Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Cleric - regen - VII.kruh
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7449
Page 1 of 2

Author:  -darkvision- [ 00:29 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Cleric - regen - VII.kruh

Quote:
Regenerate (spell)
http://nwn.wikia.com/wiki/Regenerate_(spell)
- úprava - trvání 1 tah/2 úrovně klerika
- omezení na caster level, přidat posílení kouzla


Tento spell aktuálně trvá něco kolem 1 minuty. I přesto že by měl trvat minut déle dle mého caster lvl.

Author:  pavad [ 00:33 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

-darkvision- wrote:
Quote:
Regenerate (spell)
http://nwn.wikia.com/wiki/Regenerate_(spell)
- úprava - trvání 1 tah/2 úrovně klerika
- omezení na caster level, přidat posílení kouzla


Tento spell aktuálně trvá něco kolem 1 minuty. I přesto že by měl trvat minut déle dle mého caster lvl.

Neslo o nejakou chybu/bug (ve smyslu klient-server)? Videl jsem toto kouzlo kleriky pouzivat bez chyb a ve skriptu je opravdu turn/2 per caster lvl...
edit: Zpresneni formulaci

Author:  -darkvision- [ 13:25 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

Tah se ale nerovná kolo, pavade... (omlouvám se, má ingliš je bledá.. turn/tah .. round/kolo)

Zkoušel jsem to ted. Minimum hráčů na serveru.

Caster lvl = 13
Trvání kouzla = 1:21:1 (minuty/sekundy/setiny)

Jinak -> 13/2 po zaokrouhlení = 6 (minut reál)

Author:  pavad [ 13:36 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

-darkvision- wrote:
Tah se ale nerovná kolo, pavade...

Zkoušel jsem to ted. Minimum hráčů na serveru.

Caster lvl = 13
Trvání kouzla = 1:21:1 (minuty/sekundy/setiny)

Jinak -> 13/2 po zaokrouhlení = 6 (minut reál)

Prosim, jen abych se ujistil ze se divam na spravne kouzlo - jaky je presny nazev kouzla?

Jde o kouzlo "Monstrous Regeneration"?

Pokud ano, nevim kde je chyba, ve skriptu je opravdu turns per second (tj. tahy prevedene na sekundy), kde hodnota nLevel je urcena caster lvl postavy...

repozitar wrote:
int iCasterLevel = GetCasterLevel(OBJECT_SELF);
iCasterLevel = GetThalieCaster(OBJECT_SELF,oTarget,iCasterLevel);
int nLevel = (iCasterLevel/2)+1;
...
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eLink, oTarget, TurnsToSeconds(nLevel));


Edit: Na koho to sesilas? Neni to nejaky totalni newbie s urovni 2-3? Protoze pak je tam to omezeni na NT "caster lvl".

Edit2: Nejdulezitejsi je abys mi dal plny nazev kouzla. Ve skriptech nepoznam ktereho kruhu kouzlo je. Dle nwn wiki se nemohu orientovat protoze NT zmeny. Je mozne ze se divam uplne na jiny skript. Takze presne napis nazev - pak zkusim zjistit co dal.

Author:  -darkvision- [ 13:47 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

No hele, regen je na těchto kruzích:
5 a 7
Monstrous regeneration / Regenerate (spell)

Už v názvu topicu píšu že se jedná o sedmý kruh (V+I+I = 7). Také jsem dal přímou citaci kouzla z tohoto fora, kde je napsáno "Regenerate (spell)".
Proto "Monstrous regeneration" můžeme vyloučit, nebot je z kruhu pátého a nejmenuje se "Regenerate (spell)".

Btw. Kouzlím to na sebe. Jsem lvl 15. I kdybych to kouzlil na někoho jiného bude v mém levelovém rozmezí. Proč bych to měl kouzlit na low lvl? Vy to tak praktikujete? Proč? :shock:

edit:

Monstrous regeneration funguje v pořádku, co se délky kouzla týče. Regen dává +3. Což je taky oukej.

Author:  pavad [ 14:04 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

-darkvision- wrote:
No hele, regen je na těchto kruzích:
5 a 7
Monstrous regeneration / Regenerate (spell)

Už v názvu topicu píšu že se jedná o sedmý kruh (V+I+I = 7). Také jsem dal přímou citaci kouzla z tohoto fora, kde je napsáno "Regenerate (spell)".
Odkaz mi vedl na prazdnou stranku, chybela zavorka...

RImske cislice ovladam, lec jsou mi ve vyhledavani skriptu kouzla na repozitari platne jako (predpokladam) tobe vedeni o teorii stinenych potencialu koloidnich roztoku.

-darkvision- wrote:
Proto "Monstrous regeneration" můžeme vyloučit, nebot je z kruhu pátého a nejmenuje se "Regenerate (spell)".
Divam se na skript a ma tam TurnsToSeconds (lvl/2), tzn. mel by byt v poradku.
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eLink, oTarget, TurnsToSeconds(nLevel)/2.0);

-darkvision- wrote:
Btw. Kouzlím to na sebe. Jsem lvl 15. I kdybych to kouzlil na někoho jiného bude v mém levelovém rozmezí. Proč bych to měl kouzlit na low lvl? Vy to tak praktikujete? Proč? :shock:
Jestli chces rypave odpovedi, poslouzim:
1) ano, kouzlim - ja totiz za maga toto kouzlo znam jak sve boty
2) ano, kouzlim a s radosti na lvl 1, tkery si tak uzije veskere sily kouzla (stazene na nic, protoze cil je lvl 1)
3) ano, vsichni to tady praktikuji, nechteji nic jineho nez pobihat za lowliky a boostit je za zadkem!

Mam pokracovat v sarkasmech?

Pokud neco hlasis s blbym odkazem - ocekavej blbou odpoved. Nebo, pro priste, zadnou.

Author:  -darkvision- [ 14:15 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

Žádnej odkaz jsem tam nedával, pokad máš problém mi věřit že jsem ti to zkopíroval z tohoto fora, nebo si myslíš že se snažím nějak obohatit, tak bohužel, nemohu Ti sloužit.
Já jsem nahlásil chybu. Veškeré podklady jsem k tomu dodal a ty i přesto se mě ptáš na ty podklady znova..

Je to problém poslední doby, lidé neumějí číst příspěvky..

Ne nechci rýpavé odpovědi, ale ty sis s tím začal.
Já jasně uvedl v čem je chyba. A ty se mě pak ptáš v čem je chyba?
Je mi celkem fuk co je ve skriptu. Ted jsem to dvakrát zkoušel. Včera jednou. A funguje to tak, jak jsem to popsal.
Kdybych si nemyslel že je to chyba, tak to na forum dávat nebudu.

Poděkoval bych ti za reakce, ale nejsem si 100% jist zda se z Tvoji strany nejedná pouze o trolling...

BTW. Kde je psáno že chyby se maj hlásit s odkazem? :shock: :shock: Prosil bych na to tedy odkaz, jinak se tím neoháněj. Od někoho kdo je wb_pomocník bych očekával lepší příštup.

Author:  -darkvision- [ 14:17 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

Btw. Ted jsem si ten odkaz zkusil z tohoto fora, z informaci/mechaniky/klerik a nefunguje.. chyba je tedy na vaší straně.. tak se do mě přestan obouvat za svoje chyby.. :!: :!:

Author:  pavad [ 14:23 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

-darkvision- wrote:
...BTW. Kde je psáno že chyby se maj hlásit s odkazem? ...
Chyby samozrejme hlas. Idealne stylem "hele v kouzle je chyba, trva spatne". Jsem si jist ze takovemuto hlaseni se budu s radosti venovat a prohledavat kvuli nemu a Tobe tuny skriptu. Ver mi.

Tentokrat jsem si dal detektivni praci a zkusil to. Priste uz ne.

Na zbytek nemam potrebu reakci.

Author:  -darkvision- [ 14:28 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

JAKO VÁŽNĚ PAVADE ???

Já jsem napsal:
-darkvision- wrote:
Quote:
Regenerate (spell)
http://nwn.wikia.com/wiki/Regenerate_(spell)
- úprava - trvání 1 tah/2 úrovně klerika
- omezení na caster level, přidat posílení kouzla


Tento spell aktuálně trvá něco kolem 1 minuty. I přesto že by měl trvat minut déle dle mého caster lvl.



..ten quote jsem zkopíroval z tohoto fora, proto tam je ten oranzovy odkaz.
..pod to jsem napsal v čem vidím chybu.

JAK LÉPE TI MÁM PŘÍSTĚ NAPSAT CHYBU KOUZLA abys reagoval NORMÁLNĚ ???

Author:  Radim [ 14:39 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

Naprosto srozumitelně nahlášená chyba, netuším pavade co za jakou detektivní práci si musel dělat. To, že u tebe je vše ok neznamená, že ve hře tomu tak je.

Author:  sandoftime [ 15:51 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

-darkvision- wrote:
Tah se ale nerovná kolo, pavade... (omlouvám se, má ingliš je bledá.. turn/tah .. round/kolo)

Zkoušel jsem to ted. Minimum hráčů na serveru.

Caster lvl = 13
Trvání kouzla = 1:21:1 (minuty/sekundy/setiny)

Jinak -> 13/2 po zaokrouhlení = 6 (minut reál)


trvání přesně odpovídá 13 kolům (rounds) kde nastavená hodnota tří vteřin je trvání těsně po seslání kouzla, protože seslat kouzlo trvá půl kola, tedy tři vteřiny. 81/6 = 13,5, vychází to přesně.

Pokud to chceš česky pavade, tak buďto uprav trvání na (stávající trvání)*5 NEBO změnit popis upravy na foru z (tahy/2)/lvl na kolo/lvl

Author:  kucik [ 16:08 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

Kouzlo má teď špatný spellscript. Bude opraveno až s dalším updatem haků.

Author:  pavad [ 16:28 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

kucik wrote:
Kouzlo má teď špatný spellscript. Bude opraveno až s dalším updatem haků.
Diky kuciku.


Darkvision, Radim wrote:
... srozumitelne hlaseno... ... atd


Muj pohled na celou problematiku
Prectu si predmet topicu co vypada ze je chyba kouzla: Predmet topicu je "Cleric - regen - VII. kruh"

Kouzlo "regen" neznam, pri hledani nedohledam. Divam se na odkaz - odkaz je vadny.

Takze co vim? Ze mam kouzlo jehoz trvani je spatne. Zkousim hledat neco co se jmenuje tak ze ma "regen" v nazvu skriptu (dle repozitare) a zaroven je klericke (zda patri klerikovi uz z repozitare tak lehce nezjistim, musim se divat do 2da).

Vypadne mi kouzlo "Monstrous regeneration". Ano, neni na VII kruhu, ale s kouzly s pozici kouzel se na NT hybalo, tak nejsem prilis prekvapen. Naleznu skript - trvani ma spravne.

Ptam se tedy na mozne eventuality:
1) zda je o spravne nalezene kouzlo a
2) zda neni cil low-lvl, ktery by trvani zredukoval.

Odpovedi na mou snahu o dohledani je darkvisionuv prispevek, kde me poucuje o znalosti rimskych cislic (zpusobem pro idiota). Posleze mi rekne prvni relevantni informaci: ze nejde o "Monstrous regeneration". Pokracuje s druhou relevantni informaci ze to sesilal sam na sebe. Aby se zacal navazet do me (a dalsich lidi, pouzil ukazovaci zajmeno mnozne "vas") jak asi my sesilame na lowliky a proc, mezi radky se sdelenim jaka jsme prasata.

Po takovemto gambitu stisknu zuby a zkusim dohledat skript co ma v nazvu "regenerate". Naleznu jej - ale taktez ma spravne trvani.

V mezicase si prectu dalsi navazeni do meho snazeni. Takze si reknu ze mi to za nervy nestoji a odkladam skripty a jdu delat neco jineho.

Zaver/pouceni: co mi neskonci v ukolnicku nebo co si nevyberu sam, na to odted kaslu

Author:  kucik [ 16:35 03. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Cleric - regen - VII.kruh

Díky, kluci :wink:

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/