Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Dungeon s "dobrými" NPC http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=5433 |
Page 1 of 4 |
Author: | Derken- [ 16:44 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Škoda, že nejsou NPC i dobrého přesvědčení ![]() ![]() |
Author: | kucik [ 16:45 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Proč by nebyli NPC dobrého přesvědčení? Ve městech jich valná část je. |
Author: | DenGrasse [ 16:47 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Teda, v některých městech, aby nevznikly nějaký pochybnosti. |
Author: | Derken- [ 16:51 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Chtěl jsem napsat spíše monstra ![]() ![]() ![]() |
Author: | J.F.Payne [ 16:54 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
No, takovej dung například pohraniční vesničky pro eviláky, co by se dala vyvražďovat, by vůbec nebyl špatnej... (A nějaká dobrá strana by jí mohla i bránit, což by byla jistě milá setkání...). |
Author: | kucik [ 17:09 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Ten napad uz tu, myslim, parkrat byl. Otazka je, jak by to vlastne fungovalo? Byla by to normalne pouzitelna vesnice s obchody atp? Jaky level by museli ti NPC mit, aby to vubec melo smysl? |
Author: | J.F.Payne [ 17:20 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Jo, dal bych tam nějaký základní obchody. Povrchňani by tam mohli nomálně chodit a fungovat, drowové, zlouni (i povrchňanští, ale tam je třeba počítat s rizikovým faktorem větších následků) by to měli jako normální dungeon. Mohly by být takový dungy řekněme tři, vesnička (chabá domobrana s kosama a vidlema), větší vesnice (hradby, průlom a měťanská domobrana, kuše, halapartny...) a zemanská tvrz (boss zeman a jeho družina šlechtic a jeho kopí), kde by NPC byly podle obtížnosti, pro levely dejme tomu 10, 15 a epiky. Asi by to mělo mít nějaký IC pozadí, proč by se do vesničky stále někdo stěhoval... takže mě napadla třeba jakási "zlatá horečka", ale vymyslet se určitě dají lepší věci. Holt by to bylo "neklidné pohraničí" se vším všudy. Pokud je zájem, promyslím koncept a v rámci svojí pomocné WB aktivity pošlu návrhy lokací i IC pozadí a návrh spawnu. |
Author: | davidsoft [ 17:36 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
J.F.Payne wrote: Jo, dal bych tam nějaký základní obchody. Povrchňani by tam mohli nomálně chodit a fungovat, drowové, zlouni (i povrchňanští, ale tam je třeba počítat s rizikovým faktorem větších následků) by to měli jako normální dungeon. Mohly by být takový dungy řekněme tři, vesnička (chabá domobrana s kosama a vidlema), větší vesnice (hradby, průlom a měťanská domobrana, kuše, halapartny...) a zemanská tvrz (boss zeman a jeho družina šlechtic a jeho kopí), kde by NPC byly podle obtížnosti, pro levely dejme tomu 10, 15 a epiky. Proč by to mělo mít IC pozadí? Jaké IC pozadí má to, že v jeskyních dorůstá stále nové uhlí a rudy kovů, většina potvor se respawnuje minimálně jednou za restart (tzn. IC každé 3 dny)?
Asi by to mělo mít nějaký IC pozadí, proč by se do vesničky stále někdo stěhoval... takže mě napadla třeba jakási "zlatá horečka", ale vymyslet se určitě dají lepší věci. Holt by to bylo "neklidné pohraničí" se vším všudy. Pokud je zájem, promyslím koncept a v rámci svojí pomocné WB aktivity pošlu návrhy lokací i IC pozadí a návrh spawnu. |
Author: | Nalkanar [ 17:38 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Teoreticky rudy atd. jsou velká ložiska a ty objekty, ze kterých těžíš, jsou prostě systémová berlička. |
Author: | J.F.Payne [ 17:42 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
davidsoft wrote: Proč by to mělo mít IC pozadí? Jaké IC pozadí má to, že v jeskyních dorůstá stále nové uhlí a rudy kovů, většina potvor se respawnuje minimálně jednou za restart (tzn. IC každé 3 dny)? Protože mám ve věcech rád alespoň jistou základní logiku. A je rozdíl dělat vesnici zlatokopů nebo vesnici pasáků ovcí nebo vesnici lovců kůží. Kromě toho, ke vzniku takové vesnice (a jejímu zpřístupnění v modulu) je nějaký příběh určitě vhodný. A teď mě napadla prostá kolonizace... |
Author: | Daanri [ 18:18 12. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Nieco take je urcite v plane do buducnosti v ramci rozsirenia a prerabky lokacii. Samozrejme ziadnym dalsim napadom a navrhom sa nebranime. |
Author: | Myrpa [ 12:11 13. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Tyo, dobrej nápad! Jsem nadšen (pro mě) novým nápadem a konceptem! A proto nabízím scripty, kdyby byl zájem. (IC pozadí by bodlo. Už jen proto, že si pak ve hře nemusí ti, kdo mají o IC vysvětlení zájem, vymýšlet různé na sebe nenavazující, odporující si smyšlenky a berličky. Kdo IC pozadí nechce, ať ho klidně ignoruje.) |
Author: | DenGrasse [ 12:14 13. Sep 2011 ] |
Post subject: | Dungeon s "dobrými" NPC |
*zprávy z Charaxxsu* Dnes bylo udatnými bojovníky klanu F´nuka´l posedmdesáté sedmé dobyto povrchňanské hradiště Masakrov. Dalšími na řadě jsou bojovníci klanu Houk´all, kteří se už nemohou dočkat, až Povrchňané opět navezou zásoby, poklady a otroky. |
Author: | Myrpa [ 12:20 13. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
No na mém nadšení to nic nemění. Kdejakej statickej bandití tábor vybíjím taky stokrát, vesnice jiných stvoření, troglodytů, atd zrovna tak a taky mi to není ani po stopadesáté blbé. Baví mě to. Tohle by mě taky bavilo. Za obě strany. Jak bránit, tak vybíjet. Nejvíc by mě asi bavilo vybíjet tam drowí reportéry. |
Author: | Bruciacullo [ 12:24 13. Sep 2011 ] |
Post subject: | Re: Paladin |
Jenže orčí skřetí atp dungy nemůže bránit hráčská postava, čímž by to nabralo nový rozměr takže mi tohle srovnání s obyčejnými dungy nepřipadá nejšťastnější ![]() EDIT: Chtěl bych tě vidět jak by ses tvářil, kdyby na tebe kupříkladu u skřetího bose čekali taky čtyři dvacetilevloví hráčští skřeti ![]() |
Page 1 of 4 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |