 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Anderson I
|
Post subject: Meditace mága - síla charakteru a doba mezi učením kouzel Posted: 00:06 25. Nov 2007 |
|
Joined: 17:37 08. May 2007 Posts: 188 Location: Hradec Králové
|
to LDamian
Moje zkušenosti odjinud jsou asi takové. Můžu se mýlit, zas tak dlouho jsem ho nehrál a na Thalii vůbec, ale zatím to vidím takhle:
1. sila v CvC stretu - Jo, paráda, já myslím, že jo hodně dobrý,proti bojovníkovi, rogue, barbar, paladin? ..... to nebude hezký pohled, ale jsou povolání, která prostě nezvládne. Zkusí si nějaký kouzelník zabojovat s mnichem a jeho imunitama? To počítám nebude zas taková zábava. Na druhou stranu, zkusí se mnich měřit s bojovníkem? Prostě každé povolání má protivníka, kterého nezvládá.
2. PvM, dungy a podobně - Budu brát čistého mága, žádné říznutí bojovníkem a tak. Solo - bez summona? To beru jako vtip. Pokud chce opravdu kouzlit a ne se naboostovat a ohánět se mečem, tak bez summona to podle mě nejde. Pokud ho má, tak je jeho síla hlavně o síle summona, kterého naboostí, případně silné protivníky vyřídí sám kouzlem.
Partička - Tam je jeho místo, pokud se nějaká vytvoří. Boostovat skoro nemá cenu, rozdej lahvičky a oni se ti naboostí. Kůru se vůbec nemá cenu učit, ty tíží v batohu každého. Vlastnosti - kdo o ně má zájem, tak ty elixíry na ně jsou, takže zájem je až o kouzla na vyšších kruzích a těch zase není tolik. Pokud jsem o pasivní pomoc, tak bard to zvládne taky. Jeho místo má být vypořádat se s šéfikama, zvrátit prohranou situaci - pokud nevyplácá kouzla předčasně, tak exceluje.
4. obtiznost hry ... procento umrti... - No, umírat opravdu nemusí, když je hráč dostatečný „srab“. Většinou stihne utéci. Teda, pokud někoho nenapadne na něj začít střílet/kouzlit, protože pak je veliký problém.
5. univerzalnost, schopnosti mimo boj - Jo, to je moc faj, opravdu dobré, nemá si na co stěžovat. Ale tuláci taky nemají těch skillů málo - nic proti, dobře jim tak  .
6. Craft - jestli jsem to dobře pochopil, tak musí mít namemorovaná kouzla, aby je přenesl na svitek/hůlku ???a tím o ně přijde??? - Kdyby to bylo takhle, tak je to docela síla, jestli mu zůstanou, je to lepší, ale když začne craft, tak si hodku nikam nezajde. - Tady moc netuším, nehrál jsem ho, tak mě berte hodně s rezervou.
A založil jsem jiný topik, protože to na něj evidentně dá a půjde to lépe přesunout do koše, až se to tu pohádá 
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Meditace mága - síla charakteru a doba mezi učením kouze Posted: 10:05 25. Nov 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Anderson I wrote: to LDamian
Zda se, ze vetsinou se mnou souhlasis.
1. Jasne myslim, ze se +- shodneme ze pri beznem nastaveni je dobre vytvoreny kouzelnik v CvC silny proti vetsine charakteru.
2. Solo myslim bez ostatnich hracskych postav. Summon je proste kouzlo, pritelicek zvlastni schopnost - kouzelnik + pritelicek + summon + ostatni kouzla = porad solo.
4. Gratuluji, ze tvuj kouzelnik neumiral.  Muj mimochodem take nijak zvlast, ale videl jsem u nekterych jinych hracu, ze s tim meli problemy a ta postava umirala hodne a nebo se jen krcila neviditelna v parte na prvnich levelech - cimz byla mimochodem velmi platnym clenem - protoze mit vzadu nekoho, kdo v krizove situaci hodi obvaz nebo neco podobneho se vyplati. Tady na Thalii jsou npc co se plizi, hazi si see invis a dispell, jsou npc co jdou prednostne po kouzelnikovi (nebo je to nejak podobne, ze vysledny efekt je ten, ze npc bezi za tim, kdo kouzli i kdyz je jen vzadu), je tu dost npc co srazi na zem - takze bych rekl, ze kouzelnik to ma o trochu tezsi a je dobre to vzit v potaz.
6. neznam, neresil jsem.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
jaara
|
Post subject: Posted: 15:11 25. Nov 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 410
|
Mno, tento prispevek ve mne trochu vyvolal rozcarovani. Pokud jsi nekdy maga hral, vis ze napriklad kouzlem kura vubec nedisponuje. A mohl bys vedet, ze z lahvicky ziskas bonus +3, kdezto druid ti muze nacarovat az +5. A netvrdte, ze to neni zadny rozdil. Neboostovat? Prosim? Kombo valecnik s magem, ktery ho naboostuje je naprosto smrtici. On uz i mag je smrtici. Pokud jde o PvP.. mag na 18. urovni bez pomoci ostatnich temer zabil draka (temer mrtev), v horach. Trochu lepe pripraven a dotahnul by to. Dokaze to jine povolani?
Doba spanku je nastavena, aby boosty tah/lvl (prodlouzene) vydrzely mene nez tuto dobu (o trochu). Povolani mag mame dobre otestovane a jsme si vedomi jeho schopnosti. Pokud nekdo tvrdi ze je mag slaby, jde o cirou neschopnost hrace, ne postavy.
Mag ma zaroven krasnou moznost se temer vzdy vyparit z nebezpecne situace. Umira tedy jen vzacne.
_________________
ICQ: 299-576-552
|
|
Top |
|
Anderson I
|
Post subject: Posted: 16:19 25. Nov 2007 |
|
Joined: 17:37 08. May 2007 Posts: 188 Location: Hradec Králové
|
Kůra - Aha, sakra, tak to jsem se spletl, omlouvám se. Rozdíl +2 je znát a přiznám se, že od druida jsem asi kůru ještě neměl, takže to, že se dá kůrou dostat až +5 je pro mě nová informace.
Boostění - nenapsal jsem to šťastně. Nemyslím, že se nevyplatí vůbec boostit - bez debat se to vyplatí a hodně. Chtěl jsem říct, že mi přijde skoro škoda, plácat kouzla na něco, co je v lahvičce - kouzel nikdy není dost.
Draka neznám, nesetkal jsem se. Na vlastní kůži jsem zažil jen mágy „prstíčkovače“ a úplně mi to stačilo. Mágové nejsou slabí, jako bojovník z nich mám vítr, protože se jim skoro nedá utéci - paralýza a je to. Když má mág k dispozici summona (nebo PC bojovníka), tak se nemá moc čeho obávat. Až to se summonem začne vypadat špatně, tak se může vypařit. Tady je to trochu těžší, protože summon za chvilku sám uteče. Takže moje taktika jinde - naboostit summmona vším, co mám, tady nepřipadá v úvahu - změna je život
Mág často neumírá - to se shodneme, netvrdím nic jiného.
|
|
Top |
|
JiB
|
Post subject: Posted: 16:26 25. Nov 2007 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 18:09 16. Jun 2007 Posts: 117
|
Tento prispevok zas vyvolal rozcarovanie vo mne.
Umyslom je aby dalo draka kazde povolanie s priblizne rovnakou namahou?
Povolania maju predsa vyhody a nevyhody. Kto iny ma dat draka ak nie mag?
Toto povolanie je ako jedine skutocne stavane na to ze rozhoduje boje, tym ze dokaze to co ostatne povolania nie.
Ale plati za to i vysoku cenu. Zial uz som naratal troch clenov timu co maju rovnaky nazor na presilenie maga. A ja som vo svojich nazoroch sam. Pockam este na moje navrhy uprav kuziel. Ak sa nestretnu s porozumenim nebudem sa uz to uprav na Thalii miesat. Thalia podla mojho nazoru je a bude krute miesto pre magov a uz vobec nie tak carovne ako si predstavujem.
Pred wipom som motivovany zmenit spustu veci ale to nepojde ak si to aspon vacsina nezela.
_________________ _____________
Funkcia: DM
Kontakt: ICQ No. 273-262-117
|
|
Top |
|
Theo
|
Post subject: Posted: 16:28 25. Nov 2007 |
|
Joined: 01:49 28. Apr 2007 Posts: 227
|
jaara wrote: On uz i mag je smrtici. Pokud jde o PvP.. mag na 18. urovni bez pomoci ostatnich temer zabil draka (temer mrtev), v horach. Trochu lepe pripraven a dotahnul by to. Dokaze to jine povolani? Pripravit se, vyspat se, jit tam a vse vyzabijet. To zabiti nastavujete "optimalne", to Vam neberu. Jenze ja neumiral zvycajne v boji.. ale prave kdyz sem tam sel / odchazel. Protoze hockaja nahodna situace vam veme kouzla a ste v pytli - nemoznost meditovat, dokonca nebezpecne spani (je pri kazdem dungu hosinec nebodaj?) jaara wrote: Doba spanku je nastavena, aby boosty tah/lvl (prodlouzene) vydrzely mene nez tuto dobu (o trochu). Tu jde oto, ci chcete hrat stylem : pripravim se a jdu to zabit, a pak se flakam kym nebudu moc zas meditovat , nebo mam vzdy troska vice aby sem se mohl zucastnit nahodneho Q, nahodne udalosti na Thalii. Bez kuzel zadny mag/zaklinac nikde nepujde a ak pujde bude jen na pritez. jaara wrote: Povolani mag mame dobre otestovane a jsme si vedomi jeho schopnosti. Pokud nekdo tvrdi ze je mag slaby, jde o cirou neschopnost hrace, ne postavy. Mag ma zaroven krasnou moznost se temer vzdy vyparit z nebezpecne situace. Umira tedy jen vzacne.
Ono vis, ne kazdy je "maniak" v hrani maga, a celkove nwn. Jo, je to uz moc prespikovana hra, ale problem je, ze povolanie maga doslova nicite pre neznalych.
_________________ Ora et Labora
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Posted: 16:55 25. Nov 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
hmm s JiBim souhlasim, mag by na vyssim lvlu mel byt silnej, proto snad takove povolani ve svete fantasi je, ne?! V soucasny dobe v porovnani kdyz sem zacinal je cim dal vic optizny s magem nebo zaklinacem rust (nekdo taky rika eXPit). Takze timhle vsim se zase akorat snizi hranice max lvlu z nynejsi temer nedosahnutelneho 20 lvlu na 10 - 12  ... Nu a pak bude kazda prskavka jen pro smich ostatnim a boostovac. Taky by se mohlo vzit v potaz, ze ne kazdej chce hrat dokonalou masinu. Znam jednoho maga co trebas ma zvolenou nejakou skolu magie. Tim padem trebas nemuze vyuzivat kouzel summon a podobne  :D:D takze ma jeden velkej minus a zatim sem nepoznal ten plus  :D:D:D ... spis jen zase upravi ktery mi cini slabsim a zranitelnejsim. Ano mluvim o svem leplovi. To jen tak naokraj
A jednu odpoved si hned napisu sam: Chot v parte a nic se ti nestane...Diky. Dalsi navrhy? 
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Posted: 21:22 25. Nov 2007 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
No asi je cas si pridat taky tu svou do mlyna
Myslim, ze mag je opravdu dost silne povolani, a novy system meditace mu zas tak naublizi, ze by byl nehratelny. Ono kdyz nekdo chce maga hrat, bude ho proste hrat i kdyby byl jakykoliv. Nekoho mag nebere, tak ho hrat nebude.
Ta delsi meditace ho donuti obcas prohodit i par slov s ostatnimi lidi v parte. Vim, ze kdyz clovek hraje v noci sam, tak neni s kym si povidat, ale no, muzete treba mezitim skocit na zachod, nebo se najist
Osobne sem hral maga asi pred dvema lety, a ne tady ale na arkhu. Byl jsem jak nedo rekl divnej mag. Bojoval sem s mecem, a bez summonu, dokonce pritelicka sem ani nevyvolaval.. a stejne sem nemel problem expit. Troufl sem si i na vetsi potvory, nez valecnik na stejnym lvlu..
Proto, kdyz tady vidim, jak magove bojuji, ve stylu sem neviditelnej, muj summon za mne odvede praci, a ja sem ho schopen lecit tak, ze ma skoro nekonecne HP, protoze mam 100 lekaren v batohu z craftu... no nevim. Prijde mi to hodne jednoduzsi, nez kazdodeni nasazovani krve valecniku, kteri vzdy muzou schytat kritiky, nechat se srazit na zem a tak.. Je to o maximalizaci vlastnosti a vybaveni, kdyz se o sebe mag boji, tak si muze koupit vec, na zvyseni AC, ale on si vybere radsi neco jineho, ale byla to jeho volba a jeho vec, ze vi, ze bude riskovat.. To je takove jak vy rikate, slozila mne potvora na jednu ranu, kdyz men nasla. Ano, ale protoze mam const. 8-1 a to je moje vec...
Je pravda, ze mag je dost hop anebo trop, ale hodne boostu ma trvalejsi povahu a mag ma opravdu vyhodu v tom, ze dokaze dost casto diky neviditelnostem a sanctuary utect z opravdu dost silenych situacich.
Presto, ze je kouzelnik silnejsi, nechal bych ho tak. Myslim, jako je to za nej ze zacatku tezsi, a mozna bych ty zacatky pro nej jeste ztizil, ale kdyz prejde urcity moment, rekneme tak 12lvl, tak zacina byt hodne silny, a ta zdelsena meditace tomu zabrani, aby nemohl spat na kazdem rohu.. to z nej pak neni mag, ale vice se podoba postave ze starwars, ktera strili laserem na potkani  , ci summon warrior, krici se ve stinu.
Hral by li nekdo pana smrti, tak krceni se za nemrtvymi, bylo by to adekvatni a RP propustne ale normalni mag ? .. ja vim, je to strach z tech skriptu, co nemaji radi kouzelniky, ale zkuste si nekdy bojovat i bez summonu. Zjistite, ze to jde.. ano nezabijete dost silnou potvoru, neziskate za ni moc xp, ale jde to. 
|
|
Top |
|
liuk
|
Post subject: Posted: 21:31 25. Nov 2007 |
|
 |
WB Thalie |
|
Joined: 14:16 09. May 2007 Posts: 220
|
Vyjádřím svůj názor jen krátce. Škoda, že tato diskuze je rozdělená do dvou, ale snad to někdo sloučí.
Když jsem se poprvé dozvěděl tuto úpravu o prodloužení meditace byl jsem pár měsíců proti. Byl jsem stejně rozhořčený jako vy. Pak se to však změnilo. (Za mága jsem vždy hrál a strávil u něj 99% svého času v NWN, na Arkhalii2 jsem končil jako 26mág/1bard.)
Uvědomil jsem si, že mág bude něčím jiným, bude potřeba upravit hru za něj. Bude větší důraz kladen na přípravu kouzel, na schopnosti hráče. To povolání se stane prestižnější. Stále mu zůstane jednorázová síla a TO hlavní.
TO hlavní je myslím jeho moudrost a postavení při hraní. Někdo si tu stěžoval, že mág při Questu bez kouzel bude obtíž. Já bych rád oponoval.
Takový názor, prosím neuraž se, je jen díky tomu, že jsi nehledal další cesty.
Mág má vysokou inteligenci, hodně skillů a dokáže skvěle přemýšlet. Hodně Questů se mi podařilo vyhrát díky diplomacii. Jindy jsem sloužil zase jako rádce. Pokud má postava vysoký čarozpyt a znalosti, pak není nic lehčího než napsat DM: "Moje postava zkouší zjistit jak silná magie vyzařuje z NPC před námi" *hod na čarozpyt*, nebo: "Moje postava si zkouší vzpomenout, jestli o podobném předmětu co našla naše skupina někdy nečetla, nebo jestli se to něčemu nepodobá" *hod na znalosti*.
Tady mág může excelovat.
Bude to asi více než nyní povolání do party. Někdo by mohl namítnout proti tomu, že tím se možnost vyexpit postavu ještě snižuje. No pak zapomínáte na system nebojového expení. Alespoň já si představuji, že mág tohoto systemu může krásně využívat. Třeba se objeví hráči hrající studující postavu, která jen občas vyrazí do boje, nebo vyrazí když sežene dobré společníky. Když bude ale sama, stále nějak bude zkušenosti získávat.
Podle těch úprav by se myslím měl mág stát opravdu prestižnějším povoláním.
ps.: No a kdyby se ukázalo, že je opravdu nehratelný díky nové meditaci. Nebojte se, upravili bychom to.
(Vše tu je hlavně můj pohled na věc, nemusí odpovídat tomu, jak to nakonec bude)
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 21:45 25. Nov 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Neviem co furt s tym magom mate. Mag je silny az az. Nechapem jak mozete vobec povedat, ze mag nie je silne povolanie. Co chcete z neho poloboha, alebo co este? Ze vam nevydrzi summon donekonecna a s jednym naboostenym nevybijete cely dung? Ze nemozete hadzat donekonecna utocne kuzla jedno za druhym, ktorymi jednou ranou zabijete silne prisery len taky fukot a za kazdu dostanete 50xp?
Ja hral maga, hram maga a budem hrat maga. Mam odskusane v hre, ze sa da s nim jak epxit, tak craftit, tak hrat pekne RP...je to len o tom co kto chce. Zahram si dokonca velmi dobre v parte a myslim, ze kazda parta je rada ked ma vo svojom strede maga, ktory im dokaze v tazkych chvilach hodne pomoct a zvratit narocne boje, pokial nie je taky blby ze si vyprska utocne kuzla na slabych priserach, ktore sejme valecnik s kludom alebo pripadne hadze druzine pod nohy firebally. Tak isto si zahram spokojne aj sam a trufnem si do vacsiny dung, a ano su tu dungy ktore sam ako mag nedam, ale len s velkymi obtiazami, ale chvalabohu ze to tak je. Ta meditacia je nastavena velmi dobre, teda pokial nechcete hrat maga v style meditujem, vymlatim dung, meditujem vymlatim dung, meditujem vymlatim dung atd, ale pokial sa aj obcas zastavite a vsimnete si okolie.
Este sa mi teda s magom nestalo, zeby som na Thalii nemal dostatok kuzel. A stale su tu este hulky, svitky a podobne veci, nevravte mi ze su drahe, ze mag si nane nezarobi, pretoze to je straaasna blbost. Kazdy schopne hrany mag to zvladne bez nakych problemov.
A ked sme prave u toho, ze nechcete hrat brutalne vrazdiace masiny, tak naco su vam potom tie silne kuzla? Sak prave s novym systemom xp budete moct hrat maga badajuceho vo vezi, astrologa skumajuceho zoskupenia hviezd, blazniveho vynalezcu atd., pretoze nebudete uz odkazany na xp ziskane zabijanim priser, ale bude aj ina moznost.
A este ak niekedu budu kuzla v style roznych iluzii, premien ci uz seba alebo druhych, pripadne ine podobne RP kuzla, tak mag ziska este dalsie nadherne vyuzitie a bude to skvela postavicka, ktoru hrat bude radost a pokial vas nebavi hrat maga a zda sa vam to tazke, stale mate moznost hrat napr. za valecnika, alebo nieco ine co si myslite, ze je silnejsie ako ten mag.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Theo
|
Post subject: Posted: 22:27 25. Nov 2007 |
|
Joined: 01:49 28. Apr 2007 Posts: 227
|
Vysledek teto diskuse promne :
zacit maga je vzhladom na naladu teamu velky risk. Este aj po upravach asi bude stale "prilis silny".
Howk
Edit JiB: 
_________________ Ora et Labora
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Posted: 00:13 26. Nov 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
to daanri: ROFLm diky paradni kritika
to all:
ja nevim, proc vsici porat melete o summonech kdyz sem nastinil jasnou situaci bez summonu...
nema cenu se vyadrovat...a to asi snad vsici chapou
edit: uprava citace, spatne sem si pamatoval...
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Parlachin
|
Post subject: Posted: 15:08 26. Nov 2007 |
|
Joined: 17:57 11. Sep 2007 Posts: 24
|
Mágy i zaklínače mám rád, když budu mýt náladu se sžít z některým z těchto povolání tak to rozhodně udělám – je pravda, že obě povolání to mají cca do 8 lvl dost těžký. Pak se to začíná zlepšovat no a jakmile dosáhnou schopnosti používat všechny kruhy kouzel se stávají vraždícím, nebo takřka nesmrtelnými stroji.
Mám mága i na jiném serveru a je pravda, že tam jen zřídka požívám maximálně přítelíčka a to jen proto aby hodil invist na semnou jdoucí postavy abychom jsme mohli utéct(šetřím místo pro jiné kouzla). Není to bojovej mág je prostě umí používat luk a hlavu. Útočná kouzla upravím podle toho kam jdu(většinou jich je cca 8 ) + životadárné boosty pro ostatní a ochranné pro mě. Takže pokud je mág dost inteligentní a to být musí tak úplně bez problému dojde z partou kamkoliv, byť jen jako neschopném střelec z děsivým esem v rukávu. A ty útočná kouzla má připravena buď za účelem, že zničí toho nej potvoráka a nebo za účelem vyčistění ústupové ceny. Další uplatnění mága v družině je proti jiným mágům, naspím si dispels a jakmile uvidím mága zapnu proti kouzla – no a většinou přijdu cca 3, ale pak když před ním stojí 1 a více bojovníků už nemá šanci. A ještě mě nikdo neřekl, že dělám prdlačky.
Je pravda, že na Thalii jsou ty začátky ještě těžší a využil jsem zde i přítelíčka(summons jen když jsem nucen jít sám). Žiji i přes meditaci, je pravda, že mě v první fázi málem škráblo, ale dá se na to zvyknout. Velký plus vidím v tom neboj. expení i když to půjde pomaleji. Můj mág by i teď raději bádal nad svými vynálezy a způsoby přepravy než likvidoval nevinné jezevce a spol.
Než na meditaci jsem spíš zvědav na úpravy kouzel.
_________________ Smrt se posmívá našim starostem.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Posted: 02:36 27. Nov 2007 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
No musim se tady podelit o par zkusenosti s novym systemem meditace.
Je delsi, nez puvodne. Ano, jde to poznat. Ale nasel jsem nezanedbatelne vyhody, ktere z nej delasi mozna nicivejsi vec, nez je spanek:
1. meditovat muzete kdekoli, i na mistech, kde je zakazane spat
2. Pri meditaci se negeneruji kolem vas zadne potvory
3. Pri meditaci nemate zatemnelou obrazovku jako pri spanku
Co z toho vyplyva pro magy?? Namedituju, pokecam s lidma v hospode, jdu do kobky. Vyplytvam kouzla, ale protoze sem predtim byl v hospode, tak cas na dalsi meditaci uz mam v pohode ze sebou. Sednu si uprostred kobky na zem a to klidne s vedomim, ze ve vedlejsi mistnosti je 100 upiru a v klidu si namemoruju kouzla znovu beze strachu, ze by mi neco mohli udelat...
Jestli tohle spis nezesilnuje kouzelniky, tak nevim.... fakt nechapu, jak proti tomuhle novemu systemu muzou mit kouzelnici neco proti.
|
|
Top |
|
liuk
|
Post subject: Posted: 04:42 27. Nov 2007 |
|
 |
WB Thalie |
|
Joined: 14:16 09. May 2007 Posts: 220
|
Ono toto by se mělo upravit. Meditovat bude možno jen na bezpečných místech. Víc poví asi Rejty nebo jaara.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |