Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 17:12 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 18:02 19. Jun 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Tak já si za sebe shrnu, co mi tu chybí (jen ve zkratce)

Řemeslnický spolek - realizace pro hráče, kteří netouží jen nacreepit lvly a pak rozjet nový char
Magický spolek - chybí mi tu nějaká rozvinutější RP komunita mágů a jim podobných
Družina stráží - jak někdo psal v předchozím topicu - vezme se skupinka branců, provede se nějaký výcvik, vybere se vůdce a určí se nějaký základní úkol, pak se postavy už nějak realizují. Občas by se to hodilo, kór kdyby někdo řešil takové ty hvězdičkované hloupůstky jako "vytrhne kytku z vázy a hodí ji po ní", které se dějí na veřejných místech. :roll:

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 23:17 20. Jun 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Reakce na : Spolkový dualismus" ANO

Nápady/Změny :

Tento systém se mi v podstatě líbí, ale na druhou stranu v něm nevidím nic moc inovativního. Jedinou změnou oproti nynějšímu stavu by byla možnost, vybudovat si v toolu své velkolepé hnízdo pro nově vytvořené spolky "na zeleném drnu". "Dceřiné společnosti" v podobě PC sdružení navazujících na NPC guildy fungují už teď. Nicméně právě tohle mi na celém konceptu přijde poněkud nešťastné. Nebo možná, lépe řečeno, je to jednodušší z hlediska řízení hry jako takového, protože na "zabavení" samostatné jednotky je méně často potřeba přítomnost DM. Sám hraji se spolkem, ve kterém je toto uspořádání celkem v pořádku, jelikož pouze guildmaster má skutečně přímý vztah k zastřešující organizaci. Z toho, jak se tu ale fungování dceřiných spolků specifikuje, soudím, že to tak má fungovat všude právě na tomto principu. Nevýhody, které se pokusím vyjmenovat níže nejsou myšleny jako útoky nebo výtky na žádného hráče, jsou to jen postřehy, které jsem při hře nashromáždil.

Nevýhody systému "dceřiných společností":

- vytváří se bariéra mezi PC a NPC (známý efekt ducha, který vidí vše, ale jeho nikdo)
- nemožnost přímého zásahu do děje v organizaci (nebo minimálně velmi omezená)
- závislost všech postav v organizaci na čase hráče "dceřiného" guildmastera
- externí postavení všech postav vyjma guildmastera (v podstatě jen on je členem zastřešující organizace)
- s tím související další obtíže jako například nemožnost stoupání v "hodnostech", nutnost odívání jiného stejnokroje (externího), atd.
- uměle vytvářené elitářství, přes které vlak nejede
- ostatní PC postavy neberou členy externího spolku tolik vážně, protože jsou jen externí

Abych to upřesnil - souhlasím s Mišákem, který napsal, že hráči (podle mého alespoň většina těch, kteří chtějí questit) chtějí vést postavy, které se od píky vypracovávají přímo v tradičních organizacích, dostávají úkoly z vyšších štací a postupně stoupají po kariérním i společenském žebříčku. Z momentálního systému mám ale pocit jakési "hyperreality", ve které je hráčská postava odsouzena k věčnému bloumání. Schopnosti se zlepšují u některých až raketovou rychlostí, ale přesto o ně žádná hierarchická guilda neprojeví zájem. Plebs prostě zůstane plebsem a pokud své postavě hráč nenapíše původ, ve kterém jasně popíše, kam by měla směřovat a nebo nemá po měsících hraní ohromné štěstí, že svou hrou pro něco nadchne někoho z DM, o nějaké IC kariéře si může nechat jenom zdát.
Nesmím opomenout možnost, že si postavy všimne jiný hráč, který už nějaké postavení získal. Tuto možnost bych osobně považoval za skvělý způsob, jak získat dobrou hráčskou základnu spolků, žel postav se statusem je zatím méně než šafránu.

Abych jenom netlachal a neodsuzoval, uvedu příklad, na kterém se pokusím vysvětlit, proč mi nynější systém přijde mnohem (a zbytečně) tvrdší než realita.
Představte si svobodného farmářova synka, který sní o tom, že jednou bude rytířem. Od malička posiluje, je vysoký, rychlý a hravě přepere všechny vesnické kluky. Když dospěje, sebere si raneček a vydá se do města, aby se zapsal do armády.
I přesto, že je mladík samý sval, dozví se od rekrutéra v kasárnách, že nováčky nenabírají, že svých mají dost a stejně se v dohledných 100 letech bojovat nebude. Nakonec se ještě mimochodem dozví, že vypadá jako pápěrka.


Možná jsem bláhový, ale myslím, že ve středověku se dělaly do vojsk nábory a nikdo se do nich naopak příliš nehrnul. A když už by někdo takový přišel a ještě k tomu by měl všechny předpoklady pro to, aby byl armádě opravdu prospěšný, brali by ho všemi deseti. A tento příklad jsem nechtěl vztahovat jen na vojsko, ale na tradiční uskupení celkově. Málokdo bude ofrňovat nos nad výjimečně nadaným jedincem. Samozřejmě si ho bude chtít prve prozkoušet, zda-li je opravdu tak schopný, jak vypadá, ale pokud prokáže své umění, bude přijat.
S dalším postupem na žebříčku by to samozřejmě tak jednoduché být nemělo, ale vytrvalý jedinec zvládne nakonec i to.

Co by podle mého vedlo k zlepšení hry a utváření spolků:

- zpřístupnění NPC guild hráčským postavám pod dohledem DM
- povolit v těchto guildách pomalý kariérní postup (se zastavením postupu na nějaké vyšší pozici)
- zvýhodnit expově questy na úkor potvor (aby se pro některé vůbec "vyplatily")
- podmínit vstup do velké guildy komplexním úkolem

Návrhy na aplikaci do hry:

Jsem si dobře vědom toho, že při počtu 4 aktivních DM a systému získávání expů, při kterém mají questy téměř nulový vliv na schopnosti postavy (alespoň na neepic levelech), by se tohle všechno odehrávalo velice těžko, pokud by to vůbec šlo. Osobně si myslím, že s nabráním pár dalších lidí, kteří by si vzali guildy na starost, do týmu, by mohlo dojít i k návratu některých starých dobrých hráčů (sám neznám, ale občas slýchám nebo čtu) a třeba i k přílivu nových. S opatrným otevřením světa (politicko-vojenského) hráčům by náhle vznikla silná motivace ke hře pro velkou část postav a zakládaly by se podle mého i jinak koncipované postavy.
Abych to nějak uzavřel - Thalie je RP server a právě na RP serverech by neměl být hlavní motivací level postavy, ale její IC postavení a příběh. Na to druhé se tady hrát dá a dobře, to první je výsadou šťastlivců.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 23:49 20. Jun 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Aulus: souhlas, dobře sepsáno. Především ta pasáž s hyperrealitou.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 11:07 21. Jun 2012 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Čímž mi jako jediná možnést vychází prostě nabrání více DM, kteří by odehrávali ty NPC guildy.
Prvním problémem v tomhle je, že když rekrutujem dostatek schpných hráčů pro vedení guild, zároveň tím zpravidla přijdem o jediné hráče, kteří by v té guildě chtěli dlouhodobě hrát.
Pokud ne, a guilda začne skutečně fungovat, dostavují se obvykle (soudě z minulosti, kdy byla snaha, aby to takhle fungovalo) problémy směřující k štěpení guildy. Protože hráči zpravidla chtějí do této guildy, ale nechtějí tam hrát s tím a s tím. Neřku-li že nechtějí hrát přímo s tímto DM.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 11:14 21. Jun 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
A nestačilo by spíše trošku otevřít svět, nepovažovat automaticky každé PC za odpad a začít více a uceleněji zveřejňovat reálie, především informace ohledně různých NPC sdruženích, aby hráči viděli možné cesty, kterými je možno se dát?

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 18:05 03. Aug 2013 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 02:14 29. May 2010
Posts: 88
kucik wrote:
Čímž mi jako jediná možnést vychází prostě nabrání více DM, kteří by odehrávali ty NPC guildy.
Prvním problémem v tomhle je, že když rekrutujem dostatek schpných hráčů pro vedení guild, zároveň tím zpravidla přijdem o jediné hráče, kteří by v té guildě chtěli dlouhodobě hrát.
Pokud ne, a guilda začne skutečně fungovat, dostavují se obvykle (soudě z minulosti, kdy byla snaha, aby to takhle fungovalo) problémy směřující k štěpení guildy. Protože hráči zpravidla chtějí do této guildy, ale nechtějí tam hrát s tím a s tím. Neřku-li že nechtějí hrát přímo s tímto DM.



K tomu štěpení to cos napsal to už je problém samotných hráčů.
Můžou nastat dvě situace.

První:
Do spolku se na stejno hlasí dva lidé avšak nechtěj hrát spolu.(je li problém OOC že si ty lidi neseděj a vzájemě se znechucují hrou svých charakterů) pak bych se to řešil dohoudou mezi DM a stávajcími členy kdo z nich by byl větším přínosem pro spolek (zvláště Dm muže podat informace o RP dotyčných z jednoho pohledu a stávajcí hráči zas z druhého) řešilo by se to jednoduchým hlasováním na příslušném topicu spolku + info o žažitém RP s postavama od obouch stran pokud možno.Ten co získá víc hlasů má potenciální možnost se stát členem,druhej má hold smolíka a buď pude o dům dál nebo se bude víc snažit.

Druhá:
Do spolku by chtěl nový člen avšak nemusí se (ze stejného důvodu výše) se stávajcím členem.
Tady bych to prostě viděl na to že buď se dohodnou mezi sebou na nějakém kompromisu tak aby se neomezovali či neznechucovali a překousnou to ( a de to ne že ne), nebo hold je li starší člen přínosem tak jak se říká..kdo dřív příde ten dřív mele....

Je li v obouch případech problém v IC rovině (že hráči sou mezi sebou OK ale postavy se nemusejí) pak je to už jen na dotyčných hráčích jak to vyřešejí.

Já to vidím prostě takhle jednoduše.Takhle funguje normálně svět okolo a vždy tak fungoval a fungovat bude.Někdo prostě dostane a druhej třebas ne...tak když ne tak buď se bude snažit víc nebo půjde zkusit domečkek vedle.

A poslední..nechce li hrát stím a stím DM tak aŤ tam sakra neleze.Já bych toho taky chtěl a musím dělat kompromisy ať se mi to líbí bo ne.

_________________
Never be ashamed of a scar.It simply means you were stronger than whatever tried to hurt you - Unknown


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 14:11 06. Aug 2013 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 21:00 13. Jul 2010
Posts: 454
Aulus wrote:
Reakce na : Spolkový dualismus" ANO

Návrhy na aplikaci do hry:

Jsem si dobře vědom toho, že při počtu 4 aktivních DM a systému získávání expů, při kterém mají questy téměř nulový vliv na schopnosti postavy (alespoň na neepic levelech), by se tohle všechno odehrávalo velice těžko, pokud by to vůbec šlo. Osobně si myslím, že s nabráním pár dalších lidí, kteří by si vzali guildy na starost, do týmu, by mohlo dojít i k návratu některých starých dobrých hráčů (sám neznám, ale občas slýchám nebo čtu) a třeba i k přílivu nových. S opatrným otevřením světa (politicko-vojenského) hráčům by náhle vznikla silná motivace ke hře pro velkou část postav a zakládaly by se podle mého i jinak koncipované postavy.
Abych to nějak uzavřel - Thalie je RP server a právě na RP serverech by neměl být hlavní motivací level postavy, ale její IC postavení a příběh. Na to druhé se tady hrát dá a dobře, to první je výsadou šťastlivců.


A pod to bych se podepsala. Pořádné spolky mi tady vždycky chyběly, možnost to někam dotáhnout taky. Ano, je tu jeden funkční paladinský spolek a pár hráčů s postavením, ale to je vše. A nevím jak ostatní, ale mě osobně na Thalii v začátcích lákaly právě ty možnosti. Nechci házet na DM nebo někoho jiného, že jsem to nikam nedotáhla... ano, můžu si za to lvím dílem sama. Třeba už proto, že prostě nevidím ty cesty jak o některé věci usilovat. Byl tady i pokus o menší rp uskupení, ale zase to v začátku padlo na neaktivitě hráčů. Jinak já bych se těm spolkům třeba ráda věnovala, vždycky mě organizování takových věcí lákalo a nejen u nwn. Samozřejmě tam v nich pak musí někdo hrát a to už je ta zodpovědnost hráčů. Někdo nehraje, protože neví co a někdo nic nevymýšlí, protože nemá komu. Je to takový začarovaný kruh :)

_________________
Chaotic Evil Mistress

Gabriel Grym - šikovný po tatínkovi, hodný po mamince, většinou někde v Kelu
Valindra - bardka ze Sluneční říše


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 17:08 06. Aug 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 13:37 02. Feb 2008
Posts: 2654
Location: Praha
Mně tu nejvíc chybí spolek "Strážní". Nějaký obyčejný strážný, který by místo paladinů řešil takové drobné přstupky a krádeže, nemluvě o milostných trojúhelnících. Měl by v pravomocích udělovat pokuty do určité výše, udělovat tresty vězení na určenou dobu (třeba tři dny), tresty jako bičování atd., opět do stanovené hranice, zavírat do vězení, vyšetřovat...

Nenáročné na DM, nenáročné na hráče samotného, bez nutnosti nějakého PC šéfa. Reporty formou PM.

_________________
Ryudern Tann - 29 level fňukna, 1 level "muž".
Píšu přesně to, co mám na mysli. Nemohu za to, že někteří čtou to, co mají na mysli oni.
Vrchní prohledávač cizích trezorů, zabavovatel dóz, nejvyšší šátrač ve stolcích a pověřený prohmatávač koberců.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 17:10 06. Aug 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 16:55 18. Sep 2009
Posts: 5217
Location: Bad Reichenhall
Braenn wrote:
Mně tu nejvíc chybí spolek "Strážní". Nějaký obyčejný strážný, který by místo paladinů řešil takové drobné přstupky a krádeže, nemluvě o milostných trojúhelnících. Měl by v pravomocích udělovat pokuty do určité výše, udělovat tresty vězení na určenou dobu (třeba tři dny), tresty jako bičování atd., opět do stanovené hranice, zavírat do vězení, vyšetřovat...

Nenáročné na DM, nenáročné na hráče samotného, bez nutnosti nějakého PC šéfa. Reporty formou PM.

ANO :!: :!: :!:

_________________
▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬
Molly23 alias Mišák

▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 17:52 06. Aug 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
To Pajky (ze SPAMu): Jsem se vyjádřil nejasně. :)
V podstatě nyní platí tohle:
- kdo rozumí mechanice, má powerbuild a rychle expí
- kdo rozumí reáliím (a tím nemyslím historii, ale současný stav) a umí v nich chodit, snadněji dosahuje IC postavení a ví, jakou si pro to založit postavu a jak ji hrát

Spíše mám ale pocit, že hlavní problém na povrchu je v tom, že většina lidí jede na vlastní pěst a neumí se spolu domluvit, stanovit si společný cíl a guildmastera. A celkem dost lidí ani o hru v guildě nemá zájem.

Ale zase to v poslední době není tak krušné. Minimálně jedna gilda na povrchu to má teď velmi dobře rozjeto k tomu, aby něčeho hmatatelného dosáhla. Zakládá se více postav se životopisy, které mají vytyčený cíl a na NT bude usnadněno začleňování postav do NPC guild.

Takže v tomto směru se situace rozhodně zlepšuje. Škoda, že v Podtemnu to hráči zabalili, tam to taky vypadalo slibně. Snad taky na NT...

To Braenn: Jo, ono by to šlo, pokud bychom měli 1-2 strážné. Jenže by to téměř jistě vedlo k tomu, že by hodně hráčů založilo novou postavu jen proto, že se dozvědí, že je ona (relativně snadno dosažitelná) možnost. A pak tady budeme mít z 15 online postav 10 strážných a to taky není úplně dobré. :)

Nejtěžší na tom je, nastavit ten systém tak, aby byl přístupný co nejvíce hráčům, ale aby zase nesklouzl k tomu, že to bude až příliš snadné a všichni budou mít vše (což časem přestane bavit a postava se přestane hrát...). Navíc to ještě musí být co nejobjektivnější, jinak bude tým napadán, že někoho příliš podporuje a podobně.
Je to v podstatě stejné jako se systémem - na přístupnosti se dá zlepšit ledacos, ale stejně na tom budou znalci vždycky několikrát lépe než systému neznalí.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 17:59 06. Aug 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 13:37 02. Feb 2008
Posts: 2654
Location: Praha
Aulus wrote:
To Braenn: Jo, ono by to šlo, pokud bychom měli 1-2 strážné. Jenže by to téměř jistě vedlo k tomu, že by hodně hráčů založilo novou postavu jen proto, že se dozvědí, že je ona (relativně snadno dosažitelná) možnost. A pak tady budeme mít z 15 online postav 10 strážných a to taky není úplně dobré. :)


Myslím že to by nenastalo. A kdyby ano, měl bys tu nejlépe fungující gildu, ne? Strážný být realtivně snadno dosažitelná možnost.
- bereš hráče, kteří minimálně pohovorem prokáží, že umí hrát.
- dostanou zkušební dobu - plácnu tři měsíce - kdy jejich pravomoce budou omezené jen na vyšetřování.
- kdo se ukáže platný a ty tři měsíce to vydrží - a něco taky vyšetří a dokáže - může nastoupit plnohodnotného strážného. Který ovšem nemá jen pravomoce, ale taky nějaké povinnosti, vázannost v Karatě a nutnost chování, které nezneváží jeho úřad. A to nedokáže a nechce každej. Takže nabereš pět, ale vydrží ti u toho jeden - když moc.

Ostatně s tou logikou "každý by to chtěl" by 10 z 15 hráčů mělo bejt u paladinů, protože to je jedinej spolek s jistou mocí a je, řekněme si to na rovinu, dostupný všem.

Já říkám - zkuste to. Udělejte konkurz. Jedno dvě místa, to je jedno. Když to nevyjde, IC je vyražte a nábor stopněte. Může se něco ztratit? Je to jednoduchá odpověd na fungující hráčské spolky. Nejhorší co se může stát je nějakej naštvanej flejm, kterých je tu pořád plno.

_________________
Ryudern Tann - 29 level fňukna, 1 level "muž".
Píšu přesně to, co mám na mysli. Nemohu za to, že někteří čtou to, co mají na mysli oni.
Vrchní prohledávač cizích trezorů, zabavovatel dóz, nejvyšší šátrač ve stolcích a pověřený prohmatávač koberců.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 18:05 06. Aug 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Není to špatný nápad, zkusím to nadhodit na DM fóru ještě s jedním návrhem, co mě napadl.

Navíc jsem už před nějakou dobou přemýšlel o tom, že bych napsal nějaký komplexní "návod" (spíše několik rad a postřehů), které by měly pomoci hráčům vyznat se v NPC guildách a ve směřování postavy do nich. Nynější systém taky považuju za celkem nešťastný, jak už je asi jasné z toho staršího příspěvku, jehož část citovala Kathermara.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 18:09 06. Aug 2013 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 01:01 27. Aug 2011
Posts: 1517
A co spolek druidů ochránců lesa a všeho živého - třeba Kruh lesní moudrosti :wink: . Vím, druidi mohou léčit zvířata, možná by mohli léčit i schnoucí stromy, mohli by ale také vykovávat obřady, aby pole více rodila, ovoce na stromech bylo hojnější, což by jistě ocenili i rolníci, mohli by se starat o prameny a studánky. Bránit lesní zvěř před nezřízeným drancováním hrabivých lovců :wink:

Přijde mi, že na Thalii druidé jako hráčské postavy prakticky nejsou :( . Za celou dobu, co na Thalii hraji, se moje postava setkala jen se dvěma postavami druidů a ty moc dlouho nehrály. Přijde mi to docela škoda :(

_________________
Olwen Emerald
Fiona
Wang Yan Vlaštovka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 18:45 06. Aug 2013 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 02:14 29. May 2010
Posts: 88
Co já se pamatuju tak když sem začínal palacha tak se normálně nabiralo do armády,k azurovym čarodějům nebo k rytířům.Co si pamatuju tak armádu měl na povel Krata a začátku nás tak bylo celkem dost (tak okolo 7až 10 hráčů) dělali se pěkně Q,termíny sme si domlouvali na fóru a tak.dVlastně to byly jedny z nejlepších herních zážitků.bohůmžel hráči pak začali odcházet a mělo to několik příčin.
1,krata buď trpěl nedostatkem času nebo na to kašlal(nevím co z toho ale spíše neměl čas)
2,když už armáda dostala pravomoce zavirat do vězení a kontrolovat ve městě kapuciny tak hráči mimo armádu začali nadávat,protestovat, a kdesi cosi.Nehledě ze sem párkrát slyšel od kamarádů po telu jak to některým hráčům vadi ze nám dm v armádě dělám Q a oni maj prd
3,nebyla tu žádná poradna proti frakce

Nakonec kdy to převzal cairon tak sme už byly jen 4 hráči v armádě a bylo by nás možná i míň kdyby kora nedělala sem tam nějakej Q.
Omlouvám se za překlep čárky a podobne píšu z Prace na telefonu

_________________
Never be ashamed of a scar.It simply means you were stronger than whatever tried to hurt you - Unknown


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NPC/Hráčské spolky - Navrhněte řešení
PostPosted: 19:04 06. Aug 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
Ano, a proto by gilda neměla být na DM přímo závislá. Jinými slovy, měla by být dlouhodobě provozuschopná i bez DM. Hraní v gildě není jen o DM questech.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits