Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Popis opraven: Find Trap
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=8023
Page 1 of 1

Author:  Raznuts [ 19:11 19. Sep 2014 ]
Post subject:  Popis opraven: Find Trap

All traps within the area of effect become known to the caster of this spell and are disarmed.


I po vaší úpravě (čtěte oslabení), jsem se rozhodl ho používat. Obávám se však, že nefunguje, použil jsem ho už asi desetkrat a žádnou past mi na mapě nezobrazil, a žádnou ani nevypnul. Nevím jaké je DC pastí, ale d20+7+3 by mohlo odstranit aspoň několik a odhalit by mělo snad automaticky všechny, ne?

Děkuji za reakci.

Author:  Mourisson1 [ 19:14 19. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Find Trap

Quote:
Find traps
http://nwn.wikia.com/wiki/Find_traps
- úprava - úspěch není automatický, testuje se na úroveň zámku, 1k20 + sesilatelská úroveň + bonus za int sesilatele


Já to chápal tak že ani odhalení není automatické. (Btw je tam asi chyba v popisku když je tam úroveň zámku a hledají se pasti :D ) A jinak pasti se pohybují nad 30 TO celkem s přehledem, takže bych se nedivil kdyby to s tím co jsi psal nešlo.

Author:  Krysak [ 19:17 19. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Find Trap

Kouzlo nepoužívat, myslím, že je už nejaký čas v podtatě nefunkční. Tam, kde ti past nic neudelá, tam ho nesešleš a tam, kde by jsi ho chtel použít neuspějš.
Jsou lepší kouzla.

Author:  J.F.Payne [ 19:25 19. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Find Trap

A nebylo by teda lepší to kouzlo upravit nějak tak, aby fungovalo?

Author:  Zeerit [ 20:09 19. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Find Trap

Ono funguje jen je tak hrozně slabý, že to na to abys odstranil minor trap, potřebuješ tak 20 lvl :lol:

Author:  pavad [ 20:52 19. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Find Trap

Zeerit wrote:
Ono funguje jen je tak hrozně slabý, že to na to abys odstranil minor trap, potřebuješ tak 20 lvl :lol:
Snad nevyzradim zadne statni tajemstvi...

Lec dle mych znalosti je ve skriptu kouzla nasledujici test: pokud je 1d20 + caster_lvl (opraveny o NT caster level) + bonus_za_primarni_vlastnost_sesilatele (tzn. bud INT, CHA nebo WIS) vetsi ci roven DC pasti, tak je past odstranena.

IMHO bych videl problem s nastavenim DC pasti na NT - mnohde naleznete neskutecna DC, prekonatelna pouze s patricnym equipem, maxnutym class skillem a specialnimi/novymi NT featy pro "profiky" pastmi se zaobirajici.

Edit:
Pozn. c.1: Nevim zda musi byt past napred odhalena - nic takoveho ve skriptu nevidim, tak bych tipoval ze odhalena byt nemusi. Skript "projede" vsechny pasti v okruhu 30 (dle vseho metru), pokud sesilatel prehodi DC, tak ji napred objevi a o 2 sec pozdeji odstrani.
Pozn. c.2: Neni tam zadna automaticka dvacitka jako u odstranovani pasti mimo boj.

Edit 2: Tzn, odpoved na tohle:
Raznuts wrote:
Obávám se však, že nefunguje, použil jsem ho už asi desetkrat a žádnou past mi na mapě nezobrazil, a žádnou ani nevypnul. Nevím jaké je DC pastí, ale d20+7+3 by mohlo odstranit aspoň několik a odhalit by mělo snad automaticky všechny, ne?

Děkuji za reakci.
Pasti nejsou automaticky odhaleny - ty co se Ti na chvili ukazi jako odhalene jsou v zapeti odstranene. Pokud jsi nebyl schopny past odstranit, neodhalena stale ciha na obet - byvse by kolem obeti mohla sklapnout...

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/