Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
craft - obecně http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=7872 |
Page 1 of 3 |
Author: | nomis_b [ 12:25 13. Aug 2014 ] |
Post subject: | craft - obecně |
Prosím zde halšte chyby týkající se: nastavení všech craftů, problémy perzistencí, problémy s výkupem, nefunkčními NPC apod. |
Author: | Nalkanar [ 18:58 17. Sep 2014 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
Nenašel jsem na kovářské kovadlině možnost výroby jednoručních kopí. Šlo by to zvážit? |
Author: | kucik [ 13:58 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
kokosak wrote: Stává se, že při craftění, kdy úspěch posunuje o 0,1-0,3 procenta, se místo toho posune o 0 procent. Oproti tomu tam, kde je úspěch stabilní 0,1 procento se o 0,1 posune vždy. Asik chybička v zaokrouhlování, nebo mezích náhodného hodu. Koukal jsem na ten kód a žádný random v přidělování expů není, takže to 0.1 - 0.3 mi nedává smysl. |
Author: | kokosak [ 14:04 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
kucik wrote: kokosak wrote: Stává se, že při craftění, kdy úspěch posunuje o 0,1-0,3 procenta, se místo toho posune o 0 procent. Oproti tomu tam, kde je úspěch stabilní 0,1 procento se o 0,1 posune vždy. Asik chybička v zaokrouhlování, nebo mezích náhodného hodu. Koukal jsem na ten kód a žádný random v přidělování expů není, takže to 0.1 - 0.3 mi nedává smysl. Nejde o přidělování expů, ale o posun na zpracování výrobku. |
Author: | Zeerit [ 14:10 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
Uspěch při craftu posune % nahoru až ke 100% kdy je výrobek hotov, že a na určitých hodnotách, kdy by úspěch měl navýšit % zhotovení o 0,1-0,5 to dost částo posune o 0,0%. Začlo se mi to dít při craftu 180% s rubíny, ale když přejedem do vyšších* hodnot, kdy je craft jestě pomalejší a úspěch posunuje jen o 0,1%, vše je ok a 0 se nikdy nestává. * míněno obtížnost |
Author: | karolina [ 14:11 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
Čím těžší výrobek, tím pomalejší je posun aby déle trval, toto bude záměr původního tvůrce |
Author: | kokosak [ 14:16 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
Konkrétní příklad - po úspěchu získány xp v craftu, posun roven nule. [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:33] =================================== [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] =================================== [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] Ziskano 27 craftovych xp [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] Ve sperkarstvi si na 16urovni. [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] Celkem jsi ziskal 243840 XP [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] *** 16.2% *** [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] =================================== [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] =================================== [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] Ziskano 27 craftovych xp [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] Ve sperkarstvi si na 16urovni. [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] Celkem jsi ziskal 243867 XP [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] *** 16.2% *** [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] =================================== |
Author: | kokosak [ 14:17 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
karolina wrote: Čím těžší výrobek, tím pomalejší je posun aby déle trval, toto bude záměr původního tvůrce Jistě, ale při úspěchu by měl existovat posun kupředu. U těžšího výrobku se vždy získá 0,2 nebo 0,1, kdežto u jednoduššího se nemusí získávat nic.... nedává smysl. |
Author: | montacue [ 15:03 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
asi by stačilo k onomu rozmezí to 0,1 staticky přičíst a rozsah rozmezí o 0,1 zkrátit. je to tak u všech craftů, nebo jen u nějakých? |
Author: | pavad [ 15:07 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
kokosak wrote: karolina wrote: Čím těžší výrobek, tím pomalejší je posun aby déle trval, toto bude záměr původního tvůrce Jistě, ale při úspěchu by měl existovat posun kupředu. U těžšího výrobku se vždy získá 0,2 nebo 0,1, kdežto u jednoduššího se nemusí získávat nic.... nedává smysl. |
Author: | Caehan [ 15:09 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
montacue wrote: asi by stačilo k onomu rozmezí to 0,1 staticky přičíst a rozsah rozmezí o 0,1 zkrátit. je to tak u všech craftů, nebo jen u nějakých? To by pomohlo jedině v případě, že se nejprve rozhoduje, jestli jsi uspěl či neuspěl, a až potom, o kolik vlastně. Pokud to mám odkoukané dobře, je to ve skutečnosti nějaké, obvykle záporné, číslo + náhodný hod, co určuje, kam se výrobek posune... v takovém případě bys statickým přičtěním docílil jen přesunutí "nul" na jiné hody kostkou. |
Author: | kucik [ 15:53 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
Aha. No nejdřív bych chtěl tohle sjednotit pro všechny crafty. Ty hody o kolik se posune progres a o kolik se to propálí jsou dost divné. Nicméně to že může padnout jako progress 0, stejně jako může padnou 0 při propalu jsem bral trochu jako featuru. Pokud bych měnil hod na progres z 0-3 na 1-3, tak bych měl to samé udělat i s propalem. Vlastně aby byl zachován průměrný progress, tak bych to z 0.0 - 0.3 musel změnit na 0.1 - 0.2. |
Author: | montacue [ 16:13 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
kucik wrote: Pokud bych měnil hod na progres z 0-3 na 1-3, tak bych měl to samé udělat i s propalem. Vlastně aby byl zachován průměrný progress, tak bych to z 0.0 - 0.3 musel změnit na 0.1 - 0.2. vzhledem k tomu co psal kokosák, o tom, že těžší craft ti zaručí při úspěchu to alespoň 0,1, tak mi to přijde jako rozumnější varianta |
Author: | Zeerit [ 16:17 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
No takhle.. myslím, že se bych se shodl s většinou, když řeknu, že ty doby trvání craftu s top materiálem jsou děsný opruz. Nevím, jestli někomu přijde zábavné stát tři hodiny u stojanu a klikat. Abych se ale dostal k tomu oč jde. Ano, myslím ,že by bylo fajn nastavit 0,1 jako minimální hodnotu, protože hodit 0 třeba i 4x za sebou je celkem běžné a prodlužuje to už tak extrémní dobu craftu o další X (desítek) minut. |
Author: | Decka [ 16:37 10. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft - obecně |
Nojo, ale tím zaneseš nelineární úpravu rychlosti výroby do celého kraftu ). Problém by se tímto přesunul od opravy předpokládaného bugu, na úpravu mechaniky, tedy rychlosti výroby. Možná že, kdyby někdo našel předpokládané časy výroby výrobků pro různé obtížnosti, které jsou jistě někde řešeny a porovnal to s aktuálním stavem kraftu, tak by se zjistilo, že to také není v souladu s plánem, ale to už jen tak plácám. |
Page 1 of 3 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |