Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Temnota - rasová drow
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7446
Page 1 of 2

Author:  Krysak [ 15:27 02. Mar 2014 ]
Post subject:  Temnota - rasová drow

Po seslání tementoy se sesilatel stane neviditelný pro všechny v okolí, zasažení jsou pro zmenu slepí jak kotata až do meditace. Počítám, že neco podobného mohou mít i warloci, potvory na mne neragovaly, nikdy jen stále a nechali se zabijet, nechal jsem toho hned......

Author:  Nalkanar [ 16:38 02. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

U warlocka dávno vyřešeno, takže doporučuju podívat se právě tam na řešení.

Author:  kucik [ 19:30 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

To chce oddebugovat na test serveru. Nevim co se tam vlastně používá.

Je v tom dost zmatek. Jsou tam tři identický scripty na temnotu. Jeden původní nw_s0_darkness. a další dva sp_Darkness a cl_cern_temnota

Jednotlivá kouzla pak volají:
36 Darkness -> sp_Darkness
345 SHADOW_CON_Darkness -> NW_S0_Darkness
606 ASDarkness -> NW_S0_Darkness
688 GWildShape_DriderDarkness -> x2_s1_driderdark
842 SD_TEMNOTA -> nw_s0_darkness
865 FEAT_CERNOKNEZNIK_INVOKACE1_TEMNOTA -> cl_cern_temnota
911 FEAT_SUBRACE_DROW_TEMNOTA -> sp_Darkness

Pak tu je taky cl_sd_darkness a sp_drow_darkness(jen uvnitř sesílá darkness spell).
A teď babo raď, co ten drow vlastně castí.

Author:  Krysak [ 20:06 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

Přidám sem druhou chybu, temnota nejde ostrenit kouzlem Gust of Wind, zejména do cvc by se toto hodilo. Omlouvám se za nenapsání rovnou, zapomnel jsem.

Author:  kucik [ 20:10 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

A měla by jím jít odstranit? Ačkoliv jsem si to původně myslel, tak podle popisu temnota prý není fog/cloud a proto jí spell neodstraňuje.

Author:  Caehan [ 20:12 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

Nechápu úplně, proč. Je to magické ztlumení světla, proč by mělo jít rozfoukat nějak více, než světlo jako takové?

Author:  Krysak [ 20:27 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

Ke každé akci by měla být protiakce, OK tak at je protikouzlo světlo.

Author:  pavad [ 20:28 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

kucik wrote:
A měla by jím jít odstranit? Ačkoliv jsem si to původně myslel, tak podle popisu temnota prý není fog/cloud a proto jí spell neodstraňuje.
Nemela by jit gust of wind odstranit - ale nevim jak by se odstranit dala. Neni na ni kouzlo - na zruseni.

Edit: On gust of wind totiz odstrani kde co: vcetne pavuciny a omastku a evardovych chapadel... Proste skript vezme veskere plosne efekty a ty da do pryc. IMHO je to chyba.

Author:  Absinthorix [ 20:39 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

Protikouzlo je světlo :) a ultravidění (jo a TSko)...

edit2: Prior to version 1.69, gust of wind dispersed all areas of effect, not just the cloudlike ones. This made it one of the best third level spells, particularly in high-magic settings.

Teď je to nastaveno aby to ničilo jen všechny mraky, oblaky, mlhy a jiné blbiny. Temnota není žádný kouř, prostě jen nepřítomnost světla

Author:  pavad [ 20:49 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

Absinthorix wrote:
Protikouzlo je světlo :) a ultravidění (jo a TSko)...
Pozor na smysl slova "protikouzlo". Protikouzlo (dle dikce nwn) je kouzlo, ktere se pouzije v pripade akce "protikouzleni" - kdyz protivnik sesle kouzlo X, a vy mate namemorovane kouzlo Y (ktere je protikouzlem X) a pak par obecnych dispelovacihc kouzel Z, tak prvne se spotrebuje protikouzlo Y, az pote Z.

Nyni se bavime o moznosti jak odstranit AoE (area of effect) kouzlo "Darknes" (cesky temnota). Nevim ze by jakekoli kouzlo krome dispellu (*) melo moznost odstranit tento AoE. Teoreticky by to mohlo/melo zvladat kouzlo "Light" - asi bych mohl zauvazovat nad doplnenim skriptu aby temnota byla timto kouzlem rozehnana.

(*) Displel je problematicky - musi se hodit na zem, pak se snazi displenout nejen AoE, ale z kazdeho PC/NPC v dosahu nejaky pocet efektu. Navic se haze zda bude/nebude zrusen. U kouzla potirajiciho predchozi priznaky se hazet vubec nema. Jako je priklad kdyz na vas nekdo hodi zpomaleni, jiny rychlost... Nehaze se zda sesilatel rychlosti je lvlove vys nez sesilatel zpomaleni...

Author:  Krysak [ 20:49 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

Tu za běžného světla musí neco způsbovat. Definice tmy dle Alberta Einsteina je krásná, ale pro potřeby vysvětlení kouzel velmi komplikovaá, osobě si myslím, že tma by měla být odstranitelná gust od windem. Může se jednat na příklad o drobné magické fragmenty bránící průchodu světla.
Problém je, že svetlo nezacilím na plochu, kde je tma, musí mít cíl. Ultravize je pasivní ochrana.
Podle mne by gust of wind fungovat měl.

Author:  KaTo [ 20:52 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

Btw - já bych Temnotu nechal jak je - kdo chce do "magické tmy" (není to "obyčejná" tma) vidět, ať si sežene Ultravision/TS nebo ji Dispellne.

Author:  pavad [ 20:53 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

Krysak wrote:
Problém je, že svetlo nezacilím na plochu, kde je tma, musí mít cíl.
Neni takovy problem predelat kouzlo tak aby slo seslat i na plochu (nejen na PC/NPC). Doplneni skriptu na to projit zda jsou v okoli nejake AoE by, IMHO, melo jit. Identifikace o jaky efekt se jedna by taktez melo jit (nevim, nedelal jsem to, jde o mou domnenku). Celkove jsem toho nazoru ze lze takovy skript napsat - mohu se o to pokusit.

Author:  pavad [ 20:56 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

KaTo wrote:
Btw - já bych Temnotu nechal jak je - kdo chce do "magické tmy" (není to "obyčejná" tma) vidět, ať si sežene Ultravision/TS nebo ji Dispellne.
Trochu potiz je v cetnosti sesilani tmy. Jak casto se plazis mezi evardovymi chapadly? Ty dispellni. Jenze pouzivat dispell o nekolik kruhu vyse na to abys zkusil dispelnout kouzlo co tu ma kazda druha postava... Je trochu divne.

Author:  Absinthorix [ 20:56 04. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota - rasová drow

pavad wrote:
...

Já vím - jakože "zrušení" efektu na postavě jsou ultravidění a TS

Protikouzlo na protikouzlení je světlo (a možná také to ultravidění, ale tím si nejsem úplně jist - spíše ne)

Efekt jako takový už větrem odfouknout nejde - právě proto, že to nejsou žádné částice, mlhy, mraky, oblaky, plyny. To se s patchem 1.69 změnilo.

Edit:
pavad wrote:
KaTo wrote:
Btw - já bych Temnotu nechal jak je - kdo chce do "magické tmy" (není to "obyčejná" tma) vidět, ať si sežene Ultravision/TS nebo ji Dispellne.
Trochu potiz je v cetnosti sesilani tmy. Jak casto se plazis mezi evardovymi chapadly? Ty dispellni. Jenze pouzivat dispell o nekolik kruhu vyse na to abys zkusil dispelnout kouzlo co tu ma kazda druha postava... Je trochu divne.

Však může hodit protikouzlení... světlo je dokonce trik, ne? Tj. o 2 slovy dva kruhy níž než temnota. A ultravidění je na odpovídajícím kruhu... nebo níž (druid)

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/