 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
kokosak
|
Post subject: Paladinští koně Posted: 21:51 06. Oct 2011 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Zakázal bych je, šmejdy. Dva osedlaný v jedný lokaci a už to laguje jak sviň. Když si pomyslím, jak by to vypadalo, kdyby tam přijel ještě nějakej třetí.... *oklepe se*
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 22:02 06. Oct 2011 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
Tuším, že už na to někdo někde odpovídal (možná dokonce i přímo mě  ), ale nevybavuji si odpověď - co přesně to lagování paladinských koní způsobuje?
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 22:08 06. Oct 2011 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Mám pocit, že neuvěřitelný množství polygonů, z kterejch sou jejich modely. Oproti "normálním" koním je to celkem pálka. Jestli se pletu, tak mě někdo popravte.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Decka
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 22:12 06. Oct 2011 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 22:35 18. Sep 2010 Posts: 311
|
Lagování paladinskejch koní způsobuje předevšim načítání superanimací, ten samej problém maj všechny 1.69 koně. Po pár vteřinách co zmizí koně z dohledu se vyčistí cash a pak se ty animace při setkání načítaj znovu.
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 00:32 07. Oct 2011 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
No pokud se vám nesekají obyč koně, tak pro zájemce: Attachment:
thalie_cfg_1_7.rar [330.94 KiB]
Downloaded 256 times
Co je příloha za soubor? Právě stažený config hak z webu obohacený o soubor c_horse2d3.mdl. Co je c_horse2d3.mdl? Model koně - obyčejného grošáka jen se sedlem (tedy bez čabraky, nebo co to paladinský má a těch sedlovejch brašen) pojmenovaný právě tak, aby odpovídal modelu paladinského koně (původní název c_horse2a.mdl). Hoďte do haků (přepište stávající) a pokud nebude fungovat, stáhněte z webu config hak a hoďte místo tohoto do haků. Kdyby někdo stáhnul a nešlo mu to, reportujte. Testováno jen v toolu. Pro zájemce: názvy modelů lze najít v appearance.2da, který lze extrahovat z thalijského config haku. *omluvně kouká po kucíkovi, zda mu nedělá v hacích přílišný bordel* EDIT: Zachy má určitě lepší řešení, pokud bude zájem to předělat.
Last edited by Myrpa on 02:12 07. Oct 2011, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 00:46 07. Oct 2011 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Možná by se tento problém taky dal vyřešit záměnou modelu koně. Zběžně jsem se koukal na nwn.wikia.com a feat je popsán ve scriptu X3_S3_PalMount. Který obsahuje odkaz include na soubor scriptů x3_inc_horse, kde si může zájemce pohrát s funkcí Code: object HorseSummonPaladinMount(int bPHBDuration=FALSE) a pak ji hodit na server  EDIT: Myrpa má nejspíš lepší řešení 
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 08:58 07. Oct 2011 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Do toho config haku bych to nedaval. Spis jen ten mdl soubor placnout do override.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
drake127
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 11:04 07. Oct 2011 |
|
Joined: 15:22 08. Nov 2008 Posts: 143
|
Hak má myslím vyšší prioritu než override.
_________________ Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 11:23 07. Oct 2011 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Override má vždycky vyšší prioritu. NWN data < Haky podle pořadí < override
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
drake127
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 11:38 07. Oct 2011 |
|
Joined: 15:22 08. Nov 2008 Posts: 143
|
Quote: Files placed in the override directory will replace resources of the same name in the core resources, and are themselves replaced by resources of the same name in either the module being played or a hak pak associated with the module. That is, the priority order from low to high is core, override, module, then hak pak. Myslím, že jsem na to někde narazil.
_________________ Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 11:40 07. Oct 2011 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Rozumím tomu jako koza petrželi, ale držím vám palce, ať se dohodnete a pak napíšete postup (i pro nás "pologramoty uživatelské"), jak "vykosit" paladinský lago-koně. S radostí to udělám! A hned na dvou kompech! 
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 12:17 07. Oct 2011 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Vykos paladiny a je po koních 
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 12:22 07. Oct 2011 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
To se teda docela divim. Každopádně v hacích ty koně nejsou, takže override by to přepsat měl.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 12:23 07. Oct 2011 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Ono je otázka jestli to tak funguje doopravdy to by chtělo vyzkoušet.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
drake127
|
Post subject: Re: Paladinští koně Posted: 12:43 07. Oct 2011 |
|
Joined: 15:22 08. Nov 2008 Posts: 143
|
kucik wrote: To se teda docela divim. Každopádně v hacích ty koně nejsou, takže override by to přepsat měl. 1.69 koně by měly být v xp3.key, takže pohoda. CEP koně jsou v hacích.
_________________ Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |