|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 11 posts ] |
|
Author |
Message |
kucik
|
Post subject: Posted: 15:45 16. Jul 2007 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
Ne, myslim ze neni problem v maly pestrosti lokaci. Spis jde o to, udelat nekolik (nekolik malo) lokaci necim jako shromazdistem. Typicky Ivorsky ohniste. Zajimavy misto, pres ktery hodne postav projde.
Napriklad, kdyby staly ohniste slo rozdelat bez potreby dreva (trebas ta halda vedle nemusi mit vubec inventar, ale jde jen hrat, ze se bere drevo odtamtud), postava se tam muze kdykoliv zastavit a opect ohen. Misto toho radeji pouzije koupenej troud, kterej nic nevazi a nezabere (na rozdil od dreva) a udela si ohen kde chce.
Kdyby to bylo presne naopak, tak by se kazdej spis zastavil u ohne, nekdo jen opect maso, jinej chvily posedet.
Hmm tak koukam ze jsem odbocil zas nekam jinam. Chjo.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 15:50 16. Jul 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Njn ale ten troud a moznost zakladat ohniste kde chcu si vyziadali prave hraci...s tym mi uz nic nespravime. Mne by sa tiez viac pacilo keby sa postavy stretavali niekde a nelozili hore dole samy. Ale to uz je na kulture hracov.
To ze sme uplne off topic je uz viac menej jedno bo uz sme tak mimo od zakladneho topicu, ze sa to uz asi viac ani neda.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 22:15 16. Jul 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Daanri wrote: ...aby sa na rozne miesta dalo dostat aj po pevnine a nie len lodami. Proste taka dlha niekolko dnova vyprava zo severu smerujuca cez staru obchodnu stezku cez Karathu smerom na vychod cez Zelene vrsky a orci uzemi, do prahvozdu, stavit sa v Alwarieli a pak sa vydat na juh cez Skalne hory az do pouste a doputovat az do Kel a Hazru a odtial sa s kludom vratit lodou do Karathy...to je uz pre mna riadne a velke dobrodruzstvo. S timhle se ztotoznuji - ale z vice praktickeho duvodu. TOho, ze misto s jedinym vstupem se velmi lehce muze stat (a casto stava) pasti. Daanri wrote: Ehm co sa tyka ostatnych veci...nebolo by lepsie to preberat v inom topicu a nie tu u subras? Rad bych - az nebudu sedet na zaXXXXXX Telecomackem modemu - kdy jsem rad ze nahraji po minute a pul uvodni stranku fora. :/
Vsak ja se pripomenu.
Ohledne kucikova prispevku, ze je lokaci dost a hraci se nepotkavaji: to ma, bohuzel, pravdu.
Ohledne ohnu, ohnist, kresadel a dreva... Ja nevim - me prijde dost zvlastni tahat s sebou polinka vysuseneho dreva kdyz jdu nekam do lesa. Myslim, ze se tomu take rikat "nosit drivi do lesa". V normalnim zivote (stredovek) je postup takovy, ze se najde nejaka souska, dotahne k ohnisti, "opracuje". Ohen se rozdela do hubky/zprachniveleho dreva a drevo se spali na ohnisti.
BOhuzel, z pohledu thalie je to tak, ze musite mit s sebou kresadlo (proti cemuz nic nemam), ale pak nemate drevo. I kdyz je hned vedle stromu cely les. Odhlednu od toho, ze mnoha povolani nemaji schopnost udrzet v ruce sekeru aby slo drebo nasekat - coz je opravdu blbost (nemluvim o pouzivani sekery v boji, ale o bezne, necraftove, spotrebni cinnosti).
VYsledek je jasny: nez bych se tahal do lesa se drevem, tak radeji nosim tu alternativu (troud?) co jde koupit za par supu skoro vsude. Krom toho, pro sporivce typu Liu je to neodolatelne - reklamni akce DVA V JEDNOM zabrala na 100%. Nejde odolat zdarma dodavanemu kotliku ke kazdemu kousku troudu.
Osobne me dosti drasa videt hezkou lokaci, v ni hezke ohniste - a nikde nikdo protoze ty ohniste nemaji smyslu.
totalni OT: Ohen jde rozdelavat nejen drevem - pochybuji ze by v pousti s sebou tahali polinka (drevo je vzacnost), tam se topi susenym trusem. Na jehoz sber neni treba mit "weapon proficiency feat - martial". Ovsem na sbirani spadleho klesti v lese take neni treba se ohanet sekerou - coz potvrdi kde kdo.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 22:42 16. Jul 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
No s tym ohnom to je proste problem NWN si myslim, podla mna sekeru na nasekanie si par vetviciek dokaze pouzit kazdy, ale hotl v NWN nato treba feat smrtici zbrane.
Ono to ohniste a kotlik prenosny na ktory netreba ziadne drevo sami zda kapku divny, to je pak jasne ze nikto nepouziva normalne ohnista.
Ono napada ma tak riesenie dat niekde do lesa miesta, kde sa budu dat nazbierat nake vetvicky. Pripadne zaviest do predaja nieco ako "pracovne rukavice", pridavali by feat na smrtiace zbrane, ale zas aby sa to nezneuzivalo do nakeho boja, pridavali by hodne velky postih do obrany, pripadne nake dalsie postihy.
Do tej puste by sa mohlo v jej pripravovanom rozsireni zaviest naky zdroj toho trusu. Si moze niekto nazbierat a dal by sa tiez pouzit na ohen.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:47 16. Jul 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Pre uplne osvetlenie dodavam tento rukopis "ako prometeus priniesol ohen thalijsky medzi obyvatelov".
Kedysi davno ked som sem prisiel zistil som ze v RP svete sa neda nijak raz rozlozit ohen na ktorom by sa maso dalo opekat. A kedze som schopny co sa tyka c++ skusal som nieco male nascriptovat. Po niekolkych tutorialoch studovanych na webe som vytvoril ohniste. Miesto kde sa da rozlozit ohen pomocou narubaneho dreva a na ktorom by sa dalo opiec surove maso dovtedy vyuzitelne len na predaj za 6gp. Nuz napadlo ma ze to bude na styl hrac si kupi kresadlo,narube drevo alebo ziska vetvicku a tu polozenim na zem a naslednym pouzitim kresadla na vetvicku ju zapali. Potom by stacilo uz len prikladat dalsie drevo po urcitom case a opekat maso ktore lieci 4hp. Nuz ale isty WB thalie s tymto nesuhlasil a navrhol mi aby som spravil ohen taky ako v Ivory, cize staticky a hraci by museli po svete hladat ohnista a tam si opekat. Pretoze sa mu zdalo ze by taky hrac chytrak zapaloval drevo pod vodou ci v dome. Takze som konal ako mi on prikazal. Vsetci boli nadseny.. az sa stalo co som nepredpokladal. Objavili sa prve bugy spojene s multiplayerom a samozrejme lagmi. A to ze ohniste nesvietilo sem tam po zapaleni. singlplayeri to funguje vzdy tam lagy nerobia neplechu. Medzitym iny WB ktory ma riadil rozmiestnil po svete lavicky a ohnista k nim aby ich hraci hladali a tam oddychovali. Prisiel upgrade a oprava par bugov ohnista a WB bol nuteny vsetky svoje ulozene ohnista znova prerobit lebo by bugovali. (to by sa samozrejme nemuselo robit keby som to spravil ako som to chcel povodne) Po niekolkych burlivych diskusiach kde magovia a ine povolania co maju menej featov ako bojovnik, nadavali na ohniste a chceli ho zapalovat furebalom a inymi kuzlami. Ci nazbierat vetvicky, alebo nasekat drevo nozikom. Tak po tychto debatach som sa konecne rozhodol vytvorit moj vysnivany system prenosneho ohnista. Premyslal som ako ho urobit tak aby s nim bolo co najmenej problemov. Az nakoniec vysledok vidite dnes. Toto ohniste bolo hlavne robene nato aby sa hraci pri nom bavili a opekali si maso, krabie maso a ryby ktore nejdu opekat na starom ohnisti statickom. Ten kotlik tam je preto lebo som tak ja zvolil zo svojho uvazenia. Nato nemusi mat hrac u seba 10kg kotlik (ktory mag by toto ocenil?) nemusi zbierat drevo aby ohen horel (hori 20minut to je dost, a da sa ohen zahasit rozkopnutim placeablu). Ten kotlik ak vam tak vadi sa da kedykolvek zmenit, staci v palete modulu najst placeabl ohnista s kotlikom ktory pouzivam a zmenit ho na obycajne ohniste alebo na stolicku jak chcete.
PS:Sry za pripadne chyby ale nechce sa mi to cele precitat a opravovat. Ak by mal niekto zaujem o vysvetlenie preco je stary system ohnist horsi nez ten novy ocilka a trud tak s radostou vysvetlim.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 10:54 17. Jul 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
to Sylmael: Prosim te, aby to nevyznleo zle. To posledni co chci je nicit ti nadseni/chut do scriptovani. Jsem rad ze je aspon neco.
A ted z veselejsi noty: opravdu by ani mag, ani bojovnik neocenil tahani 10 liber kotliku.
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Posted: 19:58 17. Jul 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 13:44 16. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
,,Prenosny" ohniste, ktery se da udelat ,,kdekoliv" byl dobrej napad, protoze je i logicky, ze si kazdej muze udelat v lese ohen kde chce, pokud ma potrebnou vybavu. Mozna by nebylo na skodu do toho zakomponovat potrebu dreva (vetvicek). Co to s tema vetvickama udelat tak, ze by sly nasbirat kdekoliv kde jsou stromy (tj. v lese a treba v nakym lesiku) a pomoci nich a kresadla by se ohen rozdelal.
O ty sekere sem se uz s nekym bavil (nevzpominam si s kym) a slo by udelat, aby ji mohl pouzivat kdokoliv jako jednoduchou zbran. Tak, ze by se zmenil jeden vzhled dyky na sekeru.
*edit: Ta pevne dana ohniste mela tu vyhodu, ze byla vetsi moznost, ze se u nich hraci potkaji, kdyz si tam pujdou neco opect.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Posted: 21:20 16. Aug 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
Tu sekeru uz sme resili dostkrat, ale porat se sni nic nedeje
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 21:36 16. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Sekera.. ze sa nic nedeje?! Jakze ne! U mna doma uz je hotova. Taktiez ako vylepsene skyboxy(v dialke vidno krynske hory). Hustejsia trava. Nove roby. Nove plaste, helmy....
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 21:50 16. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Ty jedes teda
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 11 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 125 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |