Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Paladinští koně
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=5474
Page 1 of 4

Author:  kokosak [ 21:51 06. Oct 2011 ]
Post subject:  Paladinští koně

Zakázal bych je, šmejdy. Dva osedlaný v jedný lokaci a už to laguje jak sviň. Když si pomyslím, jak by to vypadalo, kdyby tam přijel ještě nějakej třetí.... *oklepe se*

Author:  G-ladiator [ 22:02 06. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Tuším, že už na to někdo někde odpovídal (možná dokonce i přímo mě :D), ale nevybavuji si odpověď - co přesně to lagování paladinských koní způsobuje?

Author:  kokosak [ 22:08 06. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Mám pocit, že neuvěřitelný množství polygonů, z kterejch sou jejich modely. Oproti "normálním" koním je to celkem pálka. Jestli se pletu, tak mě někdo popravte.

Author:  Decka [ 22:12 06. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Lagování paladinskejch koní způsobuje předevšim načítání superanimací, ten samej problém maj všechny 1.69 koně. Po pár vteřinách co zmizí koně z dohledu se vyčistí cash a pak se ty animace při setkání načítaj znovu.

Author:  Myrpa [ 00:32 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

No pokud se vám nesekají obyč koně, tak pro zájemce:

Attachment:
thalie_cfg_1_7.rar [330.94 KiB]
Downloaded 256 times


Co je příloha za soubor?
Právě stažený config hak z webu obohacený o soubor c_horse2d3.mdl.

Co je c_horse2d3.mdl?
Model koně - obyčejného grošáka jen se sedlem (tedy bez čabraky, nebo co to paladinský má a těch sedlovejch brašen) pojmenovaný právě tak, aby odpovídal modelu paladinského koně (původní název c_horse2a.mdl).

Hoďte do haků (přepište stávající) a pokud nebude fungovat, stáhněte z webu config hak a hoďte místo tohoto do haků.
Kdyby někdo stáhnul a nešlo mu to, reportujte. Testováno jen v toolu.

Pro zájemce: názvy modelů lze najít v appearance.2da, který lze extrahovat z thalijského config haku. *omluvně kouká po kucíkovi, zda mu nedělá v hacích přílišný bordel*

EDIT: Zachy má určitě lepší řešení, pokud bude zájem to předělat.

Author:  zachy [ 00:46 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Možná by se tento problém taky dal vyřešit záměnou modelu koně. Zběžně jsem se koukal na nwn.wikia.com a feat je popsán ve scriptu X3_S3_PalMount. Který obsahuje odkaz include na soubor scriptů x3_inc_horse, kde si může zájemce pohrát s funkcí
Code:
object HorseSummonPaladinMount(int bPHBDuration=FALSE)

a pak ji hodit na server :D

EDIT: Myrpa má nejspíš lepší řešení :)

Author:  kucik [ 08:58 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Do toho config haku bych to nedaval. Spis jen ten mdl soubor placnout do override.

Author:  drake127 [ 11:04 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Hak má myslím vyšší prioritu než override.

Author:  kucik [ 11:23 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Override má vždycky vyšší prioritu.
NWN data < Haky podle pořadí < override

Author:  drake127 [ 11:38 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Quote:
Files placed in the override directory will replace resources of the same name in the core resources, and are themselves replaced by resources of the same name in either the module being played or a hak pak associated with the module. That is, the priority order from low to high is core, override, module, then hak pak.
Myslím, že jsem na to někde narazil.

Author:  KaTo [ 11:40 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Rozumím tomu jako koza petrželi, ale držím vám palce, ať se dohodnete a pak napíšete postup (i pro nás "pologramoty uživatelské"), jak "vykosit" paladinský lago-koně. S radostí to udělám! A hned na dvou kompech! :biggrin:

Author:  kokosak [ 12:17 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Vykos paladiny a je po koních :D

Author:  kucik [ 12:22 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

To se teda docela divim. Každopádně v hacích ty koně nejsou, takže override by to přepsat měl.

Author:  DenGrasse [ 12:23 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

Ono je otázka jestli to tak funguje doopravdy to by chtělo vyzkoušet.

Author:  drake127 [ 12:43 07. Oct 2011 ]
Post subject:  Re: Paladinští koně

kucik wrote:
To se teda docela divim. Každopádně v hacích ty koně nejsou, takže override by to přepsat měl.
1.69 koně by měly být v xp3.key, takže pohoda. CEP koně jsou v hacích.

Page 1 of 4 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/