Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

VYSVĚTENO: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7792
Page 1 of 1

Author:  Lorelei [ 10:29 24. May 2014 ]
Post subject:  VYSVĚTENO: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA

Chtěl jsem se zeptat, zda není chyba to, že když bojuji s více nestvůrami, tak jednu zabiji a najednou postava stojí a to na ní útočí další a nic nedělá. Toto se děje čím dal častěji, takže musím stále klikat na jednotlivé nestvůry, aby postava vůbec útočila.

Author:  Bahnak [ 08:56 26. May 2014 ]
Post subject:  Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA

Nejsi náhodou mnich s kruhovým kopem?

Author:  Mourisson1 [ 09:25 26. May 2014 ]
Post subject:  Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA

Nene, to se děje víc postavám, v těch opravdu libózních chvílích se ti ještě vypne expertýza a lehneš si :D Přijde mi že to bere tak že najednou není žádný nepřítel v dosahu, a tudíž ti to vypne bojový mody, aspoň mně to tak přišlo

Author:  sandoftime [ 09:37 26. May 2014 ]
Post subject:  Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA

Tohle je chyba stará jako nwn samotné, s thalií to nemá co dělat. Stává se to hlavně pokud postava bojuje proti větší přesile nějakých humanoidů, nebo proti NPC které mají větší modely, typicky pavouci, lítí vlci, obři a podobně. Postava přestane bojovat ve chvíli kdy na dalšího nepřítele buď z místa nedosáhne pokud zabije nepřítele se kterým bojovala nebo se nepřátele v tlačenici přeskupí díky automatickému pohybu během boje tak, že dva a více nepřátel, případně nějaký objekt, zablokují aktuálně targetnutého nepřítele a postava se k němu nemá jak dostat.

Opravu něčeho tkaového bych viděl mimo skripterské možnosti. Snad jen zavést nějaký mód boje, kdy by postava stála v bojovém postoji (tudíž s imkou na flat) i bez nutnosti mít target.

Author:  kucik [ 10:29 26. May 2014 ]
Post subject:  Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA

Leda nějak řešit velikostí dosahu těch modelů, ale to je dost ošemetné.

Author:  Shaman88 [ 11:08 26. May 2014 ]
Post subject:  Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA

Nestačilo by při smrti NPC nastavit "manuálně" skriptem "vhodný target" na základě typu zbraně (dosahu), a vzdálenosti nepřátel?

Author:  J.F.Payne [ 11:32 26. May 2014 ]
Post subject:  Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA

A co upravit ty bojové módy tak, aby se prostě nevypínaly, dokud je hráč natvrdo nevypne? V NWN 2 to tak je a je to dost praktické.

Author:  sandoftime [ 12:15 26. May 2014 ]
Post subject:  Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA

J.F.Payne wrote:
A co upravit ty bojové módy tak, aby se prostě nevypínaly, dokud je hráč natvrdo nevypne? V NWN 2 to tak je a je to dost praktické.

na sinfaru to tak je

ale to neřeší jádro pudla, jen problém s tím spojený

velikost modelů nepomůže, jak říkám stává se to i v případě humanoidních potvor, protože v přesile ten boj občas vypadá jak škatulata hejbejte se

Author:  sandoftime [ 12:16 26. May 2014 ]
Post subject:  Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA

Shaman88 wrote:
Nestačilo by při smrti NPC nastavit "manuálně" skriptem "vhodný target" na základě typu zbraně (dosahu), a vzdálenosti nepřátel?

to ti nevyřeší problém v případě, že se aktuální cíl od postavy vzdálí díky "odstrkování" ostatních cílů, které se tam nacpou, postava na svůj cíl nedosáhne, přestane utočit a dostává od ostatních

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/