Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
OPRAVENO - Stěna ohně http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7531 |
Page 1 of 2 |
Author: | Nalkanar [ 23:49 13. Mar 2014 ] |
Post subject: | OPRAVENO - Stěna ohně |
Quote: Wall of fire http://nwn.wikia.com/wiki/Wall_of_fire - úprava - zranění 15d6, kdo neuspěje v hodu na reflex je navíc na 1 kolo sražen Testováno v aréně, soupeř neuspěl v obouch záchrannách a přesto nebyl sražen. Potvory to dnes sráželo celkem normálně. |
Author: | pavad [ 11:08 14. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Nalkanar wrote: Quote: Wall of fire http://nwn.wikia.com/wiki/Wall_of_fire - úprava - zranění 15d6, kdo neuspěje v hodu na reflex je navíc na 1 kolo sražen Testováno v aréně, soupeř neuspěl v obouch záchrannách a přesto nebyl sražen. Potvory to dnes sráželo celkem normálně. Opraveno v pristim update. |
Author: | Nalkanar [ 22:50 18. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Update pro pavada: Ozkoušeno, stále při neúspěchu nesráží, při úspěchu sráží. |
Author: | sandoftime [ 00:52 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Nalkanar wrote: Update pro pavada: Ozkoušeno, stále při neúspěchu nesráží, při úspěchu sráží. to je snad v pořádku ne? |
Author: | KaTo [ 00:55 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
sandoftime wrote: Nalkanar wrote: Update pro pavada: Ozkoušeno, stále při neúspěchu hodu na sražení nesráží, při úspěchu hodu na sražení sráží. to je snad v pořádku ne? |
Author: | pavad [ 01:02 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Nalkanar wrote: Update pro pavada: Opravil jsem tu podminku - lec stale jsem neprisel na duvod proc nekdy neni souper srazen (i kdyz by mel byt).Ozkoušeno, stále při neúspěchu nesráží, při úspěchu sráží. Prosim, pokud opet PC nebude srazeno kdyz byt ma - ozvete se mi. |
Author: | Myrpa [ 01:13 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
A opravuješ správnej script? není to spíš sp_wallfire? (spells.2da r.191) |
Author: | Mourisson1 [ 01:14 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Vzhledem k tomu že se mezi opravama něco mění, tak zřejmě jo ![]() |
Author: | Myrpa [ 01:21 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Code: // * Used to route the saving throws through this function to check for spell countering by a saving throw. // Returns: 0 if the saving throw roll failed // Returns: 1 if the saving throw roll succeeded // Returns: 2 if the target was immune to the save type specified // Note: If used within an Area of Effect Object Script (On Enter, OnExit, OnHeartbeat), you MUST pass // GetAreaOfEffectCreator() into oSaveVersus!! \ int MySavingThrow(int nSavingThrow, object oTarget, int nDC, int nSaveType=SAVING_THROW_TYPE_NONE, object oSaveVersus = OBJECT_SELF, float fDelay = 0.0); A co ta Note? V tom scriptu necháváš oSaveVersus OBJECT_SELF. |
Author: | Shaman88 [ 01:41 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Myrpa wrote: Code: // * Used to route the saving throws through this function to check for spell countering by a saving throw. // Returns: 0 if the saving throw roll failed // Returns: 1 if the saving throw roll succeeded // Returns: 2 if the target was immune to the save type specified // Note: If used within an Area of Effect Object Script (On Enter, OnExit, OnHeartbeat), you MUST pass // GetAreaOfEffectCreator() into oSaveVersus!! \ int MySavingThrow(int nSavingThrow, object oTarget, int nDC, int nSaveType=SAVING_THROW_TYPE_NONE, object oSaveVersus = OBJECT_SELF, float fDelay = 0.0); A co ta Note? V tom scriptu necháváš oSaveVersus OBJECT_SELF. Jo to by tam mělo být, aby fungovaly bonusy ze spell focusu. |
Author: | Myrpa [ 01:45 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Ještěže nedělám spelly! Ta fce vrací FALSE, když je target immuní a hod se neprovádí, 0, když failne a 1, když savne!!! To jsou fakt moc pěkně napsané metody. Zas budu tři dny údivem koktat. Edit: čímžpádem tam musí být kontrola přímo proti nule. Chjo, že jsem nešel spát dřív a díval se na to, teď nebudu spát. |
Author: | pavad [ 08:15 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Shaman88 wrote: Myrpa wrote: Code: // * Used to route the saving throws through this function to check for spell countering by a saving throw. // Returns: 0 if the saving throw roll failed // Returns: 1 if the saving throw roll succeeded // Returns: 2 if the target was immune to the save type specified // Note: If used within an Area of Effect Object Script (On Enter, OnExit, OnHeartbeat), you MUST pass // GetAreaOfEffectCreator() into oSaveVersus!! \ int MySavingThrow(int nSavingThrow, object oTarget, int nDC, int nSaveType=SAVING_THROW_TYPE_NONE, object oSaveVersus = OBJECT_SELF, float fDelay = 0.0); A co ta Note? V tom scriptu necháváš oSaveVersus OBJECT_SELF. Jo to by tam mělo být, aby fungovaly bonusy ze spell focusu. Jinak ke stene ohne jsou rovnou 3 skripty. Jeden ktery se vola kdyz se kouzlo kouzli, ktery vytvori AoE, dalsi dva jsou zavesene na heartbeat a kontroluji zda nekdo vchazi anebo opousti AoE. Dal jsem podminku primo na FALSE. Cimzto se omlouvam hracum, lec snaha otestovat skript sam, regulernim zpusobem na test serveru, nebyla uspesna (*). (*) Zkousel jsem vcera tohle testovat v testovacim modulu urcenem pro testserver. Lec po desitkach minut otevirani, par rychlych upravach skriptu a nasledne po 25 minutach skladani modulu dohromady mi nwntoolset vyhodil error a spadnul. Takze hodina a pul snahy v mistech kde slunce nesviti. :/ |
Author: | pavad [ 08:18 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Myrpa wrote: A opravuješ správnej script? Viz vyse - neni. To je skript co vytvori AoE. Spravny skript (na pobyt v AoE) je "nw_s0_wallfirec.nss". není to spíš sp_wallfire? (spells.2da r.191) Nomenklaturni pozn: NwN ty skripty typicky pojmenovava "jmeno_hlavniho_skriptu.nss" a pro ten check na AoE pouziva nazvy "jmeno_hlavniho_skriptuA.nss" a "jmeno_hlavniho_skriptuB.nss", ale nekdy dojde k prenosu A->B, B->C. Verim, Myrpo, ze se Ti po precteni teto poznamky koktani samym ulekem vytrati. ![]() ![]() |
Author: | Myrpa [ 09:03 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Není porovnání s FALSE blbě? Ta fce MySavingThrow je přetížená a vrací FALSE a 0 pro dva různé protichůdné případy. FALSE pro immune, 0 pro fail. |
Author: | pavad [ 09:17 19. Mar 2014 ] |
Post subject: | Re: Stěna ohně |
Myrpa wrote: Není porovnání s FALSE blbě? Ta fce MySavingThrow je přetížená a vrací FALSE a 0 pro dva různé protichůdné případy. FALSE pro immune, 0 pro fail. Oni to FALSE pro immune omlouvaji objasnenim, ze je to schvalne - protoze pokud je cil immuni, tak jej stejne nejde srazit, takze se proste (nwn logika) pusti pracny skript ktery na konci narazi na prekazku totalni imunity - a tim skonci (ne, optimalizaci nehledej).Edit: POdle toho co ja vim, tak promenna FALSE by mela byt inherentne rovna nule, nebo uz mam vidiny? Dam tam porovnani s nulou, pro jistotu... |
Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |