Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
OPRAVENO - Blade Thirst http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=8029 |
Page 1 of 1 |
Author: | Infra [ 13:53 21. Sep 2014 ] |
Post subject: | OPRAVENO - Blade Thirst |
Je nastaveno momentálně tak, že přidává bonus k útoku pouze. Mělo by přidávat bonus vylepšení. |
Author: | FroziKk [ 13:56 21. Sep 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
A dává to vůbec ten wampiric? Na luku se mi zdálo, že ne, ale ještě jsem neměl náladu to testovat. |
Author: | Infra [ 13:58 21. Sep 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
Do luku se vamp nedá dostat. Musí to být zbraň na blízko, aby to mělo efekt vampu. |
Author: | FroziKk [ 14:00 21. Sep 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
Okey, já jen že tohle je v popisu kouzla už asi půlrok.. Quote: Blade thirst
http://nwn.wikia.com/wiki/Blade_thirst - úprava - trvání zkráceno na 1 tah/úroveň, dává v pristim update: bonus +1/4 úrovní do AB a upířího obnovení (max. +5), lze seslat jen na hraničářovy zbraně, není omezeno typem zbraně |
Author: | Infra [ 14:08 21. Sep 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
Tuším, že tohle je čistě mechanická část, protože v toolu nedostaneš na luk vampa? Pokud ano, je to asi další chybka, kterou jsem přehlédl. |
Author: | sandoftime [ 14:21 21. Sep 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
Vampiric je pouze na šípech. Na luk nelze. Stejně jako na luk nelze vylepšení. Jen útočný bonus a popř. atribut silný. Tím "libovolná" zbraň měli wb na myslí spíš zrušení omezení na sečné, které tam hraničář má původně. Pro upřesnění, stjeně jako magická zbran/temný oheň/plamenná zbraň, tyhle kouzla fungují jen na zbraně na blízko. |
Author: | Infra [ 14:13 22. Oct 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
Je nastaveno momentálně tak, že přidává bonus k útoku pouze. Mělo by přidávat bonus vylepšení. Another Pop |
Author: | Infra [ 01:32 15. Nov 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
Prosím, připomínám, že to tu stále visí. Mohu se přihlásit k opravě? Co je na to potřeba? Že bych to udělal. |
Author: | KaTo [ 14:12 10. Dec 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
Rejty wrote: KaTo wrote: Předmět: Co Vám na Thalii vadí? Jo, jen bych musel vědět, co je to za skript Rejty wrote: ...nechat si poslat daný skript a opravit to. Pošli mi prosím ten skript, já teda seženu někoho, kdo se v něm pohrabe. Dík.![]() KaTo wrote: ... Když už jsem s v tom "osobně Wikina: http://nwn.wikia.com/wiki/Blade_thirst ...tvrdí že se jmenuje: X2_S0_BldeThst Zda to platí i na NT tedy netuším...ale budu doufat ![]() ![]() ![]() Rejty ten skript nejspíš nenašel, tak zkusím tak nějak obecně do davu zbylých WB - kuciku, pavade, shamane, (Viléme, Hynku, Jarmilo) ...? Kdo z vás ví, který skript to má na starosti a pošle ho? |
Author: | pavad [ 14:18 10. Dec 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
KaTo wrote: KaTo wrote: ... Když už jsem s v tom "osobně Wikina: http://nwn.wikia.com/wiki/Blade_thirst ...tvrdí že se jmenuje: X2_S0_BldeThst Zda to platí i na NT tedy netuším...ale budu doufat ![]() ![]() ![]() Rejty ten skript nejspíš nenašel, tak zkusím tak nějak obecně do davu zbylých WB - kuciku, pavade, shamane, (Viléme, Hynku, Jarmilo) ...? Kdo z vás ví, který skript to má na starosti a pošle ho? |
Author: | pavad [ 14:21 10. Dec 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
Code: //::///////////////////////////////////////////////
//:: Blade Thrist //:: X2_S0_BldeThst //:: Copyright (c) 2001 Bioware Corp. //::////////////////////////////////////////////// /* Grants a +3 enhancement bonus to a slashing weapon */ //::////////////////////////////////////////////// //:: Created By: Andrew Nobbs //:: Created On: Nov 27, 2002 //::////////////////////////////////////////////// //:: Updated by Andrew Nobbs May 08, 2003 //:: 2003-07-07: Stacking Spell Pass, Georg Zoeller //:: 2003-07-21: Complete Rewrite to make use of Item Property System #include "nw_i0_spells" #include "x2_i0_spells" #include "x2_inc_spellhook" void AddEnhanceEffectToWeapon(object oMyWeapon, float fDuration) { IPSafeAddItemProperty(oMyWeapon,ItemPropertyEnhancementBonus(3), fDuration, X2_IP_ADDPROP_POLICY_REPLACE_EXISTING,FALSE,TRUE); } void main() { /* Spellcast Hook Code Added 2003-07-07 by Georg Zoeller If you want to make changes to all spells, check x2_inc_spellhook.nss to find out more */ if (!X2PreSpellCastCode()) { // If code within the PreSpellCastHook (i.e. UMD) reports FALSE, do not run this spell return; } // End of Spell Cast Hook //Declare major variables effect eVis = EffectVisualEffect(VFX_IMP_SUPER_HEROISM); effect eDur = EffectVisualEffect(VFX_DUR_CESSATE_POSITIVE); int nCasterLevel = GetThalieCaster(OBJECT_SELF,OBJECT_SELF,GetCasterLevel(OBJECT_SELF),FALSE); int nMetaMagic = GetMetaMagicFeat(); int nPower = nCasterLevel / 4; if (nPower > 5) nPower = 5; // * max of +5 bonus int nDuration = nCasterLevel; if (nMetaMagic == METAMAGIC_EXTEND) { nDuration = nDuration * 2; //Duration is +100% } float fDuration = TurnsToSeconds(nDuration); itemproperty ip1 = ItemPropertyAttackBonus(nPower); itemproperty ip2 = ItemPropertyVampiricRegeneration(nPower); object oMyWeapon = GetItemInSlot(INVENTORY_SLOT_LEFTHAND,OBJECT_SELF); if(GetIsObjectValid(oMyWeapon) ) { SignalEvent(OBJECT_SELF, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, GetSpellId(), FALSE)); if (nCasterLevel>0) { ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetItemPossessor(oMyWeapon)); ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eDur, GetItemPossessor(oMyWeapon), fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip1,oMyWeapon,fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip2,oMyWeapon,fDuration); } } oMyWeapon = GetItemInSlot(INVENTORY_SLOT_RIGHTHAND,OBJECT_SELF); if(GetIsObjectValid(oMyWeapon) ) { SignalEvent(OBJECT_SELF, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, GetSpellId(), FALSE)); if (nCasterLevel>0) { ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetItemPossessor(oMyWeapon)); ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eDur, GetItemPossessor(oMyWeapon), fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip1,oMyWeapon,fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip2,oMyWeapon,fDuration); } } oMyWeapon = GetItemInSlot(INVENTORY_SLOT_ARMS,OBJECT_SELF); if(GetIsObjectValid(oMyWeapon) && GetBaseItemType(oMyWeapon) == BASE_ITEM_GLOVES ) { SignalEvent(OBJECT_SELF, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, GetSpellId(), FALSE)); if (nCasterLevel>0) { ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetItemPossessor(oMyWeapon)); ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eDur, GetItemPossessor(oMyWeapon), fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip1,oMyWeapon,fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip2,oMyWeapon,fDuration); } } } |
Author: | kucik [ 14:24 10. Dec 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
opraveno. |
Author: | pavad [ 14:46 10. Dec 2014 ] |
Post subject: | Re: Blade Thirst |
kucik wrote: opraveno. Viz komentar v PM k te oprave - je potencialne nebezpecna...
|
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |