 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
StarejKulatej
|
Post subject: Kovařina Posted: 19:48 10. Oct 2010 |
|
Joined: 19:19 10. Oct 2010 Posts: 6
|
Rád bych si nechal objasnit jednu záhadu v kovařině Level kováře 4, výroba krátkého meče ze železa s ořechovou násadou, maximum 100% železa - výsledný krátký železný meč s ořechovou násadou, bonus vylepšení +1 Attachment:
4lvl, 100% železo-ořech.JPG [ 264.39 KiB | Viewed 5339 times ]
Level kováře 5, výroba krátkého meče ze železa s ořechovou násadou, maximum 120% železa - výsledný krátký železný meč s ořechovou násadou, bonus vylepšení +1, snížené OČ -1 Attachment:
5lvl, 120% železo-ořech.JPG [ 268.26 KiB | Viewed 5305 times ]
Systém mi nedovolí zadat zpět výrobu pouze ze 100% železa. Má otázka zní: proč s vyšším lvl v řemesle a vyššími procenty je zbraň horší - tedy v tomto případě na nic a proč nelze libovolně nastavit procenta výroby - v tomto případě snížit. Děkuji. Edit.: totéž i u vyšší násady - dubové Edit2.: toto téma již jednou bylo nadneseno, nyní s obrázky, nebylo odpovězeno a dořešeno
_________________ Durman Zlomocný - duergaří válečný kněz
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 08:41 11. Oct 2010 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
StarejKulatej wrote: ... Systém mi nedovolí zadat zpět výrobu pouze ze 100% železa. Má otázka zní: proč s vyšším lvl v řemesle a vyššími procenty je zbraň horší - tedy v tomto případě na nic a proč nelze libovolně nastavit procenta výroby - v tomto případě snížit... 1) proč má 120% železa -1 OČ ti nepovím. Prostě to tak nomis "nastavil". IC si to okecej jak chceš - moc těžké, apod  . 2) 20% a 100% kovu míchat samozřejmně jde. Jako zlé DM ti to zadám jako řešení drobné matematické hříčky. Na úvod malou nápovědu - budeš potřebovat dva pruty, železný a jakýkoli jiný. Vlastní hádanka: Pokud můžeš míchat poměr hlavního kovu v poměru 20-40-60-80-100% ku 120% celkové slitiny, kolik % zvolíš na hlavní kov, aby ti na vedlejší kov (kterým bude železo) zbylo 100% ? 
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 09:17 11. Oct 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Mínusové AC je chyba. To tam být nemá.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
StarejKulatej
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 09:41 11. Oct 2010 |
|
Joined: 19:19 10. Oct 2010 Posts: 6
|
KaTo wrote: StarejKulatej wrote: ... Systém mi nedovolí zadat zpět výrobu pouze ze 100% železa. Má otázka zní: proč s vyšším lvl v řemesle a vyššími procenty je zbraň horší - tedy v tomto případě na nic a proč nelze libovolně nastavit procenta výroby - v tomto případě snížit... 1) proč má 120% železa -1 OČ ti nepovím. Prostě to tak nomis "nastavil". IC si to okecej jak chceš - moc těžké, apod  . 2) 20% a 100% kovu míchat samozřejmně jde. Jako zlé DM ti to zadám jako řešení drobné matematické hříčky. Na úvod malou nápovědu - budeš potřebovat dva pruty, železný a jakýkoli jiný. Vlastní hádanka: Pokud můžeš míchat poměr hlavního kovu v poměru 20-40-60-80-100% ku 120% celkové slitiny, kolik % zvolíš na hlavní kov, aby ti na vedlejší kov (kterým bude železo) zbylo 100% ?  Dobré dopoledne, předem upozorňuji, že tuto odpověď jsem čekal, ale upřímně je nic neříkající a tudíž k ničemu. Jako průměrně inteligentní člověk jsem již na ZŠ zvládl základní algebru a tůdíž i procentní počty. Tam nás sice učili, že celek je tvořen 100%, ale to v tomto případě opomineme. Budeme to prostě brát tak, že celek je tvořen na Thalii až 200% a to z toho důvodu aby bylo snadno odlišitelné mísení dvou jednotek kovů, s tím že každé jednotce kovu je přiřazeno 100%. Takže ano, vím kolik tam dát čeho když celek je 120% a já vím že 100% železa dělalo to co jsem chtěl - jenže ouha: 1) postava daného kováře je na 8lvl a dobití rudné žíly železa je pro něj velký úspěch, na vyšší kovy nemá nárok 2) postava daného kováře má 8lvl, žije zatím tak říkajíc z ruky do huby a na vytváření zásob materiálu nemá zlato, stejně tak nemá zlato na pořízení si perzistentního trezoru v dílnách aby vůbec nějaké zásoby mohla mít uskladněny 3) s ohledem na bod 2) je postava kováře na 8 lvl tj. staty síly jsou jaké jsou a nelze je vylepšit předměty z důvodu již zmíněného nedostatku finanční prostředků - tudíž nosnost nedovoluje vytvářet zásoby materiálu 4) i na výrobu 100% výrobku potřebuji 2 pruty, takže pak mi uniká poměr na 100% výrobek 2 pruty železa, na 120% výrobek 1 prut železa a 1 prut šuntu - tudíž se zvyšujícím se lvl se zhoršuje kvalita mého výrobku 5) RP se dá popsat vše, 120% železo je těžké proto má postih, když jsi lepší kovář nepotřebuješ tolik materiálu a můžeš přidávat další pruty atd. - to však nic nemění na faktu, že jsem chtěl vyrobit železná meč s ořechovou násadou s bonusem vylepšením +1 z materiálu který jsem měl dostupný tj. železo a systém mi to nedovoli neboť nelze nastavit maximální procenta výrobku. Dotaz tedy zněl: je chyba že % nejdou nastavovat? je to záměr? jaké je odůvodnění zjevného faktu, že čím lepší je kovář tím horší vytváří výrobky?P.S. Jednalo se mezihráčský Q kde měl kovář slíbenou speciální odměnu za kvalitu dodaných zbraní, z výsledku byl zklamán odběratel a ještě více kovář. P.P.S. Odpověď na hádanku - jistě se pak nastavuje 100% hlavní kov železo a 20% vedlejší kov "jiný kov" součet potom je kýžených 120% - jak překvapující Hadanka č.2: Jaký kov přidat k výše zmíněným 100% železa, když kovář žádný jiný kov nemá a pokud by si ho sehnal jednalo by se o cín, měď a v nejhorším scénáři bronz? Jakým způsobem přidání nižších či náhodou i vyšších "jiných vedlejších kovů" ovlivní obtížnost výroby? Známe všichni odpověď? 
_________________ Durman Zlomocný - duergaří válečný kněz
|
|
Top |
|
StarejKulatej
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 09:42 11. Oct 2010 |
|
Joined: 19:19 10. Oct 2010 Posts: 6
|
kucik wrote: Mínusové AC je chyba. To tam být nemá. Děkuji, spadl mi kámen ze srdce. Jsem vděčen za odpověď a případnou korekci v některém z dalších kroků úprav. Přeji hezký zbytek dne.
_________________ Durman Zlomocný - duergaří válečný kněz
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 13:10 11. Oct 2010 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Ve zkratce, bez legrácek  . 1) nehledej logiku v kraftu a ber ho tak jako je. 2) každý výrobek potřebuje DVA pruty (stejné/různé). 3) 20 až 200% míšení kovů ber jako OOC pomůcku jak míchat kovy, abys dostal výsledný požadovaný "výsledek". (info, na +1 zbraň stačí 80% železa, zbytek slitiny můžeš namíchat jiným kovem, který dodá výsledné zbrani nějaké bonusové vlastnosti, btw z železa se dá udělat i +2 zbraň, zkoušej). 4) o tom jaké mají tvoje postavy IG možnosti nemám ponětí. Moje postava IG kraftila na povrchu a kupříkladu cestu k titanu by nevybila ani na lvlu 40, pročež o doprovod/donesení rudy požádala jiné postavy. Doporučuji udělat podobně (i když je fakt, že vás v podtemnu je míň a máte specifičtější vztahy). V opačném případě holt budeš muset kraft přerušit, než tvoje postava zesílí a třeba bronz/platinu/atd si do slitiny donese sama. 5) nelíbí-li se nebo tě nastavení kraftu rozčiluje/obtěžuje, nekrafti  .
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 17:19 11. Oct 2010 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
me zkušky: Jop, je to chyba, na odstranění pracuje Nomis Já osobně to řešil tak, že jsem ke 100 železa prásknul 20procent bronzi. (neházelo mi to nic zápornýho) Případně změnit materiál násady, dub by měl již stačit na 120 železo co si pamatuju... Snaž se co nejdříve propracovat k platině a flákat tam namísto toho platinu, v budoucnu se tu chybu snad podaří nomisovi eliminovat. Be well...
EDIT: TO KATO: 1) craft je logický a hledání chyb podporujeme, za nacházení chyb je Nomis vděčný, když chybu někdo nenapíše, nikdo ji nikdy nespraví. 4) IG možnosti podtemna jsou jiné než povrchu, nicméně domluva s ostatními PC a interakce ve hře možná je. 5) nejde o nelíbení, hráč poukázal na chybu, Nomis snad časem opraví (držíme palce).
TO All: Crafty jsou sice momentálně "hotové" (pomineme-li truhlárnu), ale chyby v nich byly, jsou a budou. Jsme a ještě dlouho budeme betatesteři a kdo dělá craft tak musí počítat s nacházením chyb. Jejich podrobným hlášením a poctivostí se může chyba opravit a craft se může přiblížit "hotovosti". Všem hledačům a trpělivým hlásičům za mě díky, neboť najít si čas na sepsání chyby, upravení screenu apod. to je kus dobré práce. Jen tak dál.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Absinthorix
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 16:20 25. Jul 2011 |
|
Joined: 23:28 05. Feb 2010 Posts: 3017
|
Bahnak wrote: me zkušky: Jop, je to chyba, na odstranění pracuje Nomis Já osobně to řešil tak, že jsem ke 100 železa prásknul 20procent bronzi. (neházelo mi to nic zápornýho) Případně změnit materiál násady, dub by měl již stačit na 120 železo co si pamatuju... Snaž se co nejdříve propracovat k platině a flákat tam namísto toho platinu, v budoucnu se tu chybu snad podaří nomisovi eliminovat.
Dub nestačí, ale zkusím to aspoň s tím bronzem prozatím. Dneska jsem udělal ořešák a dub a obojí mají -1 OČ. Každopádně už vím kde se stala chybka 
_________________ Vojen Bouřný „Hudba je klíč k ženskému srdci.“
horlivý bojovník za krásu a estetično ʇoıpı ɐ ʇuɐɹoubı ýuןsʎɯoɹoɥɔ ýusnʞʌǝu
Balík kompletní bardské hudby - funkční a správný ke stažení
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 00:18 20. Aug 2011 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
Přišel jsem k výkupčímu a chtěl prodat dvě katany ze starého craftu a ono ejhle, nelze. Dá se nějak reklamovat? Rád bych se jich zbavil. Jsem myslel že tehdá bejvávala cena na tvrdo vlepená do zbraně a vůkupčí si je načetl 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 08:34 23. Aug 2011 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
innfra wrote: Přišel jsem k výkupčímu a chtěl prodat dvě katany ze starého craftu a ono ejhle, nelze. Dá se nějak reklamovat? Rád bych se jich zbavil. Jsem myslel že tehdá bejvávala cena na tvrdo vlepená do zbraně a vůkupčí si je načetl  Zkus je prodat v notmální kovárně zbrojíři. Nevím co za to dá, ale mohlo by to jít.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 11:09 23. Aug 2011 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Nebo je prodej přes persistentního obchodníka.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Zindo
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 11:45 23. Aug 2011 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 20:22 03. Aug 2011 Posts: 175
|
DenGrasse wrote: Nebo je prodej přes persistentního obchodníka. Řekl bych, že se snaží prodat zbraně ze starého craftu, jak zmiňuje (myšleno nejspiše super silné zbraně). Ty by se do rukou persistentniho obchodnika asi dostat neměli. Ale spíše zmizet ze světa. Teda jestli jsem to dobře pochopil.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 12:04 23. Aug 2011 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Na výměně předmětů byl a Rejty řekl, že jsou OK. nevidím v jejich prodeji problém.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Radim
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 13:52 09. Nov 2011 |
|
Joined: 16:12 06. Oct 2008 Posts: 3269 Location: Petrovice u Rakovníka
|
Jen technická otázka...dostal se mi do ruky craftový meč a jeho ILR je 8,ale také je zde požadovaná úroveň 10.Je možné,že to je zapříčeněno vyjímečným kusem danného meče?
Screen doložím pokud bude třeba
Attachments: |

meč.jpg [ 37.44 KiB | Viewed 5281 times ]
|
_________________ Zara´thea Zau'ndar oddaná služebnice Xi´an
Last edited by Radim on 14:05 09. Nov 2011, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kovařina Posted: 13:53 09. Nov 2011 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Asi bude lepší ten screen. Ale jo, vyjímečným kusem to asi může být.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |