Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

UZAVŘENO - Černokněžník - únik ze scény
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=8527
Page 1 of 1

Author:  kokosak [ 20:54 05. Sep 2015 ]
Post subject:  UZAVŘENO - Černokněžník - únik ze scény

Na prvním levelu jsem zkoušel rozsah, na nynějším levelu jsem ho poprvé přezkoušel.. a zdá se mi, že je asi dvojnásobný, než byl, když sem si tu invokaci bral prvně. Nic takového jako jako rozsah závislý na levelu není u invokace deklarováno, ale zdá se, že to tak funguje. Je to chyba ve skriptu, v dokumentaci, nebo blbnu?

Author:  pavad [ 22:06 05. Sep 2015 ]
Post subject:  Re: Černokněžník - únik ze scény

kokosak wrote:
Na prvním levelu jsem zkoušel rozsah, na nynějším levelu jsem ho poprvé přezkoušel.. a zdá se mi, že je asi dvojnásobný, než byl, když sem si tu invokaci bral prvně. Nic takového jako jako rozsah závislý na levelu není u invokace deklarováno, ale zdá se, že to tak funguje. Je to chyba ve skriptu, v dokumentaci, nebo blbnu?
Co myslis tim Tebou zminovanym rozsahem?

Author:  kokosak [ 22:10 05. Sep 2015 ]
Post subject:  Re: Černokněžník - únik ze scény

Poloměr oblasti, kde to poskytuje haste lidem v partě.

Author:  pavad [ 22:16 05. Sep 2015 ]
Post subject:  Re: Černokněžník - únik ze scény

kokosak wrote:
Poloměr oblasti, kde to poskytuje haste lidem v partě.
Zaujalo me to, tak jsem se podival...

Oblast je nastavena jako "colossal". Zmeny ve skriptu v tomto ohledu zadne neprobehly po celou dobu existence skriptu.

oTarget = GetFirstObjectInShape(SHAPE_SPHERE, RADIUS_SIZE_COLOSSAL, GetLocation(OBJECT_SELF));

Na zbyle otazky si tedy zodpovez sam.

Edit: Jeste je tu (dost divoka) moznost ze skriptem sesilany efekt "SPELL_MASS_HASTE" opravdu sesila kouzlo mass haste a tak nejak predejima caster lvl. Lec takhle hluboko se v ovrapovanych funkcich stourat nehodlam.

Author:  kokosak [ 22:25 05. Sep 2015 ]
Post subject:  Re: Černokněžník - únik ze scény

Tak asi blbnu :D

Author:  pavad [ 22:29 05. Sep 2015 ]
Post subject:  Re: Černokněžník - únik ze scény

kokosak wrote:
Tak asi blbnu :D
Nebo lag serveru nebo lag na spojeni nebo.... Nebo asi 80 dalsich moznosti.

Pokud Te to hodne trapi, doporucuji udelat test znovu: warlock low-lvl s timto pufem a high-lvl warlock.

Edit: S ohledem na to ze v "dokumentaci" neni vlastne nic poradne receno a ze skript je komentovan tak ze ma brat v potaz pocet clenu v parte (kterych ma byt mene nez lvl warlocka) si muzes hodit korunou co ma byt spravne... EditEnd

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/