Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

OPRAVENO - Kyselinový mrak houbáci
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7236
Page 1 of 1

Author:  Krysak [ 10:44 01. Feb 2014 ]
Post subject:  OPRAVENO - Kyselinový mrak houbáci

Místo: houbové tunely

Kdo: mykanodoidi

Čím: kyselinový mrak

Popis: kyslinový mrak trvale zpomalí, nelze to jinak obejít než meditací. Efekt je kumulativní, že se pak postavička skoro neplazí. Předpokládám, že efekt má skončit po opuštění mraku.

Author:  Shaman88 [ 11:56 01. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

Asi stejný problém jako s temnotou achjo..... tohle bude ale komplikovanější.

Author:  kucik [ 12:47 01. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

A co je s tim za problémy? Proč to ty kouzla najednou dělaj?

Author:  Shaman88 [ 17:01 01. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

Protože mají vlastní skripty.

Author:  kucik [ 17:06 01. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

Vlastní scripty měly vždycky. Můžeš ten problém trochu rozepsat? Já bych třeba docela rád věděl, v čem je problém, abysme si na to dali pozor i u jiných věcí.

Author:  Shaman88 [ 22:30 01. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

Area effekty a jejich propojení s normálnímy skripty spellů.
Resp. hodně efektů má hodně dementně udělané OnAreaEffect Exit eventy.

Author:  kucik [ 22:44 01. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

A co presne je tam za problem? Ze se ty eventy nespusti, nebo co? Na ST jsme to zpravidla obchazeli cyklicky spoustenym kratkodobym efektem.

Author:  Shaman88 [ 23:21 01. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

Pro AoE efekty je hodně omezená skriptová sada, dost funkcí tam nefunguje jak má, a jsou tam problémy na zjištění kdy postava opustí oblast + rozpoznaní které efekty to má odstranit.

Author:  kucik [ 23:23 01. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

Pres nwnx structs ty efekty jdou poznavat uz docela dobre.

Author:  Shaman88 [ 00:46 02. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

kucik wrote:
Pres nwnx structs ty efekty jdou poznavat uz docela dobre.

To je nutné vyzkoušet. Bojím se aby to nebugovalo.
Pro PC věci nwnx není problém, ale u NPC to dost blbne, kor když můžeš navíc daný spell použít i jako feat abilitu, tzn. effekt spell ID pak snandardní skript nevytáhne ven.

Author:  Nalkanar [ 16:37 09. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

Krysak wrote:
Místo: houbové tunely

Kdo: mykanodoidi

Čím: kyselinový mrak

Popis: kyslinový mrak trvale zpomalí, nelze to jinak obejít než meditací. Efekt je kumulativní, že se pak postavička skoro neplazí. Předpokládám, že efekt má skončit po opuštění mraku.



Funguje i u standartního kouzla na jistých místech.

Author:  Nalkanar [ 22:04 25. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

Stále dává perma slow.

Author:  kucik [ 22:18 25. Feb 2014 ]
Post subject:  Re: Kyselinový mrak houbáci

opraveno.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/