 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
OneIceOne
|
Post subject: Quest sessions Posted: 19:43 29. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Quest sessionsRozhodl jsem pro určitý pokus z pohledu hraní questů. Quest sessions budou nepravidelně vyhlašované questové večery, které budou mít pevně stanová a předem známá pravidla. Řeším tím nedostatek času - lepší organizace, zábavu pro vetší rozsah hráčů, kteří se tak mohou seznámit a nebudu muset každému všechno desetkrát vysvětlovat. Sjednocení pravidel pro vlastní questy, kdy hráči vědí s čím mohou počítat. Pravidla:I. Vstup do quest session bude omezen levelem postav, které se ho budou moci účastnit. Budou tři skupiny, vždy bude předem známo, pro jakou skupinu je daný Quest session vyhlášen. Code: 1. skupina bude rozmezí 5 – 15 levelu 2. skupina bude rozmezí 16 – 25 levelu 3. skupina bude rozmezí 26 – 40 levelu II. Quest se bude konat za předpokladu, že budou alespoň 3 hráči ve skupině. III. Maximální počet hráčů je omezen na 6 ve skupině. IV. Předpokládaná délka Quest session je 2 – 4 hodiny reálného času. V. Při Quest session je zakázáno běhat při přesunu skupiny, když není IC výslovně stanoveno jinak. Při normální situaci tedy pěkně půjdete z bodu A do bodu B. Pokud vám IC NPC naznačí, že byste měli spěchat, spěchejte, jde totiž možná o čas a o vývoj questu. VI. Smrt v Quest sessions je velký problém a často znamená jednak normální ztrátu zkušeností, ale také nemožnost pokračovat v rozehraném questu, proto jednejte opatrně a s rozmyslem. Následující pravidla jsem stanovil, protože Quest sessions jsou zamýšlené jako plně rp, kde je smrtelné zranění nebo smrt vyřazujícím faktorem a navíc přinutí hráče přemýšlet a bát se o svou postavu. Vše rozhoduje kostka, podle předem stanovených pravidel, takže si nemáte na co stěžovat. Pokud někdo zemře poprvé v questu, přesune se do lokace Podsvětí, vyčká na instrukce DM. a) Vyhodnotí se, zda se postava dá zachránit nebo zda úplně zemřela. DM hodí za nebožáka k 20 na osud. Code: Postava zemřela nedrastickou smrtí – DC: 6 (25%)
(příklady: někdo ji utloukl v hospodské bitce pěstmi (a nebyl to chuck norris), je v bezvědomí z utonutí, je možné ji oživit atd.)
Postava zahynula za normálních okolností – DC: 11 (50%)
(příklady: někdo postavě vrazil dýku/meč/whatever do břicha, zabila ji nějaká normální past či příšera)
Postava zemřela drastickou smrtí – DC: 16 (75%) (příklady: postavu překousl drak, rozpustila se v epické kyselinové pasti, postavu zabilo nekromantické kouzlo) Pokud padne DC a výše, pak následuje krok b) Pokud padne menší číslo, než je DC, pokračuje se krokem c) b) Ošetření Postavu můžete ještě zachránit, ale je to velmi obtížná činnost, které zvládnou jen zkušení ranhojiči. Technicky bude přesunuta postava zpět z lokace Podsvětí do lokace, kde zemřela a zůstane jí jeden 1 život. Postava je v bezvědomí nebo může hrát tomuto stavu adekvátní rp. Zakladním znakem je nepohyblivost a nemožnost jakékoliv akce. Tento proces je vymyšlený kvůli rp hře, aby si mohl zahrát i mrtvý hráč a nehnil v lokaci Podsvětí. V této chvíli je technicky zakázáno na postavu aplikovat léčivou magii, lékárny a lektvary. Výsledkem bude provedený hod ošetřujícím charakterem na k 20 proti DC, které vypočítám z této tabulky. Code: Skill Heal ošetřujícího charakteru – 0 – DC: 20 Skill Heal ošetřujícího charakteru – 1-5 – DC: 19 Skill Heal ošetřujícího charakteru – 6-10 – DC: 18 Skill Heal ošetřujícího charakteru – 11-15 – DC: 17 Skill Heal ošetřujícího charakteru – 16-20 – DC: 16 Skill Heal ošetřujícího charakteru – 21-25 – DC: 15 Skill Heal ošetřujícího charakteru – 26-30 – DC: 14 Skill Heal ošetřujícího charakteru – 31-35 - DC: 13 Skill Heal ošetřujícího charakteru – 36-40 – DC: 12 Skill Heal ošetřujícího charakteru – 40+ - DC: 11 Modifikátory situace: Code: Odolnost cíle (bez boostů) 6 až 11 – DC se zvedá o 2 Odolnost cíle (bez boostů) 11 až 15 – DC zůstává stejné Odolnost cíle (bez boostů) 16 až 20 – DC klesá o 2 Odolnost cíle (bez boostů) 21+ - DC klesá o 4 Příšerné podmínky – DC se zvedá o 2 (ošetřujete padlého v kobce na studené zemi, na zamořeném místě, někdo na vás útočí, nemáte žádné vhodné nástroje) Normální podmínky – DC zůstává stejné Příznivé podmínky – DC klesá o 2 (ošetřujete padlého v klidu, v teple, máte dostatek vybavení) Pokud padne DC a výše, postava je zachráněná a navrátím ji k družině. Obvázaná a pohmožděná může dokončit quest, ale může dostat určitý postih. Pokud padne menší číslo než DC, postava zemřela v rukou ranhojiče a odchází do Podsvětí, pokračuje se bodem c). c) Podsvětí Postava je v Podsvětí, na její navrácení musí družina použit svitku, sil přítomného kněze nebo odtáhnout mrtvolu do chrámu. Je doporučeno sehrát rituál oživení. Postava může pokračovat v questu po oživení, ale ztráta zk se ji nevrací. Hrajte obezřetně!!! d) Postava zemře podruhé v questu Pokud mi někdo umře podruhé v questu a já neuznám, že to byla nějaká blbost, jako potvora s AB 100 a podobně. Kvůli tomuto je levelové rozdělení, aby mohla být zachována nějaká vyváženost v nebezpečnosti hry. Postava odchází do Podsvětí. Může být normálně oživená svitkem/knězem/chrámem, zkušenosti ztrácí normálně podle hry a navíc nemůže pokračovat v questu samotném. IC se postava musí vyléčit ze svých zranění a do questu již nesmí zasáhnout. Pokračovat může zbytek skupiny. e) Zemře celá skupina Pokud zemřela celá skupina najednou, quest končí. Provedu hod, zda vás někdo nezachránil. Pokud padne DC, které se stanoví dle situace, má skupina právo být oživena knězem, jinak musí projít přes dábla. Code: Obydlená oblast DC: 5 (80%) Loviště, středně odlehlé planiny DC: 11 (50%) Hluboká a odlehlá kobka DC: 17 (20%) Za quest nedostanete žádné zkušenosti, odměnou by vám měla být zábava ze hry. VII. Odměna zkušeností za splněný Quest session Code: Přežití charakteru: 1000 bodů zkušeností Hraní charakteru postavy: 0 – 1000 bodů zkušeností Hezké zahrání rp situací: 0 – 1000 bodů zkušeností Překvapení, zajímavé řešení situace/hádanky, pobavení ostatní hráčů: 0 – 2000 bodů zkušeností
Za Quest session tedy můžete získat 1000 – 5000 bodů zkušeností. Toto hodnocení je pro všechny skupiny stejné.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
Woxa
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 20:54 29. Jul 2011 |
|
Joined: 15:15 04. Nov 2010 Posts: 225 Location: Praha
|
Ohledně toho léčení, možná by stálo za to, pouvažovat i nad tím, jak se dotyční snaží/nesnaží a podle toho jim to DC lehce upravit (pokud to už nepočítáš do těch "modifikátorů").
Stejně tak bych možná bral v potaz i levely kněžoura s doménou léčení (obdobně jako ten skill léčení) případně všeobecně kněžoury, ale ty s domenou nějak zvýhodnil.
Ale neber to jako kritiku, jsou to jen takové dva postřehy.
_________________ Xunnavin - věrný (zatím) ochránce paní Trissdril bratr Ignacius - mnich, který následuje Thala (momentálně zavřen kdesi v klášterní cele)
|
|
Top |
|
Istvan
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 21:04 29. Jul 2011 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 22:42 09. May 2007 Posts: 228
|
Zajimavy napad, jen bych pripomnel. Ze je veliky rozdil dostat 1000-5000exp na 15levelu nebo 1000-5000exp na 30levelu+. Jeden to ziska za den dva hrani, druhej za mesic hrani. Jen to zduraznuju a poukazuju na to, aby to bylo vzato v uvahu.
|
|
Top |
|
Alvarion
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 08:46 30. Jul 2011 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 22:47 15. Nov 2010 Posts: 325
|
Dobrý den, pravidla jsou nastavená jak to vidím na creep questy, pokud by to bylo na ty kasické jen s mnoho emote a slovy je to dobře nastavené? Za problematické vidím, co psal Ištván - pro lvl 29+ je 1000 xp poklad, kterej jen tak nenajede - opravdu monoho hodin hraní. pro lvl 15 je to zalezitost 30 minut.
Určitě by neměly být nastavené jakékoliv pevné XP za questy a hlavně NE za přežití. Spíše to určit na základě náročnosti a povahy questu. Dát až 5000 xp za několik scének v hospodě s přesunem do jiné se srdervoucími emote je pro ty lvl 29+ trošku síla. Vyhnul bych se dávání XP za standardní hru zcela - od toho jsou časovky a zábava z questu.
Objektivita přidělování xp může být taky diskutabilní.
Na druhou stranu v případě motivace hráčů jít na "draka - myslim tim něco opravdu náročného" kterého od wipu nikdo nezabil za 5000 xp může být motivací to zkusit.
Důležité: Ve hře se se s questy jen míjím, když vidím jiné, jak něco podnikají, ale co mi příjde zásadní je absence pudu sebezáchovy - hráči spoléhají na to, že je GM nezabije, RP je často založeno na epickém objemu emote a hrdninských póz. Neznám qesty evilů, tak se neozývejte, že to u Vás tak není:D. Problematické je, že nastavená pravidla zde umožní ty hráče zvedat..... celkem snadno. Byl bych spíš pro neobcná pravidla, kde by vše vyplynulo ze situace.
Ad další připomínky: 1. někteří hráči hrají na perma smrt, gm mohou mit tendenci se k temto lidem (ne postavam) chovat odlišně. Pravidla nepravidla může to být problém.... 2. Jak se budou moci skupinky, jednotlivci přihlásit, či zapojit? Bude nějaké výběrové řízení, pořadník? Nebo kdo příjde? Ctělo by to nějak nastavit, aby se do procesu dostali i ti, kteří nemají stalou skupinku se kterou creepí a emotí - vytvoření nových interakci mezi hráči , co se neznají alespon trochu, by myslím bylo prospěšné. 3. Dávám to odlišného bodu, mam za to, že jsou tu guildy, zde je rozpor mezi požadavkem na lvl a členstvím v guildě. Například 2 chataktery 26+ lvl 4 chataktery pod 26 a dle pravidel spolu nemůžou. byly by tyto quest session právě šancí i pro ty nezařazené?
Jinak jsem moc rád, že nějaké GM chce prezentovat a prezentuje otevřenou strategii na Questy, kde by se mohli zapojit možná všichni.
|
|
Top |
|
Miell
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 09:30 30. Jul 2011 |
|
Joined: 23:26 18. May 2010 Posts: 2581
|
Já si myslím, že na takové akce je dobré mít rámcově daná pravidla... je už na hráčích, jestli jsou pro ně akceptovatelná. Výše odměny XP by podle mě neměla hrát takovou roli, jako spíš motivace postavy se zapojit. Pro mě byla odměna 1000 expů fajn i na prvních levelech.. tak co.. na ulici to nenajdete a ještě máte zpětnou vazbu, že se Vaše hra líbí. Jinak si myslím, že určitě bude přihlíženo k tomu, co se na výpravě bude dít. Určitě je tohle fajn věc a stojí za to jí zkusit realizovat, hlavně pro nováčky.. takže přeju OneIcovi, ať to vyjde k oboustranné spokojenosti! Třebas si udělám nějakou vedlejší postavu a zkusím to taky 
_________________ Kieran a Desmin Hanifah Ardian Layla Morwinyon Mirima Farah Al Marfa - NPC
https://www.youtube.com/watch?v=21ANYDbFDNQ
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 09:51 30. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Woxa wrote: Ohledně toho léčení, možná by stálo za to, pouvažovat i nad tím, jak se dotyční snaží/nesnaží a podle toho jim to DC lehce upravit (pokud to už nepočítáš do těch "modifikátorů"). Tohle měly zohlednit podmínky, za jakých je cíl ošetřovat. Pokud partu napadne vzít "padlého", stáhnout se z dungeonu a o šetřit ho někde vedle, například u ohně a v klidu, pak dostanou příznivé podmínky, pokud začnou padlého ošetřovat na chodbě, kde na ně útočí kostlivci, pak dostanou záporné. Přepracuji pravděpodobně tabulku, kde rp faktor bude mít větší dopad v modifikátorech. Woxa wrote: Stejně tak bych možná bral v potaz i levely kněžoura s doménou léčení (obdobně jako ten skill léčení) případně všeobecně kněžoury, ale ty s domenou nějak zvýhodnil. Obecně cleriky ne, cleriky s doménou léčení ano. Woxa wrote: Ale neber to jako kritiku, jsou to jen takové dva postřehy. O tom je debata.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 09:53 30. Jul 2011 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
Nezapomeňte, že se můžou objevit i odměny jiné, než XP a zlato. Postavy můžou získat spojence, cenné informace, nebo nějaký předmět, který jinde neseženete (předpokládám). Těším se, až se na nějaké tvé session objevím 
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 10:14 30. Jul 2011 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Ty xp za přežití asi nedávat, jinak tam budou takoví ti, co jen chodí a mlčí a čekají na přínos xp A už těch max 5k xp se mi zdá dost, ale budiž to je na vás. Jak už tu někdo psal, mělo by tam jít o zábavu a tak dále. Omezení lvlů je taky čudné. Páč to může rozdělit postavy, které spolu normálně kamarádí a řeší různé situace a takhle by jeden z nich musel z questu odejít? Jinak ale nápad hezky a uvidíme, co se z toho vyvine. Aspoň dostanou šanci jiní a ne ti noo vyvolení. 
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 10:52 30. Jul 2011 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Zajímavý nápad to ano, jen si myslím, že je zaměřen hlavně na dobré a neutrální postavy.
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 10:59 30. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Istvan wrote: Zajimavy napad, jen bych pripomnel. Ze je veliky rozdil dostat 1000-5000exp na 15levelu nebo 1000-5000exp na 30levelu+. Jeden to ziska za den dva hrani, druhej za mesic hrani. Jen to zduraznuju a poukazuju na to, aby to bylo vzato v uvahu. Lepší bude, když napíšeš důvod, proč by se to mělo vzít v úvahu. Ano, je zde zamýšleno, aby v těchto Quest sessions mohli dostat tuto odměnu i lvl 30+. Na postup od 30 - 40 lvl potřebuješ tuším 345k zkušeností. Pokud bys dostal z questu 5k expů, bylo by to přibližně 1,45% zkušenosti, kterou na to potřebuješ, když nepočítám smrti.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 11:09 30. Jul 2011 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Chápu omezení minimálního levelu - nechceme na questu postavy, které jednou štípne vosa a je po nich. Nelíbí se mi ovšem omezení maximálního levelu v kategorii. Jak psal RoF, může to rozdělit přátele. Když jsem ještě hrál Lineage II, v družině běžně chodily levely 20 a 78 a byli to dobří přátelé (v NWN by byly ekvivalentem asi tak levely 5 a 35).
Omezení levelů svědčí o tom, že jsou asi zamýšleny bojové questy (jít někoho/něco násilím zajmout/zabít). Byl bych proto, aby se vymyslely i questy nebojové odehrávající se jen ve městech, nebo kombinované questy, kdy by postavy splňující minimální level šly mimo město bojovat a zbytek postav by ve městě zatím řešil něco jiného (pokud by to bylo proveditelné - na to by asi museli být dva DM).
Mám jeden dotaz: Bude možno se questu účastnit za přítelíčka? (Nechat postavu ve městě a po světě nechat místo ní pohybovat se s družinou přítelíčka. Nemusela by se pak tak složitě řešit smrt - zabitý přítelíček prostě zmizí a pro hráče tím quest končí, leda by se pak postava náhodou setkala ve městě s navrátivší se družinou.)
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Maya
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 11:33 30. Jul 2011 |
|
Joined: 12:56 05. Dec 2010 Posts: 1053
|
Líbí...  K těm XP: viděla jsem kdesi v hůlkách, když jsem se v nich šťourala...  .. možnost udílení XP za Rp v procentuálním podílu zbývajícím do levlu (takže 2% zbývající do levlu, 3% atd atd..). To by bylo asi i více fér, jen vychytat kolik procent to tak může být... 
_________________ _______________________________________________ "Dejte muži volnou ruku - a najdete ji někde na sobě." - Mae Westová
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 11:40 30. Jul 2011 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
No, musim říct, že po tom co jsem uskakoval letícímu noži a měl dojem, že v každý lokaci černýho lesa jsem házel na permici, jsem se žačal vysloveně bát o postavu Jen mám trochu obavy z toho rozmezí lvlů. Docela se mi líbí ten %tuélní nápad na exp, pokud už by se nějakej rozdával. Jinak se mi to líbí, uvidíme co z toho vyleze 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 11:56 30. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Alvarion wrote: Dobrý den, pravidla jsou nastavená jak to vidím na creep questy, pokud by to bylo na ty kasické jen s mnoho emote a slovy je to dobře nastavené? Pokud myslíš creep questy ala LA2, zabte 500 mobů, přineste 500 věcí, pak jsi na omylu. Vše záleží na vývoji v questu, ale pouze emote questy zamýšlené nejsou. Je pravděpodobné, že se postavy setkají s nepřátelskými npc, které však budou nastaveny na rozmezí skupiny a proto bude udržitelná nebezpečnost hry. Quote: Za problematické vidím, co psal Ištván - pro lvl 29+ je 1000 xp poklad, kterej jen tak nenajede - opravdu monoho hodin hraní. pro lvl 15 je to zalezitost 30 minut. Proč je to podle tebe problematické, to mě zajímá, neurčité komentáře mi moc nepomohou. K tomuto tématu jsem napsal komentář nahoře v příspěvku. Quote: Určitě by neměly být nastavené jakékoliv pevné XP za questy a hlavně NE za přežití. Spíše to určit na základě náročnosti a povahy questu. Dát až 5000 xp za několik scének v hospodě s přesunem do jiné se srdervoucími emote je pro ty lvl 29+ trošku síla. Vyhnul bych se dávání XP za standardní hru zcela - od toho jsou časovky a zábava z questu. Přežití postav je základní faktor v questu, je to znak toho, že to postavy udělaly dobře. Všimni si nastavení smrti. Stanovená pravidla dopředu jsou proto, aby si hráč neřekl, hele hodný DM vytáhne určitě mrtvoly a pojede se dál. Tak takhle ne. Proto ano, základní odměna je za přežití postavy. Věř tomu, že pro splnění questu nebude zapotřebí pouze pár scének srdcervoucího emote. Položme si dále otázku, proč by i levely 30+ nemohly mít možnost jednou za čas získat větší dávku zkušeností. Není to vytržení reality, není to motivující. Také je třeba se zamyslet, že díky systému smrti mohou o zkušenosti přijít, když si budou počínat neopatrně. Quote: Objektivita přidělování xp může být taky diskutabilní. Je, byla a bude. Proto je tu pokus o nějaký koncept. Zbytek nech na DM. Quote: Na druhou stranu v případě motivace hráčů jít na "draka - myslim tim něco opravdu náročného" kterého od wipu nikdo nezabil za 5000 xp může být motivací to zkusit. Quest sessions jsou takto zamýšleny, když můžeš něco ztratit, proč bys nemohl něco získat. Quote: Důležité: Ve hře se se s questy jen míjím, když vidím jiné, jak něco podnikají, ale co mi příjde zásadní je absence pudu sebezáchovy - hráči spoléhají na to, že je GM nezabije, RP je často založeno na epickém objemu emote a hrdninských póz. Neznám qesty evilů, tak se neozývejte, že to u Vás tak není:D. Problematické je, že nastavená pravidla zde umožní ty hráče zvedat..... celkem snadno. Byl bych spíš pro neobcná pravidla, kde by vše vyplynulo ze situace. Hráči spoléhají...to máš pravdu, chce je to odnaučit. Proto průhledný koncept, co se bude dít - když... Snadno zvedat? O všem rozhodne kostka, první smrti se můžeš vyhnout bez ztráty zkušeností, když ti bude přát kostka, jinak přicházíš o zkušenosti podle standardního systému. Druhá smrt tě vyřazuje z questu a říká, že nemáš právo na zkušenostní odměnu. Ad další připomínky: Quote: 1. někteří hráči hrají na perma smrt, gm mohou mit tendenci se k temto lidem (ne postavam) chovat odlišně. Pravidla nepravidla může to být problém.... Ať hrají nebo ne, proto jsou tu jasná pravidla. Chceš se účastnit nebo nebo ne. Tyto postavy mají většinou velký pud sebezáchovy a navíc si myslím, že tento druh hráčů hraje permanentní smrt z nějakého důvodu. Tím důvodem je nějaký adrenalin/whatever a nebo situace, kde mohou opravdu zemřít. A kdy lépe zemřít, než v nějakém hezkém questu, že? Quote: 2. Jak se budou moci skupinky, jednotlivci přihlásit, či zapojit? Bude nějaké výběrové řízení, pořadník? Nebo kdo příjde? Ctělo by to nějak nastavit, aby se do procesu dostali i ti, kteří nemají stalou skupinku se kterou creepí a emotí - vytvoření nových interakci mezi hráči , co se neznají alespon trochu, by myslím bylo prospěšné. Zatím uvažuji o topicu, kde předem dám vědět o quest sessions, napíši k němu určité podrobnosti a řeknu, kdy se mu budu moci věnovat. Pak nechám na hráčích, zda budou schopni se mezi sebou domluvit a třeba vytvořit funkční skupinu. Ten, kdo se přihlásí první, tak s těmi budu počítat, později je možná vytvářet Quest sessions po domluvě. Časem stejně předpokládám, že projekt buď zkrachuje nebo naopak povede k vytvoření silnějších vztahů mezi postavami a k vytvoření nějakých guild, které jsme s DG vymýšleli před X měsíci. Quote: 3. Dávám to odlišného bodu, mam za to, že jsou tu guildy, zde je rozpor mezi požadavkem na lvl a členstvím v guildě. Například 2 chataktery 26+ lvl 4 chataktery pod 26 a dle pravidel spolu nemůžou. byly by tyto quest session právě šancí i pro ty nezařazené? Guildy jsou skvělá věc. Problém je v mechanice nwn. Zkuste si vytvořit adekvátní nepřátelská npc pro skupinu, kde jsou dvě postavy 30 lvl a dvě postavy 10 lvl. Vzhledem k mechanice nwn to nejde, proto rozdělení podle lvl. Specifické případy budu řešit individuálně. Quote: Jinak jsem moc rád, že nějaké GM chce prezentovat a prezentuje otevřenou strategii na Questy, kde by se mohli zapojit možná všichni. To má být účelem...
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 12:03 30. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Miell wrote: Já si myslím, že na takové akce je dobré mít rámcově daná pravidla... je už na hráčích, jestli jsou pro ně akceptovatelná. Výše odměny XP by podle mě neměla hrát takovou roli, jako spíš motivace postavy se zapojit. Pro mě byla odměna 1000 expů fajn i na prvních levelech.. tak co.. na ulici to nenajdete a ještě máte zpětnou vazbu, že se Vaše hra líbí. Jinak si myslím, že určitě bude přihlíženo k tomu, co se na výpravě bude dít. Určitě je tohle fajn věc a stojí za to jí zkusit realizovat, hlavně pro nováčky.. takže přeju OneIcovi, ať to vyjde k oboustranné spokojenosti! Třebas si udělám nějakou vedlejší postavu a zkusím to taky  Proč vedlejší postavu?
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |