Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Kel-A-Hazr na NT
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7137
Page 1 of 2

Author:  Aulus [ 15:31 10. Jan 2014 ]
Post subject:  Kel-A-Hazr na NT

Zakládám toto vlákno, abych stručně popsal, jak se to s nastavením pouštního města má. Očekávám pak samozřejmě vaše dotazy (nikoli však prostý nesouhlas či souhlas), na které budu průběžně odpovídat.

Nástin situace:

Kel-A-Hazr je ve svém pojetí neutrální obchodní metropole, jehož bohatství pochází právě z obchodu s oběma frakcemi. S okolními státy povrchu (Karathské království, Targoth, atd.) vychází spíše na bázi vzájemného respektu a surovinové výpomoci (dohody obchodnických gild, atd.), o žádném velkém přátelství se však mluvit nedá. To se samozřejmě týká mocností jako celků. Jejich jednotlivé složky mají rozdílné názory a pojetí diplomacie. Některé se snaží vzájemný kontakt zuby nehty udržet, jiné by svého obchodního partnera nejraději zničily. Prozatím se však zdá, že skutečným hlavním hybatelům se vzájemná spolupráce vyplácí a svým odpůrcům dělají jen malé ústupky v právním smyslu.

Vztah podtemna k pouštnímu městu je založen také na obchodu - v tomto případě především s otroky a drahými kovy, které na povrchu nejsou k dostání. Vzájemná spolupráce trvá už pěknou řádku desetiletí, ale otevřené "spojenectví" bylo zahájeno poté, co se představitelům černokožců podařilo zahájit výstavbu podzemních prostor pod městem.

Co se týče pravidel a zákonů v pouštním městě, jsou celkem prosté. Tvrdě se trestá jakékoli násilí nebo jiná agrese vedená proti obyvatelům i návštěvníkům Kel-A-Hazru a to bez ohledu na rasu, vzezření nebo vyznání. Podobně je to i s prokázaným podváděním při obchodu (falešné mince, atd.), okrádáním, loupením a dalšími podvratnými činnostmi. To samozřejmě neznamená, že zde "řemesla" s tím spojená nekvetou. Obecně platí, že dobré kontakty mohou z problémů vysekat téměř kohokoli za cokoli a městu "vládnou" organizace podobné mafii, které se svou zjevnou mocí ani příliš netají. Jejich spojení s honorací metropole je inteligentním a moudrým postavám zřejmé již po několikadenním pobytu.

Co ovšem platí v Kel-A-Hazru, neplatí jinde. Pokud se kupříkladu někdo dopustí urážek karathské moci, bude v pouštním městě otevřeně vzývat temná božstva a paktovat se s temnými bytostmi, v Karathě si na něj potom samozřejmě dají pozor (o špehy jiných mocností v Kelu není nouze) a trest ho pravděpodobně nemine. Pokud tak bude ovšem činit na skrytém místě či řádně zahalen, velmi těžko ho někdo doma z něčeho obviní.

Author:  KaTo [ 15:49 10. Jan 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Jak jsem už psal "neoficiálně" ve spamu, tak oficiálně tady:

U lidí chápu, že prodají babičku komu se zaplatí víc. Tj. to co jsi napsal z pohledu lidí mi přijde v pohodě.

Ale...jak je to se vztahem drowů a slunečních elfů v Kelu (Ekvivalentně to platí i pro duargary a klasické trpaslíky)? Z hlediska povrchu doteď bylo cokoli tmavšího bylo "rasový" nepřítel elfí/trpasličí rasy a šlo pod drn. Jak z rukou elfů, tak trpaslíků (IC byly na to i questy).

Teď najednou ve městě vedle sebe, v jedné hospodě, na jednom náměstí, jednom trhu koexistují do té doby nesmiřitelní nepřátelé. Znamená to, že podle nových reálií už ta nenávist nemá být tak silná? Nebo elfové odhodili "hrdost" a když teda lidi chtěj mít drowy v jednom baráku, tak oni se teda neseberou a neodtáhnou?
Jde mi o ten posun v rasové mentalitě. Nastal nenastal či jak je to vysvětleno IC?

P.S.
A co vlastně gnómové a svitftíci ze spoda?

Author:  kokosak [ 15:52 10. Jan 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Inu, předpokládejme, že jsem obchodník z Karathy. Nemám skrupulí a vyrazím do Kelu za obchodem. Jak se na mě budou dívat v Karatě? Budu v pohodě, nebo se budou tvářit, že o mě nevědí, nebo mě budou popotahovat? Chápu, že obchodní gilda to řešit nebude, ale co inkvizice? Správně fanatický inkvizitor by měl přešlapovat při každém příjezdu lodi a odchytávat cestující na řádné proklepnutí. Co dělají elfové v Alwu netuším, ale nějak si nedovedu představit, jak se hrdý a vznešený elfský lid paktuje s přáteli jeho nepřátel jen proto, aby si nakoupili vonná kadidla.

Co přínáší Kel tak cenného, že na něj "dobré" síly prostě neuvalí embargo a nezakáží tam svým příslušníkům přístup? Jak to vnímám já (možná špatně), pak největší prospěch má Kel právě z toho, že umožňuje oběma frakcím navzájem obchodovat, byť zprostředkovaně, ač jsou jinak smrtelnými nepřáteli. Což znamená, že nemohou být až tak smrtelní nepřátelé a spíš to vypadá, že si každý hraje na svém písečku a snaží se moc konflikt nerozdmychávat. Chápu to dobře?

Jak je to se záznamy o cestách? Pokud se v Kelu otevřeně promenují nepřátelé království, měl bych jako správný vladař v přístavu minimálně člověka, co by dával pozor kdo tam odjíždí, kdo se vrací, jak dlouho tam strávil, s jakým nákladem odjel, s jakým přijel....

Author:  J.F.Payne [ 15:52 10. Jan 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Takže lze postavu obvinit za zločiny proti Karathě spáchané v Kelu?

Author:  pavad [ 15:56 10. Jan 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

J.F.Payne wrote:
Takže lze postavu obvinit za zločiny proti Karathě spáchané v Kelu?
IMHO: Beru-li v potaz stredoveke pojeti... Tak bych rekl ze ano. Lec vyckam odpovedi poverenejsich jedincu/jedinkyn.

Author:  Infra [ 16:03 10. Jan 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Jak probíhá samotný obchod? Mohu si tam napochodovat na trh, rozbalit kobereček a začít prodávat své zboží?
Jsou tam uvaleny nějaké daně z obchodu, či poplatky za otevření stánku?

Případně, dá se tam prodat otrok patřící do frakce povrch, nebo frakce podtemno?

Author:  Krysak [ 18:03 10. Jan 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Několik faktických:
1. Nikdo nemůže omezovat výkon moci Karathy na jejím území, pokud řekne, že bude trestat lidi za plyšové králíčky, bude za to provaz. Vlastizdrda mimo její území je stále vlastizrada. Vymahatelnost práva je věc jiná, pokud se trouba dostaví, má to jisté. Jiné to ale bude s otroctvím a dalšími věcmi, zde by to musel řešit kmpletní zákon. Dokažu si představit, že špion Johaness i koupí 20-30 mladých panen, aby si zpestřil své hlídání. No a když dojede domů, tak bude vzorný manžel..... Morálně zkažené, ale zákoně přijatelné - manželka může požádat o rozvod "papeže" atd...
Podle mne bude třeba jen rozdělit zákony na ty , které mají co dočinění s vlastizradou - obchod s nepřítelem, předávání informací atd... a ostatní. Když to uděláme, snadno zjistíme, že počestný Karatan nemá co v Kelu pohledávat. To je IC zcela v pořádku. Je to utociste ěch mín hodných.

2. Jak to bude s otroky z podtemna? Jednoho mám, rád bych ho tam pustil, prorože dle jeho i mé historie jsem uzce spjatí a on může jen ztratit útěkem, nikde se lépe mít nebude. Rovněž za mne zatupuje ve vecech, kdy by bylo pro mou postavu nemozne jednat s takovou spodinou. Osobně navrhuji, aby tam mohli jen otroci jasně označení značkou pána s dekretem jasně vymezujícím jejich pohyb. IC by takový dekret napsal pán a označil pečetí.

3. Jak se mám chovat k drowům, co uctívají jiného boha veřejně, než jediného povoleného? Tolerance? Despekt? Jak na tyhle drowy nahlíží vládnoucí rody? Xian ty mocnější drowy, co se odrodí, dle historie většinou nechala padnout, proměnila je na dridera a podobně.... Nebo na ně uchystala skrze své věřící past a nechala je zemřít....

4. Bude nahoře nějaký vlastní rod - mafie? Která bude zastřešovat polopodtamnácké drowy?

5. To co je popsané je ložené na nějakého vládce, který by měl pevně v rkách držet kontrolu nad městem - vojenská síla, veřejný zájem, jinak by se mafie povraždila, ten by asi měl podíly od všech stran a podobně. Bude takový nějaký Saladin?

6. Dokážu si představit, že tohle msto bude sídlem pirátů, Karatha a Alwariel by pak asi neměly ani nahodou přáátelský vztah na oficiální úrovni. Ale jejich tajné služby a další organizace by měly zájem vykupovat z otroctví elfí princezny a podobně. Obchod by asi tak byl veden podloudně. Kadidlo si tam nekoupím, lae od překupníka zavřu oči a vezmu ho. To je krsná dalmacénská šavle, vezmu si jich tucet:).... Dokazal bych si pak představit, že by v rámci tolerance existovala Ambasáda nějakého rytířského řádu na území města, která by se snažila minimalizovat škody na občanech karathy a podobně jejich vykupováním a podobně. Dokazu si představit, ze by alwarielští elfové měli najmuté své lidi, kteří by pro ně dělali totéž.

7. Aby výše uvedené bylo možné - Kel by neměl oficiálního vládce - jen silného piráta, který by nebyl oficiálně uznaným vládcem, tedy by nebylo možné jednat oficiálně s městem, které nemá odpovídajícího oponenta o míru či válce, ani by nebyl zájem Alwarielských a Karatských vyhlašovat válku, protože výtlak lodí kelu mnohonásobně přesahuje jejich společné síly a zahájení jednání s tím vůdcem by vedlo k uznání jeho moci a jeho posílení.

jen návrhy.

Author:  Aulus [ 23:16 10. Jan 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

KaTo + Kokos wrote:
... změna vztahů mezi rasami a problémy doma...

Kel-A-Hazr byl s Podtemnem obchodně propojen odjakživa a většina inteligentních postav (tím myslím samozřejmě PC i NPC) to tušila nebo věděla. Nyní došlo "pouze" k tomu, že je propojení poněkud okatější.

Nikde jsem nenapsal, že Alwariel s Kel-A-Hazrem vřele obchoduje. Elfové si o situaci samozřejmě myslí své a většina z nich se od kontaktu s pouštním městem distancuje. Ovšem pozor - Alwariel není co se týče vlády nijak zvlášť absolutistický a klade důraz spíše na přírodní nastavení a individualitu jednotlivců. Je jasné, že k oficiálnímu obchodu docházet nebude, ale nějaké komplet embargo? Však přece obchodují s jižany, ne s drowy.
Chudáci pouštní elfové mají poněkud smůlu, protože by museli opustit své domovy a odcestovat. Jako menšina mají sice v Kelu stejná práva jako zbytek obyvatelstva, ale to jim nezaručuje, že mohou dávat volný průchod rasové nesnášenlivosti. Koneckonců to stejné platí i o drowech (jejich rasová nesnášenlivost není o nic menší).

Co se týče vyšetřování inkvizice, tak to Kokos, poněkud přeháníš. Jasně, nějaký fanatik by měl určitě touhu každého pořádně prověřit, ale těžko tak bude činit u každého z těch stovek lidí, co přicestují a odcestují do pouštního města za jedno odpoledne. Pokud budou v Kelu provádět nějakou podezřelou činnost a officium o tom dostane informace, tak samozřejmě není co řešit - to ho proklepnou a případně i podpálí.

Velký pozor bych si být vámi dal i na výklad Karathského království jako "síly dobra". Království řídí šlechta, král, jeho rádcové, zapojuje se Církev Světla (není ale de facto součástí). Pro mnoho z nich je nepřátelství mezi rasami spíše prostředkem, jak ovládat lid a získat majetek a moc.

J.F.Payne wrote:
Takže lze postavu obvinit za zločiny proti Karathě spáchané v Kelu?

Ano, samozřejmě. Otázkou pak je, co je zločin a co ne - zákoník je v Karathě k dispozici pro všechny.

Infra wrote:
Jak probíhá samotný obchod? Mohu si tam napochodovat na trh, rozbalit kobereček a začít prodávat své zboží?
Jsou tam uvaleny nějaké daně z obchodu, či poplatky za otevření stánku?

Případně, dá se tam prodat otrok patřící do frakce povrch, nebo frakce podtemno?

Poplatky za tržní místo samozřejmě existují, pokud chceš činnost provádět legálně. Mohl by se zřídit obchodník, který prodával něco jako tržní glejty, ale je otázka, jestli jsou takové komplikace navíc potřeba teď, když ještě server není úplně doladěn.

Otázku s otroky moc nechápu, budeš ji muset rozvést. Máš na mysli PC nebo NPC otroky? Chceš je prodat hráči nebo NPC?

Krysak wrote:
Několik faktických:
1. Nikdo nemůže omezovat výkon moci Karathy na jejím území, pokud řekne, že bude trestat lidi za plyšové králíčky, bude za to provaz. Vlastizdrda mimo její území je stále vlastizrada. Vymahatelnost práva je věc jiná, pokud se trouba dostaví, má to jisté. Jiné to ale bude s otroctvím a dalšími věcmi, zde by to musel řešit kmpletní zákon. Dokažu si představit, že špion Johaness i koupí 20-30 mladých panen, aby si zpestřil své hlídání. No a když dojede domů, tak bude vzorný manžel..... Morálně zkažené, ale zákoně přijatelné - manželka může požádat o rozvod "papeže" atd...
Podle mne bude třeba jen rozdělit zákony na ty , které mají co dočinění s vlastizradou - obchod s nepřítelem, předávání informací atd... a ostatní. Když to uděláme, snadno zjistíme, že počestný Karatan nemá co v Kelu pohledávat. To je IC zcela v pořádku. Je to utociste ěch mín hodných.
V zásadě souhlasím, jenom jsem trochu zmatený z toho, co vlastně navrhuješ. :D

Krysak wrote:
2. Jak to bude s otroky z podtemna? Jednoho mám, rád bych ho tam pustil, prorože dle jeho i mé historie jsem uzce spjatí a on může jen ztratit útěkem, nikde se lépe mít nebude. Rovněž za mne zatupuje ve vecech, kdy by bylo pro mou postavu nemozne jednat s takovou spodinou. Osobně navrhuji, aby tam mohli jen otroci jasně označení značkou pána s dekretem jasně vymezujícím jejich pohyb. IC by takový dekret napsal pán a označil pečetí.

Nic ti nebrání tam otroka s dekretem poslat, ale musíš se psychicky připavit na možnost, že ho nějaký dobrák "ukradne", zabije, atd. Vyhledat ho a vysvobodit ho (nebo potrestat viníka) pak budeš muset sám (pokud ho nenačape stráž v Kelu při činu).

Krysak wrote:
3. Jak se mám chovat k drowům, co uctívají jiného boha veřejně, než jediného povoleného? Tolerance? Despekt? Jak na tyhle drowy nahlíží vládnoucí rody? Xian ty mocnější drowy, co se odrodí, dle historie většinou nechala padnout, proměnila je na dridera a podobně.... Nebo na ně uchystala skrze své věřící past a nechala je zemřít....
Jak se to vztahuje k Kelu? K drowům, co uctívají jiné bohy, se můžeš za svou postavu postavit jak chceš, ale trend je takový, že kdo nectí Xi'An je mimo společnost a většina (a všichni vznešení) drowů ho nerespektuje.

Krysak wrote:
4. Bude nahoře nějaký vlastní rod - mafie? Která bude zastřešovat polopodtamnácké drowy?
Však drowové mají pod Kelem svou vlastní komunitu, kde se ctí jejich tradiční hodnoty. Povrchovou část mají jenom pro obchod a poušť pro lov.

Krysak wrote:
5. To co je popsané je ložené na nějakého vládce, který by měl pevně v rkách držet kontrolu nad městem - vojenská síla, veřejný zájem, jinak by se mafie povraždila, ten by asi měl podíly od všech stran a podobně. Bude takový nějaký Saladin?
Fungování Kelu je popsané v reáliích a podrobnosti z chystaných machinací zatím nebudu prozrazovat. :)

Krysak wrote:
6. Dokážu si představit, že tohle msto bude sídlem pirátů, Karatha a Alwariel by pak asi neměly ani nahodou přáátelský vztah na oficiální úrovni. Ale jejich tajné služby a další organizace by měly zájem vykupovat z otroctví elfí princezny a podobně. Obchod by asi tak byl veden podloudně. Kadidlo si tam nekoupím, lae od překupníka zavřu oči a vezmu ho. To je krsná dalmacénská šavle, vezmu si jich tucet:).... Dokazal bych si pak představit, že by v rámci tolerance existovala Ambasáda nějakého rytířského řádu na území města, která by se snažila minimalizovat škody na občanech karathy a podobně jejich vykupováním a podobně. Dokazu si představit, ze by alwarielští elfové měli najmuté své lidi, kteří by pro ně dělali totéž.
Pirátské společenství bych hledal spíše na Krvavém Barači, který od Kelu není až tak vzdálený (viz mapa od Amber). Kel-A-Hazr je obchodnická mocnost ve stylu arabských zemí Blízkého východu v období raného středověku.

Díky všem za dotazy. :)

Author:  kokosak [ 23:41 10. Jan 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Aulus wrote:
Co se týče vyšetřování inkvizice, tak to Kokos, poněkud přeháníš. Jasně, nějaký fanatik by měl určitě touhu každého pořádně prověřit, ale těžko tak bude činit u každého z těch stovek lidí, co přicestují a odcestují do pouštního města za jedno odpoledne.


Proto sem psal fanatik.

Aulus wrote:
Velký pozor bych si být vámi dal i na výklad Karathského království jako "síly dobra".

Ty uvozovky tam měly svuj učel ;)

Author:  Fryn [ 17:19 01. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Staré téma, ale nakonec mi to přece jenom nedá, abych situaci v Kelu nějak neokomentoval.
Aktuálně se to má, z mého pohledu, s Kelem asi tak, že je to v podstatě pouze pár lokací v pouštním kabátku (i za ně ovšem děkuji) bez většího smyslu a účelu.

Co vlastně Kel nabízí a kvůli čemu ho stojí za to navštěvovat ? Pominu veškeré (obvyklé) věci jako možnost přespání, koupě základního vybavení apod... .

V podstatě největší využití Kelu nyní skýtá doručování balíků.
Některé vybavení, které se možná všude nevyskytuje (ale tady nemám až takový přehled).
Pak ojediněle asi někteří z učitelů.
Z IC hlediska chrám Lilith (hlavně pro její věřící), který by měl být plně funkční.
Dalším důvodem proč vážit cestu do Kelu by snad mohly být stáje, kde by mělo jít najmout nějaké tažné zvíře v pouštním settingu (ale nevím jak moc je to funkční, co jsem to zkoušel posledně, to myslím ještě nešlo).
Bordel, který je sice zajímavým a pěkně udělaným místem, ale myslím, že jeho funkci si spousta postav dokáže nahradit sama :).
Propojení s podtemnem lodní cestou (což asi pro spoustu postav nebude to pravé ořechové, celkově to přílišné a okaté propojení Kelu s podtemnem spíš spoustu věcí komplikuje).
Aréna ? Která má svoje ekvivalenty snad v každém větším městě, jak na povrchu tak v podtemu.

Kromě chvilkové návštěvy u některého z učitelů (a nejspíš nebudou jedinou variantou), nevidím skutečně žádný pořádný důvod proč se do Kelu vůbec plavit.

Jeden z opravdových důvodů proč Kel navštěvovat byl kdysi Dobrodruhův krámek, ale ten se "musel" přesunout, protože spousta hráčů (podle vyjádření jednoho člena týmu) nebyla schopna unést několikaminutovou plavbu lodí nebo nechávala jinou postavu zakempenou v blízkosti krámku jako zvěda, aby hráč věděl, jestli má přelognout na hlavní postavu a vážit tam cestu (což bylo samo o sobě snad bráno jako přestupek a jedno z vysvětlení, po kterém jsem pomalu skřípal zuby).
Z IC hlediska, že spousta postav má strach z toho, že narazí na podtemňany, jsem to ještě chápal (ale i tak se dalo vyřešit jinak), měl jsem ovšem za to, že Kel je na NT prezentován jako obchodní velmoc a tak mi tam ten krámek docela seděl. Teď je podle mě Kel z obchodního hlediska velmi nezajímavý.

Nejpalčivějším problémem Kelu jsou ale neustále lokace. Není tu v podstatě žádné jiné vyžití než procházky městem.
Těžko můžu na někoho tlačit, aby se na to vrhnul, když mi každý může
velmi trefně namítnout, abych ty lokace udělal sám, když mi chybí, ale o co bych poprosil a co by podle mě Kelu opravdu velmi pomohlo v jeho užitečnosti/důležitosti, aby se konečně udělal přímý přechod do podtemna (ne lodní dopravou, přímo do jednoho z měst), tak jak to naznačovala jedna lokace, co tam byla už od začátku.

Author:  Nalkanar [ 17:32 01. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Dle drbů jsou lokace na cestě a vydají za jednu Equilibrii.

+3 věci jinde nejsou, ale postupně půjdou vyrobit z craftu a jak jsem poznal situaci na ST, tak pak budou lidi chtít jen craft věci (nebudou-li zcela zásadně nákladově dražší než věci z obchodu) už jen pro možnost očarovat, či pro lepší cenu, bližší dostupnost apod.

Drobný dodatek - nejsou skoro žádné specifické potraviny a nápoje. Ani v Kelu, ani jinde. Dřív jsem míval celkem trapné výlety do Ivory za jablečným koláčem, do Kelu za ovocem a pálenkami a tak podobně. Něco málo tam v nabídce unikátní je, ale v zásadě všude dostanete vepřový se zelím, jablečný koláč, všechny vína a piva. Chybí mi trošku ta kulinářská pestrost.

Učitelé pro epické lvly, myslím že nemají mnohdy varianty, ale kdo ví co bude s otevřením Alwarielu (jednou, možná, v budoucnu kdesi).

Stáje funkční jsou, leč myslím, že creeper jede cena/výkon, tzn. něco více standartního. To, co tam je, jsou převážně různorodé nebezpečné bestie, které se jsou buď na rozhazování peněz, anebo na fakt vypiplané RP, ale ještě tu asi není ta správně šílená postava, co by to víc využívala (ač jsem už gryfa ve zbroji viděl a vypadalo to docela drsně).

Ano, propojení s podtemnem je třeba pro mě hlavní problém. Má postava má kořeny v poušti, ač má ke Kelu né vyloženě kladný vztah, tak otevřené očividné zpřístupnění podtemnu (o kterém se vždy šeptalo, ale stylem "někde v poušti pár klanů", "pod městěm v kanálech") je defakto důvodem, proč oproti ST bych ani neměl zájem o možnost pronajmout si tam byt, případně o nějaké dlouhodobější hraní v Kelu. Sice je tu chrám Lilith, ale jako správný snob má Ali soukromou svatyni :lol: a ač by bylo fajn, občas do Kelu zajet na bohoslužby a pobýt tam a užít si tam ten život, tak prostě není důvěra (jasně, stráže jsou drsný a tak dále, ale vždy prostě můžete potkat někoho ve špatný uličce beze svědků a skončit se střevy v písku).

Bordel je luxusně vyrobený (smekám před RoFem, není to zásadně ani vulgární, má to styl), osobně mi tam chybí víc prostoru k posezení a pokecu, aneb odloučené místo na jednání, kam se žádný Johanita z Karathy neodváží.


Za mě - spojení s podtemnem mě z hlediska RP zásadně odrazuje od jakýchkoliv návštěv dříve tak oblíbené odpočinkové lokality, kde si každý mohl odfrknout, zanadávat na Ambita, dát si pití a tak. Lokace budou možná hezké, ale pořád to bude nepříjemné místo a v zásadě většina lokalit bude zase jen o creepu, bude to ohromné, pro mnohé lidi beztak padavé tilesety a tak dále.

Author:  Goran [ 17:34 01. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Přechody do královstv/podtemna byly mnou už dříve navrhnuty na WB forech, někteří souhlasili, nevím však v jaké fázi je samotná tvorba.

Author:  Fryn [ 14:06 03. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Nalk: Díky za připomínky.

Co se týče nových lokací pro Kel, už jsem o nich slyšel v průběhu času různé zvěsti a s různým popisem stádia vývoje (dělá se na nich/budou/nejsou prioritou/bude to ještě pěkně dlouho trvat apod...) a proto tady oroduju právě za ten přechod, který by podle mě vyřešil aktuální izolovanost Kelu mnohem snadněji a rychleji (třeba i jako dočasné řešení).

Uznávám, že je to trochu sobecky laděná prosba, ale zpřístupnění dalších lokací, by Kelu opravdu jenom prospělo (a udělat přechod a umístit ho na nějaké vhodné místo přece jen asi nebude nic tolik namáhavého).

Author:  karolina [ 14:30 03. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

Fryn wrote:
Nalk: Díky za připomínky.

Co se týče nových lokací pro Kel, už jsem o nich slyšel v průběhu času různé zvěsti a s různým popisem stádia vývoje (dělá se na nich/budou/nejsou prioritou/bude to ještě pěkně dlouho trvat apod...) a proto tady oroduju právě za ten přechod, který by podle mě vyřešil aktuální izolovanost Kelu mnohem snadněji a rychleji (třeba i jako dočasné řešení).

Uznávám, že je to trochu sobecky laděná prosba, ale zpřístupnění dalších lokací, by Kelu opravdu jenom prospělo (a udělat přechod a umístit ho na nějaké vhodné místo přece jen asi nebude nic tolik namáhavého).

Je to priorita tvůrců lokací. Bohužel lokace zatím nejsou v takovém stadiu aby se daly jen zaspawnovat a pustit do světa.

Author:  pavad [ 14:34 03. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Kel-A-Hazr na NT

karolina wrote:
Je to priorita tvůrců lokací. Bohužel lokace zatím nejsou v takovém stadiu aby se daly jen zaspawnovat a pustit do světa.
Nechci prudit - a uz vubec mi nejde o to abych z vysledku profitoval, ani nemam jak...

Lec neslo by prozatim udelat neco podobneho jako byly ty lodni teleporty? Proste prechod z existujici lokace v/u Kelu do nejake jiz existujici lokace v Kralovstvi (resp. podtemnu) s tim, ze (ony prozatim) chybejici lokace budou vlozeny "nekdy priste"?

Edit: Samozrejme to predpoklada alespon ramcovou domluvu ze kde ty "nekdy v budoucnu umistnene" oblasti budou.

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/