Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Užitečné scripty
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=5362
Page 3 of 3

Author:  Puxina [ 17:42 15. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

Pronajímání pokojů

Tak jsem to konečně sprovoznil a mělo by to fungovat, aspoň co jsem testoval.

Řekněme, že máme 3 pokoje, kde pokoj číslo 1 a 2 budou stejné a pokoj číslo 3 bude větší. A chceme pokoje 1 a 2 prodávat za 100 zlatek a pokoj 3 prodávat za 500 zlatek.

Nastavení klíče

Vytvoříme si klíč s tagem "ku_hire_key"
Název dáme například "V Tramtarii - pokoj cislo" Číslo daného pokoje si tam pak už přidá sám script.

Ten dáme od invu NPC.

Viz obrázek.
Image


Nastavení dveří

Dveře nastavíme dle obrazku a tag klíče dáme "ku_hire_<cislo najemce>_<cislo pokoje/domu/bytu>"
Číslo nájemce se nastavuje v proměných je to "číslo NPC v evidenci pronajímatelů".

Image

Proměné

Proměné nastavíme na NPC

Image

Rozhovor

Příklad rozhovoru dle obrázku

Image

----------------------

U možností "Pokoj cislo 1,2,3 nastavíme (viz obrázek níže):
Text se objeví když.. a dáme tam script ku_hire_isr1

Script má znění
Quote:
#include "ku_hire_inc"

int StartingConditional()
{

return ku_HireIsEmptyRoom(1,GetPCSpeaker());
}


Provedené akce a dáme tam script ku_hire_r1

Script má znění
Quote:
#include "ku_hire_inc"

void main()
{
ku_HireHireRoom(1,GetPCSpeaker());
}


Vždy se mění jen čisla dle pokojů pro 1 patří 1, pro 2 patří 2 a tak dále.

Viz obrázek
Image



Snad je to tak správně ;)

Author:  kucik [ 10:28 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

Tohle tam vůbec nemá co dělat. Peníze za pokoj bere script ku_hire_r1.nss

Puxina wrote:
----------------------

A nakonec nastavíme, aby NPC zkontrolovalo zda má postava peníze a když má, tak jí peníze odebere, viz obrázek níže.

Text se objeví když.. a dáme tam script maszlato a ve scriptu si upravíte hodnotu na 100zlatek (červeně označeno) a samozřejmě nějak script pojmenujete.

Script má znění
Quote:
int StartingConditional()
{
return (GetGold(GetPCSpeaker()) >= 100);
}



Provedené akce a dáme tam script navalzlatoa ve scriptu si upravíte hodnotu na 100zlatek (červeně označeno) a samozřejmě nějak script pojmenujete.


Script má znění
Quote:
void main()
{
object oPC = GetPCSpeaker();
if (GetGold(oPC) >= 100) {
TakeGoldFromCreature(100, oPC);
string sInnName = GetLocalString(OBJECT_SELF, "INN_NAME");
SetLocalInt(oPC, sInnName, 1);
}
else{
ClearAllActions();
ActionSpeakString("Nemas ty penize.");
}
}


Viz obrázek
Image

Snad je to tak správně ;)

Author:  Puxina [ 10:30 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

kucik wrote:
Tohle tam vůbec nemá co dělat. Peníze za pokoj bere script ku_hire_r1.nss



Aha dobrá, to jsem netušil ;)

Tak použiju ten samý script, který je i u krkovičky v Ivory ;)

Author:  kucik [ 10:33 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

Puxina wrote:
kucik wrote:
Tohle tam vůbec nemá co dělat. Peníze za pokoj bere script ku_hire_r1.nss



Aha dobrá, to jsem netušil ;)

Tak použiju ten samý script, který je i u krkovičky v Ivory ;)


Všechno potřebné by měly obstaret ty scripty ku_hire. Na lokále ti sice nebudou fungovat, protože nemají připojení do DB, ale na serveru to půjde.

Author:  Puxina [ 10:43 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

Jasně, ted to už vím.

Ale víš jak, v modulu pro WB scripty nejsou (pokud mi někdo nepošle lokaci z Thalie, která nějaké scripty obsahuje) a nikde není ani seznam scriptů s popisem, co scripty dělají. Takže to je holt těžké ;)

Author:  Shaman88 [ 15:17 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

Puxina wrote:
Jasně, ted to už vím.

Ale víš jak, v modulu pro WB scripty nejsou (pokud mi někdo nepošle lokaci z Thalie, která nějaké scripty obsahuje) a nikde není ani seznam scriptů s popisem, co scripty dělají. Takže to je holt těžké ;)

Já jsem všechny nepotřebné skripty ze současné Thalie vyhodil. Takže se to udělá znova.

Author:  kucik [ 15:21 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

Možná bysme to mohli někde začít dokumentovat. Dát někam vlákno na forum, kde bude prostě set scriptů, komentář, popis, poslední update, závislosti atp.

Author:  Shaman88 [ 15:29 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

kucik wrote:
Možná bysme to mohli někde začít dokumentovat. Dát někam vlákno na forum, kde bude prostě set scriptů, komentář, popis, poslední update, závislosti atp.

Jako je přímo i uploadovat nebo jen dokumentace?

Author:  Puxina [ 15:30 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

To by bylo super. Páč vy víte jak to funguje, ale pro mě je to prostě scifi :).

Já prostě když mám návod, tak to přiřadím kam mám a pak to třeba ve hře většinou otestuju a pak odesílám lokaci jako hotovou a nebo tam už něco dodělávají ti, co mají přístup na komplet modul ;).

Viz třeba u mé lokace bude asi třeba zkontrovat frakce NPC a pak zkontrolovat ten speciální klíč a tak.

Author:  kucik [ 15:31 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

Minimálně dokumentace, ale možná i ten upload. Občas se mi stává, že jsem něco před lety psal a nevim kam to zmizlo. Pak jsem rád, že jsem to v balíku nahrál někam na forum.

Author:  Shaman88 [ 15:34 16. Sep 2013 ]
Post subject:  Re: Užitečné scripty

Jo minimálně pro ty "veřejné" by to být mohlo.

Page 3 of 3 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/