Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

omezení craftu
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=850
Page 1 of 4

Author:  Anderson I [ 16:09 02. Jan 2008 ]
Post subject:  omezení craftu

Mám dotaz, jestli se již ví, jak budou fungovat omezení řemesel u jednotlivých ras. Na webu Thalie už ten výpis jaká rasa se může dostat na který lvl není, takže předpokládám, že došlo k nějakému přepracování. Chtěl jsem se proto zeptat, zda je již rozhodnuto a je možné to zveřejnit.
Já jen, aby jsme třeba my, co nemáme moc představivost, jsme měli dost času vymyslet nějaký ten pěkný charakter.
Díky za odpověď.

Author:  Theogil I [ 12:28 04. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

Ja bych se rovněž přimluvil za nějaké to vyjádření, třeba i to že jsme hloupí a nemáme se ptát jako malé děti. Jde o to, že mám jakous představu (upřimně celkem velkou) jak by měl vypadat a co by chtěl umět můj další trpa... , postavičku jsem myslel, co jiného. No a nevím zda je možné těšiti se jako malý kluk, či zda se pustit do vymýšlení něčeho nového, co by mi vyhovovalo. Vím, že by se to tak asi dělat němělo, ale já se zozhodl vdechnout život postavičce podle toho jaké by chtěla dělat řemeslo a ne naopak. Doufám, že jsem to napsal trošku srozumitelně. A nebo co kdybych vzal ten sepsaný příběh, doplnil ho popiskem co bych si představoval a poslal ho někomu, koho mi určíte a ten by mi k tomu řekl zda je to nesmysl nebo ne.

V úctě Theogil.

Author:  Awadar [ 14:58 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

Prosím bude popis craftu, nebo spíše jejich parametry(kritéria).

Děkuji

Author:  kucik [ 15:01 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

Nerozumim dotazu. Musite na me pomalu a polopate.

Author:  kucik [ 15:16 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

Abych se vyjadril k predchozimu.

Na craftu se pracuje a jakmile se odladi cerstve bugy, bude na nej uprena nejvetsi pozornost. Vytvorit ho bude docela trvat, protoze nestavime na nicem, co uz bylo nekde pouzito, ale dela se zbrusu novy, ktery by mel byt vhodnejsi pro male svety na bazi nwn. Datum jeho vydani soukromne odhaduji kratce po tom, co bioware vypusti posledni patch, protoze v nem chci pouzit nekolik veci z nej.
Vyvoj bude chvily trvat, ale pevne verim, ze to bude stat za to.

Predpokladana remesla budou pravdepodobne velmi podobna tem, ktere znate z drivejsiho craftu.

Author:  Awadar [ 15:37 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

Promiň, bylo myšleno právě to co psal Anderson I.
Takže zatím craft vůbec není?
Mám totiž vybranou rasu a craft který bych chtěl dělat, ale neví jestli to daná rasa zvládne.
No nic tak budu čekat.

Díky za info

Author:  kucik [ 15:41 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

Rasova omezeni by tam imho byt nemela. Je mozne, ze bude mit nejaka rasa zvyhodneni pro urcite remeslo, ale to bych asi moc predbihal.

Author:  monstera [ 15:54 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

[quote="kucik"]
Na craftu se pracuje . Datum jeho vydani soukromne odhaduji kratce po tom, co bioware vypusti posledni patch,

Bez práce není života, nevím, jak dlouho vydržím být jenom sběračem.

Author:  kucik [ 16:00 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

monstera wrote:
kucik wrote:
Na craftu se pracuje . Datum jeho vydani soukromne odhaduji kratce po tom, co bioware vypusti posledni patch,

Bez práce není života, nevím, jak dlouho vydržím být jenom sběračem.


Spousta panu prespavajich na lavicce na Hlavnim nadrazi by ti to vymluvila. To jsou taky jen sberaci.

Author:  OneHeart [ 16:15 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

monstera wrote:
Bez práce není života, nevím, jak dlouho vydržím být jenom sběračem.

Ani si tě neumim předtavit ve hře bez craftu :lol:

Author:  jiromir [ 17:21 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

monstera wrote:
kucik wrote:
Na craftu se pracuje . Datum jeho vydani soukromne odhaduji kratce po tom, co bioware vypusti posledni patch...


Bez práce není života, nevím, jak dlouho vydržím být jenom sběračem.


já porád nechápu, co tě na tom nudnym CNRcraftu tak hrozně baví. Sice jsem uz prokouknul a pochopil, ze jinej nebudes :) ale proc zrovna to CNR... :shock:

Author:  Theogil I [ 17:40 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

jiromir wrote:
monstera wrote:
kucik wrote:
Na craftu se pracuje . Datum jeho vydani soukromne odhaduji kratce po tom, co bioware vypusti posledni patch...


Bez práce není života, nevím, jak dlouho vydržím být jenom sběračem.


já porád nechápu, co tě na tom nudnym CNRcraftu tak hrozně baví. Sice jsem uz prokouknul a pochopil, ze jinej nebudes :) ale proc zrovna to CNR... :shock:


Jo tak panáček by chtěl koláčky bez práce ncccc*mlaskne* tak tady tomu panáčkovy to dáme s vysokohorskou slevou, ano, ano hódně vysokohorskou slevou ncccc*zase mlaskne* :lol:

No jo no jsou i takový co opravdu velmi rádi odpočívají při shánění věcí a z nich pak dělají nádherné věcičky ... taky mezi ně patřím a dělím to asi tak na třetiny .... 1/3 akčnější vyžití a dobrodružství, 1/3 tzv. ohýnkového RP a 1/3 craftu ... vše záleží jen a jen na momentální náladě a rozpoležení.

Author:  jiromir [ 17:50 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

Theogil I wrote:
...


ja nerikam ze craft je k nicemu, ja tvrdim ze CNR craft (ten co byl na thalii driv a ted je vyplej) je fakt hroznej. Prave proto, ze v tom neni zadna invence, kdyz vis, co z ceho a jak vykraftis, musis u toho stravit strasne moc casu a dela to strasne presileny itemy (aspon co se mi doneslo, tak v novym veku uz nebudes bezne potkavat predmety +2,3 do abilit a +12 do skillu).
A proto jsem moc rád, ze je vyplej a tesim se na novej craft, kterej by mel bejt podstatne lepsi, zajimavejsi a proste vceko ;-)

Author:  Theogil I [ 18:01 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

jiromir wrote:
...

Jo tak o tom žádná ... taky se těším na nový craft, jen jsem do dneška netušil, že je jeho obmněna tak zásadního ražení ... teď se těším dvojnásob. Ty předměty mi nepřišli až tak brutální a po zkušenostech z jiných servrů bych řekl, že byli nastaveny celkem střízlivě, zase si myslím, že musí být nějaká motivace a využitelnost craftových věcí, aby o ně byl zájem a řemeslníci nedřeli bídu s nouzí. Pokud to bude tak, že craftové věci budou na stejné úrovni jako věci běžně dostupné u obchodníků, pak hrdinové ztratí zájem čekat na řemeslníka a koupí si to u NPC, to je pak likvidační, demotivující a craft likvidující.

Author:  jiromir [ 20:28 28. Jan 2008 ]
Post subject:  Re: omezení craftu

Theogil I wrote:
jiromir wrote:
...

Jo tak o tom žádná ... taky se těším na nový craft, jen jsem do dneška netušil, že je jeho obmněna tak zásadního ražení ... teď se těším dvojnásob. Ty předměty mi nepřišli až tak brutální a po zkušenostech z jiných servrů bych řekl, že byli nastaveny celkem střízlivě, zase si myslím, že musí být nějaká motivace a využitelnost craftových věcí, aby o ně byl zájem a řemeslníci nedřeli bídu s nouzí. Pokud to bude tak, že craftové věci budou na stejné úrovni jako věci běžně dostupné u obchodníků, pak hrdinové ztratí zájem čekat na řemeslníka a koupí si to u NPC, to je pak likvidační, demotivující a craft likvidující.


No jde prave o to, ze obchodnici nebudou mit zadny nadstandartni veci. Predstav si, ze nejlepsi zbran co sezenes v obchode by byla +1 do útoku, +2 u nejakyho specializovanýho obchodnika, jedinyho na svete... Tak potom kdyz vykraftis zbran +1 do utoku a +1 dmg, nebo dokonce ocarovanou +1 tak uz je to najednou cennej artefakt. A pokud vim, tak maj bejt prave hodne zredukovany bonusy na itemy v obchodech..

Page 1 of 4 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/