Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Temnota - rasová drow http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7446 |
Page 2 of 2 |
Author: | Bahnak [ 20:57 04. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota - rasová drow |
Držím palce, zní to dobře, uvěřitelně a líbí se mi to i po mechanické stránce. |
Author: | pavad [ 21:01 04. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota - rasová drow |
Zkusim se na to podivat - ale az ukoncim ty rozpracovane buffovaci kouzla. |
Author: | Shaman88 [ 22:06 04. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota - rasová drow |
kucik wrote: To chce oddebugovat na test serveru. Nevim co se tam vlastně používá. Je v tom dost zmatek. Jsou tam tři identický scripty na temnotu. Jeden původní nw_s0_darkness. a další dva sp_Darkness a cl_cern_temnota Jednotlivá kouzla pak volají: 36 Darkness -> sp_Darkness 345 SHADOW_CON_Darkness -> NW_S0_Darkness 606 ASDarkness -> NW_S0_Darkness 688 GWildShape_DriderDarkness -> x2_s1_driderdark 842 SD_TEMNOTA -> nw_s0_darkness 865 FEAT_CERNOKNEZNIK_INVOKACE1_TEMNOTA -> cl_cern_temnota 911 FEAT_SUBRACE_DROW_TEMNOTA -> sp_Darkness Pak tu je taky cl_sd_darkness a sp_drow_darkness(jen uvnitř sesílá darkness spell). A teď babo raď, co ten drow vlastně castí. To je nějaké divné, jako by tam nebyla poslední oprava nebo se díváš do špatného souboru. Správně by měly řádky 36,345,606,842,865 volat nw_s0_darkness A řádek 911 volat sp_darkness |
Author: | kucik [ 00:53 05. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota - rasová drow |
@pavad: Gust of wind odstranuje jen nasledujici AoE efekty: sAOETag == "VFX_PER_FOGACID" || sAOETag == "VFX_PER_FOGKILL" || sAOETag == "VFX_PER_FOGBEWILDERMENT" || sAOETag == "VFX_PER_FOGSTINK" || sAOETag == "VFX_PER_FOGFIRE" || sAOETag == "VFX_PER_FOGMIND" || sAOETag == "VFX_PER_CREEPING_DOOM") To je primo podminka ze scriptu. Takze jaky je plan upravy? Nejak jsem ho z toho nevycetl. Shaman88 wrote: To je nějaké divné, jako by tam nebyla poslední oprava nebo se díváš do špatného souboru. Správně by měly řádky 36,345,606,842,865 volat nw_s0_darkness A řádek 911 volat sp_darkness A tu opravu jsi daval kdy a kam? |
Author: | pavad [ 01:46 05. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota - rasová drow |
kucik wrote: @pavad: Gust of wind odstranuje jen nasledujici AoE efekty: Aktualne tedy zadna uprava - nevedel jsem ze ten bug "odstran vse" odstranili v 1.69 update. Ze jmenovanych efektu neni treba odstranovat nic - to je spravne.
sAOETag == "VFX_PER_FOGACID" || sAOETag == "VFX_PER_FOGKILL" || sAOETag == "VFX_PER_FOGBEWILDERMENT" || sAOETag == "VFX_PER_FOGSTINK" || sAOETag == "VFX_PER_FOGFIRE" || sAOETag == "VFX_PER_FOGMIND" || sAOETag == "VFX_PER_CREEPING_DOOM") To je primo podminka ze scriptu. Takze jaky je plan upravy? Nejak jsem ho z toho nevycetl |
Author: | Caehan [ 02:32 05. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota - rasová drow |
Krysak wrote: Tu za běžného světla musí neco způsbovat. Definice tmy dle Alberta Einsteina je krásná, ale pro potřeby vysvětlení kouzel velmi komplikovaá, osobě si myslím, že tma by měla být odstranitelná gust od windem. Může se jednat na příklad o drobné magické fragmenty bránící průchodu světla. Problém je, že svetlo nezacilím na plochu, kde je tma, musí mít cíl. Ultravize je pasivní ochrana. Podle mne by gust of wind fungovat měl. No, tak si to představ třeba jako posun frekvence světla procházejícího do oblasti mimo viditelné spektrum a zase zpátky, když jde ven. To ti vysvětlí dokonce i to, proč jsou viditelné věci za temnotou... Obkecat jde kdeco... temnota není mrak a být ani nemá. Ani v pen&paper pro to není opodstatnění a je to také důvod, proč jsou tam kouzle dělající kouř, odděleně. |
Author: | Shaman88 [ 09:47 05. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota - rasová drow |
Bylo to součástí té poslední úpravy masteru a haku ode mě co jsem dělal. |
Author: | kucik [ 11:10 05. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota - rasová drow |
Shaman88 wrote: Bylo to součástí té poslední úpravy masteru a haku ode mě co jsem dělal. To je asi tak stejně užitečná informace, jako ta předchozí. Takže prostě úprava není. |
Page 2 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |