Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

VYřešeno: craft síla itemů
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=8355
Page 1 of 1

Author:  Zeerit [ 21:49 12. Feb 2015 ]
Post subject:  VYřešeno: craft síla itemů

Vlastnosti to rozhodně jsou silný, ale třeba u toho pásku konkrétně, mě výsledná hodnota na legendární kůži nepotěšila. Čekal jsem +5 stejně jako u ostatních věcí co se dají v +3 podobě koupit u obchodníka.

Ten plášť celkem ujde tak jak je no..je tak na úrovni věci u Dobrodruha, ten sice nemá +3, ale má některé +2 s dalšimy staty navíc.

Author:  kucik [ 23:05 12. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

Silu itemu na zvazeni Rejtymu. Ale podle zadani to sedi.

Author:  Krysak [ 23:47 12. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

+3 do universal bylo i na stare Thalii
+5 by bylo mimo

Author:  Zeerit [ 00:12 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

S univerzal savem souhlasím, 3 je slušný, 4 by bylo silný ale 5 by bylo moc. Na druhou stranu pásek s 4 regenem mi nepřijde hoden 200k+ grelší a X hodin času craftění. 5 by imo ničemu nevadilo.

Author:  karolina [ 00:17 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

podle craftové tabulky má mít plášť na savy jen +2, to nechápu proč... regen byl i na st jen +4....

Dobrodruhův krám je v řešení, kolikrát to ještě bude někdo muset napsat?

Author:  Krysak [ 00:41 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

+2 univerzal je malo, dal bych +3

Ohledne regenerací, když uz jsou bandáže, tak jak jsou dal bych regen klidne max +5.... vubec nicemu to nevadí.

Author:  harlequin_ichtyosis [ 14:22 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

+3 save to all je standart

+5 na ST bylo moc, nicmene zde je novy vzrust DC s epickym levelem (21 lvl +1, 23 +2.. atd.)

Vsak si spocitejte DC versus klasicke savy, a vubec moznosti obrany

Author:  karolina [ 14:33 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

Ale na ST bylo jen +3... teď je dokonce +2... Regent +4 byl už na st.

Author:  Barbar321 [ 14:37 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

karolina wrote:
Ale na ST bylo jen +3... teď je dokonce +2... Regent +4 byl už na st.


Nebyl náhodou ten pásek regen jen +3?

EDIT: ...i tak ale souhlasím s Krysákem, že ani +5 by neměl nic rozhodit, pokud jsou tu lékárny a další regenerační záležitosti

Author:  Bahnak [ 17:15 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

karolina wrote:
Dobrodruhův krám je v řešení, kolikrát to ještě bude někdo muset napsat?

Jojo, stále v řešení, chápu že by bylo supr kdybych to měl hned, ale bohužel volného času málo a ten co zbejvá poslední dobou využívám k jiné činnosti než k editování tabulkového masakru. Ale bude, jen nedokáži říct kdy.
Co se síly itemu týče, co vím tak Atributově je v craftu obecně v TOPu avizovaná +5, samosebou věci jako + all saves jsou trochu jinak, nerad bych je viděl na vyšší hodnotě než +3 a pokud se tam něco takového objeví, tipuji to na bug.

Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak.

Author:  FroziKk [ 17:17 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

Bahnak wrote:
Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak.


Stokrát radši budu mít původní lékarny léčící 50+ za půl kola :D. Tohle přesílený fakt není.

Author:  KaTo [ 17:45 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

FroziKk wrote:
Bahnak wrote:
Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak.


Stokrát radši budu mít původní lékarny léčící 50+ za půl kola :D. Tohle přesílený fakt není.
...a ještě léčily otravu apod. :lol: .

Author:  Caehan [ 18:21 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft krejčovina

KaTo wrote:
FroziKk wrote:
Bahnak wrote:
Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak.


Stokrát radši budu mít původní lékarny léčící 50+ za půl kola :D. Tohle přesílený fakt není.
...a ještě léčily otravu apod. :lol: .

Nemoci... hlavně ty nemoci...

Author:  Krysak [ 20:09 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft síla itemů

Lekarny nejsou přesilené, naopak jsou slabší, než byly.
Jejich řešení se mi ale moc líbí.

Author:  Barbar321 [ 21:09 13. Feb 2015 ]
Post subject:  Re: craft síla itemů

Krysak wrote:
Lekarny nejsou přesilené, naopak jsou slabší, než byly.
Jejich řešení se mi ale moc líbí.


já bych klidně bral poloviční účinek po dvojnásobnou dobu

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/