Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

barbarova odolnost
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7673
Page 2 of 2

Author:  Barbar321 [ 13:03 18. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: barbarova odolnost

Vzhledem k tomu, že jsem si už stihl pořídit celou sortu předmětů a i je tak nějak otestovat, dovolím si tuto záležitost shrnout. Možná hledání pak nabere jiný směr.

- problém vězí v pohlcení (ve výpisu imunitě) fyzického zranění barbara při kombinaci doplňujících předmětů (jinak funguje)

- pokud je doplňující předmět na veškeré fyzické zranění (třeba 5/-), funguje imunita dobře a sčítá se s rezistencí od předmětu (týká se i kouzla kamenná kůže)

- pokud je použit předmět na konkrétní typ zranění (sečné, bodné, tupé) a je předmět použit proti nepříteli s odhadnutelným typem zranění (kostlivec s mečem), funguje také imunita dobře tj. z celkového zranění se vypočte imunita od barbara, odečte se rezistence předmětu a výsledné zranění obdrží postava

- pokud je použit předmět na konkrétní typ u potvor s nejednoznačným zraněním (i když by logicky odhadnout jít mělo tj. nějaká zvířata typu wefr, kortex, digester a asi i drápatec), dochází právě k tomuto problému, že imunita se nevypisuje do logu (píšu to tak záměrně). Jde o to, že tyto předměty mají zvýšené zranění od jiného typu, než na který jsou určené. Pravděpodobně si tedy nedokáže systém poradit s tím, že na jedné straně má zranění zvýšit a na druhé snížit. Co mi přibližným porovnáním vychází, připadá mi, že umí jen zvýšit (ale může to být pochopitelně jen subjektivní pocit vzhledem rozsahu zranění od jednotlivých potvor)

- aby to ale nebylo tak jednoduché, zkusil jsem jeden náhodný předmět mít nasazený pořád (delší dobu). Zde nastávala největší záhada, protože třeba předmět na sečné zafungoval příležitostně (bez ohledu na pořadí útoku NPC v kole tj. že by třeba první byl sečný a ostatní bodné) dle nálady. Někdy ano, jindy zase mnohokrát ne. Další předměty ale nefungovaly vůbec ani náhodně. Bylo by tedy možné, že nějaké potvory mají neidentifikovatelný typ zranění? I tak by ale někde bota zakopaná byla, protože pokud se nepletu NWN definuje jen tři typy fyzického zranění tj. když by nefungoval jeden, měl by aspoň někdy zafungovat jiný.

Author:  kucik [ 13:53 18. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: barbarova odolnost

Přiznám se, že jsem to vůbec nepochopil.
Můžeš napsat něco jako:
Mlátil jsem wefra s itemy X a Y, redukce nefungovala, log vypadal takhle
Mlátil jsem wefra bez itemů X a Y, redukce fungovala, log vypadal takhle?

Author:  Shaman88 [ 13:53 18. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: barbarova odolnost

U NPC je to standardní nastavení. Pokud má NPC zbraně potvory tak většinou má 2 pařáty které jsou bodné nebo tupé, podle typu příšery a tlamu která bývá sečná. A pořadí útoků bývá vcelku náhodné.
NPC může mít definováno že je jejich typ útoku nepohltitelný, už nevím jak se to item property jmenuje, ale bývá to většinou na tlamě příšer ze základního nwn....

Author:  Barbar321 [ 14:09 18. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: barbarova odolnost

kucik wrote:
Přiznám se, že jsem to vůbec nepochopil.
Můžeš napsat něco jako:
Mlátil jsem wefra s itemy X a Y, redukce nefungovala, log vypadal takhle
Mlátil jsem wefra bez itemů X a Y, redukce fungovala, log vypadal takhle?


můžu ti popslat i log, pokud bude zájem. Ale pokud stačí toto, tak to fungovalo v tomto duchu:

wefr - opasek šermíře - někdy fungoval, nekdy ne (když zafungoval, zafungovala i imunita)
wefr - opasek výtržníka - nefungoval, co jsem sledoval (vč. imunity, ta také ne)
wefr - opasek střelce - nefungoval, co jsem stihl sledovat (vč. imunity)

Ono je to vcelku těžké sledovat dlouhodobě bez testovacího serveru, moje postava zrovna není z těch, do které by si wefr mohl v libosti pár koleček bouchat a postava se na něj jen usmívat.

Author:  Barbar321 [ 14:17 18. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: barbarova odolnost

Shaman88 wrote:
U NPC je to standardní nastavení. Pokud má NPC zbraně potvory tak většinou má 2 pařáty které jsou bodné nebo tupé, podle typu příšery a tlamu která bývá sečná. A pořadí útoků bývá vcelku náhodné.
NPC může mít definováno že je jejich typ útoku nepohltitelný, už nevím jak se to item property jmenuje, ale bývá to většinou na tlamě příšer ze základního nwn....


Tak takhle bych to standardně právě očekával také (třeba jeden sečný, tři bodné), ale v tom případě je mi divné, jak to, že předmět někdy zafungoval, jindy ne a že tu není žádný údaj o pohlcení fyzického zranění vlivem imunity barbara. V tomto případě mi přijde, že jen vyhodnotí útok, že není stejný, jako má mít předmět ( např. sečné) a automaticky zvýší zranění o oněch 25%, co je u předmětu uvedeno (bez opětovného snížení zranění barbara). Navíc, i kdyby to byl nepohltitelný útok, systém by ho nesměl identifikovat jako odlišný typ zranění, který pásek zvyšuje. tj. pokud je tlama nepohltitelná sečná, neměl by se zvyšovat dmg od špatného pásku, když je proti sečný.

Navíc, myslím že aspoň u nějaké z těchto potvor by v druhých případech měl zafungovat opasek na jiný typ zranění (třeba bodný nebo sečný). Opět ale je zapomenuto na imunitu na fyzické od barbara

Author:  Bahnak [ 15:46 18. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: barbarova odolnost

Pokud to něčemu pomůže, tak jsem se na to v logu zaměřil a u DD se děje to samé, občas něco pohlcuje, občas ne, záleží na potvoře a asi tedy na tom, co má nastaveno za vlatnosti na tlamičce.

Page 2 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/