Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Volnost pohybu
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=5618
Page 1 of 2

Author:  J.F.Payne [ 06:58 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Volnost pohybu

Tohle kouzlo dávají imunitu na zapletení, ochromení a zpomalení chrání i před zpomalením plynoucím z přetížení postavy.

EDIT: A pakliže se postava dostane do přetížení ještě za trvání kouzla, Volnost pohybu spolehlivě ochrání před zpomalením z přetížení i tehdy, když sknončí trvání kouzla.

EDIT 2: Přesčasový efekt se ale zruší po jakékoliv změně rychlosti pohybu (například zapnutím módu hledání).

Author:  Shaman88 [ 15:28 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Ano tohle je známý bug. Doporučuju smazat téma a řešit soukromou cestou. Je to totiž velmi snadno a velmi výhodně zneužitelné.

Author:  sendys [ 16:57 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Shaman88 wrote:
Ano tohle je známý bug. Doporučuju smazat téma a řešit soukromou cestou. Je to totiž velmi snadno a velmi výhodně zneužitelné.

a neda se to nijak kontorlovat:)

Author:  zachy [ 17:54 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

"That is not bug, that is feature!" :D

Author:  Silvaner01 [ 18:07 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

bug to je a blbost taky , nikdy ti to nepomuže od zpomalení uplně, pouze se postava pohybuje trochu rychleji než při plném přetížení, je to v celým nwn a nikde se to ještě neodstranilo, protože to nejde...
spíš by mě zajímalo kde mají wizny brát svitky na učení, když se tak prozíravě odstranily z nabídky
a v dropu nepadaj...

Author:  Shaman88 [ 18:12 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Dá se to opravit.

Author:  Silvaner01 [ 18:15 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Shaman88 wrote:
Dá se to opravit.

tak po thalijsku dá no, zrušíš to kouzlo a lektvar v alchemce :twisted:
jinak kdyby to šlo tak lehce tak to už to je opravený všude...

Author:  Shaman88 [ 18:18 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Dá se udělat aby se po skončení kouzla udělal přepočet rychlosti.

Author:  Shaman88 [ 18:20 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Třeba tak že v postavě zapneš mod hledani a po 0.001 sekundě ho zrušíš :)

Author:  Czech_Luthor [ 18:20 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

To ti ale zabrání pouze chození po skončení kouzla...
Ale pokud kouzlo trvá, nic s tím neuděláš :wink:

Author:  xxxMajkyxxx [ 18:20 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Tim se ale odstrani jen pulka bugu a nemyslim, ze zrovna ta podstatnejsi :)

Author:  Shaman88 [ 18:21 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

To je ale efekt toho kouzla - je to proti veškerým efektům zpomalení - nejen magickým, tuším že to funguje i proti cílenému zásahu na nohy.

Author:  xxxMajkyxxx [ 18:28 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Quote:
This spell also protects the target from movement speed decreases.

Otazka pro mne je nakolik je bug samotny efekt zrychleni s volnosti, nebo zpusob jakym se toho musi docilit. Precijen i pretizeni je proste speed decrease.

Author:  Shaman88 [ 18:37 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Řeknu to takhle, jestli je ta část co jsem psal výše nebezpečná tak ji lze opravit.

Jinak v budoucnu bude na Thalii systém, který bude globálně počítat rychlost postavy a bude brát v potaz veškeré faktory.... tzn... přetížení, spěch, spěšný ústup, veškeré snižovaní a zvyšování rychlosti pohybu, jízdní zvířata a také monky, barbary prostě vše. (Již mám část rozdělanou a připravené vzorce pro přepočet).
Třeba těžce přetížený monk bude stejně rychlý jako těžce přetížený kdokoli jiný. Je to velmi nutné protože celý systém rychlosti v nwn je hodně zabugovaný, a tohle, co se tady řeší je jen drobnost.

Author:  Silvaner01 [ 18:42 02. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Volnost pohybu

Shaman88 wrote:
Řeknu to takhle, jestli je ta část co jsem psal výše nebezpečná tak ji lze opravit.

Jinak v budoucnu bude na Thalii systém, který bude globálně počítat rychlost postavy a bude brát v potaz veškeré faktory.... tzn... přetížení, spěch, spěšný ústup, veškeré snižovaní a zvyšování rychlosti pohybu, jízdní zvířata a také monky, barbary prostě vše. (Již mám část rozdělanou a připravené vzorce pro přepočet).
Třeba těžce přetížený monk bude stejně rychlý jako těžce přetížený kdokoli jiný. Je to velmi nutné protože celý systém rychlosti v nwn je hodně zabugovaný, a tohle, co se tady řeší je jen drobnost.


hodně štěstí při těch opravách , zatím co jsem si všiml, když se něco opravilo, tak většinou
opravovaná chyba zmizela, ale vyskočily z toho dva další bugy uplně někde jinde... :mrgreen:

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/