Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Volnost pohybu http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=5618 |
Page 1 of 2 |
Author: | J.F.Payne [ 06:58 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Volnost pohybu |
Tohle kouzlo dávají imunitu na zapletení, ochromení a zpomalení chrání i před zpomalením plynoucím z přetížení postavy. EDIT: A pakliže se postava dostane do přetížení ještě za trvání kouzla, Volnost pohybu spolehlivě ochrání před zpomalením z přetížení i tehdy, když sknončí trvání kouzla. EDIT 2: Přesčasový efekt se ale zruší po jakékoliv změně rychlosti pohybu (například zapnutím módu hledání). |
Author: | Shaman88 [ 15:28 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Ano tohle je známý bug. Doporučuju smazat téma a řešit soukromou cestou. Je to totiž velmi snadno a velmi výhodně zneužitelné. |
Author: | sendys [ 16:57 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Shaman88 wrote: Ano tohle je známý bug. Doporučuju smazat téma a řešit soukromou cestou. Je to totiž velmi snadno a velmi výhodně zneužitelné. a neda se to nijak kontorlovat:) |
Author: | zachy [ 17:54 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
"That is not bug, that is feature!" ![]() |
Author: | Silvaner01 [ 18:07 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
bug to je a blbost taky , nikdy ti to nepomuže od zpomalení uplně, pouze se postava pohybuje trochu rychleji než při plném přetížení, je to v celým nwn a nikde se to ještě neodstranilo, protože to nejde... spíš by mě zajímalo kde mají wizny brát svitky na učení, když se tak prozíravě odstranily z nabídky a v dropu nepadaj... |
Author: | Shaman88 [ 18:12 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Dá se to opravit. |
Author: | Silvaner01 [ 18:15 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Shaman88 wrote: Dá se to opravit. tak po thalijsku dá no, zrušíš to kouzlo a lektvar v alchemce ![]() jinak kdyby to šlo tak lehce tak to už to je opravený všude... |
Author: | Shaman88 [ 18:18 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Dá se udělat aby se po skončení kouzla udělal přepočet rychlosti. |
Author: | Shaman88 [ 18:20 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Třeba tak že v postavě zapneš mod hledani a po 0.001 sekundě ho zrušíš ![]() |
Author: | Czech_Luthor [ 18:20 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
To ti ale zabrání pouze chození po skončení kouzla... Ale pokud kouzlo trvá, nic s tím neuděláš ![]() |
Author: | xxxMajkyxxx [ 18:20 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Tim se ale odstrani jen pulka bugu a nemyslim, ze zrovna ta podstatnejsi ![]() |
Author: | Shaman88 [ 18:21 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
To je ale efekt toho kouzla - je to proti veškerým efektům zpomalení - nejen magickým, tuším že to funguje i proti cílenému zásahu na nohy. |
Author: | xxxMajkyxxx [ 18:28 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Quote: This spell also protects the target from movement speed decreases. Otazka pro mne je nakolik je bug samotny efekt zrychleni s volnosti, nebo zpusob jakym se toho musi docilit. Precijen i pretizeni je proste speed decrease. |
Author: | Shaman88 [ 18:37 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Řeknu to takhle, jestli je ta část co jsem psal výše nebezpečná tak ji lze opravit. Jinak v budoucnu bude na Thalii systém, který bude globálně počítat rychlost postavy a bude brát v potaz veškeré faktory.... tzn... přetížení, spěch, spěšný ústup, veškeré snižovaní a zvyšování rychlosti pohybu, jízdní zvířata a také monky, barbary prostě vše. (Již mám část rozdělanou a připravené vzorce pro přepočet). Třeba těžce přetížený monk bude stejně rychlý jako těžce přetížený kdokoli jiný. Je to velmi nutné protože celý systém rychlosti v nwn je hodně zabugovaný, a tohle, co se tady řeší je jen drobnost. |
Author: | Silvaner01 [ 18:42 02. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Volnost pohybu |
Shaman88 wrote: Řeknu to takhle, jestli je ta část co jsem psal výše nebezpečná tak ji lze opravit. Jinak v budoucnu bude na Thalii systém, který bude globálně počítat rychlost postavy a bude brát v potaz veškeré faktory.... tzn... přetížení, spěch, spěšný ústup, veškeré snižovaní a zvyšování rychlosti pohybu, jízdní zvířata a také monky, barbary prostě vše. (Již mám část rozdělanou a připravené vzorce pro přepočet). Třeba těžce přetížený monk bude stejně rychlý jako těžce přetížený kdokoli jiný. Je to velmi nutné protože celý systém rychlosti v nwn je hodně zabugovaný, a tohle, co se tady řeší je jen drobnost. hodně štěstí při těch opravách , zatím co jsem si všiml, když se něco opravilo, tak většinou opravovaná chyba zmizela, ale vyskočily z toho dva další bugy uplně někde jinde... ![]() |
Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |