Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Vyřešeno:Silnější kouzelná zbraň
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7598
Page 1 of 4

Author:  Radim [ 11:19 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Vyřešeno:Silnější kouzelná zbraň

Hmm proč nejde seslat na střelou zbraň?

Ve výpisu:
Toto kouzlo má již vyčerpaná použití.

Author:  Pajule [ 11:40 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

Silnější kouzelná nešla vůbec a Šaman o tom už ví.

Author:  kucik [ 11:48 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

A sesílal jsi to na postavu, nebo přímo na zbraň?

Author:  Welvlin [ 12:01 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

Při seslání na postavu to seslat ani nelze. Kouzlo je jakoby "zašedlé".
Při seslání na zbraň to vytvoří efekt, ale tím to končí. Kouzlo se neprojeví.

Author:  Caehan [ 12:35 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

Nepsal pavad, že u toho kouzla něco přehlédnul a podívá se na to?

Author:  kucik [ 12:49 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

To je divný. Podle konfiguráku teď nejde seslat na item, ale na postavu ano.

1. Seslání na item opravim. Stejná chyba je imho i u magic weapon. Ještě na některý kouzla se zapomnělo?
2. Kouzlo mělo původně zacílení self/creature/item. Teď má self/creature. Má to nějaký důvod?

Author:  Nalkanar [ 12:56 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

2. Řekl bych že důvodem pro self/creature je fakt, že nyní jedním kouzlem nabuffuješ i dvě zbraně, pokud je postava drží v rukách. Obdobně nabuffuješ i střelné zbraně. Nejspíše proto se zrušilo cílení přímo na předmět.

Author:  pavad [ 13:24 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

Nalkanar wrote:
2. Řekl bych že důvodem pro self/creature je fakt, že nyní jedním kouzlem nabuffuješ i dvě zbraně, pokud je postava drží v rukách. Obdobně nabuffuješ i střelné zbraně. Nejspíše proto se zrušilo cílení přímo na předmět.

Caehan wrote:
Nepsal pavad, že u toho kouzla něco přehlédnul a podívá se na to?

Cileni greater MW (magic weapon) jsem zmenil jen jednou, omylem. Pote jej vratil zpet do puvodniho tvaru - stejneho jako mela/ma MW.

Author:  Shaman88 [ 13:26 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

Přesně jak píše Nalk, kouzlo musí jít seslat jen na creaturu a sebe. Předmět zbytečně svádí hráče...

Jinak zkoušeli jste že to dneska nefunguje?

Author:  pavad [ 13:29 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

kucik wrote:
To je divný. Podle konfiguráku teď nejde seslat na item, ale na postavu ano.

1. Seslání na item opravim. Stejná chyba je imho i u magic weapon. Ještě na některý kouzla se zapomnělo?
2. Kouzlo mělo původně zacílení self/creature/item. Teď má self/creature. Má to nějaký důvod?
Ve stavajicim skriptu je bran v uvahu jako cil kouzla pouze vybaveni ve slotech: INVENTORY_SLOT_LEFTHAND, INVENTORY_SLOT_RIGHTHAND a INVENTORY_SLOT_ARMS

Samotny skript vubec nebere v uvahu,z e by kouzlo bylo seslano na polozenou zbran.

Coz mohu zmenit, je-li to treba.


Edit: Ne, shamane, jsem v praci, k nwn se dostanu nejdrive v po devate vecerni... Podle meho ale vube treba novy NT master - aby se vyrovnaly verze spells.2da. Pokud ma hrac jinou verzi nez je na serveru, dela to skopiciny...

Author:  Shaman88 [ 13:32 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

Už jsem to našel, chyba není zřejmá.... někdo to upravoval 27.2 a změnil AB které funguje na všechny zbraně na itemproperty enchant který na střelné zbraně nefunguje.

Takže by tam měla být asi podmínka přímo ve funkci
AddGreaterEnhancementEffectToWeapon
která pokud je zbraň střelná místo enchant bonusu dá attack bonus a mighty.

Author:  Shaman88 [ 13:32 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

Seslání na item neopravovat!!! To je záměr!!!

Author:  pavad [ 13:34 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

Shaman88 wrote:
Už jsem to našel, chyba není zřejmá.... někdo to upravoval 27.2 a změnil AB které funguje na všechny zbraně na itemproperty enchant který na střelné zbraně nefunguje.

Takže by tam měla být asi podmínka přímo ve funkci
AddGreaterEnhancementEffectToWeapon
která pokud je zbraň střelná místo enchant bonusu dá attack bonus a mighty.
Ok, pisu si to do ukolnicku.

Edit:
Shaman88 wrote:
Seslání na item neopravovat!!! To je záměr!!!
Nebudu.

Author:  Shaman88 [ 13:39 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

A ještě když to budeš upravovat tak přidat aby to fungovalo i na sloty:
INVENTORY_SLOT_CWEAPON_B
INVENTORY_SLOT_CWEAPON_L
INVENTORY_SLOT_CWEAPON_R
Tedy aby to dalo buff i potvorám (summonům, companionům, familiarům) co nemají v ruce zbraň.

Author:  Nalkanar [ 13:42 27. Mar 2014 ]
Post subject:  Re: Silnější kouzelná zbraň

Spam bokem - šla by upravit i plamenka, aby byla buffovatelná summonům beze zbraní?

Page 1 of 4 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/