k tomu přišel on.. však! NWN mě stále baví, možná je problém s tim ho dostat mezi lidi, málo koho napadne že něco takového v NWN existuje, někteří v mém okolí ani už nevědí, co NWN je.. už kdysi tu padl návrh napsat do nějakého herního magazinu, možná nastal ten správný čas :) , navrhuji Level, jsem dlouholetym předplatielem :)

a proč lidi odcházejí? no.. kdysi sem hrál s hráči a později DMkoval pro hráče, které hra bavila a hráli kvůli RP.. později se mi už všichni zdáli moc uspěchání, každej se hnal za expama a lootem, později už sem měl pocit že mi lidi do Q lezou jen kvůli tomu, že chtěji na konci odměnu, mlátili všechno co bylo červené a když bylo něco jak se jim nelíbilo? začali mi do Q kecat a jen si stěžovali, místo toho aby hráli RP do konce.. to byl důvod mého odchodu.. a myslim že i pár dalších lidí, už neni s kym hrát dobré coolové RP, jako v předwipové Thalii (nestěžuju si na wipe, jen před nim a chvíli po nem tu byli skvělí lidé)

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 19:01 29. Apr 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 13:05 30. Jul 2009
Posts: 418
To monstera:Kraft se změnil zcela - veškeré poznámky, co který kámen, kov, kůže atd dělá , se mohly zahodit, protože vše bylo jinak. Zkušenosti získané prací se taky změnily, a postupovat při ziscích po 1 expu skutečně není zábavné.
CvC se mi možná někteří vyhýbali, ale jednou se na Sandru vrhla hned u jezevců skupina několika vysoko lvl kouzelníků, a i když utíkala na cestu ke hřbitovu tak ji znehybnili a z dálky odpravili a ztráta levelu na 29 lvl je prakticky v tomto systému od června platném nenahraditelná.

No strata expu na vyšim lvl je opravdu frustruici a těžko se naharazuje.To možna pravě odrazuje hrače zkušenějši kteři už se někdy z NwN dostli do křižku.Ale zase na druhou stranu,znam hry kde přijdeš nejen o expy ale i o drahoceny eqip na ktery vydělavaš třeba i několik měsicu :)

_________________
ACC Bziik
Awken Nord-Nabručeny zaklinač,druh překrasne bardky Sally a hrdy otec
Robert Ness-Kněz na baterky
Dermond Meynolds-Chladně arogantni synek Kory a Falliona

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Všechno v životě se dá přežít,kromě smrti


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 20:09 29. Apr 2011 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 13:38 03. May 2009
Posts: 204
monstera wrote:
CvC se mi možná někteří vyhýbali, ale jednou se na Sandru vrhla hned u jezevců skupina několika vysoko lvl kouzelníků, a i když utíkala na cestu ke hřbitovu tak ji znehybnili a z dálky odpravili a ztráta levelu na 29 lvl je prakticky v tomto systému od června platném nenahraditelná.

Myslíš ten incident, kdy jsme ti odkrouhnuli lowlevel postavu, ty si přelognul na Sandru, naběhnul si na nás a začal si kouzlit? Škoda jen, že si byl tenkrát tak akční, že si ani nenahodil odpor, takže nám to nic neudělalo. Jo a ta skupina kouzelníků- Já jsem byl sice dobrej kouzelník, ale za celou skupinu jsem fakt nevydal. Kdyby tam nebyl ten kouzelník s kosou, tak nevim. :D To jen abych incident uvedl na pravou míru.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 20:11 29. Apr 2011 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 15:48 09. Apr 2009
Posts: 81
nojo Vorenus ma magicky nadani na kritiky :mrgreen:

_________________
Vorenus....Pravá ruka Černé paní, vykonavatel její vůle.
http://www.youtube.com/watch?v=ysWRb9bqB-Y&NR=1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 20:16 29. Apr 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 11:53 27. Sep 2009
Posts: 2551
Můžete to prosím řešit jinde? Od čeho pak máme spam audítko. Díky. Příště rovnou mažu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 23:07 30. Apr 2011 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
Sapal wrote:
monstera wrote:
CvC se mi možná někteří vyhýbali, ale jednou se na Sandru vrhla hned u jezevců skupina několika vysoko lvl kouzelníků, a i když utíkala na cestu ke hřbitovu tak ji znehybnili a z dálky odpravili a ztráta levelu na 29 lvl je prakticky v tomto systému od června platném nenahraditelná.

Myslíš ten incident, kdy jsme ti odkrouhnuli lowlevel postavu, ty si přelognul na Sandru, naběhnul si na nás a začal si kouzlit? Škoda jen, že si byl tenkrát tak akční, že si ani nenahodil odpor, takže nám to nic neudělalo. Jo a ta skupina kouzelníků- Já jsem byl sice dobrej kouzelník, ale za celou skupinu jsem fakt nevydal. Kdyby tam nebyl ten kouzelník s kosou, tak nevim. :D To jen abych incident uvedl na pravou míru.


Tak kvůli úplné pravé míře. Tu lowlwl postavu jste v Ivory požádali, aby vám šla někomu s něčím pomoct u jezevců, protože je dobrák , tak šla, a tam jste ji sprostě odkrouhli. To mne uvedlo do stavu zuřivosti, při kterém jsem se dost nekontroloval a došlo k výše uvedené scénce se Sandrou. Tím pádem proto, že dobrák lowlwl šla na požádání napomoc, jsem měl hned dvě postavy po smrti. To mne skutečně otrávilo, ale podstatnější byly ty změny kraftu a systému expování....

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 23:38 05. May 2011 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Z vlastní zkušenosti a ze zkušenosti známých, o tom na jakém serveru se udržím rozhoduje první den hraní.
Prostě je začátek těžkej, tak to často nemá smysl. Naopak po jednom dni když to člověka chytne tak už ho pak problémy neodstaví.

Noví hráči - odchovanci moderních her - jsou navíc zvyklí že je hra zabaví i bez toho aby do ní investovali nějakou větší snahu. Tohle na většině nwn světů nefunguje... protože herní možnosti se postupně odemykají s vyšším lvlem a zvláště u RP světů je vyšší lvl těžce časově dosahnutelný....

S tím prvním dnem hraní souvisí i to že hráč když založí svou postavu tak je vlastně ve hře na solo. Prostě sám si musí zorganizovat svou vlastní zábavu, častokrát neví jak se zapojit do dění aby z toho něco měl. Zajimavým řešením je začátečnická guilda do které se může připojit hráč hned při tvoření postavy. (S možností kdykoli odejít). Guilda s nějakým vybavením (třeba guildhousem) a několika velmi aktivními hráči ve vedení, kteří se HNED AUTOMATICKY nového hráče ujmou a hráčskými questy mu ukáží hru, dostanou ho do dění, a prostě ho směřují k zábavě.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 02:01 06. May 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 13:05 30. Jul 2009
Posts: 418
Shaman88 wrote:
Z vlastní zkušenosti a ze zkušenosti známých, o tom na jakém serveru se udržím rozhoduje první den hraní.
Prostě je začátek těžkej, tak to často nemá smysl. Naopak po jednom dni když to člověka chytne tak už ho pak problémy neodstaví.

Noví hráči - odchovanci moderních her - jsou navíc zvyklí že je hra zabaví i bez toho aby do ní investovali nějakou větší snahu. Tohle na většině nwn světů nefunguje... protože herní možnosti se postupně odemykají s vyšším lvlem a zvláště u RP světů je vyšší lvl těžce časově dosahnutelný....

S tím prvním dnem hraní souvisí i to že hráč když založí svou postavu tak je vlastně ve hře na solo. Prostě sám si musí zorganizovat svou vlastní zábavu, častokrát neví jak se zapojit do dění aby z toho něco měl. Zajimavým řešením je začátečnická guilda do které se může připojit hráč hned při tvoření postavy. (S možností kdykoli odejít). Guilda s nějakým vybavením (třeba guildhousem) a několika velmi aktivními hráči ve vedení, kteří se HNED AUTOMATICKY nového hráče ujmou a hráčskými questy mu ukáží hru, dostanou ho do dění, a prostě ho směřují k zábavě.


Ano z tim plně souhlasim. Založil bych spiše nejakou Akademi pro novačky.Kde by byly oslabene NPC potvory a novačci by nechcipali na každem kroku a v klidu si vyzkoušeli taktiku boje a lovu.V klidu by si tam mohli třeba udělat 2-3 lvliky,zorientovat se co a jak a pak vyrazit do světa.Samozřejmě bych to nechal jen na jejich volbě...jestli chtěji podstoupit Akademi nebo se rovnou vrhnout do viru udalosti na Thali.V Akademi by to levelovani samozřejmě bylo o trochu pomalejši než venku ale davalo by to zaroveň možnost setkani novačku.Samozřejmosti by bylo že po dosahnuti toho 2 nebo 3 lvl by už žadne expy nikdo nedostaval :)

_________________
ACC Bziik
Awken Nord-Nabručeny zaklinač,druh překrasne bardky Sally a hrdy otec
Robert Ness-Kněz na baterky
Dermond Meynolds-Chladně arogantni synek Kory a Falliona

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Všechno v životě se dá přežít,kromě smrti


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 09:05 06. May 2011 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
Mně se líbil na Alhambrii ostrov Iff. Byla to kolonie na osamocenym ostrově, kde všichni začínali a až po splnění Q a dosažení určitýho levelu je to pustilo do světa. Chtěl jsem udělat něco podobnýho i tady, ale nesetkalo se to s úspěchem.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 09:44 06. May 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Rejty wrote:
Mně se líbil na Alhambrii ostrov Iff. Byla to kolonie na osamocenym ostrově, kde všichni začínali a až po splnění Q a dosažení určitýho levelu je to pustilo do světa. Chtěl jsem udělat něco podobnýho i tady, ale nesetkalo se to s úspěchem.
Izolace nováčků od zkušených postav je to nejhorší, co můžete udělat. Dosáhnete tak jen toho, že bude hráč psát telly všem okolo, že potřebuje poradit s questem, protože neví, jak dál. Začínající postava se především potřebuje IC seznámit s někým, kdo jí poradí, co může dělat a co nemůže dělat (vzpomínám na to, jak si Elandra myslela, že může stahovat kůži z dobytka místních zemědělců).

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Problém nwn komunity: stále stejní hráči, jak přilákat nové?
PostPosted: 12:06 06. May 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 13:05 30. Jul 2009
Posts: 418
Jasny,izolovat novačky by byla chyba. Ale nejake misto kde by si ozkoušeli jake to je by se určitě šiklo.A klidně by tam občas za nima mohl zajt nejaky zkušenějši hrač a poradit jim.

_________________
ACC Bziik
Awken Nord-Nabručeny zaklinač,druh překrasne bardky Sally a hrdy otec
Robert Ness-Kněz na baterky
Dermond Meynolds-Chladně arogantni synek Kory a Falliona

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Všechno v životě se dá přežít,kromě smrti


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 131 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits