Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 03:55 07. May 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 28 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: OPRAVENO - Stěna ohně
PostPosted: 23:49 13. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Quote:
Wall of fire
http://nwn.wikia.com/wiki/Wall_of_fire
- úprava - zranění 15d6, kdo neuspěje v hodu na reflex je navíc na 1 kolo sražen



Testováno v aréně, soupeř neuspěl v obouch záchrannách a přesto nebyl sražen.
Potvory to dnes sráželo celkem normálně.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 11:08 14. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Nalkanar wrote:
Quote:
Wall of fire
http://nwn.wikia.com/wiki/Wall_of_fire
- úprava - zranění 15d6, kdo neuspěje v hodu na reflex je navíc na 1 kolo sražen



Testováno v aréně, soupeř neuspěl v obouch záchrannách a přesto nebyl sražen.
Potvory to dnes sráželo celkem normálně.

Opraveno v pristim update.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 22:50 18. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Update pro pavada:
Ozkoušeno, stále při neúspěchu nesráží, při úspěchu sráží.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 00:52 19. Mar 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Nalkanar wrote:
Update pro pavada:
Ozkoušeno, stále při neúspěchu nesráží, při úspěchu sráží.

to je snad v pořádku ne?

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 00:55 19. Mar 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
sandoftime wrote:
Nalkanar wrote:
Update pro pavada:
Ozkoušeno, stále při neúspěchu hodu na sražení nesráží, při úspěchu hodu na sražení sráží.

to je snad v pořádku ne?
Viz edit Nalkova příspěvku výše.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 01:02 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Nalkanar wrote:
Update pro pavada:
Ozkoušeno, stále při neúspěchu nesráží, při úspěchu sráží.
Opravil jsem tu podminku - lec stale jsem neprisel na duvod proc nekdy neni souper srazen (i kdyz by mel byt).

Prosim, pokud opet PC nebude srazeno kdyz byt ma - ozvete se mi.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 01:13 19. Mar 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
A opravuješ správnej script?
není to spíš sp_wallfire?
(spells.2da r.191)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 01:14 19. Mar 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:58 20. Aug 2012
Posts: 945
Location: Somewhere I belong
Vzhledem k tomu že se mezi opravama něco mění, tak zřejmě jo :D

_________________
Luth'arth Tel'vien

Morn'ango et Hravanlómë - Jabkožrout a hlídací pes.
Elrienavien - Nico Robin #2
Sithe'sarol - žádejte u svého lékaře
El'thien Erume - “As above, so below”
Lothias Telvunar Tarlen


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 01:21 19. Mar 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Code:
// * Used to route the saving throws through this function to check for spell countering by a saving throw.
//   Returns: 0 if the saving throw roll failed
//   Returns: 1 if the saving throw roll succeeded
//   Returns: 2 if the target was immune to the save type specified
//   Note: If used within an Area of Effect Object Script (On Enter, OnExit, OnHeartbeat), you MUST pass
//   GetAreaOfEffectCreator() into oSaveVersus!!    \
int MySavingThrow(int nSavingThrow, object oTarget, int nDC, int nSaveType=SAVING_THROW_TYPE_NONE, object oSaveVersus = OBJECT_SELF, float fDelay = 0.0);


A co ta Note? V tom scriptu necháváš oSaveVersus OBJECT_SELF.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 01:41 19. Mar 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Myrpa wrote:
Code:
// * Used to route the saving throws through this function to check for spell countering by a saving throw.
//   Returns: 0 if the saving throw roll failed
//   Returns: 1 if the saving throw roll succeeded
//   Returns: 2 if the target was immune to the save type specified
//   Note: If used within an Area of Effect Object Script (On Enter, OnExit, OnHeartbeat), you MUST pass
//   GetAreaOfEffectCreator() into oSaveVersus!!    \
int MySavingThrow(int nSavingThrow, object oTarget, int nDC, int nSaveType=SAVING_THROW_TYPE_NONE, object oSaveVersus = OBJECT_SELF, float fDelay = 0.0);


A co ta Note? V tom scriptu necháváš oSaveVersus OBJECT_SELF.

Jo to by tam mělo být, aby fungovaly bonusy ze spell focusu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 01:45 19. Mar 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Ještěže nedělám spelly! Ta fce vrací FALSE, když je target immuní a hod se neprovádí, 0, když failne a 1, když savne!!! To jsou fakt moc pěkně napsané metody. Zas budu tři dny údivem koktat.

Edit: čímžpádem tam musí být kontrola přímo proti nule.
Chjo, že jsem nešel spát dřív a díval se na to, teď nebudu spát.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 08:15 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Shaman88 wrote:
Myrpa wrote:
Code:
// * Used to route the saving throws through this function to check for spell countering by a saving throw.
//   Returns: 0 if the saving throw roll failed
//   Returns: 1 if the saving throw roll succeeded
//   Returns: 2 if the target was immune to the save type specified
//   Note: If used within an Area of Effect Object Script (On Enter, OnExit, OnHeartbeat), you MUST pass
//   GetAreaOfEffectCreator() into oSaveVersus!!    \
int MySavingThrow(int nSavingThrow, object oTarget, int nDC, int nSaveType=SAVING_THROW_TYPE_NONE, object oSaveVersus = OBJECT_SELF, float fDelay = 0.0);


A co ta Note? V tom scriptu necháváš oSaveVersus OBJECT_SELF.

Jo to by tam mělo být, aby fungovaly bonusy ze spell focusu.
Ten popis co fce vraci neni platny. Fce nikdy nevraci 2 - viz nwn lexikon.

Jinak ke stene ohne jsou rovnou 3 skripty. Jeden ktery se vola kdyz se kouzlo kouzli, ktery vytvori AoE, dalsi dva jsou zavesene na heartbeat a kontroluji zda nekdo vchazi anebo opousti AoE.

Dal jsem podminku primo na FALSE.

Cimzto se omlouvam hracum, lec snaha otestovat skript sam, regulernim zpusobem na test serveru, nebyla uspesna (*).

(*) Zkousel jsem vcera tohle testovat v testovacim modulu urcenem pro testserver. Lec po desitkach minut otevirani, par rychlych upravach skriptu a nasledne po 25 minutach skladani modulu dohromady mi nwntoolset vyhodil error a spadnul. Takze hodina a pul snahy v mistech kde slunce nesviti. :/

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 08:18 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Myrpa wrote:
A opravuješ správnej script?
není to spíš sp_wallfire?
(spells.2da r.191)
Viz vyse - neni. To je skript co vytvori AoE. Spravny skript (na pobyt v AoE) je "nw_s0_wallfirec.nss".

Nomenklaturni pozn: NwN ty skripty typicky pojmenovava "jmeno_hlavniho_skriptu.nss" a pro ten check na AoE pouziva nazvy "jmeno_hlavniho_skriptuA.nss" a "jmeno_hlavniho_skriptuB.nss", ale nekdy dojde k prenosu A->B, B->C. Verim, Myrpo, ze se Ti po precteni teto poznamky koktani samym ulekem vytrati. :D Jestli ne, mam par dalsich speku ze sekce spell-scripts. :mrgreen:

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 09:03 19. Mar 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Není porovnání s FALSE blbě? Ta fce MySavingThrow je přetížená a vrací FALSE a 0 pro dva různé protichůdné případy. FALSE pro immune, 0 pro fail.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 09:17 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Myrpa wrote:
Není porovnání s FALSE blbě? Ta fce MySavingThrow je přetížená a vrací FALSE a 0 pro dva různé protichůdné případy. FALSE pro immune, 0 pro fail.
Oni to FALSE pro immune omlouvaji objasnenim, ze je to schvalne - protoze pokud je cil immuni, tak jej stejne nejde srazit, takze se proste (nwn logika) pusti pracny skript ktery na konci narazi na prekazku totalni imunity - a tim skonci (ne, optimalizaci nehledej).

Edit: POdle toho co ja vim, tak promenna FALSE by mela byt inherentne rovna nule, nebo uz mam vidiny? Dam tam porovnani s nulou, pro jistotu...

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 28 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits