Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Jízdní zvěř http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7470 |
Page 7 of 8 |
Author: | Barbar321 [ 20:44 20. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Na tržišti v Kelu a v pevnosti Duegarů se dá jezdit na koni. Vzhledem k tomu, že někde automaticky systém shazuje z koně, není možné přidat i tyto lokality do seznamu? |
Author: | Myrpa [ 18:02 24. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
kokosak wrote: Stále chybí možnost nasednout na zvíře u černokněžníka Snad opraveno. Featy by měl dostat dobrodruh, když je nemá další povolání. |
Author: | Myrpa [ 18:15 24. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
kokosak wrote: Po sesednutí z mountu je pixina zpomalena. Relog řeší. Pixie může do sedla? A jak to vypadá? Podle mě pixina nemá mounted vzhled, pokud teda není hodně zmenšený elf. |
Author: | kokosak [ 00:45 25. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Myrpa wrote: Pixie může do sedla? A jak to vypadá? Podle mě pixina nemá mounted vzhled, pokud teda není hodně zmenšený elf. Pixina se změní v přerostlého gnoma. S křidýlkama. Něco neuvěřitelně příšernýho. |
Author: | Krysak [ 10:07 25. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Hele ted po diskuzi, kdy mzano |
Author: | Myrpa [ 10:52 25. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Krysak wrote: Hele ted po diskuzi, kdy mzano Cože? Prosím srozumitelněji, jedno slovo na řádek a s obrázky. A případně odkazy na diskuze. Jinak s tou pixinou něco zkusím vymyslet, dejte mi čas. Ale jízdní model nebude mít nikdy. Spíš opravit tu rychlost a nastavit jí třeba hobita. |
Author: | kokosak [ 09:05 01. May 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Haste efekt na jízdní zvěřině nemá žádný... efekt na rychlost dopravy. |
Author: | J.F.Payne [ 10:10 01. May 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
To by mělo bejt schválně. |
Author: | D_E_K_A [ 10:56 08. May 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Zjevně na jakémkoliv jízdním zvířeti, alespon u některých typů "róby" to postavu po nasednutí rozpoltí ve dví (šest nohou ). Nešlo by s tím něco udělat? Je z toho pak docela děsně hrůzně komické panoptikum. |
Author: | karolina [ 13:25 08. May 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
D_E_K_A wrote: Zjevně na jakémkoliv jízdním zvířeti, alespon u některých typů "róby" to postavu po nasednutí rozpoltí ve dví (šest nohou ). Nešlo by s tím něco udělat? Je z toho pak docela děsně hrůzně komické panoptikum. Nešlo, většina rób nemá mounted vzhled, bohužel.. Si holt musíte udělat takovou róbu co vidět bude a nebo jezdeckou uniformu. |
Author: | D_E_K_A [ 14:04 08. May 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Nevadí, se holt s tím musím smířit, nic podobného vzhledově tam totiž není u barvíře, co by odpovídalo mé vizi. |
Author: | NesQe [ 23:22 10. Aug 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Dnes se nám povedlo něco zajímavého. To že cizí člověk může nasednout na mountíka majitele by nevadilo, ale po jeho sesednutí ho majitel nemohl nijak ovládat poslouchal toho druhýho a po použití smlouvy se vyvolal další. Propána proč brouk při boji řehtá? |
Author: | Nalkanar [ 12:18 22. Aug 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Kůň strakáč - neboli paladinský tlustoprdelník - se ukazuje v původním paladinském vzhledu a nezobrazuje mi postavu v sedle. |
Author: | kokosak [ 16:48 22. Aug 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Poslkušně hlásím, že se mi Květa po nasednutí na obrovského orla promění do koně (je model koně bez jezdce) |
Author: | Myrpa [ 12:19 24. Aug 2014 ] |
Post subject: | Re: Jízdní zvěř |
Nalkanar wrote: Kůň strakáč - neboli paladinský tlustoprdelník - se ukazuje v původním paladinském vzhledu a nezobrazuje mi postavu v sedle. Mounti jsou napevno umístěni v lokaci stájí/kotců. WB musí zkontrolovat proměnné, které mají na sobě, zda odpovídají tabulce (google docs, 1.příspěvek v topicu Jízdní zvěř na WB foru, myslím, a když ne, pište, pošlu link). Pokud odpovídají, pak mám blbě tabulku. Řehtající brouk to samé, musí se mu upravit soundset přímo v lokaci, kde se pronajímá. kokosak wrote: Poslkušně hlásím, že se mi Květa po nasednutí na obrovského orla promění do koně (je model koně bez jezdce) Code: int GetMountedRaceAppearance(object oRider) { return 482 + GetRacialType(oRider) * 2 + !GetGender(oRider); } Code: appearance.2da výňatek: 0 "(Dynamic) Dwarf" 1 "(Dynamic) Elf" 2 "(Dynamic) Gnome" 3 "(Dynamic) Halfling" 4 "(Dynamic) Half-Elf" 5 "(Dynamic) Half-Orc" 6 "(Dynamic) Human" ... 482 "[Mounted] Dwarf Female" 483 "[Mounted] Dwarf Male" 484 "[Mounted] Elf Female" 485 "[Mounted] Elf Male" 486 "[Mounted] Gnome Female" 487 "[Mounted] Gnome Male" 488 "[Mounted] Halfling Female" 489 "[Mounted] Halfling Male" 490 "[Mounted] Half-Elf Female" 491 "[Mounted] Half-Elf Male" 492 "[Mounted] Half-Orc Female" 493 "[Mounted] Half-Orc Male" 494 "[Mounted] Human Female" 495 "[Mounted] Human Male" 496 -> 561 Horses Code: racialtypes.2da výňatek: 0 Dwarf 1 Elf 2 Gnome 3 Halfling 4 HalfElf 5 HalfOrc 6 Human ... 17 Fey Resultát: RacialType 17-Fey to asi rozhodí, appearance bude pak daleko za hranicí 500, čili jeden z modelů koně. Buďto doscriptovat do mys_mount_lib tam, kde se volá změna modelu výjimku pro postavy nesoucí vlastní cutom hodnotu modelu (a DMkem tu hodnotu Květě nastavit jako její proměnnou), nebo změnit Květě rasu na něco menšího než 7, nebo vzhled, aby se zkrátka vešla do rozsahu |
Page 7 of 8 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |