Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 04:37 29. Apr 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: Scripts 2hard4me
PostPosted: 14:27 27. Nov 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Řekl jsem si, že si trochu zablbnu a i když nemám žádné předchozí zkušenosti, zkusím vytvořit nový kouzlo.

Pokouším se vytvořit obdobu kouzla polymorph self/shapechange. Pomocí různých uprav, kopií existujících věci, pokusu a omylu, jsem se dostal poměrně daleko, ale zasekl jsem se při úpravě samotného scriptu. Úprava spells.2da a polymorph.2da byla celkem easy, šoupl jsem to do haku a nahrál ho do modulu, ale když ve scriptu přepíšu původní formu na moji nově vytvořenou napíše mi to u ní:

ERROR: VARIABLE DEFINED WITHOUT TYPE

Nějaký nápad co s tím ?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 14:31 27. Nov 2015 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Bys měl asik definovat proměnné spolu s jejich typem? ;)

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 14:35 27. Nov 2015 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Dej sem kod (predpokladam ze nebude prilis slozity) - jinak jde o hadani.

Lec pravdu ma kokos - nekde mas promennou bez definovaneho typu.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 15:03 27. Nov 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Kod jsem vzal z Shapechange (NW_S0_ShapeChg)


#include "x2_inc_spellhook"

void main()
{

/*
Spellcast Hook Code
Added 2003-06-23 by GeorgZ
If you want to make changes to all spells,
check x2_inc_spellhook.nss to find out more

*/

if (!X2PreSpellCastCode())
{
// If code within the PreSpellCastHook (i.e. UMD) reports FALSE, do not run this spell
return;
}

// End of Spell Cast Hook


//Declare major variables
int nSpell = GetSpellId();
object oTarget = GetSpellTargetObject();
effect eVis = EffectVisualEffect(VFX_FNF_SUMMON_MONSTER_3);
effect ePoly;
int nPoly;
int nMetaMagic = GetMetaMagicFeat();
int nDuration = GetCasterLevel(OBJECT_SELF);
//Enter Metamagic conditions
if (nMetaMagic == METAMAGIC_EXTEND)
{
nDuration = nDuration *2; //Duration is +100%
}

//Determine Polymorph subradial type
if(nSpell == 415)
{
nPoly = POLYMORPH_TYPE_RED_DRAGON;
}
else if (nSpell == 416)
{
nPoly = POLYMORPH_TYPE_FIRE_GIANT;
}
else if (nSpell == 417)
{
nPoly = POLYMORPH_TYPE_BALOR;
}
ePoly = EffectPolymorph(nPoly);
//Fire cast spell at event for the specified target
SignalEvent(oTarget, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, SPELL_SHAPECHANGE, FALSE));

//Apply the VFX impact and effects
ApplyEffectAtLocation(DURATION_TYPE_INSTANT, eVis, GetLocation(oTarget));
DelayCommand(0.4, AssignCommand(oTarget, ClearAllActions())); // prevents an exploit
DelayCommand(0.5, ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, ePoly, oTarget, TurnsToSeconds(nDuration)));
}


Když ale změním ono POLYMORPH_TYPE_RED_DRAGON na něco novýho tak mi to hodí chybu.


pavad wrote:
Lec pravdu ma kokos - nekde mas promennou bez definovaneho typu.

kokosak wrote:
Bys měl asik definovat proměnné spolu s jejich typem? ;)


Mhm,neke, jak ? :D


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 18:16 27. Nov 2015 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 22:35 18. Sep 2010
Posts: 311
Kupodivu mi ten tvůj script po překopírování chyby nehlásí a to ani po výměně té konstanty za jinou. :wink:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 18:32 27. Nov 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
A jakou formu jsi tam zkusil vytvořit ?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 18:41 27. Nov 2015 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 22:35 18. Sep 2010
Posts: 311
Ani nevim, prostě jsem tam hodil nějakou z tech konstant, které jsou ve hře pro polymorph definovány. Ono ti to asi padá jen když to vyměníš za nějakou tvoji proměnu, kterou si definoval v nějakém tom 2da že, ale ty standartní by ti měly fungovat.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 20:08 27. Nov 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Jasně ty normální fungujou, jen se mi nedáří tam právě přidat nic novýho.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 20:45 27. Nov 2015 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 22:35 18. Sep 2010
Posts: 311
No tak místo toho názvu ( POLYMORPH_ZEERIT..) co tam zadáváš z toho 2da proměn tam zadej hodnotu řádku ( nebo ID nebo co to tam je - prostě integer). Jde o to, že tu konstantu jsi opravdu nedefinoval a proto ti to píše, že jsi ji nedefinoval.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 21:14 27. Nov 2015 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Zeerit wrote:
Jasně ty normální fungujou, jen se mi nedáří tam právě přidat nic novýho.
Zeerite, veskere ty CAPS psane stringy (jsou to ve skutecnosti - a presneji receno - INT konstanty) "POLYMORF_TYPE_RED_DRAGON" a podobne jsou definovany v nejakych jinych skriptech (dohledat je muzes pres nazvy inkludovanych fajlu: #include; ovsem pocitej ze z jednoho odkazovaneho souboru budes nasledne odkazovan na dalsi a az pak mozna najdes co hledas).

Pokud si ale definujes nejaky svuj retezec jako konstantu (CONST pokud si jeste vybavuji nwn skripty), tak pokud soubor s nim neni inkludovany pres #nazev_souboru, tak o nem skript kouzla nic nevi.

Fakticky zkus misto toho "POLYMORF_TYPE_NEVIM_CO" primo napsat INT hodnotu (coz je vlastne ten radek co zminoval vyse Decka).

Edit: Nebo muzes v souboru skriptu polymorf.nss (nebo jak se to jmenuje) definovat onu konstantu "POLYMORF_ZEERIT" pozadovanou hodnotou...

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 22:51 27. Nov 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Cool, dík oběma za info, nějak to přelouskám a pokusím se z toho něco vyčíst :D Kdyžtak se ozvu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Scripts 2hard4me
PostPosted: 10:18 28. Nov 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Fajn, to bylo jednoduchý, funguje :D


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 119 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits