|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 14 posts ] |
|
Author |
Message |
JAH
|
Post subject: Duplicitní: Povolání bytosti Posted: 23:56 27. Oct 2014 |
|
Joined: 17:59 25. Oct 2014 Posts: 710
|
Zdravím , zkoušel jsem povolat bytost III - kouzlo hraničáře, ale nevidím daného elementála, jenom "Povolaný, nezraněn" ale jeho samotného nevidím.
Nějaké nápady?
_________________ "Don Salieri je hodný člověk, který má hodně přátel, a těch, co ho zradili už moc není. Don Salieri je také lidumil, který lidem rád pomůže, když si za ním přijdou pro radu nebo pro pomoc, ale to samé Salieri očekává od nich. Někdy se může stát, že se don Salieri rozhodne, aby jeho nepřátelé zmizeli do jednoho."
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 00:09 28. Oct 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Hm, zkus to teřeba v areně nebo prostě ještě jednou, čas od času se v NWN stává, že bytost zprůhlední, nejde vidět její model a jediné co se zobrazuje je její jméno a status životů, pokud to bugne i napodruhé tak bych to řešil, pokud ne tak je to právě ona zmíněná chybka a ta se prostě tu a tam objeví v jednom z 1000 případů.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Infra
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 00:11 28. Oct 2014 |
|
Joined: 10:42 30. Nov 2013 Posts: 615
|
Mno, mě se tohle stává celkem běžně... ta pravděpodobnost je bych řekl o dost větší
_________________ Valghloth - "Darkness from the dark."
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
JAH
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 00:16 28. Oct 2014 |
|
Joined: 17:59 25. Oct 2014 Posts: 710
|
Je to už u 3. tovra a pořád nevidím první byl vodní elementál, druhý ohnivý a třetí zemní a pořád průhledný
_________________ "Don Salieri je hodný člověk, který má hodně přátel, a těch, co ho zradili už moc není. Don Salieri je také lidumil, který lidem rád pomůže, když si za ním přijdou pro radu nebo pro pomoc, ale to samé Salieri očekává od nich. Někdy se může stát, že se don Salieri rozhodne, aby jeho nepřátelé zmizeli do jednoho."
|
|
Top |
|
Hassan
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 00:42 28. Oct 2014 |
|
Joined: 21:02 28. Apr 2007 Posts: 362 Location: Stinadla
|
Ano stava se to i me a to ze se to stane je tak 3krat z 5 pokusu...
|
|
Top |
|
JAH
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 00:50 28. Oct 2014 |
|
Joined: 17:59 25. Oct 2014 Posts: 710
|
ano na 4. pokus vidím ohnivého.. ahgg
_________________ "Don Salieri je hodný člověk, který má hodně přátel, a těch, co ho zradili už moc není. Don Salieri je také lidumil, který lidem rád pomůže, když si za ním přijdou pro radu nebo pro pomoc, ale to samé Salieri očekává od nich. Někdy se může stát, že se don Salieri rozhodne, aby jeho nepřátelé zmizeli do jednoho."
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 14:51 29. Oct 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Kucik na to zichr koukne...
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 14:55 29. Oct 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
Chmm, kdysi to dělaly potvory obecně, ale nikdy se pořádně nezjistilo proč. Když jsem je testoval v aréně, tak jsem jich tam měl ke třiceti a žádnej s tim problém neměl. To dělaj uplně všichni, nebo jen některý?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 15:22 29. Oct 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Chybné vykreslení dds souboru. Dělají to konkrétní modely na konkrétních PC.
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 15:40 29. Oct 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Shaman88 wrote: Chybné vykreslení dds souboru. Dělají to konkrétní modely na konkrétních PC. Stejne konkretni PC. Stejny povolavany summon. Nekdy videt jde, jindy ne. Bral bych kdyby byl pokazde neviditelny - ale jednou ano, podruhe ne?
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
Infra
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 15:44 29. Oct 2014 |
|
Joined: 10:42 30. Nov 2013 Posts: 615
|
Dodám, že se jedná o stejnou chybu jako u neviditelných npc, které so občas v lokacích vyskytnou, jelikož při putování přes lokace se můžes stát, že se summon po přechodu vykreslí, případně se mi stalo, že se mi vyhraslil, když jsem od něj dostatečně daleko odběhl a vrátil se k němu. Ale toto neplatí vždy a tuším, že se mi stalo, u takto zjeveného sumona je opětovné znovu zmizení při dalším přechodu.
_________________ Valghloth - "Darkness from the dark."
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 15:46 29. Oct 2014 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
Je to známá chyba a zcela náhodná, určitě se nejedná pouze o elementály. Občas není vidět textura i u npc. Hlavně u nepřátel je to problém. Kdyby chyběla jen textura, je to ještě ok, ale ona jim chybí i kostra - tedy npc nejde nakliknout.
U povolaných se to z nějakého důvodu stává mnohem častěji než u klasických npc.
Tuhle chybu pamatuju ještě před mnoha a mnoha lety na demoně, takže příčinu nehledat jen v přídavcích pro NT.
pozn. Obzvlášť takovej nenakliknutelnej železožrout, příšera co po zásahu žrala hráčům zbroje a pokud ji zasáhl hráč, sežrala mu zbraň, to byla mnamka...
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 15:47 29. Oct 2014 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
Infra wrote: Dodám, že se jedná o stejnou chybu jako u neviditelných npc, které so občas v lokacích vyskytnou, jelikož při putování přes lokace se můžes stát, že se summon po přechodu vykreslí, případně se mi stalo, že se mi vyhraslil, když jsem od něj dostatečně daleko odběhl a vrátil se k němu. Ale toto neplatí vždy a tuším, že se mi stalo, u takto zjeveného sumona je opětovné znovu zmizení při dalším přechodu. Jo v tom máš pravdu a nejspolehlivěji pomůže relog. Problém se summonama je v tom, že relog ho jaksi rovnou odvolá takže...
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Povolání bytosti Posted: 15:49 29. Oct 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Myslel jsem to tak že některé grafiky(resp. drivery) s tím problém mají jiné ne. Pokud s tím problém mají tak se to holt někdy stává, kdy a proč netuším. A dělají to jen dds textury, většinou věci z čistého nwn popř. staré věci z cepu, které nikdo do TGA nepřevedl.
Edit: Resp. nejde o to že chybí textura, ale o to že při dekompresi textury (dds soubor v nwn není to stejné jako standardní dds formát, je to spíše dodatečná zkomprimovaná textura) z DDS načítání daného objektu spadne, takže se ten objekt nezobrazí vůbec.
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 14 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 127 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |