Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
OPRAVENO: Kensai http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7797 |
Page 1 of 1 |
Author: | John_Faker [ 14:57 29. May 2014 ] |
Post subject: | OPRAVENO: Kensai |
Ahoj, mám problém s přestupem z bojovníka (8 lvl) na Kensaie. Došel jsem k mistrovi (Jerema) a po odmáčknutí žádosti o učení a potvrzení jsem si začal nastavovat přestup, jenže políčko povolání Kensai je neaktivní. Všechny tyto parametry mám: - Základní útočný bonus: +6 - Odbornosti: Pohyblivost, Uhýbání, Útok v obraně, Zaměření na zbraň pro boj zblízka - Dovednosti: Akrobacie 5 bodů Jediné co mě napadá je, že mám zaměření na zbraň falchion, což tu bylo kdysi řešeno ve spojení s chybkama...jinak nevím... je možné mi nějak pomoci ?? už mám 2 lvl přes bojovníka a čekal jsem jen na opravu Kensaie a teď toto ![]() Díky J_F |
Author: | kucik [ 16:10 29. May 2014 ] | ||
Post subject: | Re: Kensai | ||
Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem. Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor
|
Author: | John_Faker [ 20:42 29. May 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
kucik wrote: Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem. Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor super, děkuji za rychlé vyřešení.... budu u stroje až zítra, tak se případně oztvu, kdyby to nejelo.... |
Author: | John_Faker [ 22:27 30. May 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
kucik wrote: Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem. Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor Ahoj, tak i po uložení souboru do složky /override mi nejde přestoupit. Stále je výběr neaktivní. Nelze udělat přestup nějak ručně přes DM ? Díky J_F |
Author: | karolina [ 08:40 31. May 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
S tímhle ti bohužel žádné DM nepomůže, to není možné obejít. |
Author: | John_Faker [ 21:56 01. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
karolina wrote: S tímhle ti bohužel žádné DM nepomůže, to není možné obejít. Můžete mi cca říci, v jakém horizontu bude tento problém řešen? Je mi jasne, ze toho mate hodne, tak abych pripadne resil jinou postavu..dik JF |
Author: | kucik [ 10:55 02. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
Zkusim ten hak večer udělat. |
Author: | John_Faker [ 21:03 12. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
kucik wrote: Zkusim ten hak večer udělat. Kuciku dle PM - nelze použít Ki-zranění. Píše mi to chybu, "nevyužíváš vyvolenou zbraň". Zaměření mám jen na jednu zbraň a to falchion. díky J_F |
Author: | Shaman88 [ 17:14 13. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
Zřejmě opět bludný falchion ![]() |
Author: | kucik [ 10:20 16. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
Shaman88 wrote: Zřejmě opět bludný falchion ![]() Já si vůbec nejsem jistej, že ki_damage pro cepovky funguje. To vypadá, že mu nastavení weapon of choice nestačí. |
Author: | Shaman88 [ 17:45 16. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
Nejlepší by bylo do nového haku změnit v baseitems.2da referenci u toho špatného falchionu na nějakou chybu či prostě jen jiný řádek v tlk aby se zobrazoval nějaký nesmysl... a šlo na první pohled rozpoznat špatný item. WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál.... Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše? |
Author: | kucik [ 12:38 17. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
Shaman88 wrote: Nejlepší by bylo do nového haku změnit v baseitems.2da referenci u toho špatného falchionu na nějakou chybu či prostě jen jiný řádek v tlk aby se zobrazoval nějaký nesmysl... a šlo na první pohled rozpoznat špatný item. Ten špatný falchion je už snad definitivně pryč. Shaman88 wrote: WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál.... Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše? To nevim. Má to nějaký smysl? |
Author: | Shaman88 [ 18:06 17. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
kucik wrote: Shaman88 wrote: WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál.... Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše? To nevim. Má to nějaký smysl? Řeším zbraňové balíčky. Jiný setting bojovníka, než má NT, který vychází z toho že se bojovník může zaměřit ne na jednu zbraň ale na zbraňový balíček např. podle geografické polohy, aby tedy bojovník spouště si mohl vzít zaměření na pouštní zbraně.... a aby standardní featy fungovaly stále. |
Author: | kucik [ 10:25 18. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
Přidělil bych mu ty featy přes nwnx. |
Author: | Shaman88 [ 18:09 18. Jun 2014 ] |
Post subject: | Re: Kensai |
kucik wrote: Přidělil bych mu ty featy přes nwnx. Snažím se tvořit úpravy abych mohl mít zapnutý Enforce Legal Character, a nemusel řešit bugy. Ale pokud to jinak nepůjde tak to asi tak budu muset udělat a ELC se budu muset vzdát.... ![]() |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |