Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
VYřešeno: craft síla itemů http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=8355 |
Page 1 of 1 |
Author: | Zeerit [ 21:49 12. Feb 2015 ] |
Post subject: | VYřešeno: craft síla itemů |
Vlastnosti to rozhodně jsou silný, ale třeba u toho pásku konkrétně, mě výsledná hodnota na legendární kůži nepotěšila. Čekal jsem +5 stejně jako u ostatních věcí co se dají v +3 podobě koupit u obchodníka. Ten plášť celkem ujde tak jak je no..je tak na úrovni věci u Dobrodruha, ten sice nemá +3, ale má některé +2 s dalšimy staty navíc. |
Author: | kucik [ 23:05 12. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
Silu itemu na zvazeni Rejtymu. Ale podle zadani to sedi. |
Author: | Krysak [ 23:47 12. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
+3 do universal bylo i na stare Thalii +5 by bylo mimo |
Author: | Zeerit [ 00:12 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
S univerzal savem souhlasím, 3 je slušný, 4 by bylo silný ale 5 by bylo moc. Na druhou stranu pásek s 4 regenem mi nepřijde hoden 200k+ grelší a X hodin času craftění. 5 by imo ničemu nevadilo. |
Author: | karolina [ 00:17 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
podle craftové tabulky má mít plášť na savy jen +2, to nechápu proč... regen byl i na st jen +4.... Dobrodruhův krám je v řešení, kolikrát to ještě bude někdo muset napsat? |
Author: | Krysak [ 00:41 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
+2 univerzal je malo, dal bych +3 Ohledne regenerací, když uz jsou bandáže, tak jak jsou dal bych regen klidne max +5.... vubec nicemu to nevadí. |
Author: | harlequin_ichtyosis [ 14:22 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
+3 save to all je standart +5 na ST bylo moc, nicmene zde je novy vzrust DC s epickym levelem (21 lvl +1, 23 +2.. atd.) Vsak si spocitejte DC versus klasicke savy, a vubec moznosti obrany |
Author: | karolina [ 14:33 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
Ale na ST bylo jen +3... teď je dokonce +2... Regent +4 byl už na st. |
Author: | Barbar321 [ 14:37 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
karolina wrote: Ale na ST bylo jen +3... teď je dokonce +2... Regent +4 byl už na st. Nebyl náhodou ten pásek regen jen +3? EDIT: ...i tak ale souhlasím s Krysákem, že ani +5 by neměl nic rozhodit, pokud jsou tu lékárny a další regenerační záležitosti |
Author: | Bahnak [ 17:15 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
karolina wrote: Dobrodruhův krám je v řešení, kolikrát to ještě bude někdo muset napsat? Jojo, stále v řešení, chápu že by bylo supr kdybych to měl hned, ale bohužel volného času málo a ten co zbejvá poslední dobou využívám k jiné činnosti než k editování tabulkového masakru. Ale bude, jen nedokáži říct kdy. Co se síly itemu týče, co vím tak Atributově je v craftu obecně v TOPu avizovaná +5, samosebou věci jako + all saves jsou trochu jinak, nerad bych je viděl na vyšší hodnotě než +3 a pokud se tam něco takového objeví, tipuji to na bug. Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak. |
Author: | FroziKk [ 17:17 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
Bahnak wrote: Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak. Stokrát radši budu mít původní lékarny léčící 50+ za půl kola ![]() |
Author: | KaTo [ 17:45 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
FroziKk wrote: Bahnak wrote: Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak. Stokrát radši budu mít původní lékarny léčící 50+ za půl kola ![]() ![]() |
Author: | Caehan [ 18:21 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft krejčovina |
KaTo wrote: FroziKk wrote: Bahnak wrote: Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak. Stokrát radši budu mít původní lékarny léčící 50+ za půl kola ![]() ![]() Nemoci... hlavně ty nemoci... |
Author: | Krysak [ 20:09 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft síla itemů |
Lekarny nejsou přesilené, naopak jsou slabší, než byly. Jejich řešení se mi ale moc líbí. |
Author: | Barbar321 [ 21:09 13. Feb 2015 ] |
Post subject: | Re: craft síla itemů |
Krysak wrote: Lekarny nejsou přesilené, naopak jsou slabší, než byly. Jejich řešení se mi ale moc líbí. já bych klidně bral poloviční účinek po dvojnásobnou dobu |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |