Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 11:00 21. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: VYSVĚTENO: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
PostPosted: 10:29 24. May 2014 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:02 28. May 2007
Posts: 191
Location: Praha
Chtěl jsem se zeptat, zda není chyba to, že když bojuji s více nestvůrami, tak jednu zabiji a najednou postava stojí a to na ní útočí další a nic nedělá. Toto se děje čím dal častěji, takže musím stále klikat na jednotlivé nestvůry, aby postava vůbec útočila.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
PostPosted: 08:56 26. May 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Nejsi náhodou mnich s kruhovým kopem?

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
PostPosted: 09:25 26. May 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:58 20. Aug 2012
Posts: 945
Location: Somewhere I belong
Nene, to se děje víc postavám, v těch opravdu libózních chvílích se ti ještě vypne expertýza a lehneš si :D Přijde mi že to bere tak že najednou není žádný nepřítel v dosahu, a tudíž ti to vypne bojový mody, aspoň mně to tak přišlo

_________________
Luth'arth Tel'vien

Morn'ango et Hravanlómë - Jabkožrout a hlídací pes.
Elrienavien - Nico Robin #2
Sithe'sarol - žádejte u svého lékaře
El'thien Erume - “As above, so below”
Lothias Telvunar Tarlen


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
PostPosted: 09:37 26. May 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Tohle je chyba stará jako nwn samotné, s thalií to nemá co dělat. Stává se to hlavně pokud postava bojuje proti větší přesile nějakých humanoidů, nebo proti NPC které mají větší modely, typicky pavouci, lítí vlci, obři a podobně. Postava přestane bojovat ve chvíli kdy na dalšího nepřítele buď z místa nedosáhne pokud zabije nepřítele se kterým bojovala nebo se nepřátele v tlačenici přeskupí díky automatickému pohybu během boje tak, že dva a více nepřátel, případně nějaký objekt, zablokují aktuálně targetnutého nepřítele a postava se k němu nemá jak dostat.

Opravu něčeho tkaového bych viděl mimo skripterské možnosti. Snad jen zavést nějaký mód boje, kdy by postava stála v bojovém postoji (tudíž s imkou na flat) i bez nutnosti mít target.

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
PostPosted: 10:29 26. May 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Leda nějak řešit velikostí dosahu těch modelů, ale to je dost ošemetné.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
PostPosted: 11:08 26. May 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Nestačilo by při smrti NPC nastavit "manuálně" skriptem "vhodný target" na základě typu zbraně (dosahu), a vzdálenosti nepřátel?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
PostPosted: 11:32 26. May 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
A co upravit ty bojové módy tak, aby se prostě nevypínaly, dokud je hráč natvrdo nevypne? V NWN 2 to tak je a je to dost praktické.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
PostPosted: 12:15 26. May 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
J.F.Payne wrote:
A co upravit ty bojové módy tak, aby se prostě nevypínaly, dokud je hráč natvrdo nevypne? V NWN 2 to tak je a je to dost praktické.

na sinfaru to tak je

ale to neřeší jádro pudla, jen problém s tím spojený

velikost modelů nepomůže, jak říkám stává se to i v případě humanoidních potvor, protože v přesile ten boj občas vypadá jak škatulata hejbejte se

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: NEBOJUJÍCÍ POSTAVA
PostPosted: 12:16 26. May 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Shaman88 wrote:
Nestačilo by při smrti NPC nastavit "manuálně" skriptem "vhodný target" na základě typu zbraně (dosahu), a vzdálenosti nepřátel?

to ti nevyřeší problém v případě, že se aktuální cíl od postavy vzdálí díky "odstrkování" ostatních cílů, které se tam nacpou, postava na svůj cíl nedosáhne, přestane utočit a dostává od ostatních

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits