Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

OPRAVENO - Blade Thirst
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=8029
Page 1 of 1

Author:  Infra [ 13:53 21. Sep 2014 ]
Post subject:  OPRAVENO - Blade Thirst

Je nastaveno momentálně tak, že přidává bonus k útoku pouze.
Mělo by přidávat bonus vylepšení.

Author:  FroziKk [ 13:56 21. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

A dává to vůbec ten wampiric? Na luku se mi zdálo, že ne, ale ještě jsem neměl náladu to testovat.

Author:  Infra [ 13:58 21. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

Do luku se vamp nedá dostat. Musí to být zbraň na blízko, aby to mělo efekt vampu.

Author:  FroziKk [ 14:00 21. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

Okey, já jen že tohle je v popisu kouzla už asi půlrok..

Quote:
Blade thirst
http://nwn.wikia.com/wiki/Blade_thirst
- úprava - trvání zkráceno na 1 tah/úroveň, dává
v pristim update: bonus +1/4 úrovní do AB a upířího obnovení (max. +5), lze seslat jen na hraničářovy zbraně, není omezeno typem zbraně

Author:  Infra [ 14:08 21. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

Tuším, že tohle je čistě mechanická část, protože v toolu nedostaneš na luk vampa? Pokud ano, je to asi další chybka, kterou jsem přehlédl.

Author:  sandoftime [ 14:21 21. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

Vampiric je pouze na šípech. Na luk nelze. Stejně jako na luk nelze vylepšení. Jen útočný bonus a popř. atribut silný. Tím "libovolná" zbraň měli wb na myslí spíš zrušení omezení na sečné, které tam hraničář má původně. Pro upřesnění, stjeně jako magická zbran/temný oheň/plamenná zbraň, tyhle kouzla fungují jen na zbraně na blízko.

Author:  Infra [ 14:13 22. Oct 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

Je nastaveno momentálně tak, že přidává bonus k útoku pouze.
Mělo by přidávat bonus vylepšení.

Another Pop

Author:  Infra [ 01:32 15. Nov 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

Prosím, připomínám, že to tu stále visí.
Mohu se přihlásit k opravě? Co je na to potřeba? Že bych to udělal.

Author:  KaTo [ 14:12 10. Dec 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

Rejty wrote:
KaTo wrote:
Předmět: Co Vám na Thalii vadí?
Rejty wrote:
...nechat si poslat daný skript a opravit to.
Pošli mi prosím ten skript, já teda seženu někoho, kdo se v něm pohrabe. Dík.
Jo, jen bych musel vědět, co je to za skript :D

KaTo wrote:
...
Wikina: http://nwn.wikia.com/wiki/Blade_thirst
...tvrdí že se jmenuje: X2_S0_BldeThst

Zda to platí i na NT tedy netuším...ale budu doufat :mrgreen: :D .
Když už jsem s v tom "osobně :D " angažoval, že už kopou i do mě, jak jsem s tím hnul, tak tu chybku updatuju, ať to nevypadá, že jsem se na to taky vybodl úplně.

Rejty ten skript nejspíš nenašel, tak zkusím tak nějak obecně do davu zbylých WB - kuciku, pavade, shamane, (Viléme, Hynku, Jarmilo) ...? Kdo z vás ví, který skript to má na starosti a pošle ho?

Author:  pavad [ 14:18 10. Dec 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

KaTo wrote:
KaTo wrote:
...
Wikina: http://nwn.wikia.com/wiki/Blade_thirst
...tvrdí že se jmenuje: X2_S0_BldeThst

Zda to platí i na NT tedy netuším...ale budu doufat :mrgreen: :D .
Když už jsem s v tom "osobně :D " angažoval, že už kopou i do mě, jak jsem s tím hnul, tak tu chybku updatuju, ať to nevypadá, že jsem se na to taky vybodl úplně.

Rejty ten skript nejspíš nenašel, tak zkusím tak nějak obecně do davu zbylých WB - kuciku, pavade, shamane, (Viléme, Hynku, Jarmilo) ...? Kdo z vás ví, který skript to má na starosti a pošle ho?
Poslu, chvili.

Author:  pavad [ 14:21 10. Dec 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

Code:
//::///////////////////////////////////////////////
//:: Blade Thrist
//:: X2_S0_BldeThst
//:: Copyright (c) 2001 Bioware Corp.
//:://////////////////////////////////////////////
/*
Grants a +3 enhancement bonus to a slashing weapon
*/
//:://////////////////////////////////////////////
//:: Created By: Andrew Nobbs
//:: Created On: Nov 27, 2002
//:://////////////////////////////////////////////
//:: Updated by Andrew Nobbs May 08, 2003
//:: 2003-07-07: Stacking Spell Pass, Georg Zoeller
//:: 2003-07-21: Complete Rewrite to make use of Item Property System
#include "nw_i0_spells"
#include "x2_i0_spells"
#include "x2_inc_spellhook"
void AddEnhanceEffectToWeapon(object oMyWeapon, float fDuration)
{
IPSafeAddItemProperty(oMyWeapon,ItemPropertyEnhancementBonus(3), fDuration, X2_IP_ADDPROP_POLICY_REPLACE_EXISTING,FALSE,TRUE);
}
void main()
{
/*
Spellcast Hook Code
Added 2003-07-07 by Georg Zoeller
If you want to make changes to all spells,
check x2_inc_spellhook.nss to find out more
*/
if (!X2PreSpellCastCode())
{
// If code within the PreSpellCastHook (i.e. UMD) reports FALSE, do not run this spell
return;
}
// End of Spell Cast Hook
//Declare major variables
effect eVis = EffectVisualEffect(VFX_IMP_SUPER_HEROISM);
effect eDur = EffectVisualEffect(VFX_DUR_CESSATE_POSITIVE);
int nCasterLevel = GetThalieCaster(OBJECT_SELF,OBJECT_SELF,GetCasterLevel(OBJECT_SELF),FALSE);
int nMetaMagic = GetMetaMagicFeat();
int nPower = nCasterLevel / 4;
if (nPower > 5) nPower = 5; // * max of +5 bonus
int nDuration = nCasterLevel;
if (nMetaMagic == METAMAGIC_EXTEND)
{
nDuration = nDuration * 2; //Duration is +100%
}
float fDuration = TurnsToSeconds(nDuration);
itemproperty ip1 = ItemPropertyAttackBonus(nPower);
itemproperty ip2 = ItemPropertyVampiricRegeneration(nPower);
object oMyWeapon = GetItemInSlot(INVENTORY_SLOT_LEFTHAND,OBJECT_SELF);
if(GetIsObjectValid(oMyWeapon) )
{
SignalEvent(OBJECT_SELF, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, GetSpellId(), FALSE));
if (nCasterLevel>0)
{
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetItemPossessor(oMyWeapon));
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eDur, GetItemPossessor(oMyWeapon), fDuration);
AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip1,oMyWeapon,fDuration);
AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip2,oMyWeapon,fDuration);
}
}
oMyWeapon = GetItemInSlot(INVENTORY_SLOT_RIGHTHAND,OBJECT_SELF);
if(GetIsObjectValid(oMyWeapon) )
{
SignalEvent(OBJECT_SELF, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, GetSpellId(), FALSE));
if (nCasterLevel>0)
{
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetItemPossessor(oMyWeapon));
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eDur, GetItemPossessor(oMyWeapon), fDuration);
AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip1,oMyWeapon,fDuration);
AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip2,oMyWeapon,fDuration);
}
}
oMyWeapon = GetItemInSlot(INVENTORY_SLOT_ARMS,OBJECT_SELF);
if(GetIsObjectValid(oMyWeapon) && GetBaseItemType(oMyWeapon) == BASE_ITEM_GLOVES )
{
SignalEvent(OBJECT_SELF, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, GetSpellId(), FALSE));
if (nCasterLevel>0)
{
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetItemPossessor(oMyWeapon));
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eDur, GetItemPossessor(oMyWeapon), fDuration);
AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip1,oMyWeapon,fDuration);
AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip2,oMyWeapon,fDuration);
}
}
}

Author:  kucik [ 14:24 10. Dec 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

opraveno.

Author:  pavad [ 14:46 10. Dec 2014 ]
Post subject:  Re: Blade Thirst

kucik wrote:
opraveno.
Viz komentar v PM k te oprave - je potencialne nebezpecna...

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/