Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

OPRAVENO - Zaklínačovy neomezený kouzla a mínusová únava
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7852
Page 1 of 1

Author:  mandos [ 01:23 31. Jul 2014 ]
Post subject:  OPRAVENO - Zaklínačovy neomezený kouzla a mínusová únava

Takže o minusové únavě jsm našel akorát jeden topic v koši tak doufám nikoho neopakuju. Nedávno jsem začal zaklínače a to že se mam infinite kouzel nultého kruhu je fajn, akorát že to rozhazuje únavu a tak opakovaným sesíláním ledového paprsku se člověk dostane klidně na -100+% procent. Ne neměnila se mi nijak odolnost. Při každém seslání kouzla nultého okruhu se hádám tím doplněním použití odebere nějak i únava.

Author:  Caehan [ 02:31 31. Jul 2014 ]
Post subject:  Re: Zaklínačovy neomezený kouzla a mínusová únava

mandos wrote:
Takže o minusové únavě jsm našel akorát jeden topic v koši tak doufám nikoho neopakuju. Nedávno jsem začal zaklínače a to že se mam infinite kouzel nultého kruhu je fajn, akorát že to rozhazuje únavu a tak opakovaným sesíláním ledového paprsku se člověk dostane klidně na -100+% procent. Ne neměnila se mi nijak odolnost. Při každém seslání kouzla nultého okruhu se hádám tím doplněním použití odebere nějak i únava.

Nebo někdo nevychytal únavu při kouzlení - je možné, že se odvíjí podle úrovně seslaného kouzla a někdo u toho přehlédnul, že existují i kouzla nižší, než první úrovně.

Author:  pavad [ 21:13 31. Jul 2014 ]
Post subject:  Re: Zaklínačovy neomezený kouzla a mínusová únava

Za chybou stoji funkce
Code:
KU_RingToLevel
z knihovny
Code:
x2_inc_spellhook.nss
, ktera nepocita s nulovym kruhem cantripu - v takovem pripade vraci zapornou hodnotu ktera zpetne probubla do systemu unavy a misto zvyseni unavy unavu snizi.

IMHO staci za uvodni definici promenne vyse uvedene funce (tj. za radek float fEqLevel = 0.0;) pridat nasledujici:
Code:
if(SpellLevel == 0){
    SpellLevel = 1;
}

Edit: Tim bude unava za cantrip pribyvat stejne rychle jako za kouzla 1. kruhu.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/