Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

OPRAVENO: Kensai
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7797
Page 1 of 1

Author:  John_Faker [ 14:57 29. May 2014 ]
Post subject:  OPRAVENO: Kensai

Ahoj,

mám problém s přestupem z bojovníka (8 lvl) na Kensaie. Došel jsem k mistrovi (Jerema) a po odmáčknutí žádosti o učení a potvrzení jsem si začal nastavovat přestup, jenže políčko povolání Kensai je neaktivní.

Všechny tyto parametry mám:
- Základní útočný bonus: +6
- Odbornosti: Pohyblivost, Uhýbání, Útok v obraně, Zaměření na zbraň pro boj zblízka
- Dovednosti: Akrobacie 5 bodů

Jediné co mě napadá je, že mám zaměření na zbraň falchion, což tu bylo kdysi řešeno ve spojení s chybkama...jinak nevím...

je možné mi nějak pomoci ?? už mám 2 lvl přes bojovníka a čekal jsem jen na opravu Kensaie a teď toto :-)

Díky J_F

Author:  kucik [ 16:10 29. May 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem.

Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor

Attachments:
cls_pres_kensei.tgz [893 Bytes]
Downloaded 215 times

Author:  John_Faker [ 20:42 29. May 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

kucik wrote:
Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem.

Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor


super, děkuji za rychlé vyřešení.... budu u stroje až zítra, tak se případně oztvu, kdyby to nejelo....

Author:  John_Faker [ 22:27 30. May 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

kucik wrote:
Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem.

Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor


Ahoj,

tak i po uložení souboru do složky /override mi nejde přestoupit. Stále je výběr neaktivní.
Nelze udělat přestup nějak ručně přes DM ?

Díky J_F

Author:  karolina [ 08:40 31. May 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

S tímhle ti bohužel žádné DM nepomůže, to není možné obejít.

Author:  John_Faker [ 21:56 01. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

karolina wrote:
S tímhle ti bohužel žádné DM nepomůže, to není možné obejít.


Můžete mi cca říci, v jakém horizontu bude tento problém řešen? Je mi jasne, ze toho mate hodne, tak abych pripadne resil jinou postavu..dik JF

Author:  kucik [ 10:55 02. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

Zkusim ten hak večer udělat.

Author:  John_Faker [ 21:03 12. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

kucik wrote:
Zkusim ten hak večer udělat.


Kuciku dle PM - nelze použít Ki-zranění. Píše mi to chybu, "nevyužíváš vyvolenou zbraň". Zaměření mám jen na jednu zbraň a to falchion.
díky J_F

Author:  Shaman88 [ 17:14 13. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

Zřejmě opět bludný falchion :)

Author:  kucik [ 10:20 16. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

Shaman88 wrote:
Zřejmě opět bludný falchion :)

Já si vůbec nejsem jistej, že ki_damage pro cepovky funguje. To vypadá, že mu nastavení weapon of choice nestačí.

Author:  Shaman88 [ 17:45 16. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

Nejlepší by bylo do nového haku změnit v baseitems.2da referenci u toho špatného falchionu na nějakou chybu či prostě jen jiný řádek v tlk aby se zobrazoval nějaký nesmysl... a šlo na první pohled rozpoznat špatný item.

WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál....
Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše?

Author:  kucik [ 12:38 17. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

Shaman88 wrote:
Nejlepší by bylo do nového haku změnit v baseitems.2da referenci u toho špatného falchionu na nějakou chybu či prostě jen jiný řádek v tlk aby se zobrazoval nějaký nesmysl... a šlo na první pohled rozpoznat špatný item.

Ten špatný falchion je už snad definitivně pryč.

Shaman88 wrote:
WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál....
Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše?

To nevim. Má to nějaký smysl?

Author:  Shaman88 [ 18:06 17. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

kucik wrote:
Shaman88 wrote:
WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál....
Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše?

To nevim. Má to nějaký smysl?

Řeším zbraňové balíčky. Jiný setting bojovníka, než má NT, který vychází z toho že se bojovník může zaměřit ne na jednu zbraň ale na zbraňový balíček např. podle geografické polohy, aby tedy bojovník spouště si mohl vzít zaměření na pouštní zbraně.... a aby standardní featy fungovaly stále.

Author:  kucik [ 10:25 18. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

Přidělil bych mu ty featy přes nwnx.

Author:  Shaman88 [ 18:09 18. Jun 2014 ]
Post subject:  Re: Kensai

kucik wrote:
Přidělil bych mu ty featy přes nwnx.

Snažím se tvořit úpravy abych mohl mít zapnutý Enforce Legal Character, a nemusel řešit bugy.
Ale pokud to jinak nepůjde tak to asi tak budu muset udělat a ELC se budu muset vzdát.... :(

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/