Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 13:55 27. Apr 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 226 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Next
Author Message
 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 16:47 02. May 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Jen doplním k tomu, co jsem psal výše.
Nevýhodou nemožnosti začlenění do NPC spolků je téměř naprostá absence intrik v podání hráčských postav, které mi osobně ve hře dost chybí. Samozřejmě, můžeme si intrikovat ve skupince 5ti postav, ale to prostě nikdy nebude ono. Na druhou stranu, sehrát něco takového není nic snadného (myslím teď spíš technicky) a vyžadovalo by to hodně zapálenou podporu DM s domluvou na termíny.

Vím, že od toho chci asi moc, ale napadlo mě to, tak to sem píši. A chtěl bych se rovnou zeptat, jestli už se na Thalce někdy něco podobného dělo.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 17:22 02. May 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
vandráci mohou mít vlastní skupiny jo?

no dobře je tu morusův stánek, ale sám vím co všechno do toho nejmenovaný hráč musel vrazit a pak na to ještě museli jiní poukázat, aby se to vůbec vzalo v potaz a když se na to dívám zpětně, já bych na to neměl nervy, to si radší pokecám nezávazně někde na návsi nebo půjdu něco vylootovat

dokud tu bude ten přístup "hráči, jste vandráci a nic víc než kusy lejna na našich podrážkách" ve vnímání hráčů pro zbytek světa, nic dokazovat mě neláká, jsou z toho jen průsery které mají se zábavou máloco společného, popřípadě permka

můj názor, kamenujte beztak mám na vaše šutry epické uhýbání

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 18:01 02. May 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Za mě bez přečtení názoru ostatních:

Současná situace je hodně o zábavě hráčů mezi sebou, často není motivace se o něco snažit, protože to postupně vede k tomu "ale to bysme navázali na nějaký NPC spolek a to nesmíme". Anebo tu jsou takové otázky reálií, jako např. Inkvizice nemá ráda mágy, aktivně nejspíše půjde po komkoliv, kdo se bude příliš magicky angažovat atd. - což u mě znamená, že pokud založím spolek mágů bez nějakého NPC krytí (které dle pravidel mít nemůžu), tak mě prostě DMka sejmou (počítám automaticky spíše s horším scénářem než s tím lepším).

Postup postav - myslím si, že je takřka nemožný. Já jsem se přidal k opravdu dlouhodobému questu, který měl jistou závažnost, atd. atd. (však to Desmonde víš) a nakonec to vypadalo, že místo zásluh, nám dáte akorát přes tlamu a můžeme být rádi, že to přežijeme (resp. ne my, ale naše postavy). Zaprvé to není vůbec motivace pro hráče a nedivím se všem různým Prahvozdovým kolečkářům, že na questy kašlou. Zadruhé pokud takhle opravdu reaguje svět jen po více, jak roce snažení a ještě to je takové, že málem odměna není, tak pochybuju, že se dá nějak trvale šplhat nahoru.

Další problém - který mi byl popsán starousedlíky - je, že postavy co se snažili před wipem, byli vymazány z dějin, odignorovány do ztracena a tak dále. Jaký pak tedy má smysl se snažit, pokud mohu očekávat jen to, že se na mě dějiny vybodnou?

Ano jsou výjimky (ale když je budu rozebírat, tak tu zase budou brečet lidi, že to je jinak a že kecám, že to není pravda, že je nemám rád... ano víme o koho jde - kdo má pravomoce jako stráže, né-li lepší, a velmi snadno přišel k dobrému postavení.. a jistý jedinec, který sotva se objeví ve hře, tak má známosti na radnici, u armády atd.). A abyste neřekli, tak ano i přes negativní motivaci pracuji na založení spolku (nicméně se obávám, že mě DGčko pošle zase do háje, protože moje postava opět bude nedůvěryhodná nebo jinak nesplňovat jakési "požadavky").

Pro tvorbu spolků obecně - můžu udělat spolek nějakých creeperů, ale to svět neovlivní (na TH rozhodně nemá takřka žádný RP význam nějaké prozkoumávání dungů, ano jsou z toho miliony peněz a kusy artefaktů). Můžu udělat CvC spolek (lovci drowů, ochranka apod.), ale to by mělo mít návaznost na jiné postavy a ty takové služby využijí velmi vzácně, takže mi spolek umře hlady. A pak jsou spolky s RP návazností na svět (tedy na NPC guildy), které jsou defakto dle pravidel nelegální, ne?

O době čekání na DM radši nebudu ani začínat, i když já osobně s tím teď asi nemám nutně problém, tak dřívější zkušenosti jsou, jaké jsou a to je právě ten objektivní neutrální stav.


KaTo, Aulus - souhlas :twisted:
Prasokrálík - tak něco, toho času, snahy, atd., peněz v tom nainvestovaných

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 18:17 02. May 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Inu mě současný stav vyhovuje, hrát vandráky a outlaws je vždycky lákavé, pro spolky pc nejsou nutná, máme tu velmi mnoho npc spolků, které spolehlivě fungují pro npc postavy a o jejich činnosti se lze pravidelně dočíst v npc zprávách z karathy

pro PC chary v tom je sice nulový přínos, ale je dobré vědět, že se něco děje

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 18:17 02. May 2012 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
Nalkanar wrote:
Další problém - který mi byl popsán starousedlíky - je, že postavy co se snažili před wipem, byli vymazány z dějin, odignorovány do ztracena a tak dále. Jaký pak tedy má smysl se snažit, pokud mohu očekávat jen to, že se na mě dějiny vybodnou?


To není pravda. Postavy nebyly cíleně vymazány z dějin, jen je tam DG zapomněl připsat, protože tu v té době ještě nepůsobil. Už tenkrát, když to bylo prezentováno jako cílené ničení historie postav ze strany týmu, jsem psal, ať to hráči dají dohromady a není problém to do reálií přidat. Ale jakmile měl někdo něco dělat, tak bylo ticho po pěšině. Nic víc, nic míň.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 18:19 02. May 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Rejty wrote:
Nalkanar wrote:
Další problém - který mi byl popsán starousedlíky - je, že postavy co se snažili před wipem, byli vymazány z dějin, odignorovány do ztracena a tak dále. Jaký pak tedy má smysl se snažit, pokud mohu očekávat jen to, že se na mě dějiny vybodnou?


To není pravda. Postavy nebyly cíleně vymazány z dějin, jen je tam DG zapomněl připsat, protože tu v té době ještě nepůsobil. Už tenkrát, když to bylo prezentováno jako cílené ničení historie postav ze strany týmu, jsem psal, ať to hráči dají dohromady a není problém to do reálií přidat. Ale jakmile měl někdo něco dělat, tak bylo ticho po pěšině. Nic víc, nic míň.

zopakuj výzvu a umísti ji někde viditelně

popřípadě dej dnešním hráčům možnost nahlédnout do starých IC příběhů, pokud nějaké byly a jsou někde archivované

co si pamatuju alespoň na staré dobré demonce bylo možné sepsat dějiny prvního a druhého věku jen podle hráčských příběhů, ale možná je na thalii málo pisálků, fakt nevím ;)

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 19:15 02. May 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 11:53 27. Sep 2009
Posts: 2551
Ona se situace kolem výchozí pozice postav pomalu, ale jistě mění a troufám si tvrdit, že k lepšímu. Je to způsobeno především tím, že sami hráči věnují čím dál tím více svého času přípravám před založením postavy, ať už se jedná o historii, její propojení s reáliemi a nebo dokonce doplnění reálií. Taková postava do světa nepřichází s holým zadkem a i když je stále formálně "odpadlíkem" má třeba kontakty na npc strukturu, pokud jí to bylo schváleno v historii postavy.

A ano uvědomuji si, co všechno si museli vytrpět starousedlíci při dalším posunu ve formování Thalie, ale je třeba si uvědomit, že s některými eventualitami se dopředu nepočítalo a tak jsme se museli novým kouskům učit na vás. Chápu, jak hořké je překousnout fakt, že Jarda Vopršálek dostal metál po dvouměsíčním snažení zatímco já na to musel dřít rok a ještě jsem kvůli tomu málem vypustil duši.

Proč to tomu Vopršálkovi nemůžu jednoduše přát? Hele von není zas tak špatnej kluk, možná má srostlý obočí a šilhá po mojí neteři, ale jinak je to děsně snaživej maník a jednou z něj třeba něco bude. A když už mu Páni takhle přáli štěstí, možná se dostane i na jiný. Možná se najde místo i pro starýho morouse jako jsem já.

Řiďte se zdravým rozumem.

Kdyby inkvizice tolik nesnášela mágy, tak v říši nebudou fungovat dvě, respektive jedna organizace mágů. Pes taky štěká na svůj ocas a přesto s ním rád vrtí :-D


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 19:24 02. May 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Jo, ale my jsme hráči, ne spisovatelé. Chceme založit postavu a hrát, nikoliv psát romány a modlit se aby je vydavatel schválil, než je vypustí do světa.

Tím neříkám, že máte tolerovat bláboly a nesmysly, ale přeci jen už jen to co na mě vykoukne, když si rozkliknu doporučené pozadí postavy, mě nahání hrůzu. Chci trávit čas ve hře, když už jsem tu hru zapnul, ne psát vedle portrétu psotavy román. Ale možná to je jen můj úhel pohledu.

toé by pak ale nebylo od věci celé grafické rozhraní zrušit a udělat z toho textovku.

sry za upřímnost

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 19:35 02. May 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 11:53 27. Sep 2009
Posts: 2551
Prasokralik wrote:
...


Já to beru, nemyslel jsem to jako povinnost. Každýmu vyhovuje jiný způsob hraní. Thalie je tolerantní svět (někdy až moc) a tak tu je to místo skoro pro všechny ;).

Spíš poukazuju na to, že očekávání velkých činů jde ruku v ruce s velkou dávkou vlastní píle a snažení. Jsem sice idealista, ale přiznám se, že i ta velká píle a snažení někdy nestačí a výsledky se mohou dostavit pět minut před dvanáctou. I to se stává, ale snažíme se, aby už se takové věci nestávaly.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 19:42 02. May 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Děsíku tos mě trošku nakrknul. Nenuť mě vytahovat ty PMka od DG, ze kterých celkem jasně vyznívá "zkus něco takového jako navrhuješ udělat a poženě tě Inkvizice na hranici (v Aliho případě do kyselinového jezera)". A to jsem chtěl jen obchodovat s magickými svitky mezi hráči, aby se wizny dostali ke spellům. Jak milá reakce :) Naštěstí inkvizice není všemocná, takže nějaké spolky jakž takž fungují (ale z toho co vím opět od DG, tak nemají zrovna moc moci, oproti Inkvizici, což o něčem svědčí).

Krásně to myslím shrnul KaTo:
hafo reálií je neuveřejněno pro hráče, takže spousta věcí narazí na to "ale tak to vůbec není, je to úplně jinak, takhle a takhle, takže máte smůlu". Pak jsou tu krásné skleněné stropy, o kterých bys sakra měl vědět (je to jen něčí žena z děcáku, je to RDDčko, je to elf ušatá a další srandy co se tu najdou).

O snaze a následné DM aktivitě bys taky měl vědět svoje. Někdy je to otázka toho, kdo najde aktivnější DM a dokáže prudit okolo .... a dál se opět radši odmlčím.

Můžu ti to napsat i natvrdo v jedné větě, proč nejsou spolky, ale to byste asi nevydýchali ;) a ještě by tu začlo hořet.

EDIT: a jdu na akci, abych měl klid, než tě roztrhám, protože už nejsi chráněn nejmenovaným štítem :twisted: :roll:

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 19:52 02. May 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Ono mě nejvíc leží v žaludku ono "ste vandráci" na to nejsem zvyklý.

Kdekoliv jsem hrál byly hráčské postavy. Ty které měly význačné postavení si ho ve hře vydobily a tak to má být. Ale nikdy to nebylo o tom "začínáte jako míň než nicka a máte jen pramalou šanci to změnit"

Třeba (moje oblíbená) demona. Tam hráči a npc prostě jsou. více-méně rovnocenná, aspoň v začátcích. Obchonk tonda na trhu se na hráče nedívá zpatra, stráž taky ne (pokud teda nedělají bordel, to je jiná)

Zatímco tady je tak nějak patrno, že jsou PC takřka nežádoucí, at už to je arogantními dialogy, co mají npc naskriptvané, nebo chováním dm, pokud se do nich vtělí. Díky bohu za vyjímky!

Také nechápu, proč panuje tendence zaměnovat sílu postavy s její společenské postavení. Gardisté otvírající si huby na nalevelované hromotluky, kteří jim mohou jednou ranou urazit palici, byť je to sebevětší vandrák? Já teda na místě stráže/četníka/poldy bych byl opatrnej, i když vím, že mi parťáci kryjí záda. Ono, co mi bude platné,že dotyčný si to nejspíš odskáče, když já se na to podívám z pěti stop pod zemí. Ale proč to radši nevyřešit tak, že onomu gardistovi nahodím staty a udělám z něj Bivoje, co by sám mohl vzít útokem hnilobníkovo doupě a solo si to tam vybít. Na druhou stranu, jestli je každý strážník takový namakanec, gratuluji, v Karathě je bezpečno na věky věků.

Hloubš už zacházet nebudu, bylo by to moc konkrétní (viz bičování paladinek gardistou po hospodách) a to nechci. Ne proto, že bych se bál s někým pohádat, ale proto, že tenhle názor bych rád zachoval v obecné rovině.

Nemám žaludek na to gardistům lízat podrážky, protože jsem vandrák a tento akt by mi mohl pomoct o milimetr šplhnout v kilometrovém žebříčku vandrákovosti. Moje přirozená obrana je zjevná - odignoruju npc dění, pokud se mě netýká přímo. To se ve výsledku samozřejmě odráží i ve spolcích.

Kdysi nějaká snaha z mé strany byla. A výtečná dm odezva, nemůžu říct že ne. Ale pohořelo to, protože skupina se formuje špatně. A ve světě bez motivace, kde je navíc velmi omezená možnost začlenit npc (pokud na mne tedy nenazírají jako na toho tamtoho vandráka), opravdu nálada něco dělat kolísá někde kolem bodu mrazu.

Tak a jdu ERPit, už jsem tu toho nazvracel dost.

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 19:57 02. May 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 11:53 27. Sep 2009
Posts: 2551
Nalkanar wrote:
...


Nemám tušení co konkrétně jste probírali, ale poptám se. Místo pro magický spolek tu je. Tečka.

Nezaručuji, že to ve všech ohledech splní představy zájemců, ale prostor k vlastní hře tam určitě bude. Není tomu dlouho, co jsem přemýšlel co si počít s volnými prostory magické věže v Ivory, která disponuje úplným zázemím pro magiky i šarlatány.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 20:17 02. May 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 11:53 27. Sep 2009
Posts: 2551
Prasokralik wrote:
...


Já jsem rád za to co jsi napsal.

Ale ještě raději bych byl za nápady, jak stávající situaci řešit. Tzn. kde hledat onen kompromis mezi stávajícím systémem a tím minulým.

Jako první mě napadlo omezit nabídku NPC organizací (na samém začátku třeba pouze na jedinou), které by na určité pozice přijímali hráčské postavy (minimálně po dvou, aby se dokázali zabavit sami). Tak, aby to bylo časově únosný pro DM. Jenže, jak k tomu přijdou hráči s postavami, kteří mají poněkud složitější charakter a do otevřené kolonky prostě nezapadnou. Jedni by byli na koni, druzí by jásali. Těch prvních by samozřejmě bylo mnohem více. Takže tohle řešení nejspíš nebude.

Další nápadem byla již zmiňovaná zakázka. Říše by ráda posílila obranný val kolem severních hranic. Vybere vhodnou skupinu, která pro ní postaví strážní věž a navíc si v ní odkroutí první rok služby, než je nahradí vojenští profesionálové. Tohle je například konkrétní případ, který jsem chtěl aplikovat do hry.

To by mohlo fungovat, jen mám obavy z toho, že se mi na to po několika týdnech hráči vykašlou.

A další nápady? Nechám zase prostor ostatním. Rád si vás všechny vyslechnu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 20:46 02. May 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Dát hráčům možnost kontaktovat npc v rámci spolkovních záležitostí a to stanovit jasnými pravidly, shodnými pro všechny, udělat to tak, aby to lépe organizovalo čas dm. Např podmínky typu domluva přes forum po pm jak z hráčské tak dm strany. Donutit hrátče opravdu číst forum a komunikovat přes něj ale zároven tím zaručit, že to ponese své ovoce, byť by to bylo zamítnutí - kde bude ale pádný důvod proč.

dále nutnost "vedoucího" člena spolku, který nemusí nutně být macho hlava gangu, ale spíš zajištovat ooc komunikaci s dm a spolek zastupovat v ooc duchu, aby se tak soustředila komunikace spolek<->dm přehledně přes jednu postavu, tohle zajistí, aby daný hráč šel s předem jasnou představou co vlastně chce, zatímco formování polívky z vody by odpadlo z dm povinností, ot by si guilda vyřešila mezi sebou předtím, než se "vyslanec" vydá něco domlouvat, což udělá už s konkrétní domluvenou myšlenkou

vyřadit negativistický přístup typu jsi špuicucho/vandrák/polodrak, nemůžeš mít spolek, něco takového by karathská ubermachohustošlechta nikdy nepřijala, obyvatelé města vás za to vynesou na vidlích a inkvizice upálí sotva řeknete W-S-S greetings

Dát hráčům inspiraci, jaké spolky by se vlastně líbily a byly vhodné, systém "spolky nejsou protože nedokážete přijít s ničím pořádným" není nic než alibismus. Když se nelíbí co vymýšlíme, nastínit, jak by se to líbilo, namísto neustálého trolení (ano teď mluvím jen k jedné osobě, jsi to přesně ty co si to právě teď čteš) jak jsme hloupí a špatní a nechápeme reálie, přijít alespoň jednou s něčím konstruktivním

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky
PostPosted: 22:26 02. May 2012 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Taky bych přispěl názorem.
Za ta léta jsem prošel mnoha RP světy kde byli různé typy spolků, tady na thalii jsem jsi užil jen podtemno.
Na povrchu jsem moc nehrál takže můj pohled bude asi dost omezený.
Nicméně nevidím v nynějším nastavení thalie žádnou motivaci vůbec tvořit spolky (kromě ooc důvodů jako lepší exp, loot, ooc sdružení crafterů atd...).
Celkově mi na Thalii chybí byť jen nepatrná šance že se postava kterou hraji zapíše nějak do dějin, nebo ještě lépe že nějak ovlivní budoucnost. Celkově se mě zdá že svět Thalie se vyvíjí naprosto nezávisle na chování hráčů.
Jak již tady někdo psal, taktéž jako velmi výraznou slabinu thaliie považuju její reálie. A to jak jejich komplikovanost a neúplnost tak přístup ala kronikář - kdy veškeré výraznější dění musí být konzultování s dalším člověkem, který do hry nechodí, ale může hráči jeho cíl zakázat, a nebo úplně potopit.

V takovém prostředí opravdu nevidím důvod hráčské spolky zakládat, už jen investovat čas do návrhu něčeho co může být odmítnuto i přes to že to nekoliduje se sepsanými reáliemi, je celkem kontraproduktivní.

Osobně si myslím že tento přístup bude i v budoucnu pro Thalii charakteristický.
Proto si myslím že by prim v oblastí spolků měli převzít DM(a to i když mají kvůli skutečnostem, které jsou popsané výše ještě méně možností než samotní hráči).
Měly by vzniknout NPC spolky, s pevnou strukturou ve kterých bude VŽDY na vrcholu NPC a měli by mít kvalitní myšlenku a koncept. Spoky jejíchž veškeré dění je soustředěno pouze do DM questů jsou kontraproduktivní protože velmi vysilují DM. Užitečnější je pokud více NPC spolků (do kterých mají přístup i hráči) se zaměřuje na jednu činnost/problém a vzniká neustála interakce mezi těmito spolky(nemusí se jednat o nepřátelské akce a bitvy) - tzn. dějí se akce bez nutné přítomnosti, resp. akce bez přímé kontroly DM, které často i více baví hráče (když hrají s jinými hráči) než kdyby hráli jen s DM.
Tento přístup jsem na thalii zatím neviděl - i když možná na povrchu to tak funguje... :) kdoví


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 226 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 109 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits