|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Rejty
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 21:38 11. Mar 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Odvoláváš ho přes rozhovor?
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
karolina
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 21:40 11. Mar 2014 |
|
Joined: 13:01 26. Mar 2012 Posts: 4644 Location: Teplice/Praha
|
Rejty wrote: Odvoláváš ho přes rozhovor? Ano.
_________________ Na vyžádání.
|
|
Top |
|
Dark_Sidius
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 22:47 11. Mar 2014 |
|
Joined: 17:47 11. Oct 2008 Posts: 352
|
Meditace na koni zruší bonus k rychlosti.
_________________ Gerda Rudá
Náš rod je jako řetěz - jeden slabý článek zatratí všechny.
Titulní strana Knihy Řetězů
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 22:50 11. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Meditace na koni jít nemá. Opravím, pokud jde meditovat.
To s tím odvoláním je, doufám, bug staré verze scriptů. Doufám, že po restartu se to spraví. Normálně totiž odvolání mounta přes dialog item zase nabije.
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:02 11. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Jen prosím lidi, nepřehánějte to s tou zvěří. Já jsem potkal Duergara a Drowa na zvířatech a šel jsem ze hry. Poprvé jsem musel snížit detaily na minimum, doposud se mi to nikdy nestalo, ted teda už nelítám, ale grafika je dole, požitek ze hry taky menší:). Když se ke mne blizi zveř, tak se mi sekne hra a čekám další exit, ten sice nepřichází, ale už se tesím na ta cvc:D
K tomu směřuje i muj dotaz - ja nebudu mít zvíře, ch i plynulou hru. Seknu soupeři taky hru kdyz se ke mne blíží, nebo jezdec na zvířeti to má plynulé a seká se to jen mně. Pokud to tak bude, musím si pořídit zvíře abych vyrovnal čas zaseknutím soupeře. Díky za odpoved.
|
|
Top |
|
Dark_Sidius
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:02 11. Mar 2014 |
|
Joined: 17:47 11. Oct 2008 Posts: 352
|
Myrpa wrote: Meditace na koni jít nemá. Opravím, pokud jde meditovat.
To s tím odvoláním je, doufám, bug staré verze scriptů. Doufám, že po restartu se to spraví. Normálně totiž odvolání mounta přes dialog item zase nabije. Meditovat v sedle jde. Odvolání a přivolání mi funguje.
_________________ Gerda Rudá
Náš rod je jako řetěz - jeden slabý článek zatratí všechny.
Titulní strana Knihy Řetězů
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:15 11. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Mě meditovat v sedle na lokále nejde. Uvidíme znova zas po updatu.
Sekne se to, když se do zorného pole cpe někdo v sedle. Pěšák nikomu nic nesekne.
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:19 11. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Myrpa wrote: Mě meditovat v sedle na lokále nejde. Uvidíme znova zas po updatu.
Sekne se to, když se do zorného pole cpe někdo v sedle. Pěšák nikomu nic nesekne. Znamená to tedy, že po seknutí získává soupeř na koni strategickou výhodu přiblížení se k pěšákovi? Dám příklad, mám zaklínače, koně nepotřebuji, je mi spíše na škodu, pohybuju se jako vítr furt. Moje slabina je AC a potřeba být od soupeře dál. Seknutí je relatině dlouhé. Pokud by bylo jednostranné, pak mne nejspíš dojede a řízne.... Mám pravdu? To je celkem slušný důvod si koupit zasekávadlo. Jinak jsou ta zvířátka boží:). Do cvc je to ale silný zásah, chce to citlive nastavit lokace, kde se mohou zviřata a kde ne.
|
|
Top |
|
Dark_Sidius
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:30 11. Mar 2014 |
|
Joined: 17:47 11. Oct 2008 Posts: 352
|
Na koni lze i spát.
_________________ Gerda Rudá
Náš rod je jako řetěz - jeden slabý článek zatratí všechny.
Titulní strana Knihy Řetězů
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:35 11. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Krysak wrote: Znamená to tedy, že po seknutí získává soupeř na koni strategickou výhodu přiblížení se k pěšákovi?
Dám příklad, mám zaklínače, koně nepotřebuji, je mi spíše na škodu, pohybuju se jako vítr furt. Moje slabina je AC a potřeba být od soupeře dál. Seknutí je relatině dlouhé. Pokud by bylo jednostranné, pak mne nejspíš dojede a řízne.... Mám pravdu?
To je celkem slušný důvod si koupit zasekávadlo. Jinak jsou ta zvířátka boží:). Do cvc je to ale silný zásah, chce to citlive nastavit lokace, kde se mohou zviřata a kde ne. Mounty od dnesniho dne nenavidim. Jen se nekdo objevi na mountu - mega lag. Edit: Maga = 6sec a vice.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
karolina
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:39 11. Mar 2014 |
|
Joined: 13:01 26. Mar 2012 Posts: 4644 Location: Teplice/Praha
|
Ale napodruhé už to nelaglo.
_________________ Na vyžádání.
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:46 11. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Nebojte se je kritizovat. Já je taky nemám rád. Nechci s nimi zažít CvC. Na turnaje a parádění jsou super, ale protože to, co píše Krysak, je pravda, je to zabiják do CvC.
Restit mi taky na lokále nejde. Uvidíme po updatu.
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 00:12 12. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Kdo by řekl, že herní enviroment může tak významně ovlivnit jeden z aspektů hry - CVC.... Nastavení je super, zvířata jsou epésní, že slintám a u mne tak 3 s lag znamená, že z čarodejnice, která se cítila opravdu velmi, vlemi silná se stává snadná lovná zvěř. S tím, že nebudu mít strategickou výhodu rychlosti jsem počítal. Nějak jsem Krysácky kalkuloval, že budu utíkat někam, kde je zakázano jezdit na zvířatech a soupeře uvařím na pravidlech, když ne kouzly, protože se zvýšeným pohybem jsem přišel o strategickou výhodu..... a KD mne zatím řeší..., ale s tím lagem jsem fakt nepočítal..... na to se nemám ani jak vymluvit, až se mi bude načítat podsvětí:).
Je opravdu otázkou, zda nezvloti úplne jinou cestu a zvířata nenechat jen pro radsot v aréne a na pohled.
Osobně bych byl pro dostavníky mezi vzdálenými lokacemi a lodě. Zbytek at každej pajdá pěšky.
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 09:36 12. Mar 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Mě se zviřátko líbí, nic mi nelaguje, za mě 10z10. Dokonce mi to nelagne ani když vjedu na mountovi k dalším třem lidem na mountovi, takže ani nevím o čem je řeč. Pro pohyb podtemnem si už nedokáži bez zviřátka představit život, Krysáku, je fajn že nám radíš aby se chodilo pěšky, ale ne každej na sebe můžeme co minutu castit spěšnej ústup, haste a mass haste. A třebas projít lokace typu "podzemní divočina" krokem, během a během s hastem (nebo zviřátka) je najednou rozdíl 25/12/6 minut. Nevím jak ty, ale ty lokace znám nazpaměť a již nemám potřebu se každý den kochat krásami oblých kamenů či hlubokých propastí.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 11:26 12. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Prosím o popis nastavení NWN, ja to mám se zvířaty jako slide show. FPS mi jde na 1/3.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 102 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |