Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
OPRAVENO - heretik (Bull's strength) http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=8391 |
Page 1 of 1 |
Author: | Barbar321 [ 10:31 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | OPRAVENO - heretik (Bull's strength) |
Býčí síla (Bull's strength) - Heretik může seslat kouzlo Býčí síla (Bull's strength). Kouzlo trvá 10 + 1 za úroveň heretika tahů. Kouzlo Býčí síla může seslat jedenkrát denně, s postupem úrovní se počet použití zvyšuje. Trvání kouzla je jen lvl heretika bez 10 tahů "bonusu" |
Author: | kucik [ 13:48 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | Re: heretik |
To zas funguje jeden spell pro každý povolání jinak? Tak teda opraveno. |
Author: | Barbar321 [ 15:27 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | Re: heretik |
kucik wrote: To zas funguje jeden spell pro každý povolání jinak? Tak teda opraveno. Osobně bych tyhle bonusové vychytávky u prestižek zrušil (10+lvl) a nechal standard lvl (event. nějaké opodstatněné u vybraných povolání). Pokud byste to chtěli zachovat, obávám se, že bude tato chybka i u ostatních "kouzel", které prestižky mají. |
Author: | pavad [ 15:42 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | Re: heretik |
Barbar321 wrote: kucik wrote: To zas funguje jeden spell pro každý povolání jinak? Tak teda opraveno. Osobně bych tyhle bonusové vychytávky u prestižek zrušil (10+lvl) a nechal standard lvl (event. nějaké opodstatněné u vybraných povolání). Pokud byste to chtěli zachovat, obávám se, že bude tato chybka i u ostatních "kouzel", které prestižky mají. Vyhoda modularnosti systemu. |
Author: | KaTo [ 15:45 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | Re: heretik |
pavad wrote: Barbar321 wrote: kucik wrote: To zas funguje jeden spell pro každý povolání jinak? Tak teda opraveno. Osobně bych tyhle bonusové vychytávky u prestižek zrušil (10+lvl) a nechal standard lvl (event. nějaké opodstatněné u vybraných povolání). Pokud byste to chtěli zachovat, obávám se, že bude tato chybka i u ostatních "kouzel", které prestižky mají. Vyhoda modularnosti systemu. ![]() |
Author: | kucik [ 15:45 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | Re: heretik |
pavad wrote: Kucik to opravil tak, ze se oprava projevi u vsech kouzel ktere exorcista sesila. Vyhoda modularnosti systemu. Ne, upravil jsem jen tohle kouzlo. Vycházel jsem z toho, že je špatně jen tohle. |
Author: | Barbar321 [ 15:51 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | Re: heretik |
KaTo wrote: ...ale oni se baví o Heretikovi, pane předsedo! ![]() Ale ano. Ostatní jeho kouzla mají být také s bonusem +10 Způsob vážná zranění (Inflict serious wounds) - Heretik může seslat kouzlo Způsob vážná zranění (Inflict serious wounds). Pro účely zranění se používá úroveň heretika +10. Kouzlo Způsob vážná zranění může seslat jedenkrát denně, s postupem úrovní se počet použití zvyšuje. Stejně tak i při: Nákaza (Contagion) Způsob kritická zranění (Inflict critical wounds) Zraň (Harm) Jestli to ale u nich je také nastaveno jen na lvl a nebo lvl+10, to nevím a nevím ani, jak to ověřit (či snad desítky pozorovacích pokusů v aréně?). Snad kdyby měl někdo harm a zkusil to, tak se to zjistí v praxi. |
Author: | pavad [ 15:57 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | Re: heretik |
kucik wrote: Ne, upravil jsem jen tohle kouzlo. Vycházel jsem z toho, že je špatně jen tohle. Ja si myslel ze je to opraveno pritomnosti testu na exorcistu ve funkci GetThalieCaster (), ktera tim padem zveda uroven/trvani (v "sh_spells_inc.nss").Edit: Aha, exorcista != heretik. Kuciku, proc tedy nedas pro heretika tohle navyseni do GetThalieCaster() funkce? Edit2: Tak on ma jenom 3 nebo 4 kouzla - tak to je efektvnejsi predelavat jednotlive skripty, to je pravda.Edit2End. |
Author: | kucik [ 16:31 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | Re: heretik |
Barbar321 wrote: KaTo wrote: ...ale oni se baví o Heretikovi, pane předsedo! ![]() Ale ano. Ostatní jeho kouzla mají být také s bonusem +10 Způsob vážná zranění (Inflict serious wounds) - Heretik může seslat kouzlo Způsob vážná zranění (Inflict serious wounds). Pro účely zranění se používá úroveň heretika +10. Kouzlo Způsob vážná zranění může seslat jedenkrát denně, s postupem úrovní se počet použití zvyšuje. Stejně tak i při: Nákaza (Contagion) Způsob kritická zranění (Inflict critical wounds) Zraň (Harm) Jestli to ale u nich je také nastaveno jen na lvl a nebo lvl+10, to nevím a nevím ani, jak to ověřit (či snad desítky pozorovacích pokusů v aréně?). Snad kdyby měl někdo harm a zkusil to, tak se to zjistí v praxi. U Contagion nemá level castera žádnej efekt. U ostatních to opravim. |
Author: | Barbar321 [ 16:41 24. Mar 2015 ] |
Post subject: | Re: heretik |
kucik wrote: U Contagion nemá level castera žádnej efekt. U ostatních to opravim. Tak ono toto kouzlo má v podstatě stejně jen RP efekt. Praktické využití mit nemůže, vzhledem k tomu, že symptomy se projeví až po 10-ti minutách (dle NWN standard) |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |