Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Dvere http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=79 |
Page 1 of 3 |
Author: | Rejty [ 00:36 29. Apr 2007 ] |
Post subject: | Dvere |
Dvere: Nastaveni ve vlastnostech: - nastavte originalni tag s vasim prefixem - nastavte vzhled dveri - u nerozbitelnych dveri (zamcenych) nastavte zapletku, u dveri rozbytelnych nastavte tvrdost (snizeni zraneni) a jejich zivoty a zachranny hod na vydrz Zamceni dveri: Ve vlastnostech muzete nastavit zamceni dveri. U hracskych domku zaskrtnete i ,,Lze znovu zamknout." Pote nastavte TO zamykani a odemykani. U zvlastnich dveri na specialni klic (hracske domky, pokladnice v dungeonech, atd.) je treba nastavit tag klice, kterym pujdou otevrit. Temto dverim nastavte i zapletku. U pokojů/bytů/domů na pronájem je tag klíče určen číslem pronajímatelem a číslem pronájmu. Více viz pronajímatelné domy. Pocatecni stav: Zde muzete nastavit, jestli budou dvere otevrene a nebo zavrene. Dvere se zaviraji/zamykaji: ve skriptech do On Open dej tohle ja_door_onopen pak nasledujici promenne: DOORCLOSE int 1 DOORCLOSE_DELAY int 10 DOORLOCK int 0 -cimz se dvere budou zavirat automaticky po otevreni po casovem intervalu, ktery urcuje promenna DOORCLOSE_DELAY -DOORLOCK: 1= zamceni v noci, 2= zamceni ve dne, 3= zamceni vzdy *pozn. Dverim v obydlenych oblastech, ktere nikam nevedou nastavte ve vlastnostech zapletku, zamceno a lze otevrit jen specialnim klicem - nevyplnujte tag. Dvere pote nepujdou rozbit, otevrit ani odemknout. |
Author: | jaara [ 14:02 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Pozn. V obchodech a pod. nechavejte dvere zamknout jen z vnejsku! Zevnitr pak nejdou otevrit a muze tam uviznout postava. |
Author: | jaara [ 14:59 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Zmena: Do OnOpen se dava: "ja_door_onopen" Dvere s hos_autoclosedor nemusite menit. Nove vsak pouzivejte tohle. |
Author: | kucik [ 11:24 12. Nov 2009 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Ovládání dveří Pokud potřebujete ovládat dveře nějakým placeablem (typicky dveře v hospodě, které mají jít otevřít jen zevnitř, nebo placeblové dveře), použijte následující. Na ovládací placeable (páku, řetěž, nebo cokoliv) nastavte OnUsed ku_opendoor. Další možnosti specifikují následující proměnný: PLC_DOORS int 1 Aby se vedelo, ze se jedna o placeablovy dvere Pokud bude 0, budou se brát nejbližší normální dveře DOORS_TAG string ph_kar_mobr Tag dveri, ktere to ma ovladat - pro plc dveře na paku nutné DOORS_COUNT int 2 Pocet dveri, ktere to ma najednou ovládat. Např mriz je slozena ze dvou. Dveře musí mít stejný tag. DOORWAY_BREAK string x0_fallentimber resref placeablu, kterym se ma zatarasit cesta - nutné pro plc dveře, které jsou průchozí i v zavřeném stavu. DOORS_REVERSE int 1 Prevraceny dvere. Některé dveře jde použít tak, že v zavřeném stavu fungujou jako otevřené a naopak. (Např. mříž, která se má být otevřená, když je nahoře, né dole) DOORWAY_BREAK_OFFSET_Z float -2.5 Pokud je potreba to zataraseni nekam vejskove posunout (vuci dverim). Priklad: Mriz je 3.5 nad zemi, takze -2.5 udela pekny brevno tak akorat ve vejsce pasu. Pokud vám chybí potřebné scripty: Attachment: Otevírací script v případě placeablu automaticky volá ja_door_onopen. Stačí nastavit variably. Standartním dveřím je třeba ja_door_onopen přidat do OnOpen. Pokud se maji PLC dvere otevirat primo kliknutim na dvere, nenastavujete DOORS_TAG script ku_opendoor nastavte do on used primo na dvere. Scripty jsou kompatibilni s prilozenymi CEP scripty pro otevirani dveri. Idealni zataras brany najdete u CEP bran vetsinou prednastaveny v pormennych (napr.zep_gateblock004). Zmente jen naze promenne na DOORWAY_BREAK |
Author: | Daanri [ 17:22 03. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Medzi dverami som nasiel dvere s nazvom Area Transition (No visible door). V komentari to ma text "Places an Area Transition in the Doorway (Similar to how a transition would appear after a Door is destroyed)." Avsak nehodi to len cisty prechod, ale stale vidno drevene dvere. Skusal som to zmenit vo vlasnostiach, ale nak som nato neprisiel. Takze v Thalijskom WB module mi to takto blbne. Celkovo mi v Thalijskom WB module blbnu dvere, su inac pooznacovane, ak si nake pridam do vlastni tak mi zmiznu atd. V normalnom module mi to ide bez problemov. Neviete niekto co s tym??? Dakujem za radu. |
Author: | kucik [ 18:18 03. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Jo, ten konfigurak s dverma byl neskutecnym zpusobem poslepovanej a kdyz jsem to resil, tak jsem byl tad ze jsem to dostal aspon do nejakyho stavu, kdy to nerozhodilo vsechny dvere. Muzu se v tom jeste nekdy povrtat. |
Author: | Daanri [ 13:20 31. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Vie mi prosim niekto napisat naky navod ako vytvorit spravne tajne dvere? Dakujem. |
Author: | kucik [ 13:23 31. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
photter to resil. |
Author: | Daanri [ 13:29 31. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Dik, poslal som PM. |
Author: | photter [ 10:35 01. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
jj, máme secret suite v2, můžeš volit mezi dveřma, poklopem a lanem, nastavovat DC odhalení, rádius viditelnosti a čas, za kterej dveře znova zmizej, když poslední postava opustí ten rádius má to akorát nějakej bug s animací, bude to chtít help od kucika až budu doma, ozvu se a udělám nějakej manuálek |
Author: | Daanri [ 10:36 01. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Diky. |
Author: | Daanri [ 11:24 16. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
photter wrote: ...až budu doma, ozvu se a udělám nějakej manuálek Asi si na mna s tym manualkom zabudol, tak sa pripominam. Vcelku by sa mi hodil. Diky. |
Author: | Bluud_Elf [ 20:25 01. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Mohl by mi prosim nekdo napsat aspon strucny navod jak vytvorit pokoje na klic jako je to na povrchu? Snazil sem se to vyzkoumat z Karathy, ale nejak sem do toho nepronikl. Prochazel jsem vetsinu pouzitych scriptu, ale stejne z toho nejsem o moc chytrejsi. Predstavoval bych si to asi tahle. Problem je, ze nemuzu najit ty klice, protoze je asi nemam v palete a tudiz si nemuzu projit ten script na cas klicu, jinak bych to asi zvladnul sam. - Pronajem klice za urcitou castku na den od hostinskeho. - Pokoje defaultne zamceny pouze na specialni klic - Casovej script bezici na klici - Dlazdice v pokoji co v pripade muze otevrit pokoj zvenci. Dekuju moc (nebo by mi mozna stacil poslat jeden z tech klicu, ja bych si to prozkoumal a snad bych pochopil jak to funguje) |
Author: | photter [ 07:25 02. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
Daanri wrote: photter wrote: ...až budu doma, ozvu se a udělám nějakej manuálek Asi si na mna s tym manualkom zabudol, tak sa pripominam. Vcelku by sa mi hodil. Diky. jo, zapomněl a tendle post sem nějak přehlíd ...sorry kuciku, koukals na tu nefungující animaci jak sem ti to tenkrát posílal ? |
Author: | tao kan [ 16:23 06. Feb 2011 ] |
Post subject: | Re: Dvere |
udelal jsem dvere ovladane pakou podle navodu,ale mam problem, ze me to neotevira pokud je paka moc daleko od dveri. Nastavim PLC_DOORS int 1 a stejne nic, akorat to prestane otevirat nejblizsi dvere, co delam spatne? |
Page 1 of 3 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |