Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
VYSVĚTENO: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7792 |
Page 1 of 1 |
Author: | Lorelei [ 10:29 24. May 2014 ] |
Post subject: | VYSVĚTENO: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA |
Chtěl jsem se zeptat, zda není chyba to, že když bojuji s více nestvůrami, tak jednu zabiji a najednou postava stojí a to na ní útočí další a nic nedělá. Toto se děje čím dal častěji, takže musím stále klikat na jednotlivé nestvůry, aby postava vůbec útočila. |
Author: | Bahnak [ 08:56 26. May 2014 ] |
Post subject: | Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA |
Nejsi náhodou mnich s kruhovým kopem? |
Author: | Mourisson1 [ 09:25 26. May 2014 ] |
Post subject: | Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA |
Nene, to se děje víc postavám, v těch opravdu libózních chvílích se ti ještě vypne expertýza a lehneš si ![]() |
Author: | sandoftime [ 09:37 26. May 2014 ] |
Post subject: | Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA |
Tohle je chyba stará jako nwn samotné, s thalií to nemá co dělat. Stává se to hlavně pokud postava bojuje proti větší přesile nějakých humanoidů, nebo proti NPC které mají větší modely, typicky pavouci, lítí vlci, obři a podobně. Postava přestane bojovat ve chvíli kdy na dalšího nepřítele buď z místa nedosáhne pokud zabije nepřítele se kterým bojovala nebo se nepřátele v tlačenici přeskupí díky automatickému pohybu během boje tak, že dva a více nepřátel, případně nějaký objekt, zablokují aktuálně targetnutého nepřítele a postava se k němu nemá jak dostat. Opravu něčeho tkaového bych viděl mimo skripterské možnosti. Snad jen zavést nějaký mód boje, kdy by postava stála v bojovém postoji (tudíž s imkou na flat) i bez nutnosti mít target. |
Author: | kucik [ 10:29 26. May 2014 ] |
Post subject: | Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA |
Leda nějak řešit velikostí dosahu těch modelů, ale to je dost ošemetné. |
Author: | Shaman88 [ 11:08 26. May 2014 ] |
Post subject: | Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA |
Nestačilo by při smrti NPC nastavit "manuálně" skriptem "vhodný target" na základě typu zbraně (dosahu), a vzdálenosti nepřátel? |
Author: | J.F.Payne [ 11:32 26. May 2014 ] |
Post subject: | Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA |
A co upravit ty bojové módy tak, aby se prostě nevypínaly, dokud je hráč natvrdo nevypne? V NWN 2 to tak je a je to dost praktické. |
Author: | sandoftime [ 12:15 26. May 2014 ] |
Post subject: | Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA |
J.F.Payne wrote: A co upravit ty bojové módy tak, aby se prostě nevypínaly, dokud je hráč natvrdo nevypne? V NWN 2 to tak je a je to dost praktické. na sinfaru to tak je ale to neřeší jádro pudla, jen problém s tím spojený velikost modelů nepomůže, jak říkám stává se to i v případě humanoidních potvor, protože v přesile ten boj občas vypadá jak škatulata hejbejte se |
Author: | sandoftime [ 12:16 26. May 2014 ] |
Post subject: | Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA |
Shaman88 wrote: Nestačilo by při smrti NPC nastavit "manuálně" skriptem "vhodný target" na základě typu zbraně (dosahu), a vzdálenosti nepřátel? to ti nevyřeší problém v případě, že se aktuální cíl od postavy vzdálí díky "odstrkování" ostatních cílů, které se tam nacpou, postava na svůj cíl nedosáhne, přestane utočit a dostává od ostatních |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |