Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7664
Page 1 of 2

Author:  Nalkanar [ 16:35 08. Apr 2014 ]
Post subject:  Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

Kouzlo Barkskin má slabší efekt, než by mělo mít. V mechanice není zmíněna úprava.

http://nwn.wikia.com/wiki/Barkskin

Dle standart NWN má dávat pro lvl 1-6 +3 AC, ale dává jen +2AC (ozkoušeno na komplet svlečené postavě, ačkoliv přirozené AC jiné už není a nemělo by se to tedy jak přebíjet).

Author:  kucik [ 17:41 08. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

To bylo upraveno v rámci druidských kouzel, ale jelikož druid zatím, není, tak to není v informacích.

Author:  Nalkanar [ 18:40 08. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

A jak je to upravené tedy?

Author:  Myrpa [ 18:54 08. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

lvl -> AC
<=6: 2
<=12: 3
<=18: 4
>18: 5
<[:]}

Author:  -darkvision- [ 12:18 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

Myrpa wrote:
lvl -> AC
<=6: 2
<=12: 3
<=18: 4
>18: 5
<[:]}


Tohle nějak nechápu .. na 18lvl bude dávat +5ac? (Edit Myrpa: Na 19.)
A proč pavoučí kůže dává +5ac až na 25lvl?

Mimoto že tahle rostlinna kura je na 2kruhu jeste. Pavoučí kuze az na 3.

Božská síla vesmes to samé. Je na dvou doménách. Válka a Síla. Podtemno může využít jen Síly. Čímž přichází o bitevní vřavu. A i ta doména síly je dost specifická. Pro hraní otroka nebo duergara dobrá.

edit

Author:  KaTo [ 12:27 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

Já zase pro povrch postrádám:
1) rasu s imkou na jed,
2) creep support v lokacích, jako to má podtemno,
3) opravené Velmistrovské toulce
(a pár dalších věcí)

...takže si z toho si nic nedělej... :ewink: :D Frakční svět holt není fér!

Author:  Bahnak [ 16:20 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

K těm tvým frakčním nevýhodám:
1) Rasa s imkou na jed je supr, ale jde dohnat výdrží, proti jedům se dají sehnat itemy a když už tak se dá vypít lektvar co tě odjeduje. Ale pokud myslíš že hrát s ECL je fajn... Každá frakce má svoje subrasy, které jsou něčím zajímavé.
EDIT: mimojiné až taková pecka to asi není, vzhledem k počtu bronzových duergarů hrajících na shardu...
2) Nechápu, rozveď nějak konkrétně.
3) My v podtemnu máme snad nějaký speciální obchod s jinou municí než vy? Co vím tak munice se u nás kupuje pouze v Kelu, tak tipuji že tam máte přístup taky ne? Alespoň tam občas někoho z povrchu potkáváme, tak si myslím že vám lodě do pouště fungují.

To kouzlo mi přijde jako BUG, původní záměr byl dát klerikovi jiných bohů ekvivalent kůry (Helgaron, Xi´an a Zeir ho nemají v doméně), nejspíše to koukám nevyšlo, bylo by tedy fajn to srovnat.

Author:  -darkvision- [ 16:35 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

Nene bahnacku. Xi'An to kouzlo má. U ni je to v domene "pavouci".. nicméne na povrchu to rovnou mají dva bohove.
V podtemnu si nějak nedovedu moc představit že přijde otrok a řekne já uctívám XiAn. Jsem její kněží.
Takže je to nepřímo vázaný na rasu drowa.
A dále to je videt samo. Na 15lvl klerika, to kouzlo přidává +3ac.. už se těším až na svém 30.tém lvl dokážu zakouzlit +5ac. To bude žůžolabůžo.

Author:  Bahnak [ 16:57 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

Jenže kouzlo z domeny "pavouci" (Pavoučí kůže) prostě tedy funguje jinak než kůra z domény "příroda".
Ekvivalent by měl být totožný. Dosáhnout levlu 19 abys zakouzlil Natural AC +5 není sice žádnej med, ale rozhodě to jde lépe a rychleji než dosáhnout levlu 25+ (hm, kolik že jich je teď na shardu? NULA?)
To, že navíc mají obě kouzla jiný kruh je k další diskuzi.

Author:  KaTo [ 17:10 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

Bahnak wrote:
Jenže kouzlo z domeny "pavouci" (Pavoučí kůže) prostě tedy funguje jinak než kůra z domény "příroda".
Ekvivalent by měl být totožný. Dosáhnout levlu 19 abys zakouzlil Natural AC +5 není sice žádnej med, ale rozhodě to jde lépe a rychleji než dosáhnout levlu 25+ (hm, kolik že jich je teď na shardu? NULA?)
To, že navíc mají obě kouzla jiný kruh je k další diskuzi.
Já se k tý rovnosti zeptám jinak. Kolik je na povrchu a kolik v podtemnu lvlů 22,23,24?

Mimochodem nerozumím tomu, proč tu na jednu a tu samou věc mají být dvě různá kouzla (předpokládám, že se nesčítají :D )? To kůra nestačí?

Author:  Bahnak [ 17:23 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

KaTo wrote:
Kolik je na povrchu a kolik v podtemnu lvlů 22,23,24?

Možnosti co vím jsou všude stejný, je to člověk od člověka, frakce v tom nemá příliš vliv.
No, nad 21 už pár postav je, netuším kolik jich je na povrchu a kolik v podtemnu, přístup k daným expícím dungům je pro všechny stejný, tedy většina jich je přístupná dobře pro všechny, něco málo z obou stran je zabetonováno a v tuto chvíli co vím se maká na dungeonech nových a na lepší přístupnosti obou frakcí do všech koutů světa.
Equip je pro obě frakce také totožný, pokud komukoliv v equipu něco vyloženě chybí a bije to do očí, můžete to všichni vytvořit a poslat.

Expení není otázka lokace a její vzdálenosti od města. Je to otázka sehranosti družiny a ochoty lognout v domluvený čas a využívat vše co buildy nabízí. Takže doporučuji přestat uvažovat jednoduše přímočaře a spíše si na prstech spočítej, kolik je nahoře schopných družin, které hrají tak, aby dohromady skládali ideální komba na prorážení těžkých dungeonů.

Nechápu proč tady vedeme debatu o problematice dungeonů, xpů a levlů, když se tu řeší chyba v kouzlech.

Author:  Bahnak [ 17:31 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

KaTo wrote:
Mimochodem nerozumím tomu, proč tu na jednu a tu samou věc mají být dvě různá kouzla (předpokládám, že se nesčítají :D )? To kůra nestačí?

Jsem téhož názoru.

Akorát asi rozumím záměru, aby kouzlo lépe odpovídalo jakýmsi vzhledovým a logickým podmínkám.
On drow se tak nějak obecně k přírodě a nějaké "kůře stromů" asi nemá, nejspíše má jen matné povědomí o tom, co to kůra stromů vlastně je...
Ale jsem pro, aby to kouzlo bylo mechanicky zcela ekvivalentní. Akorát to dělá nevyváženost v mechanice.

Author:  Myrpa [ 17:54 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

No koukám na pavoučí kůži a dává natural AC casterlevel/5 + 1, max 5. Progress je trochu jiný, ale je to nuance.

<5: 1
>=5: 2
>=10: 3
>=15: 4
>=20: 5

Author:  -darkvision- [ 18:06 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

Na 15ctym lvl klerika přidává +3 AC. Praxe.

Author:  Myrpa [ 14:34 11. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)

-darkvision- wrote:
Na 15ctym lvl klerika přidává +3 AC. Praxe.

Ta pavoučí kůže mi přidá na 15lvlu +4 AC. Doublecheck that, pls.

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/