Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
OPRAVENO - Kyselinový mrak houbáci http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7236 |
Page 1 of 1 |
Author: | Krysak [ 10:44 01. Feb 2014 ] |
Post subject: | OPRAVENO - Kyselinový mrak houbáci |
Místo: houbové tunely Kdo: mykanodoidi Čím: kyselinový mrak Popis: kyslinový mrak trvale zpomalí, nelze to jinak obejít než meditací. Efekt je kumulativní, že se pak postavička skoro neplazí. Předpokládám, že efekt má skončit po opuštění mraku. |
Author: | Shaman88 [ 11:56 01. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
Asi stejný problém jako s temnotou achjo..... tohle bude ale komplikovanější. |
Author: | kucik [ 12:47 01. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
A co je s tim za problémy? Proč to ty kouzla najednou dělaj? |
Author: | Shaman88 [ 17:01 01. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
Protože mají vlastní skripty. |
Author: | kucik [ 17:06 01. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
Vlastní scripty měly vždycky. Můžeš ten problém trochu rozepsat? Já bych třeba docela rád věděl, v čem je problém, abysme si na to dali pozor i u jiných věcí. |
Author: | Shaman88 [ 22:30 01. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
Area effekty a jejich propojení s normálnímy skripty spellů. Resp. hodně efektů má hodně dementně udělané OnAreaEffect Exit eventy. |
Author: | kucik [ 22:44 01. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
A co presne je tam za problem? Ze se ty eventy nespusti, nebo co? Na ST jsme to zpravidla obchazeli cyklicky spoustenym kratkodobym efektem. |
Author: | Shaman88 [ 23:21 01. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
Pro AoE efekty je hodně omezená skriptová sada, dost funkcí tam nefunguje jak má, a jsou tam problémy na zjištění kdy postava opustí oblast + rozpoznaní které efekty to má odstranit. |
Author: | kucik [ 23:23 01. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
Pres nwnx structs ty efekty jdou poznavat uz docela dobre. |
Author: | Shaman88 [ 00:46 02. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
kucik wrote: Pres nwnx structs ty efekty jdou poznavat uz docela dobre. To je nutné vyzkoušet. Bojím se aby to nebugovalo. Pro PC věci nwnx není problém, ale u NPC to dost blbne, kor když můžeš navíc daný spell použít i jako feat abilitu, tzn. effekt spell ID pak snandardní skript nevytáhne ven. |
Author: | Nalkanar [ 16:37 09. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
Krysak wrote: Místo: houbové tunely Kdo: mykanodoidi Čím: kyselinový mrak Popis: kyslinový mrak trvale zpomalí, nelze to jinak obejít než meditací. Efekt je kumulativní, že se pak postavička skoro neplazí. Předpokládám, že efekt má skončit po opuštění mraku. Funguje i u standartního kouzla na jistých místech. |
Author: | Nalkanar [ 22:04 25. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
Stále dává perma slow. |
Author: | kucik [ 22:18 25. Feb 2014 ] |
Post subject: | Re: Kyselinový mrak houbáci |
opraveno. |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |