|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 13 posts ] |
|
Author |
Message |
Infra
|
Post subject: OPRAVENO - Blade Thirst Posted: 13:53 21. Sep 2014 |
|
Joined: 10:42 30. Nov 2013 Posts: 615
|
Je nastaveno momentálně tak, že přidává bonus k útoku pouze. Mělo by přidávat bonus vylepšení.
_________________ Valghloth - "Darkness from the dark."
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
FroziKk
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 13:56 21. Sep 2014 |
|
|
Šlechtic |
|
Joined: 12:49 26. Jun 2010 Posts: 318
|
A dává to vůbec ten wampiric? Na luku se mi zdálo, že ne, ale ještě jsem neměl náladu to testovat.
|
|
Top |
|
Infra
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 13:58 21. Sep 2014 |
|
Joined: 10:42 30. Nov 2013 Posts: 615
|
Do luku se vamp nedá dostat. Musí to být zbraň na blízko, aby to mělo efekt vampu.
_________________ Valghloth - "Darkness from the dark."
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
FroziKk
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 14:00 21. Sep 2014 |
|
|
Šlechtic |
|
Joined: 12:49 26. Jun 2010 Posts: 318
|
Okey, já jen že tohle je v popisu kouzla už asi půlrok.. Quote: Blade thirst http://nwn.wikia.com/wiki/Blade_thirst- úprava - trvání zkráceno na 1 tah/úroveň, dává v pristim update: bonus +1/4 úrovní do AB a upířího obnovení (max. +5), lze seslat jen na hraničářovy zbraně, není omezeno typem zbraně
|
|
Top |
|
Infra
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 14:08 21. Sep 2014 |
|
Joined: 10:42 30. Nov 2013 Posts: 615
|
Tuším, že tohle je čistě mechanická část, protože v toolu nedostaneš na luk vampa? Pokud ano, je to asi další chybka, kterou jsem přehlédl.
_________________ Valghloth - "Darkness from the dark."
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 14:21 21. Sep 2014 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
Vampiric je pouze na šípech. Na luk nelze. Stejně jako na luk nelze vylepšení. Jen útočný bonus a popř. atribut silný. Tím "libovolná" zbraň měli wb na myslí spíš zrušení omezení na sečné, které tam hraničář má původně. Pro upřesnění, stjeně jako magická zbran/temný oheň/plamenná zbraň, tyhle kouzla fungují jen na zbraně na blízko.
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
Infra
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 14:13 22. Oct 2014 |
|
Joined: 10:42 30. Nov 2013 Posts: 615
|
Je nastaveno momentálně tak, že přidává bonus k útoku pouze. Mělo by přidávat bonus vylepšení.
Another Pop
_________________ Valghloth - "Darkness from the dark."
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Infra
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 01:32 15. Nov 2014 |
|
Joined: 10:42 30. Nov 2013 Posts: 615
|
Prosím, připomínám, že to tu stále visí. Mohu se přihlásit k opravě? Co je na to potřeba? Že bych to udělal.
_________________ Valghloth - "Darkness from the dark."
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 14:12 10. Dec 2014 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Rejty wrote: KaTo wrote: Předmět: Co Vám na Thalii vadí?Rejty wrote: ...nechat si poslat daný skript a opravit to. Pošli mi prosím ten skript, já teda seženu někoho, kdo se v něm pohrabe. Dík. Jo, jen bych musel vědět, co je to za skript KaTo wrote: ... Wikina: http://nwn.wikia.com/wiki/Blade_thirst...tvrdí že se jmenuje: X2_S0_BldeThst Zda to platí i na NT tedy netuším...ale budu doufat . Když už jsem s v tom "osobně " angažoval, že už kopou i do mě, jak jsem s tím hnul, tak tu chybku updatuju, ať to nevypadá, že jsem se na to taky vybodl úplně. Rejty ten skript nejspíš nenašel, tak zkusím tak nějak obecně do davu zbylých WB - kuciku, pavade, shamane, ( Viléme, Hynku, Jarmilo) ...? Kdo z vás ví, který skript to má na starosti a pošle ho?
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 14:18 10. Dec 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
KaTo wrote: KaTo wrote: ... Wikina: http://nwn.wikia.com/wiki/Blade_thirst...tvrdí že se jmenuje: X2_S0_BldeThst Zda to platí i na NT tedy netuším...ale budu doufat . Když už jsem s v tom "osobně " angažoval, že už kopou i do mě, jak jsem s tím hnul, tak tu chybku updatuju, ať to nevypadá, že jsem se na to taky vybodl úplně. Rejty ten skript nejspíš nenašel, tak zkusím tak nějak obecně do davu zbylých WB - kuciku, pavade, shamane, ( Viléme, Hynku, Jarmilo) ...? Kdo z vás ví, který skript to má na starosti a pošle ho? Poslu, chvili.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 14:21 10. Dec 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Code: //:://///////////////////////////////////////////// //:: Blade Thrist //:: X2_S0_BldeThst //:: Copyright (c) 2001 Bioware Corp. //::////////////////////////////////////////////// /* Grants a +3 enhancement bonus to a slashing weapon */ //::////////////////////////////////////////////// //:: Created By: Andrew Nobbs //:: Created On: Nov 27, 2002 //::////////////////////////////////////////////// //:: Updated by Andrew Nobbs May 08, 2003 //:: 2003-07-07: Stacking Spell Pass, Georg Zoeller //:: 2003-07-21: Complete Rewrite to make use of Item Property System #include "nw_i0_spells" #include "x2_i0_spells" #include "x2_inc_spellhook" void AddEnhanceEffectToWeapon(object oMyWeapon, float fDuration) { IPSafeAddItemProperty(oMyWeapon,ItemPropertyEnhancementBonus(3), fDuration, X2_IP_ADDPROP_POLICY_REPLACE_EXISTING,FALSE,TRUE); } void main() { /* Spellcast Hook Code Added 2003-07-07 by Georg Zoeller If you want to make changes to all spells, check x2_inc_spellhook.nss to find out more */ if (!X2PreSpellCastCode()) { // If code within the PreSpellCastHook (i.e. UMD) reports FALSE, do not run this spell return; } // End of Spell Cast Hook //Declare major variables effect eVis = EffectVisualEffect(VFX_IMP_SUPER_HEROISM); effect eDur = EffectVisualEffect(VFX_DUR_CESSATE_POSITIVE); int nCasterLevel = GetThalieCaster(OBJECT_SELF,OBJECT_SELF,GetCasterLevel(OBJECT_SELF),FALSE); int nMetaMagic = GetMetaMagicFeat(); int nPower = nCasterLevel / 4; if (nPower > 5) nPower = 5; // * max of +5 bonus int nDuration = nCasterLevel; if (nMetaMagic == METAMAGIC_EXTEND) { nDuration = nDuration * 2; //Duration is +100% } float fDuration = TurnsToSeconds(nDuration); itemproperty ip1 = ItemPropertyAttackBonus(nPower); itemproperty ip2 = ItemPropertyVampiricRegeneration(nPower); object oMyWeapon = GetItemInSlot(INVENTORY_SLOT_LEFTHAND,OBJECT_SELF); if(GetIsObjectValid(oMyWeapon) ) { SignalEvent(OBJECT_SELF, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, GetSpellId(), FALSE)); if (nCasterLevel>0) { ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetItemPossessor(oMyWeapon)); ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eDur, GetItemPossessor(oMyWeapon), fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip1,oMyWeapon,fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip2,oMyWeapon,fDuration); } } oMyWeapon = GetItemInSlot(INVENTORY_SLOT_RIGHTHAND,OBJECT_SELF); if(GetIsObjectValid(oMyWeapon) ) { SignalEvent(OBJECT_SELF, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, GetSpellId(), FALSE)); if (nCasterLevel>0) { ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetItemPossessor(oMyWeapon)); ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eDur, GetItemPossessor(oMyWeapon), fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip1,oMyWeapon,fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip2,oMyWeapon,fDuration); } } oMyWeapon = GetItemInSlot(INVENTORY_SLOT_ARMS,OBJECT_SELF); if(GetIsObjectValid(oMyWeapon) && GetBaseItemType(oMyWeapon) == BASE_ITEM_GLOVES ) { SignalEvent(OBJECT_SELF, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, GetSpellId(), FALSE)); if (nCasterLevel>0) { ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetItemPossessor(oMyWeapon)); ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eDur, GetItemPossessor(oMyWeapon), fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip1,oMyWeapon,fDuration); AddItemProperty(DURATION_TYPE_TEMPORARY,ip2,oMyWeapon,fDuration); } } }
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 14:24 10. Dec 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
opraveno.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Blade Thirst Posted: 14:46 10. Dec 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
kucik wrote: opraveno. Viz komentar v PM k te oprave - je potencialne nebezpecna...
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 13 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 98 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |