|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
FroziKk
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 14:04 12. Mar 2014 |
|
|
Šlechtic |
|
Joined: 12:49 26. Jun 2010 Posts: 318
|
Nalkanar wrote: Bylo to snad na ST jinak? Samozřejmě že jo.. tak jak to píše Radim.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 16:09 12. Mar 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Na koních by nemělo jít jezdit v městských interiérech a v dungeonech. Tak jsem to nastavoval, jen se musí vychytat mouchy, aby to opravdu tak fungovalo.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 01:44 13. Mar 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Opravy od Myrpy nahrány.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Dark_Sidius
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 22:44 15. Mar 2014 |
|
Joined: 17:47 11. Oct 2008 Posts: 352
|
Na koni lze opět meditovat a spát, postava není z koně v interiéru shozena na zem, elfovi na koni padá róba do země a má prázdné tělo - před několika dny to fungovalo dobře.
_________________ Gerda Rudá
Náš rod je jako řetěz - jeden slabý článek zatratí všechny.
Titulní strana Knihy Řetězů
|
|
Top |
|
karolina
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:18 15. Mar 2014 |
|
Joined: 13:01 26. Mar 2012 Posts: 4644 Location: Teplice/Praha
|
Dark_Sidius wrote: elfovi na koni padá róba do země a má prázdné tělo - před několika dny to fungovalo dobře. Stejná róba fungovala a teď nefunguje?
_________________ Na vyžádání.
|
|
Top |
|
Dark_Sidius
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 23:55 15. Mar 2014 |
|
Joined: 17:47 11. Oct 2008 Posts: 352
|
karolina wrote: Dark_Sidius wrote: elfovi na koni padá róba do země a má prázdné tělo - před několika dny to fungovalo dobře. Stejná róba fungovala a teď nefunguje? Ano.
_________________ Gerda Rudá
Náš rod je jako řetěz - jeden slabý článek zatratí všechny.
Titulní strana Knihy Řetězů
|
|
Top |
|
Decka
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 00:10 16. Mar 2014 |
|
|
Šlechtic |
|
Joined: 22:35 18. Sep 2010 Posts: 311
|
K lagům u mountů
Grafiku si stahovat ani moc nemusíte, moc to nepomůže. Ve chvíli kdy se k někomu přiblíží postava na mountu, načtou se mu do kešky animace a právě to způsobuje několikasekundový lag. Pravděpodobně by pomohl SSD disk.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 00:11 16. Mar 2014 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6102
|
Decka wrote: Pravděpodobně by pomohl SSD disk. Ani ne člověčě
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 15:00 17. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Dark_Sidius wrote: Na koni lze opět meditovat a spát, postava není z koně v interiéru shozena na zem, elfovi na koni padá róba do země a má prázdné tělo - před několika dny to fungovalo dobře. K té róbě: potřebuju screen (PM) róby, která to dělá, ať to přímo na ní můžu testnout. Když to zkouším s random róbama, zjišťuju, že některé mají jízdní model, jiné ne. Jsi si jist, že to je fakt ta samá róba a ne jen jiná, která na koni nejede? Až mi ji pošleš, zkusím, co to udělá se starýma hakama. Zbytek dnes opravím. Ještěže nedělám v CERNu, nemohli by tam jezdit na koni. Edit: opraveno: spánek, meditace, slezení v interieru.
|
|
Top |
|
Dark_Sidius
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 22:52 18. Mar 2014 |
|
Joined: 17:47 11. Oct 2008 Posts: 352
|
Příkazem Individual mount róba funguje, příkazem Party mount ne.
Stále lze jezdit v interiéru.
_________________ Gerda Rudá
Náš rod je jako řetěz - jeden slabý článek zatratí všechny.
Titulní strana Knihy Řetězů
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 16:02 19. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Opraveno, ozkoušeno. Můžete hledat další bugy.
Relog na koni nevrátí smlouvě použití, takže to chce medit. Opravím. (A jsem zvědavej, jestli bude fungovat umření na koni. Vyzkouším příště s DM.)
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 14:52 25. Mar 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Dnes jsem naklikl "osedlání" a namísto nástupu na mounta můj duergar vzal svého vrrka sekerou. Každopádně to téměř mrtev přežil. Použil jsem "osedlání" podruhé a tentokráte již na téměř mrtvého vrrka můj duergar nasedl. Po "sesedlání" z vrrka byl vrrk vyléčen, tedy "nezraněn". Tak jsem si říkal, jestli náhodou někdo nebude zneužívat mounta jako summona a osedláváním ho léčit... (Vrrk odzkoušen v boji proti vyvrhelům a vcelku ty nízké vytřískal s prstem v nose - chci říct v čumáčku)
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 13:15 27. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Summoning + sesedání zohledňuje hp. Sílu mountů neřeším. Rejty.
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 13:19 27. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
A je to tady mounty navázat na nějaký lvl a je to....
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Jízdní zvěř Posted: 13:24 27. Mar 2014 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Je to sisce maličkost a ani si nepamatuju, jestli se to tu už i řešilo, ale při sednutí na jízdní zvíře se změní hlava postavy. Když sesedne, je zase hlava normální
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 13 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |