Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 13:22 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Dvere
PostPosted: 00:36 29. Apr 2007 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
Dvere:

Nastaveni ve vlastnostech:

- nastavte originalni tag s vasim prefixem
- nastavte vzhled dveri
- u nerozbitelnych dveri (zamcenych) nastavte zapletku, u dveri rozbytelnych nastavte tvrdost (snizeni zraneni) a jejich zivoty a zachranny hod na vydrz

Zamceni dveri:

Ve vlastnostech muzete nastavit zamceni dveri. U hracskych domku zaskrtnete i ,,Lze znovu zamknout." Pote nastavte TO zamykani a odemykani.

U zvlastnich dveri na specialni klic (hracske domky, pokladnice v dungeonech, atd.) je treba nastavit tag klice, kterym pujdou otevrit. Temto dverim nastavte i zapletku. U pokojů/bytů/domů na pronájem je tag klíče určen číslem pronajímatelem a číslem pronájmu. Více viz pronajímatelné domy.

Pocatecni stav:

Zde muzete nastavit, jestli budou dvere otevrene a nebo zavrene.

Dvere se zaviraji/zamykaji:

ve skriptech do On Open dej tohle ja_door_onopen

pak nasledujici promenne:
DOORCLOSE int 1
DOORCLOSE_DELAY int 10
DOORLOCK int 0

-cimz se dvere budou zavirat automaticky po otevreni po casovem intervalu, ktery urcuje promenna DOORCLOSE_DELAY
-DOORLOCK: 1= zamceni v noci, 2= zamceni ve dne, 3= zamceni vzdy

*pozn. Dverim v obydlenych oblastech, ktere nikam nevedou nastavte ve vlastnostech zapletku, zamceno a lze otevrit jen specialnim klicem - nevyplnujte tag. Dvere pote nepujdou rozbit, otevrit ani odemknout.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 14:02 08. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 410
Pozn. V obchodech a pod. nechavejte dvere zamknout jen z vnejsku! Zevnitr pak nejdou otevrit a muze tam uviznout postava.

_________________

ICQ: 299-576-552


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 14:59 08. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 410
Zmena: Do OnOpen se dava: "ja_door_onopen"
Dvere s hos_autoclosedor nemusite menit. Nove vsak pouzivejte tohle.

_________________

ICQ: 299-576-552


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 11:24 12. Nov 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Ovládání dveří
Pokud potřebujete ovládat dveře nějakým placeablem (typicky dveře v hospodě, které mají jít otevřít jen zevnitř, nebo placeblové dveře), použijte následující.

Na ovládací placeable (páku, řetěž, nebo cokoliv) nastavte OnUsed ku_opendoor.

Další možnosti specifikují následující proměnný:
PLC_DOORS int 1
Aby se vedelo, ze se jedna o placeablovy dvere
Pokud bude 0, budou se brát nejbližší normální dveře
DOORS_TAG string ph_kar_mobr
Tag dveri, ktere to ma ovladat - pro plc dveře na paku nutné
DOORS_COUNT int 2
Pocet dveri, ktere to ma najednou ovládat. Např mriz je slozena ze dvou. Dveře musí mít stejný tag.

DOORWAY_BREAK string x0_fallentimber
resref placeablu, kterym se ma zatarasit cesta - nutné pro plc dveře, které jsou průchozí i v zavřeném stavu.
DOORS_REVERSE int 1
Prevraceny dvere. Některé dveře jde použít tak, že v zavřeném stavu fungujou jako otevřené a naopak. (Např. mříž, která se má být otevřená, když je nahoře, né dole)
DOORWAY_BREAK_OFFSET_Z float -2.5
Pokud je potreba to zataraseni nekam vejskove posunout (vuci dverim). Priklad: Mriz je 3.5 nad zemi, takze -2.5 udela pekny brevno tak akorat ve vejsce pasu.

Pokud vám chybí potřebné scripty:
Attachment:
doors110719.rar [4.98 KiB]
Downloaded 393 times


Otevírací script v případě placeablu automaticky volá ja_door_onopen. Stačí nastavit variably. Standartním dveřím je třeba ja_door_onopen přidat do OnOpen.

Pokud se maji PLC dvere otevirat primo kliknutim na dvere, nenastavujete DOORS_TAG
script ku_opendoor nastavte do on used primo na dvere.

Scripty jsou kompatibilni s prilozenymi CEP scripty pro otevirani dveri.
Idealni zataras brany najdete u CEP bran vetsinou prednastaveny v pormennych (napr.zep_gateblock004). Zmente jen naze promenne na DOORWAY_BREAK

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 17:22 03. Jan 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Medzi dverami som nasiel dvere s nazvom Area Transition (No visible door). V komentari to ma text "Places an Area Transition in the Doorway (Similar to how a transition would appear after a Door is destroyed)." Avsak nehodi to len cisty prechod, ale stale vidno drevene dvere. Skusal som to zmenit vo vlasnostiach, ale nak som nato neprisiel.

Takze v Thalijskom WB module mi to takto blbne. Celkovo mi v Thalijskom WB module blbnu dvere, su inac pooznacovane, ak si nake pridam do vlastni tak mi zmiznu atd. V normalnom module mi to ide bez problemov. Neviete niekto co s tym???

Dakujem za radu.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 18:18 03. Jan 2010 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Jo, ten konfigurak s dverma byl neskutecnym zpusobem poslepovanej a kdyz jsem to resil, tak jsem byl tad ze jsem to dostal aspon do nejakyho stavu, kdy to nerozhodilo vsechny dvere. Muzu se v tom jeste nekdy povrtat.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 13:20 31. Jan 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Vie mi prosim niekto napisat naky navod ako vytvorit spravne tajne dvere? Dakujem.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 13:23 31. Jan 2010 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
photter to resil.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 13:29 31. Jan 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Dik, poslal som PM.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 10:35 01. Feb 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
jj, máme secret suite v2, můžeš volit mezi dveřma, poklopem a lanem, nastavovat DC odhalení, rádius viditelnosti a čas, za kterej dveře znova zmizej, když poslední postava opustí ten rádius
má to akorát nějakej bug s animací, bude to chtít help od kucika
až budu doma, ozvu se a udělám nějakej manuálek

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 10:36 01. Feb 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Diky. ;)

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 11:24 16. Feb 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
photter wrote:
...až budu doma, ozvu se a udělám nějakej manuálek


Asi si na mna s tym manualkom zabudol, tak sa pripominam. Vcelku by sa mi hodil. Diky.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 20:25 01. Jul 2010 
Offline
Obyvatel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 02:16 02. Mar 2010
Posts: 121
Location: London
Mohl by mi prosim nekdo napsat aspon strucny navod jak vytvorit pokoje na klic jako je to na povrchu? Snazil sem se to vyzkoumat z Karathy, ale nejak sem do toho nepronikl. Prochazel jsem vetsinu pouzitych scriptu, ale stejne z toho nejsem o moc chytrejsi. Predstavoval bych si to asi tahle. Problem je, ze nemuzu najit ty klice, protoze je asi nemam v palete a tudiz si nemuzu projit ten script na cas klicu, jinak bych to asi zvladnul sam.

- Pronajem klice za urcitou castku na den od hostinskeho.
- Pokoje defaultne zamceny pouze na specialni klic
- Casovej script bezici na klici
- Dlazdice v pokoji co v pripade muze otevrit pokoj zvenci.

Dekuju moc

(nebo by mi mozna stacil poslat jeden z tech klicu, ja bych si to prozkoumal a snad bych pochopil jak to funguje)

_________________
"We all are standing in deep mud, but just few of us still look up to stars."

Czech republic RPG klub : http://www.xfire.com/clans/budweiscompany/

Image

Nesnaž se přesvědčid bohy, že nemají pravdu. Je to boj s větrnými mlýny.
Uražená pýcha je ta nejhorší nemoc.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 07:25 02. Jul 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
Daanri wrote:
photter wrote:
...až budu doma, ozvu se a udělám nějakej manuálek


Asi si na mna s tym manualkom zabudol, tak sa pripominam. Vcelku by sa mi hodil. Diky.

jo, zapomněl a tendle post sem nějak přehlíd ...sorry
kuciku, koukals na tu nefungující animaci jak sem ti to tenkrát posílal ?

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dvere
PostPosted: 16:23 06. Feb 2011 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:29 25. Jan 2009
Posts: 826
udelal jsem dvere ovladane pakou podle navodu,ale mam problem, ze me to neotevira pokud je paka moc daleko od dveri. Nastavim PLC_DOORS int 1 a stejne nic, akorat to prestane otevirat nejblizsi dvere, co delam spatne?

_________________
TaoKan Nur,Orconur,Tanur Arged,Balran Nebojsa,Lord Aren Aylom,Jacob Achalym,Victorius Melenol,Glarik syn Argedův,Vastim Lágro,Grudur "Kamenná tvář,Drizdor Zau'ndar....hrob se naplňuje


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits