|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Myrpa
|
Post subject: Jízdní zvěř Posted: 21:09 07. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Návod:
- Jízdní zvěř se pronajímá na 1 rok. Pronájem lze prodloužit u NPC prodavače zvěře. - Pronajmutí se provede v dialogu zvířete (nikoli prodavače). - Pronajmutím dostane postava item. Item jze libovolně předávat jiným postavám, protože platí, že kdo vlastní item, vlastní mounta. - Doba konce pronájmu se zjistí v popisu itemu. - Item přivolává mounta. Pokud je mount již přivolán, teleportne ho k postavě. - Mount lze přes dialog odvolat. Poté lze itemem opět povolat. - Pokud mount umře, nelze přivolat dříve, než po meditaci. - Do sedla se nasedá přes featy Mount a Party mount. Každý animuje jízdu jinak (neplatí pro ST koně a poníky). - Sesedá se featem Dismount.
- Nasednutí v iterieru nelze provést. - Při vjezdu do interierové lokace postava sesedá. - Při loginu do hry postava sesedá.
// poznámky - Featy jsem převzal z nwn a nepřejmenovával. - Feat Dismount bych rád předělal, aby tam nebyl ten targetovací kurzor. - Teleport mounta se provádí unsummonem a summonem nového. - Doba pronájmu v popisu itemu mi při testování nefungovala, tak je třeba vyzkoušet. - Předávání itemu jiné postavě, když je mount povolán, nebylo zatím testováno a nevím, co to provede za bordel. - Přivolání mounta přes item když na mountu postava jede zahlásí hlášku, že došla pro tento den použití (jako kdyby mount zemřel). - Animace nasednutí a sesednutí možno přidat v budoucnu, až se systém trochu otestuje a odbuguje. - Když si hobit koupí mounta, bude mít velikost jako každý jiný, ale když na něj nasedne, zmenší se. Sesedne, zvětší se. S tím se nic neudělá, takhle systém jízdy v nwn funguje (jestli to někdo někde viděl jinak, ať se ozve). - Sesednutí postavy po loginu/vjezdu do interu netestováno. - ST koně a poníci animují jízdu jako na ST = jinak, nenáročně na grafiku, nezobrazuje se na nich spoustu částí oděvů (však znáte). - Jízda ras/subras, které mají vzhled nemající jezdecké phenotypy (Hiran, Mindflayer, kdovícodalšího) nebyla testována a nevím, co se stane.
|
|
Top |
|
Dark_Sidius
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 10:41 08. Mar 2014 |
|
Joined: 17:47 11. Oct 2008 Posts: 352
|
Jízdní zvěř má prázdný rozhovor - je tam možnost jen "Ukončit rozhovor", zvíře nelze zakoupit, nebo jsem nepřišel na to jak.
_________________ Gerda Rudá
Náš rod je jako řetěz - jeden slabý článek zatratí všechny.
Titulní strana Knihy Řetězů
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 17:25 08. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Opraveno. Návod: viewtopic.php?p=229250#p229250Poznámka: Po nahození dalšího updatu se rozdělíte na dvě skupiny: 1) Nadržení - co utratí spoustu grešlí za neprověřený systém a budou čekat, dokud to neodladím 2) Rozumní - co si počkají pár dní, než vychytám chyby Fandím 1. skupině, protože někdo musí ty bugy hlásit.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 19:01 08. Mar 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Nahráno, v platnosti po dalším restartu.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Dark_Sidius
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 03:35 09. Mar 2014 |
|
Joined: 17:47 11. Oct 2008 Posts: 352
|
Quote: - Mount lze přes dialog odvolat. Poté lze itemem opět povolat. Nelze - i po zakoupení mount nabízí dialog s pronájmem. Quote: - Do sedla se nasedá přes featy Mount a Party mount. Každý animuje jízdu jinak (neplatí pro ST koně a poníky). Nelze - po použití featu Individual mount nebo Party mount a zameření na mounta to napíše: Nelze použít uvnitř. Zkoušeno v lokaci Charaxská brána a Podzemní divočina 1. Quote: - Doba konce pronájmu se zjistí v popisu itemu. Je tam napsáno Konec pronájmu: -5. 9. -51838468 15:4. Co čísla znamenají?
_________________ Gerda Rudá
Náš rod je jako řetěz - jeden slabý článek zatratí všechny.
Titulní strana Knihy Řetězů
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 09:23 09. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Děkuji za první vlnu testování a teď si všichni povinně vyměňte u DM mounty za grešle, protože já, hlava skopová I., nastavil dobu pronájmu 10 IC let místo 1 IC roku.
1) Dialog opraven. 2) Zrušena podmínka na exterierové lokace (minimálně než se systém otestuje). 3) Opraveno. Kdo bude mít v invu item s tímhle nesmyslným datem, má 10letý pronájem.
Opravy budou v platnosti další update modulu. Teprve pak kupujte mounty znovu. Díky.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 10:25 09. Mar 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Dark_Sidius wrote: Charaxská brána a Podzemní divočina 1. Díval jsem se do modulu a zmiňované lokace jsou nastaveny správně jako Exteriér, tudíž není chyba v nastavení daných lokací.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 10:28 09. Mar 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Opravy nahrány, v platnosti po dalším restartu.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 17:41 09. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Ještě jeden update počkejte. Zapomněl jsem poslat do modulu opravené dialogy.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 17:51 09. Mar 2014 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6102
|
..nevím, jestli je to v dosud nenasazených opravách, ale - Při pronájmu není možnost pronájem odmítnout. Pokud bych u sebe měl požadovanou částku, tak se mi odečte a já mám pronajmuto - zkoušel sem vyskočit z dialogu přes esc a napsalo mi, že sem zvíře nekoupil z důvodu nedostatku penězí.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Dark_Sidius
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 18:39 09. Mar 2014 |
|
Joined: 17:47 11. Oct 2008 Posts: 352
|
Pokud jedu na mountovi a použiji smlouvu, vyvolá se další zvíře a mám dvě. Obě jdou odvolat pryč.
_________________ Gerda Rudá
Náš rod je jako řetěz - jeden slabý článek zatratí všechny.
Titulní strana Knihy Řetězů
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 13:59 10. Mar 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Jen klasika - nasednutí na mounta rozfláká oblečení postavy, mýmu duergárkovi tak klasicky zmizí obě paže i předloktí... ale to je jen drobnost, jinak velké poděkování, je to boží.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 14:54 10. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Dialogy jsem opravil. Vrátil jsem zákaz jízdy v interierech (tentokrát snad funkční). Hadry jsou problém hardů - když nějaký kus hadru nemá model pro jízdní phenotyp, tak se nezobrazí. Mmusíte si to vyzkoušet v toolu. Dark_Sidius wrote: Pokud jedu na mountovi a použiji smlouvu, vyvolá se další zvíře a mám dvě. Obě jdou odvolat pryč. Tohle se mi nepodařilo nasimulovat, tak zatím neopraveno. Klidně to po dalším updatu zkuste i někdo jiný a hlašte, jestli vám to taky dělá. Edit: opravy aktuální v dalším updatu modulu.
|
|
Top |
|
FroziKk
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 15:02 10. Mar 2014 |
|
|
Šlechtic |
|
Joined: 12:49 26. Jun 2010 Posts: 318
|
Myrpa wrote: Dark_Sidius wrote: Pokud jedu na mountovi a použiji smlouvu, vyvolá se další zvíře a mám dvě. Obě jdou odvolat pryč. Tohle se mi nepodařilo nasimulovat, tak zatím neopraveno. Klidně to po dalším updatu zkuste i někdo jiný a hlašte, jestli vám to taky dělá. Můj dělá to samý.
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 15:40 10. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
A je tam ještě ten debug, kdy to píše systémovou hlášku: "name="? Jestli jo, píše vám to jméno mounta?
Edit: přidám debug a odladíme to.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |