Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 21:50 23. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 50 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Paladinští koně
PostPosted: 21:51 06. Oct 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Zakázal bych je, šmejdy. Dva osedlaný v jedný lokaci a už to laguje jak sviň. Když si pomyslím, jak by to vypadalo, kdyby tam přijel ještě nějakej třetí.... *oklepe se*

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 22:02 06. Oct 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:07 12. Nov 2008
Posts: 2163
Location: Praha
Tuším, že už na to někdo někde odpovídal (možná dokonce i přímo mě :D), ale nevybavuji si odpověď - co přesně to lagování paladinských koní způsobuje?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 22:08 06. Oct 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Mám pocit, že neuvěřitelný množství polygonů, z kterejch sou jejich modely. Oproti "normálním" koním je to celkem pálka. Jestli se pletu, tak mě někdo popravte.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 22:12 06. Oct 2011 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 22:35 18. Sep 2010
Posts: 311
Lagování paladinskejch koní způsobuje předevšim načítání superanimací, ten samej problém maj všechny 1.69 koně. Po pár vteřinách co zmizí koně z dohledu se vyčistí cash a pak se ty animace při setkání načítaj znovu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 00:32 07. Oct 2011 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
No pokud se vám nesekají obyč koně, tak pro zájemce:

Attachment:
thalie_cfg_1_7.rar [330.94 KiB]
Downloaded 256 times


Co je příloha za soubor?
Právě stažený config hak z webu obohacený o soubor c_horse2d3.mdl.

Co je c_horse2d3.mdl?
Model koně - obyčejného grošáka jen se sedlem (tedy bez čabraky, nebo co to paladinský má a těch sedlovejch brašen) pojmenovaný právě tak, aby odpovídal modelu paladinského koně (původní název c_horse2a.mdl).

Hoďte do haků (přepište stávající) a pokud nebude fungovat, stáhněte z webu config hak a hoďte místo tohoto do haků.
Kdyby někdo stáhnul a nešlo mu to, reportujte. Testováno jen v toolu.

Pro zájemce: názvy modelů lze najít v appearance.2da, který lze extrahovat z thalijského config haku. *omluvně kouká po kucíkovi, zda mu nedělá v hacích přílišný bordel*

EDIT: Zachy má určitě lepší řešení, pokud bude zájem to předělat.


Last edited by Myrpa on 02:12 07. Oct 2011, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 00:46 07. Oct 2011 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
Možná by se tento problém taky dal vyřešit záměnou modelu koně. Zběžně jsem se koukal na nwn.wikia.com a feat je popsán ve scriptu X3_S3_PalMount. Který obsahuje odkaz include na soubor scriptů x3_inc_horse, kde si může zájemce pohrát s funkcí
Code:
object HorseSummonPaladinMount(int bPHBDuration=FALSE)

a pak ji hodit na server :D

EDIT: Myrpa má nejspíš lepší řešení :)

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 08:58 07. Oct 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Do toho config haku bych to nedaval. Spis jen ten mdl soubor placnout do override.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 11:04 07. Oct 2011 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 15:22 08. Nov 2008
Posts: 143
Hak má myslím vyšší prioritu než override.

_________________
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 11:23 07. Oct 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Override má vždycky vyšší prioritu.
NWN data < Haky podle pořadí < override

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 11:38 07. Oct 2011 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 15:22 08. Nov 2008
Posts: 143
Quote:
Files placed in the override directory will replace resources of the same name in the core resources, and are themselves replaced by resources of the same name in either the module being played or a hak pak associated with the module. That is, the priority order from low to high is core, override, module, then hak pak.
Myslím, že jsem na to někde narazil.

_________________
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 11:40 07. Oct 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Rozumím tomu jako koza petrželi, ale držím vám palce, ať se dohodnete a pak napíšete postup (i pro nás "pologramoty uživatelské"), jak "vykosit" paladinský lago-koně. S radostí to udělám! A hned na dvou kompech! :biggrin:

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 12:17 07. Oct 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Vykos paladiny a je po koních :D

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 12:22 07. Oct 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
To se teda docela divim. Každopádně v hacích ty koně nejsou, takže override by to přepsat měl.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 12:23 07. Oct 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
Ono je otázka jestli to tak funguje doopravdy to by chtělo vyzkoušet.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladinští koně
PostPosted: 12:43 07. Oct 2011 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 15:22 08. Nov 2008
Posts: 143
kucik wrote:
To se teda docela divim. Každopádně v hacích ty koně nejsou, takže override by to přepsat měl.
1.69 koně by měly být v xp3.key, takže pohoda. CEP koně jsou v hacích.

_________________
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 50 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits