Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Al Saher - Temná poušť
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=8686
Page 1 of 2

Author:  Derken- [ 20:28 05. Apr 2016 ]
Post subject:  Al Saher - Temná poušť

Zde prosím piště vše, co se vám nebude zdát.

Author:  Barbar321 [ 13:11 07. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Předně ale ještě jednou děkuju za nové lokace a píšu sem do toho vlákna, jak jsme se tellem domluvili. Přikládám postřehy a názory po prozkoumání logů.

1) Termiti – na poušť je to fajn nápad, ale jedná se o jednodruhovou záležitost bez vychytávek a komplikací pro postavy 30+, jak jsi psal, že plánujete. Vlastnosti a schopnosti neodpovídají zbytku nastavení (opět kromě chrámu vševidoucího, který byl je a snad pořád bude v mystických rovinách). AB37 mají podtemňáčští štíři, na které se chodilo okolo lehkého epiku. Navíc i ten dmg, štír zraňuje cca 30-40, termit polovinu. 5 exp pro mou postavu za štíra a 30 exp za termita (což je podle mě zbytečně moc). Lokace pěkná, ale nastavením odpovídá výrazně nižšímu lvl

2) Oživlý roháči – Tu je to podle mého z celých nových lokací nastaveno nejlépe. Ještě se potvory mají co učit, aby se byť jen přiblížili mordýřům ve vězení, ale už to jsou aspoň potvory, které bych v dungách pro 30+ lvl očekával. Jejich nastavení plně odpovídá trolokům z podtemna a kdysi ke mně pronikla informace, že ti byly nastaveny pro max. lvl 27. Jen holt tu nebylo možné porovnat, na jaký lvl měly být nastaveni roháči, protože za ně nebyly žádné expy (ani výpisy o expech). Sklízeč je fajn bonusový boss, cena trofeje 20k by asi i odpovídala zbytku světa.

3) Štíři – To je v těchto lokacích podle mě velký úlet. AB pod 30, má postava z nich má okolo 60-ti expů, nic speciálního nemají (ani částečnou absorbci zranění), zranění mají výrazně nižší než podtemňácští štíři (zhruba poloviční). Vyměnil bych příšery za nějaké jiné tvory, které by mohli odpovídat lvl 30+ a to už jen minimálně z toho důvodu, že stejný dung už tu je v podtemnu a i na navíc slabší štíři jsou i na povrchu v poušti. Samice černého štíra je o něco slabší, než v podtemnu, cena trofeje by mohla být (už i vzhledem k snadné dostupnosti) o něco nižší (33k v těchto podmínkách je dost)

4) Ohnivý elementál – v podstatě se tu už vyskytují, chtělo by to tedy už v tom případě nazvat aspoň jako prastarý ohnivý elementál, nevýhodou je, že se opět jedná vesměs o jednodruhovou záležitost bez výrazných vychytávek. Aspoň ty expy jsou nastavené blízko obtížnosti (ale i tak by snesly pokles)

5) Wyrm – tohle je podle mě naprosto špatně. A to hned z několika důvodů:

a) pohodová, klidná a nenáročná lokace zakončená šokovým monstrem. Nic postupného, prostě rána přes nos (ale podoba lokace se střevy zakončené …, rozhodně pobavila)

b) všechna monstra tohoto ražení na NT jsou všude kryta nižšími bossy a cesta k nim je zdlouhavá a trnitá. Ať už se např. jedná o hnilobníka (krytý 2-mi slabšími bossy), červa (3 dalšími), kostlivého draka (2-mi dalšími). Nenajdeš jedinou výjimku s bossem s trofejí nad 80k, u které by to nebylo takto strukturované

c) cena za trofej je 250k, což je druhá nejdražší trofej na NT. Cenou tedy předčí takové velikány, jako je kostlivý drak (drakolich), vševidoucí, temná kněžka, prastarý trolok a hirefeina. Jeho schopnosti ale tomuto hodnocení rozhodně neodpovídají. Většina výše uvedených je pro mnoho postav daleko nebezpečnější, než tento wyrm. Svou povahou spíš odpovídá trochu vylepšenému duhovému draku a s ohledem na to bych určitě neviděl cenu vyšší 180k.

6) Chtěl bych zhodnotit tedy v součtu nové lokace. Jsou vcelku fajn, rád vidím nové místa, ale určitě by neměly v tomto stavu sloužit jako lokace pro postavy 30+. Ať je porovnáš s jakoukoliv současnou lokací pro vysoké lvl, všude se vyskytují vychytávky typu kombinovaných útoků fyzických/elementárních, magických a dalších zajímavostí. Někde jsou to úniky potvor, někde zase třeba HIPs, někde smrtonosné dotykové útoky a mnoho a mnoho jiného. Tu jsou jen jednodruhové. Stačí hrubá fyzická síla a bez komplikací projdeš. Dám ti příklad. Vězení (Ssapelaugru) budeš procházet v dobré partě dvě hodiny a budeš muset být naprosto celou dobu v pozoru, neboť krátká chyba a postava je v pekle. Obdobně je to u kostlivého draka, kombinace kouzelníků a bojovníků na blízko či šermířů s doprovodem banší, to vše dělá nutnost kombinovat možnosti, nutnost rozhodování a rozvažování. V nových lokacích není ani jediné takové místo.

7) Chyby – štíří sice jdou stáhnout, ale nevytvoří se kůže (předmět)
- v jeskyni jsou štíři tak velcí, že neprolezou tunely a bezradně stojí na okraji místnosti

Author:  kucik [ 16:15 07. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Barbar321 wrote:
7) Chyby – štíří sice jdou stáhnout, ale nevytvoří se kůže (předmět)

Kdy jsi to zkoušel? Přidával jsem je do trofejí včera dopoledne. Píše to něco do logu? Buď by to mělo vypsat chybu, nebo by potvora neměla mít možnost stáhnutí.

Author:  Derken- [ 16:27 07. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Mělo by to to být ok po tomhle restartu. Nezavřel jsem tool před exportem a Kája importovala trofej s velkým UTI. Prý to pak dělá bordel.

Edit: K Barbarově postu se vyjádřím později, je toho hodně na napsání a děkuji za feedback :-)

Author:  Barbar321 [ 22:31 07. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

- Krunýře už stáhnout jdou. Jen netuším, zda-li to byla jen náhoda a nebo úmysl, ale z 5-ti pokusů o stažení se mi se 100% stahování povedl jen jeden.

- lokace termitiště nesou všechny stejný název. Řekl bych, že by se to mělo rozlišit aspoň číslovkou

PS: gratuluju k úpravě termitů. Změna, která potěší.

Author:  harlequin_ichtyosis [ 13:04 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

v tom pristavu v Al Saher jde najmout dřevorubač (jako summon), pres presvedcovani dokonce za 125 gp, je to 4. lvl barbar pulork

Author:  Derken- [ 13:47 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Add Barbarův román: řešeno v PM, aby jsme se mohli bavit v konkrétnějších číslech nejen monster, ale i postav

Štíři by měli být obtížní na stažení, ale ne tolik. Když to otestuješ ještě jednou budu rád, třeba si měl jen velkou smůlu.

Dřevorubače opravím v další verzi.

Až bude všechno hotové, tak plánuju ty čísla dát pryč všude, protože se mi nelíbí :-) Je to takový problém, že nebudeš vědět, v kterém patře tvůj parťák je? :-)

Author:  Barbar321 [ 13:57 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Derken- wrote:
Add Barbarův román: řešeno v PM, aby jsme se mohli bavit v konkrétnějších číslech nejen monster, ale i postav

Štíři by měli být obtížní na stažení, ale ne tolik. Když to otestuješ ještě jednou budu rád, třeba si měl jen velkou smůlu.

Dřevorubače opravím v další verzi.

Až bude všechno hotové, tak plánuju ty čísla dát pryč všude, protože se mi nelíbí :-) Je to takový problém, že nebudeš vědět, v kterém patře tvůj parťák je? :-)


Pokud si vzpomínám, tohle byl problém dříve. Když se jmenovali dvě lokace stejně, stávalo se, že se odlognutá postava objevila znova na jiném místě, než kde skončila. Možná tam byl ještě i jiný problém, ale to už si nevzpomínám. Asi by k tomu podal někdo jiný přesnější informace.

Author:  Derken- [ 14:02 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

To dělaly dva tunely v podtemnu, ale problém byl jinde, než v názvu lokace :-)

Author:  Barbar321 [ 14:15 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Pokud se poušť rozšíří, nebude se tam dost bloudit, pokud se všechny lokace budou jmenovat stejně?

Author:  Zeerit [ 14:35 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Tím líp.

Author:  KaTo [ 14:37 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Btw - stejně pojmenované lokace jsou super na hlášení případných bugů (textury, spawn, apod.) :twisted: :mrgreen: . Za trollí lobby rozhodně doporučuju co nejméně identifikovatelné pojmenování :D :lol: .

Author:  Derken- [ 14:44 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Bloudění přece není nic špatného :-)

Author:  Barbar321 [ 14:56 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Tak teď to ještě jde, moc jich není. Ale při představě pouště složené ze čtverce třeba 4x4, bloudění zaručeno (zvlášť, když cílové objekty budou na jiných než okrajových místech a část map nebude vzájemně průchozích)

Author:  kucik [ 15:33 08. Apr 2016 ]
Post subject:  Re: Al Saher - Temná poušť

Derken- wrote:
Štíři by měli být obtížní na stažení, ale ne tolik. Když to otestuješ ještě jednou budu rád, třeba si měl jen velkou smůlu.

Teď je máš nastavený na úroveň nejtěžších trofejí, tj prastarý potvory, kyselinový zplozenci apod.

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/