|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Nalkanar
|
Post subject: OPRAVENO - Stěna ohně Posted: 23:49 13. Mar 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9273 Location: Brno/"Znojmo"
|
Quote: Wall of fire http://nwn.wikia.com/wiki/Wall_of_fire- úprava - zranění 15d6, kdo neuspěje v hodu na reflex je navíc na 1 kolo sražen Testováno v aréně, soupeř neuspěl v obouch záchrannách a přesto nebyl sražen. Potvory to dnes sráželo celkem normálně.
_________________ .
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 11:08 14. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Nalkanar wrote: Quote: Wall of fire http://nwn.wikia.com/wiki/Wall_of_fire- úprava - zranění 15d6, kdo neuspěje v hodu na reflex je navíc na 1 kolo sražen Testováno v aréně, soupeř neuspěl v obouch záchrannách a přesto nebyl sražen. Potvory to dnes sráželo celkem normálně. Opraveno v pristim update.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 22:50 18. Mar 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9273 Location: Brno/"Znojmo"
|
Update pro pavada: Ozkoušeno, stále při neúspěchu nesráží, při úspěchu sráží.
_________________ .
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 00:52 19. Mar 2014 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
Nalkanar wrote: Update pro pavada: Ozkoušeno, stále při neúspěchu nesráží, při úspěchu sráží. to je snad v pořádku ne?
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 00:55 19. Mar 2014 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
sandoftime wrote: Nalkanar wrote: Update pro pavada: Ozkoušeno, stále při neúspěchu hodu na sražení nesráží, při úspěchu hodu na sražení sráží. to je snad v pořádku ne? Viz edit Nalkova příspěvku výše.
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 01:02 19. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Nalkanar wrote: Update pro pavada: Ozkoušeno, stále při neúspěchu nesráží, při úspěchu sráží. Opravil jsem tu podminku - lec stale jsem neprisel na duvod proc nekdy neni souper srazen (i kdyz by mel byt). Prosim, pokud opet PC nebude srazeno kdyz byt ma - ozvete se mi.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 01:13 19. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
A opravuješ správnej script? není to spíš sp_wallfire? (spells.2da r.191)
|
|
Top |
|
Mourisson1
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 01:14 19. Mar 2014 |
|
Joined: 15:58 20. Aug 2012 Posts: 945 Location: Somewhere I belong
|
Vzhledem k tomu že se mezi opravama něco mění, tak zřejmě jo
_________________ Luth'arth Tel'vien
Morn'ango et Hravanlómë - Jabkožrout a hlídací pes. Elrienavien - Nico Robin #2 Sithe'sarol - žádejte u svého lékaře El'thien Erume - “As above, so below” Lothias Telvunar Tarlen
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 01:21 19. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Code: // * Used to route the saving throws through this function to check for spell countering by a saving throw. // Returns: 0 if the saving throw roll failed // Returns: 1 if the saving throw roll succeeded // Returns: 2 if the target was immune to the save type specified // Note: If used within an Area of Effect Object Script (On Enter, OnExit, OnHeartbeat), you MUST pass // GetAreaOfEffectCreator() into oSaveVersus!! \ int MySavingThrow(int nSavingThrow, object oTarget, int nDC, int nSaveType=SAVING_THROW_TYPE_NONE, object oSaveVersus = OBJECT_SELF, float fDelay = 0.0);
A co ta Note? V tom scriptu necháváš oSaveVersus OBJECT_SELF.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 01:41 19. Mar 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Myrpa wrote: Code: // * Used to route the saving throws through this function to check for spell countering by a saving throw. // Returns: 0 if the saving throw roll failed // Returns: 1 if the saving throw roll succeeded // Returns: 2 if the target was immune to the save type specified // Note: If used within an Area of Effect Object Script (On Enter, OnExit, OnHeartbeat), you MUST pass // GetAreaOfEffectCreator() into oSaveVersus!! \ int MySavingThrow(int nSavingThrow, object oTarget, int nDC, int nSaveType=SAVING_THROW_TYPE_NONE, object oSaveVersus = OBJECT_SELF, float fDelay = 0.0);
A co ta Note? V tom scriptu necháváš oSaveVersus OBJECT_SELF. Jo to by tam mělo být, aby fungovaly bonusy ze spell focusu.
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 01:45 19. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Ještěže nedělám spelly! Ta fce vrací FALSE, když je target immuní a hod se neprovádí, 0, když failne a 1, když savne!!! To jsou fakt moc pěkně napsané metody. Zas budu tři dny údivem koktat.
Edit: čímžpádem tam musí být kontrola přímo proti nule. Chjo, že jsem nešel spát dřív a díval se na to, teď nebudu spát.
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 08:15 19. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Shaman88 wrote: Myrpa wrote: Code: // * Used to route the saving throws through this function to check for spell countering by a saving throw. // Returns: 0 if the saving throw roll failed // Returns: 1 if the saving throw roll succeeded // Returns: 2 if the target was immune to the save type specified // Note: If used within an Area of Effect Object Script (On Enter, OnExit, OnHeartbeat), you MUST pass // GetAreaOfEffectCreator() into oSaveVersus!! \ int MySavingThrow(int nSavingThrow, object oTarget, int nDC, int nSaveType=SAVING_THROW_TYPE_NONE, object oSaveVersus = OBJECT_SELF, float fDelay = 0.0);
A co ta Note? V tom scriptu necháváš oSaveVersus OBJECT_SELF. Jo to by tam mělo být, aby fungovaly bonusy ze spell focusu. Ten popis co fce vraci neni platny. Fce nikdy nevraci 2 - viz nwn lexikon. Jinak ke stene ohne jsou rovnou 3 skripty. Jeden ktery se vola kdyz se kouzlo kouzli, ktery vytvori AoE, dalsi dva jsou zavesene na heartbeat a kontroluji zda nekdo vchazi anebo opousti AoE. Dal jsem podminku primo na FALSE. Cimzto se omlouvam hracum, lec snaha otestovat skript sam, regulernim zpusobem na test serveru, nebyla uspesna (*). (*) Zkousel jsem vcera tohle testovat v testovacim modulu urcenem pro testserver. Lec po desitkach minut otevirani, par rychlych upravach skriptu a nasledne po 25 minutach skladani modulu dohromady mi nwntoolset vyhodil error a spadnul. Takze hodina a pul snahy v mistech kde slunce nesviti. :/
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 08:18 19. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Myrpa wrote: A opravuješ správnej script? není to spíš sp_wallfire? (spells.2da r.191) Viz vyse - neni. To je skript co vytvori AoE. Spravny skript (na pobyt v AoE) je "nw_s0_wallfirec.nss". Nomenklaturni pozn: NwN ty skripty typicky pojmenovava "jmeno_hlavniho_skriptu.nss" a pro ten check na AoE pouziva nazvy "jmeno_hlavniho_skriptuA.nss" a "jmeno_hlavniho_skriptuB.nss", ale nekdy dojde k prenosu A->B, B->C. Verim, Myrpo, ze se Ti po precteni teto poznamky koktani samym ulekem vytrati. Jestli ne, mam par dalsich speku ze sekce spell-scripts.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 09:03 19. Mar 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Není porovnání s FALSE blbě? Ta fce MySavingThrow je přetížená a vrací FALSE a 0 pro dva různé protichůdné případy. FALSE pro immune, 0 pro fail.
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Stěna ohně Posted: 09:17 19. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Myrpa wrote: Není porovnání s FALSE blbě? Ta fce MySavingThrow je přetížená a vrací FALSE a 0 pro dva různé protichůdné případy. FALSE pro immune, 0 pro fail. Oni to FALSE pro immune omlouvaji objasnenim, ze je to schvalne - protoze pokud je cil immuni, tak jej stejne nejde srazit, takze se proste (nwn logika) pusti pracny skript ktery na konci narazi na prekazku totalni imunity - a tim skonci (ne, optimalizaci nehledej). Edit: POdle toho co ja vim, tak promenna FALSE by mela byt inherentne rovna nule, nebo uz mam vidiny? Dam tam porovnani s nulou, pro jistotu...
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 16 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |