Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 00:08 22. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: OPRAVENO: Odvolání přítelíčka "do kapsy" přes dialog
PostPosted: 13:49 29. Jan 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
pavad wrote:
Ale u pritelicka chybi moznost dialogem jej odvolat - schovat do kapsy....

Moc si s tím nevím rady, potřebuju help

1) Tahle věc na ST byla? Chceme ji nyní (já proti ní nejsem, jen nehraju nic s companionama a neznám je)

2) Pokud chceme, jak to udělat?

a) Přes nějakou nwn/nwnx fci na obnovení vyvolání companiona (je taková?)
b) Odeslání do limbo-like lokace a doufání, že když v ní nebude dm/pc, tak se jednotliví companioni různých pc neservou
c) Uložit do persistence (nwnx má ObjectToString, ne?)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Odvolání přítelíčka "do kapsy" přes dialog
PostPosted: 13:51 29. Jan 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
1) Byla. Dal jsi rozhovor - odvolat přítelíčka a přítelíček zmizel. Poté jsi jej opět mohl vyvolat přes feat na vyvolání přítelíčka. Vhodné kvůli přechodům, šetření přítelíčka kvůli jeho stupidní AI (aneb vyvoláš ho jen v ty momenty, kdy jeho pomoc skutečně potřebuješ, nemusíš zápolit s jeho udržením naživu přes celý dung).

2) No idea.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Odvolání přítelíčka "do kapsy" přes dialog
PostPosted: 13:51 29. Jan 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
A nejde to nějak okopčit od rangera u kterýho to už funguje ?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Odvolání přítelíčka "do kapsy" přes dialog
PostPosted: 13:57 29. Jan 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Jsou to rozhovory:
nw_g_anim - pro companiona od hraničáře a druida
nw_g_fam - pro familiara u zaklínače a čaroděje

A přidáš tam na to odvolání do skriptů jen:
IncrementRemainingFeatUses(GetPCSpeaker(),FEAT_SUMMON_FAMILIAR);
IncrementRemainingFeatUses(GetPCSpeaker(),FEAT_ANIMAL_COMPANION);
podle daného rozhovoru.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Odvolání přítelíčka "do kapsy" přes dialog
PostPosted: 20:27 05. Feb 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Opraveno?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Odvolání přítelíčka "do kapsy" přes dialog
PostPosted: 20:42 05. Feb 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Funguje.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Odvolání přítelíčka "do kapsy" přes dialog
PostPosted: 20:43 05. Feb 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Minimálně u sorce funguje zatím bez problému. Big thx! :wink:


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits