Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

zlodej
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=5554
Page 1 of 2

Author:  Gufi Brusinka [ 19:37 22. Nov 2011 ]
Post subject:  zlodej

Zdravím,

nenašel jsem kam jinam to napsat - tak to zkusím tady :)

Na Thalii jsem se rozkoukával jako barbar 15. level nicméně chci hrát zloděje. Psal jsem několika lidem, o radu do začátku a sešli se mi tak protichůdné rady - mno že jsem nakonec dal na sebe a zloděje tak nějak rozjel - elf zloděj a najíždim na SD (třetí level)

nedá mi to ale nezeptat se takto na foru - dokud to ještě jde nějak ukočírovat :) jinak síla 14 obratnost 18 oodolnost 13 a inteligence 14 nebo takj nějak podobně :)

a no protože se za boha sám nemůžu dostat na 4 level :D zkusím se poradit tady jak hrát (mám sie hlavně hraní v družině, ale občas se sám někde proběhnout sám taky není na škodu a když člověk vleze ze stezky nechce hned umřit :) a jedu výcvik akrobacii stíny a ticho a pasti - všechno okolo pastí a trochu léčení

----
Tak ještě jednou prosím o pomoc a radu dokud to ještě jde :) nechce se mi zakládat znova kvůli pocitu sounáležitosti s mojim druhým já :D)
----

Díky všem
Vojta alias Gufi (jméno zloděje je tajné :O)

Author:  kucik [ 19:43 22. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

Pokud chceš přežívat se zlodějem. Je dobrý aspoň ze začátku používat nějakou střelnou zbraň. Síla 14 je na dlouhý luk víc než dost, navíc jako elf na něj máš dispozice.
Pokud ti jde o partu, tak bych nevrážel zbytečně moc do disciple a podobných, ale maxoval bych skilly, které ocení parta. Po slušném zlodějí s dobrým odemykáním, odpasťováním a searchem je vždycky scháňka (kór s keen sense).

Author:  Gufi Brusinka [ 20:10 22. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

kucik wrote:
Pokud chceš přežívat se zlodějem. Je dobrý aspoň ze začátku používat nějakou střelnou zbraň. Síla 14 je na dlouhý luk víc než dost, navíc jako elf na něj máš dispozice.
Pokud ti jde o partu, tak bych nevrážel zbytečně moc do disciple a podobných, ale maxoval bych skilly, které ocení parta. Po slušném zlodějí s dobrým odemykáním, odpasťováním a searchem je vždycky scháňka (kór s keen sense).


dlouhý luk i měč ( s lukem dávám hezký kritický ) ale jen jednou dvakrát pak chvlika boje s mečem a mrt (AC 18 myslim)

Author:  DenGrasse [ 20:14 22. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

Opravdu tohle patří do IC sekce???

Author:  kucik [ 20:18 22. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

Přesunuto.

Author:  Glumišek [ 08:32 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

kucik wrote:
(kór s keen sense).


Kuciku, co je to prosím česky? Dík.

Author:  FroziKk [ 09:29 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

Quote:
Kuciku, co je to prosím česky? Dík.


Ostrost smyslů. Vrozená schopnost elfa - má pasivně zapnutej search mode.

Author:  Glumišek [ 10:04 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

FroziKk wrote:
Quote:
Kuciku, co je to prosím česky? Dík.


Ostrost smyslů. Vrozená schopnost elfa - má pasivně zapnutej search mode.


Rozumím, děkuji.

Author:  KaTo [ 11:06 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

kucik wrote:
...Po slušném zlodějí s dobrým odemykáním...
Zatím ještě ne. Dokud se nepředělají dungové lokace, aby zamčené dveře a truhly nebyly rozmlátitelné, tak Odemykání (a odpasťování) je jen takový luxus, který pravověrné lootery zdržuje :lol: :lol: .

to Gufi: Mě jsi se v PMku už neozval na moje otázky co od toho Zloděje chceš. Takže věc jsem považoval za vyřešenou s tím, že ti poradil někdo jiný.

Author:  J.F.Payne [ 11:22 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

Mimochodem, kdyby tu někdo hrál zákonně dobrýho a schopnýho rogue, po tom bych se utloukl!

KaTo: Zas nemůže být zamčený všechno, že... ale jasně, že by největší poklady měly být dobře zamčeny, nebo jinak dobře střeženy (třeba tuhejma strážcema pokladu, například, nebo hádankou).

Author:  jachyra [ 11:52 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

:mrgreen: to mi pripomenulo, ako sme raz parta stáli v chráme v bažinách pred hádankou, kde bolo treba niečo vypočítať ... a všetci sme bezradne prešľapovali a nevedeli, čo s tým XD lebo tie naše intle, ach jaj ... a mága sme nemali hehe
Tak nakoniec sme to nejako spoločnými silami po asi 15 real minútach vyriešili :wall:

Author:  KaTo [ 11:58 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

Ono toho je zamčenýho (i zapastenyho) v pokladech dost. ALE. Ale kdejaky fighter/RDD veme do pracky luk/hazeci sekyrku a tu bednu si rozstreli z bezbečný dálky a vnitřek si lootne, nezavisle na tom, jak moc je zamcena/zapastena, tak tu ta roguna neni treba.
(ale o tom se ví už tak dlouho a nikdo s tím nic nedělá. Ať mi nikdo neříká, že předělání pokladových truhel, případně několika dveří v "půlce" dungů na nerozbitné by byl takový problém. Až mám skoro dojem, že WB to tak chtějí. Viz nepředělaná pixina u sorcek/wizen.)

P.S.
Relativně schopnou *zatuká na dřevo* rogunu mám, dokonce je i "hodná", ale... se "sebevražednejma bezmozkama" bez magického jištění se jí moc chodit nechce :lol: :lol: .
Btw - Zakonně dobrá roguna, to je něco jako Chaoticky neutrální paladin? :mrgreen:

Author:  kucik [ 12:07 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

KaTo wrote:
kucik wrote:
...Po slušném zlodějí s dobrým odemykáním...
Zatím ještě ne. Dokud se nepředělají dungové lokace, aby zamčené dveře a truhly nebyly rozmlátitelné, tak Odemykání (a odpasťování) je jen takový luxus, který pravověrné lootery zdržuje :lol: :lol: .


No já nevim. Vycházim z předpokladu, že hráče ty bedny zajímaj kvůli obsahu, ne kvůli tomu, jak se hezky rozletěj na kousky.
Takže jestli to někdo odpastí, odemkne a dostane plnej obsah, nebo to rozmlátí, dostane případně ťafku od pasti a získá 40% obsahu, mi přijde docela rozdíl.
Nehledě na pasti.

Author:  KaTo [ 12:14 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

kucik wrote:
...Takže jestli to někdo odpastí, odemkne a dostane plnej obsah, nebo to rozmlátí, dostane případně ťafku od pasti a získá 40% obsahu, mi přijde docela rozdíl.
Nehledě na pasti.
My si (asi) nerozumíme. Nebo máš jiný informace než já. Nebo se něco změnilo v nedávných dnech/týdnech. Protože:
1) je jedno zda truhlu odemkneš nebo rozmlátíš. Peníze v ní jsou vždy stejný. Dokonce někdy i předměty - jak po roguním odemknutí tak po fighterském rozbití truhly. Testoval jsem to v dungu u Mozkomorů pod Karathou (je tak nějak po ruce :lol: a nikdo z lowíků ho díky Will save nedělá).
2) pokud zapastenou a zamčenou truhlu rozstřelíš z dálky lukem, tak ji odpastíš a odemkneš a nijak tě to nestresuje - viz bod č.1

Author:  kucik [ 12:22 23. Nov 2011 ]
Post subject:  Re: zlodej

KaTo wrote:
...


1. Peníze tam rozhodně stejný nebudou. Při rozbití jich mizí pěknej raneček. Některý z předmětů se pak při rozbití nespawnou vůbec (ty nejcenější a nejkřehčí).
Našel jsi snad někdy v rozbitý bedně svitek, šutr, nebo cennost?
A že se současnou postavou nemám odemykání tak to pěkně naštve, když vim, o kolik přijdu.

2. Ano, to máš pravdu. Ale většinou si napřed sáhneš, abys vyzkoušel jestli past není jen jednoraná - z důvodu bodu 1.

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/