Oznámení týmu Thalie:Vážení hráči Thalie! Díky nedávným diskuzím a rozšiřujícím se domněnkám jsme se rozhodli vydat oficiální prohlášení a udělat tak ve věcech týkajících se dosavadního i budoucího vývoje serveru Thalie jasno. V následujících odstavcích se dozvíte naše plány a co nás k nim vedlo.
Co vás jistě nejvíce zajímá je bezpochyby osud vašich postaviček. Ano je tomu tak, následující část se týká přímo jich. Na Thalii
bude proveden wipe. Tento krok je nezbytný vzhledem k plánovanému novému systému zkušeností, změně ekonomie a craftu na Thalii. O všem se dozvíte v následujících odstavcích. Chceme nechat částečně rozhodnout Vás - naše hráče a proto dáváme možnost hlasovat o jeho formě na fóru Thalie. Možnosti jsou následující:
1) První možností je úplný wipe - Thalie přejde na nový věk a bude smazána celá databáze postav a pojede se úplně od znova. Novým věkem je myšleno to, že se celé dění světa posune o desítky let dopředu. Tedy se změní řada NPC, některá místa, za tuto dobu se odehraje řada událostí – historie se posune vpřed. Přechod do nového věku by byl proveden pomocí série Q, které by k němu vedly. Vaše postavy by se jich mohli přímo účastnit a zapsat se tak do historie.
2) Druhou možností je částečný wipe - proběhne snížení levelu naší postavičky a také přijde o věci. Zůstane jí však to nejcennější, její vzpomínky, vztahy a RP předměty. Podmínkou tohoto částečného wipu je, že k postavě napíšete odpovídající historii, díky níž vám mohou být přiděleny RP předměty.
V obou případech budete mít možnost Vaše postavy ukončit příběhem, který se zapíše do historie Thalie, nebo Vaší postavě může být vystavěn pomníček či může být pohřbena ve vlastním hrobě na místě, které si zvolí. Ze známých a protřelých veteránů se mohou stát dokonce NPC. Takto Vaše postava nezemře, bude žít v srdci Thalie dále. Málokdo z hráčů se bude moci pochlubit tím, že to byl on, kdo dané NPC vdechl život...
Wipe proběhne dne 7. ledna 2008. Výsledek hlasování budeme plně respektovat a zároveň Vám slibujeme, že toto bude první a
poslední wipe na Thalii.
Na co se můžete s příchodem wipu těšit? První věcí je zcela
nový systém zkušeností, který kombinuje standardní NWN systém získávání zkušeností za boj s monstry se systémem získávání zkušeností za RP hru. Už se Vaše postavy nebudou muset honit za příšerami a zabíjet tuny monster, budou mít i řadu jiných možností jak se zdokonalovat. Tento systém také omezí masové expení a takzvané hrdiny bez historie.
Také nás čeká
vyladění současné ekonomie, se kterým souvisí nové obchody a sortiment zboží, poklady v dungeonech a úpravy craftu. V craftu se také budete moci těšit na nové recepty, výrobky a nový systém prodeje výrobků.
Svět bude uspořádán tak, aby se postavy
snadněji setkávaly – některá místa dostanou nový vzhled a objeví se i místa nová.
Lokace se stanou přehlednější, což Vám umožní snazší orientaci.
Systém spánku bude změněný, nebude se už dát spát všude, ke spánku si postava bude muset najít bezpečné místo ve formě ohniště či přístřeší.
Spawm monster a pokladů bude dynamický, tedy výprava do dungeonu již nebude rutinní záležitostí – monstra Vás budou moci překvapit jak rozdílnou silou, tak i sestavou. V modulu přibude propracovaný
systém frakcí, který bude ku prospěchu nejen DM, ale hře samotné. Základní rasy budou rozšířeny o
nové subrasy – těšit se můžete na tieflingy, lesní elfy, seveřany a další. K těmto subrasám samozřejmě postupně přibudou jejich
přirozená prostředí – těšit se můžete například na severské město Forhenhaim či trpasličí město Khar-Durn.
Gildy dostanou jinou podobu než na jakou jste zvyklí – postavy budou moci vstupovat do známých gild, čímž získají řadu výhod. Takovéto členství však nebude jednoduché získat a postava si jej musí náležitě zasloužit. Za velký přínos RP hře považujeme
bonus pro postavy s historií - pokud sepíšete vaší postavě odpovídající historii, můžete být odměnění ,,povýšením“ na 3. úroveň a několika PR předměty, což reprezentuje to, že Vaše postava něco zažila.
Pro řadu NPC postav vytváříme
propracované rozhovory, které jim vdechnou život a učiní hru zajímavější. Některé postavy budou dokonce nabízet práci a úkoly. Neméně podstatnou věcí jsou velmi
podrobné reálie světa jako jsou zeměpisné informace, popisy ras, příběhy a další materiály, na kterých se usilovně pracuje.
Jednou z nejvýraznějších změn Thalie třetího věku bude
vlastní Podtemno s možností začít hrát za drowy, válečnické duergary, hlubinné půlčíky, magické svirfnebliny, nebo hrozivé černé skřety. Každý, kdo se odhodlá začít hrát v hlubinných jeskyních, bude neustále obklopen temnotou a zlobou těchto míst, která stvořila ty nejkrutější tvory jaké Thalie zná. Přežít tam mezi ostatními bude umění a výzva pro adrenalinové hráče. Být dolů odtáhnut jako otrok prokletí.
Vděčíme za něj především Mintaka teamu, od kterého ho Thalie dostala, když se do našeho teamu přidal jejich hlavní WB Podtemna liuk.
Tímto bychom chtěli i poděkovat následujícím WB a pomocníkům: cwockovi, Tyreminovi, Kashemu, Caironovi, Zuttovi, Ikkiemu, Kaoru, Marigoldovi, mericovi, maniacovi, Archonovi, DRS, Frynovi, Attimu, Jahodníkovi, Kyle Casemu, Reverendu Malthasi. Ti všichni se větší či menší mírou podíleli na tvorbě lokací, systémů, či legend a historie Podtemna, ve kterém budete moci na Thalii hrát.
A tak máme nyní:* více jak 200 exteriérových lokací
o hrobky
o kyselinové jezero
o sopečné tunely
o podzemní moře
o tunely beholderů
o ruiny starých měst
o prokleté věže
o pavoučí horu
o a další...
* velké drowské město Charaxss
* duergarské město Hagol
* vesnici hlubinných půlčíků Daf Jamova Hlubina
* kompletní historii Podtemna
* popis všech hratelných ras, návody jak je hrát
* návody pro DM
* několik sepsaných legend
Práce nejen na Podtemnu stále probíhají a uvítáme jakoukoliv vaší pomoc. Doufáme, že Vám následující odstavce objasnili současnou situaci a potěšili Vás. Jedná se o hrubý základ, na který v budoucnu ještě navážeme a rozšíříme jej. Plánujeme řadu dalších věcí, ale nechte se překvapit. Rozhodně se máte na co těšit!
S pozdravem Váš tým Thalie.